Ez a topik a magyar villamosok képes topikja. Számos villamosos topik van, de itt a magyarországi villamosok képi megjelenítése kap hangsúlyt. Legyen az a villamos régi vagy új, jelenleg is üzemben levő vagy régebbi/nosztalgia (akár lóvasúti kocsi is), nappali vagy éjszaka készült fotón… olyan, amelyik tetszik, azért örökíted meg, vagy éppen különösnek ill. furcsának találtad, azért fényképezted le. Lényeg, hogy korábbi vagy jelenlegi magyarországi villamos legyen rajta :-)
Csatolt Ganz, majd hosszú CAF az 1-esen, próbajáratok az éjszakában, a budafoki remiz újjáépítése, feltúrt Bartók Béla út, lezárt Szabadság híd, nosztalgia ősz, köd a rakparton, meg még ez+az:
Mai állapot. Az előtérből eltakarították az eddig ott deponált anyagokat, lehet, hogy hamarosan megkezdődik a csarnokba hátulról érkező vágányok építése.
A tervezett helyszínrajz egyébként itt látható, a 22. oldalon. Innen lehet tudni pl., hogy a képen látható bal szélső vágány végén egy forgóváz-mosó épül.
u.i.: Köszi a rendszeres jelentéseket, jó látni időnként, hogy hogyan állnak az építkezéssel. Ha megépül a kocsiszín, nem tervezel ezekből a képekből egy összefoglalást valamilyen formában, hogy könnyen végig lehessen nézni a változásokat?
Nem, hanem ahogy írtam, "gyártáskori állapotot megközelítően felújított". A kijelzőn kívül sok másban nem eredeti még: pl. belső kijelző, üléselrendezés, nincs ablakelhúzó gomb és B végi viszonylattábla-tartó... amiket így amatőr szemmel elsőre mondanék. De állítólag ami késik, nem múlik.
Másik topicban írták, hogy majd ha ténylegesen nosztalgiakocsi lesz, akkor visszakapja a célfilmet, az eredeti üléseket, az eredeti kapaszkodókat, leszedik róla a BKK miatt kötelező matricákat. 1-2 nap alatt már befejezhető a gyári állapotúra alakítás.
Ma reggel kaptam a tudósítónktól ezt a szép napfényes képet. A gödörben épített objektumot teljesen befedték, és a nosztalgia épület tetejével is haladtak.