Mercinél azért nem hallani, hogy szétmegy az befecskendező, mert nem tudják, hogy szar :O) A csirke láb nem veszi el az erőt ha nincs abdul a tartályban vagy rossz a szivatyú.
Nem említem, hogy melyik cégnél ( de rájössz) a kis fülkés actrosokba nyáron vizet tettünk télen meg semmit az abdul helyére.
Érdemes szinuszos invertert venni, mert sok kütyü nemviseli el a gagyi színusz hullámos cuccokat amiknek a színusz jele inkább egy lépcsőre hasonlít. A laptop és egyéb kütyük is érzékenyek rá. Bár egy jó színuszos azért jóval drágább. Egy 500 wattos elég ha átlagos dologra használja az ember.
Nem a szervíz etet vele, ahogy tudom mindegyik gyártónál gond az scr befecskendező. Nem szereti ha elkormolódik, pedig a kipuffogóban ez nem ritka:P
Barátoméknál van 15db 105ös és ott kb 3-4nek semmi baja, míg a többibe rendszeres probléma. Actrosokba és TGA-kba nem hallottam sűrünek ezt a hibát.
Egyébként arra vagyok kíváncsi milyen lovak lettek merciéknél, mert az az erőtlenség szörnyű az MP1-3-ban. A tesztgépeket rendszeresen elkerültem a 8ason felfelé...
Sikerült utolérni 30/5 év után a DAFot: Lett asztal (igaz joboldalt) és van nagy hűtő+kihúzható tárolórekesz.
Amit bemutat az a "relax" opció, nem lesz elterjedt itthon (alapverziót vesznek). Itt a hangsúly az 1 emberes pihenésen van (ugye a német képes járó motorral fülkébe 45percezni)
Ami fura, hogy megint balról kell fülkemögé lépni, pedig MB harcolt a jobbos "fellépőért"
Legtisztább lenne egy olyan fórumon véleményt kérni, ahol értenek is hozzá.Én is vettem hasonlót, és még 1 év sem telt el, máris vinnyogott a ventillátor.Sajna ez ne minőségi cucc egyik sem.Én is gondolkodok egy rendes cucc beszerzésén.
Vigyázz, mert az ilyenre nem lehet rátenni 220v-os kompresszoros hűtőt.Az enyémet is azzal tette tönkre a kollégám.Ilyen célra a sínuszos kell.
Nem kenyerem dícsérni a francia kocsikat mert nem szívlelem őket ( bocs liili) nem egy erőgép, meg nem egy hűde komfortos kocsi, de ha oda figyel rájuk az ember akkor jól teljesítenek.
Itt ahol én melózok, a bitumenes és olajos autók mind prémium ( meg van pár db magnum is) havi szintem olyan 12-17e km-t futnak. Vagy üresen vagy 40-t megy az autó, rész terhelés nincs. Szlovák, Osztrák, Lengyel, Olasz, Német irányok vannak meg belföld. A kötelező szervizek mindig megvannak, illetve x időnként ( nem pontosan hány km) szelep álítás, meg a porlasztókat is megnézik. Nem tudok róla, hogy lettek volna nagy hibák vagy külföldi lerobbanások.
dci ből az utolsó szériás 2003-2004 ( álítólag ezekre van vmi újabb szoftver már) vagy dxi ből az első szériás 440 es korongos.
A fülke,és a nyereg között találsz egy menetes,vagy gyorscsatlakozós tömlővéget,általában egy laposvasra/szögvasra rábiggyesztve. Nézz körbe egy billencspótos szerelvényt, látni fogod mi az. Csak azért írtam,hogy ne legyen rajta(de még a helye sem!!!),mert így van rá esély,hogy nem sokat járt aszfaltút mellett/nem cipelt 40+ tonnákat,csak raksúlyba...
Mégegy szavazat a Prémium mellett, most megyek és körbenézek a használtautón, mert a Prémiumot idáig általában nem is néztem meg, de most már kíváncsi vagyok rájuk!
Megőrülnék, ha új autóm lenne, és ennyit kéne rá költeni, ennyi baja lenne. Ezért nehéz ez a dolog!
Az új autó drága, így beszállsz egy nagyobb összeggel és még fizetheted a havi sok százezres törlesztő mellett a magas kötelező szervízdíjakat is. Én úgy gondolom új autót csak az engedhet meg magának, akinek fix és nagyon jól fizetős melója van.
Használt, de még fiatal autó meg kockázatos, mert ki tudja milyet fog ki az ember, lehet arra is költeni kell sokat és még mindíg van törlesztő is.
Jelenleg ezt az egész "öreg" autó vásárlást én úgy találtam ki, hogy ha sikerül gyűjteni annyi pénzt, akkor vennék egy idősebb gépet kp-ra és így talán annyit nem visz el a javítási költség, talán nem romlik el annyiszor, mint amennyibe a havidíj és a kötelező szervízek kerülnek, ja és kb. annyiért lehet megvenni kp-ra, mint amennyivel be kéne szállni egy újba.
Szervízelni ugye az öreget is kell, de abban lecserélem "otthon" az olajat és kész, vagy ha nem akarom összekenni magam akkor lecseréltetem 3.000-ért egy szerelővel, persze én viszek mindent. Egy szakszervíz nem tudom mennyit, de gondolom vagy a 10-szeresét elkéri ennek az összegnek egy olajcseréért, nem?
Érdekes belső. ha jól látom az két darab hűtőszekrény. Azt viszont nem értem hogy működik a jobb egyes ülés. Ha spanban megy az ember az alsó ágyat fel kell hajtani? Én legalább is úgy láttam. Meg kéne nézni élőben.
Sajnos a helyzet az, hogy nem vagyunk régi fuvarozó cég, 2008-ban kezdtünk, sokáig teljesen szabadúszóként, költöztetés,
bútorszállítás stb. 2010-ben kezdtünk belföldezni egy 7.5 tonnás Mercivel, majd 2011. augusztusban kezdtünk el nemzetközizni egy 7.5 tonnás ivecoval.
Úgy érzem, hogy minket elkerülnek a jó, illetve jól fizető munkák. Nem mozgunk olyan körben, nincsenek kapcsolataim, egyik rokonom, egyik ismerősöm se fuvaros, se dicspécser vagy nem tudom miért, de mindent nekem kellett először, segítség nélkül végigjárni. Több fix melót azért kellett abbahagynom, mert olyan rosszul fizettek, hogy ha én ültem az autón akkor megmaradt egy sofőr bérem kb., ha már sofőr vezetett, miután kifizettem a bérét, járulékát, már nem maradt meg semmi, így abbahagytam.
Gondolom, hogy nem mindenki ennyiért fuvaroz, mint én, mert akkor már senki sem csinálná, de ez nem panasz, én kitartó vagyok, csinálom, és remélem, hogy a kitartásom meghozza gyümölcsét. (hiszek még a mesékben) :-)
Nekem nincs olyan jól fizető melóm, amiből ki tudnám fizetni az új autó hitelét, igaz még meg se fordult a fejemben ilyesmi, viszont ezek után kíváncsiságból utána fogok nézni, hogy mennyi is lenne az új.
Szakszervízben még sosem jártam az autókkal, kicsit értek hozzá, autószerelő vagyok, bár sosem dolgoztam benne, én csinálom a fuvar után, amit tudok, vagy olcsóbb szakikat keresek fel, ha én már nem tudok hozzá szólni, de azért nem sufnituningokat, azokat én sem szeretem.