Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.02 0 0 83
Kedves GoLaci a hivatalosnak tűnő tábla = hivatalos tábla!

 

 

Kedves Mindenki!

 

Én is voltam az okmányirodában és a múlt heti tájékoztatással ellentétben.

1114 Bp. Hamzsabégi út 38-40. lett a cím.

 

1114 Bp. Hamzsabégi út 38-40. A, B, C, épület és az emeleti, majd lakásszámok.

A D, épületnek Benedikt O. u. 3. lesz a címe. Ha pedig megépül az E,és F épület, az lesz majd a Bartók Béla 98-102.

 

:-) Azért jó lenne, ha a jegyző asszony is ismerné a hivatalos táblákat és esetleg az okmányiroda vezetője is tájékozatna, mielőtt tájékoztatna.

 

Ebből a tudatlanságból következik, hogy minden Bartók Béla útra kiállított lakcím kártya tulajdonost átfognak költöztetni a 1114 Bp. Hamzsabégi úi címre.

 

.-)

gj77 Creative Commons License 2008.01.02 0 0 82

Kedves Lakótársaim!

 

Örömmel jelentem be, hogy van lakcímkártyám. Láttam az ideiglenes használatbavételi engedélyt, amit a jegyző aláírt. Bátran lehet menni az okmányirodába! Ja, és mi a címünk?

1114 Bp. Hamzsabégi út 38-40. A, B, C, épület és az emeleti, majd lakásszámok.

A D, épületnek Benedikt O. u. 3. lesz a címe. Ha pedig megépül az E,és F épület, az lesz majd a Bartók Béla 98-102.

Mindenkinek szép napot!

GJ

 

Pumuckly Creative Commons License 2007.12.30 0 0 81

Ha úgy lenne, akkor is  Hamzsabégi 38-41 lenne a cime.

 

A régi helyrajzi számok adatai:

4350  - Bartók 102 és Hamzsabégi 41

4351  - Hamzsabégi 40

4352  - Hamzsabégi 39

4353  - Bartók 98-100

4356  - Nincs adat (Benedikt utcai telek)

4357  - Hamzsabégi 38

 

Az új 4350-es HRSZ a 4350, 4351, 4352, 4353, 4356, valamint 4357 hrsz-ú ingatlanok telekegyesítésének eredményeként jött létre, melyhez most az önkormányzat a Bartók Béla út 98-102 címet rendelte.

 

Mivel az épületegyüttes egy helyrajzi számot képvisel, ezért gondolom nem lesz lépcsőházanként más cím.

Azt tartanám még elképzelhetőnek, hogy Bartók 98-102 a hivatalos cím és a Hamzsabégi 38-41-t is hozzárendelik a 4350 hrsz-oz, mint másodlagos címet.

 

Egyébként jobb lett volna, ha az építkezés előtt nem vonják össze a hrsz-okat és minden lépcsőház külön hrsz-t kap, mert akkor most nem csak ideiglenes, hanem már végleges használatbavételi engedélyünk lenne és nem kellene még 2 évet várni a tulajdonjog megszerzésére.

Előzmény: Törölt nick (80)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.28 0 0 80
Az előző hozzászólásomhoz még annyit, hogy nem arról van szó, hogy majd a E és F lépcsőházak címe lesz Bartók Béla út 102, az A, B és C lépcsőházaké pedig Hamzsabégi út 38-40???
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.28 0 0 79
Tisztelt SZVB!
Az okmányirodai bejelenkezéssel kettővel alább írt Bartók Béla úti cím azért is érdekes, mert a Hamzsabégi út felől a ház sarkára ki van téve egy hivatalosnak tűnő tábla a következő felirattal: Budapest XI. ker. Hamzsabégi út 38-40.!!! Aki nem hiszi, járjon utána! Jó lenne, ha már valamibe végre úgy elsőre beletrafálnánk! (:-) Várom szíves válaszotokat!
BUÉK mindenkinek!!!
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.28 0 0 78

Mivel többen kérték, a közösképvislet elérhetősége:

 

Nagy és Társa Bt.

1095 Budapest, Dandár u. 19-21.
Telefon: 216-5063  Fax: 219-0366
Mobil: 06-20/4948-410
E-mail: nagyestarsa@chello.hu

(A faliújságon is ki van függesztve!)

1095 Budapest, Dandár u. 19-21.
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.28 0 0 77
Ma hívott az XI. kerületi okmányiroda vezetője és arról tájékoztatott, hogy a kerület jegyzőjének sikerült értelmezni a jogi helyzetet illetve jogerőre emelkedett az ideiglenes használatba vételi engedély.

Ezért a mai naptól adásvételi szerződéssel be lehet jelentkezni a Mandarinkert lakóinak saját lakásukba. Felhívta a figyelmet arra, hogy a pontos cím: 1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102. és nem 1115 Budapest, Bartók Béla út 102.

J

Törölt nick Creative Commons License 2007.12.24 0 0 76
Számvizsgáló Bizottsági megbeszélés                          2007. december 28.  16:00 h

Helye:                                                                 1095 Budapest, Dandár 19-21.

 

1.     Portaszolgálatot ellátó cég kiválasztása

A Mandarin Lakópark biztonsági őrzésére pályázó cégek az alábbiak:

Ha az SZVB tagok közül bárki még tud őrző-védő céget, aki érdemben ellátná a ház teljes körű őrzését , szíveskedjen az ajánlatot az SZVB megbeszélésre elhozni.

http://www.ormester.hu/

http://www.jusec.hu/

http://www.dis.bz/

http://www.stateofguard.hu/

A kamerarendszert kiépítő céget szintén 2007. december 28-án válassza ki az SZVB a bekért ajánlatok alapján.

2.     2008. évi költségvetés megtárgyalása

A mellékelten csatolt tervezet átbeszélése és igények szerinti kialakítása.

 

További kérdések megtárgyalása:

-          SZMSZ tervezet ( Házirend véleményezése és az SZVB által történő jóváhagyása )  

-          Takarítói ellenőrző munkalapok véglegesítése

-          Szelektív hulladékgyűjtés

-          Zajvédő fal a vasúti sínekhez

-          A leendő takarító cég munkaköri leírásának véglegesítése ( az SZVB kérésére a gondnoki és műszaki tevékenységekkel együtt )

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.12.24 0 0 75
Kedves lakótársak!
Békés, Meghitt Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Esztendőt kívánok minden mandarinkerti lakónak és kedves családjának!

Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.24 0 0 74

Tisztelt Tulajdonosok!

Szíveskedjenek a Házirend tervetet átolvasni és véleményezni.

A SZVB tagok véleményeik és hozzászólásaik figyelembe vételével fogják
2008. december 28-án jóváhagyni.

Mindenkinek Békés, Boldog Karácsonyt Kívánunk!

Üdvözlettel ,

Nagy és Társa Bt.
Társasházkezelés





HÁZIREND
A társasházi közösség együttélésnek szabályai

1. Házirend

Meghatározza a lakóépületben tartózkodó személyek egymás iránti magatartását, és azokat az alapvető szabályokat – Budapest Főváros Tanácsának jelenleg is hatályos 7/1984.(1985.I.31.) rendelete alapján –, amelyek a társas együttéléshez nélkülözhetetlenek, továbbá előírja a lakóépületek, ingatlanok rendeltetésszerű használatára, állagának védelmére szolgáló, külön jogszabályokban nem rögzített követelményeket.

Hatálya a tulajdoni formától függetlenül kiterjed minden lakó- és vegyes rendeltetésű (lakás és nem lakás céljára szolgáló) helyiségre és mindazon személyekre, akik a lakóépületet használják, állandó vagy ideiglenes jelleggel ott tartózkodnak.

A Házirend szempontjából
kezelő: a közös képviselő
használó: a lakóépületben, ingatlanon bármilyen jogcímen, állandóan vagy ideiglenesen tartózkodó (tulajdonos, bérlő, családtag, látogató, stb.) személy
közös használatra szolgáló helyiség: a szárítóhelyiség, a gyermekkocsi- és kerékpártároló helyiség, lomkamra, szemétleöntő és konténertároló helyiség
közös használatra szolgáló terület: a kapualj, a lépcsőház és a folyosó
közösségi helyiség: az olyan közösségi célt szolgáló helyiség, amelyet a kezelő megállapodás alapján enged át a lakóközösségnek. (Pl.: barkács műhely, hobbiszoba, stb.)

1.1. Általános rendelkezések

A Társasház kapuját – vagyonvédelmi okokból – napközben is csukva kell tartani.
A közösségi és közös használatra szolgáló helyiségekben és területeken napszaktól függetlenül tartózkodni kell minden, mások nyugalmát zavaró zajos magatartástól és tevékenységtől.
A külön tulajdonban televízió, rádió, lemezjátszó, videó- és egyéb berendezések úgy üzemeltethetők, hogy mások nyugalmát ne zavarják.
Az a lakáshasználó, aki több napra elutazik, elérhetőségét (cím vagy telefonszám) a kezelőnek vagy szomszédjának köteles bejelenteni. ( nem kötelező )



1.2. A Társasház tisztasága

1/ A szeméttárolóba kizárólag háztartási szemét önthető. A használónak a háztartási szemetet a lakóépületben - a vonatkozó egyéb jogszabályi (pl. tűzvédelmi, közegészségügyi, stb.) rendelkezések betartása mellett - kell a konténertároló helyiségbe eljuttatnia. Porképződéssel járó takarítást, szőnyeg ill. lakás textil porolását, porrongy kirázását a kertre nyíló ablakban csak az alsó lakók sérelme nélkül szabad végezni. A porzsák tartalmát a háztartási hulladékkal azonos módon kell eltávolítani.

2/ A lakóépület ablakaiból tárgyakat, égő gyufát, cigarettacsikket kidobni, hamutartót, folyadékot kiönteni tilos.
3/ Ablakban, erkélyen, folyosón növényeket ápolni csak mások érdeksérelme nélkül szabad.
4/ Aki bármilyen módon a közös használatú helyiséget ill. területet beszennyezi vagy megrongálja, köteles a szennyeződést saját költségén haladéktalanul megszűntetni, illetve az okozott kárt megtéríteni. A látogatók által okozott szennyeződés eltakarításáért, illetve az általuk okozott minden kárért a vendéglátójuk a felelős.
5/ A nem háztartási szemét (elhasznált berendezés, bútorok, nagyobb tárgyak) elszállításáról a használó köteles gondoskodni, ezek a tárgyak a lomkamrában csak átmenetileg helyezhetők el.
6/ Nagymértékű rovarfertőzés megszűntetése érdekében a használó a lakásban, általa használt egyéb helyiségben a rovar mentesítési munkákat köteles saját költségén elvégezni vagy elvégeztetni.

1.3. A Társasház és a lakások állagvédelme

A lakóépület, a benne lévő lakások állagának védelme a használót arra kötelezi, hogy a lakásokat és a közös használatra szolgáló helyiségeket és területeket, a közösségi helyiségeket, a lakóépület központi berendezésit és tartozékait (pl.: fűtő- és melegvíz szolgáltató, háziszemét-ledobó, szellőztető, kaputelefon, központi televízió és rádióantenna, személyfelvonó, stb.) rendeltetésének megfelelően, a környezet sérelme nélkül, gazdaságosan használja.
A kezelő a lakóépületben vagy nem lakás céljára szolgáló helyiségekben végzendő nagyobb felújítási, átalakítási munka megkezdésének időpontjáról, várható időtartamáról a használókat 30 nappal a munkakezdést megelőzően, életveszély elhárításához szükséges munkáknál azonnal, hirdetmény útján (faliújság, saját kábeltelevíziós képújság, internet, stb.) köteles értesíteni.
A lakáshasználó a lakásban végzendő másokat zavaró mértékű zajjal, porképződéssel járó felújítási munkákról köteles a kezelőt és a szomszédait, ugyancsak 30 nappal korábban tájékoztatni, törvényben meghatározott esetekben pedig a kezelő engedélyét kérni.
Az épület közterületéről látható tetőzetén, homlokzatán, falfelületén hírdető berendezés, fényreklám, díszkivilágításra szolgáló berendezés, kirakatszekrény, cég- és címtábla elhelyezéséhez a kezelő előzetes hozzájárulása kell. A hozzájárulás nem mentesít az egyéb jogszabályban esetlegesen megkövetelt hatósági engedély beszerzése alól.

1.4. Közös használatra szolgáló helyiségek, területek használata, tárolási szabályok

A közös használatra szolgáló és a közösségi helyiségeket használat után tisztán és rendben kell átadni. A használat idején kívül a helyiséget zárva kell tartani. Minden – nem lakáscélú – helyiség kulcsából egy példányt a gondnoki irodában kell tárolni (tűzkulcs).
A gyermekek házirendet sértő magatartásáért, az általuk okozott kárért – a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint – a gondozójuk, kivételes esetekben maga a károkozó felel.
A közös használatra szolgáló területek csak rendeltetésüknek megfelelően használhatók. Ezeken a területeken bútorokat és egyéb tárgyakat – ide értve az építkezésből származó anyagokat és tárgyakat is – csak a kezelő engedélyével lehet – átmenetileg – tárolni.
A folyosókon és a XI. szinteken a bútorok, lomok tárolása átmenetileg is TILOS !
A közös használatra szolgáló területet a kezelő felszólítására a megjelölt időpontig fel kell szabadítani. A kezelő jogosult az engedély nélkül vagy az engedélyben megjelölt időtartamon túl tárolt vagyontárgyakat a tulajdonosuk költségére elszállítani.

1.5. A liftek használata

A liftek személyszállításra szolgálnak, ezért azokat teher (bútor, stb.) szállítására használni TILOS !
Az előírt súlykorlátozást be kell tartani, a liftben csak az engedélyezett számú ill. súlyhatárú személy utazhat egyidejűleg.
Állatokat liftben csak úgy szabad szállítani, hogy azok ne veszélyeztessék a liftben utazók testi épségét, ruhájának tisztaságát.
Ha az állat a liftet beszennyezi, szállítója köteles a szennyeződést haladéktalanul feltakarítani.
Ha a liftet használni szándékozó ruhája a többiekét beszennyezné (pl. munkaruha, szerszám, stb.), köteles megvárni, amíg a fülke felszabadul.
Ha a fülke beszennyeződött, a szennyeződés okozója haladéktalanul köteles a kitakarításáról gondoskodni. A liftet feltartani, ajtaját a fogadószinten kitámasztani nem szabad.
A fülkében dohányozni TILOS!

1.6. Állattartás

Madarat úgy tartani vagy etetni, hogy a mások lakásának erkélyét, ablakpárkányát vagy az épület közös használatra szolgáló területeit szennyezzék, nem szabad.
A lakóépület közös használatra szolgáló helyiségeiben és területein állatot tartani, a lakásban tartott állatot oda kiengedni, etetni, kóbor állatot, valamint madarat az épületbe szoktatni nem szabad.
A más jogszabályban meghatározott engedéllyel tartott állat okozta a szennyeződést annak gondozója haladéktalanul köteles feltakarítani.
Az eb- és állattartás mértékét és a tartás módját, valamint az eb felvonóban történő szállítását külön rendeletek szabályozzák.

Szabálysértés

Szabálysértést követ el, és az Önkormányzat Szabálysértési Hatósága által 10.000,- Ft 50.000-ig terjedő pénzbírsággal sújtható az a személy
- aki mások nyugalmát háztartási vagy egyéb gép használatával, építési, szerelési munka végzésével a Házirend által nem engedélyezett időben, vagy televízió, rádió stb. hangos működtetésével zavarja,
- aki a közös használatra szolgáló helyiségek és területek, valamint a közösségi helyiségek használatára vonatkozó szabályokat megszegi,
- aki közös használatra szolgáló területet engedély nélkül elfoglal, vagy elfoglalva tart,
- aki a madarak tartására, etetésére és az állatok tartására, illetőleg kóbor állat befogadására vonatkozó előírásokat megszegi.

A lakóépületben az együttélési szabályok betartása, az e rendeletben foglaltak érvényre juttatása a tulajdonos, kezelő és a használók közös kötelezettsége. A rendeletbe ütköző magatartás miatt feljelentést a kezelő, valamint a sérelmet szenvedett használó tehet az illetékes kerületi szabálysértési hatóságnál.

A Házirendet a kezelő köteles a házirendet a gondnoki irodában és a lépcsőházi hirdetőtáblákon kifüggeszteni, és az új lakók számára annak egy példányát, függelékével együtt átadni.


Az SZMSZ hatálybalépése, módosításának szabályai

A Szervezeti és Működési Szabályzat hatálybalépésének napja: …………………………

A közösség az SZMSZ-t az összes tulajdoni hányad szerinti – legalább egyszerű szavazattöbbséggel – bármikor módosíthatja. Az SZMSZ-t, illetőleg annak módosításait az ingatlan-nyilvántartási iratokhoz kell csatolni.

Az SZMSZ tervezetét, illetve az SZMSZ módosításának tervezetét a közgyűlés megtartását, illetőleg az írásbeli szavazásra kitűzött határidőt megelőző 15 munkanappal korábban a tulajdonostársak részére meg kell küldeni.


ppp123 Creative Commons License 2007.12.23 0 0 73
Kedves Lakótársak! (főleg C épületbeliek) A C lépcsőház bejárati ajtaja rendszeresen nyitva (időnként tárva-nyitva) van. Nem sokat érünk semmilyen portaszolgálattal, ha bárki ki-be mászkálhat a kitárt ajtókon. (Nem beszélve arról, ha a huzat miatt esetleg az üveg is kitörik.) Szeretném indítványozni, hogy ameddig nincsen működő elektromos kapunyitó felszerelve, addig zárjuk be magunk után az ajtót. (A jelenlegi nem működik ugyanis, és hiányzik még egy ajtóbehajtó is róla.) Én napok óta rendszeresen zárom be mások után az ajtót, naponta többször is.
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.21 0 0 72

Sziasztok!

 

Na csókoltatom a tervezőt.

 

Reggel örömmel tapasztaltam, hogy felmosták a folyosót, csak mikor kiléptem a nyittott folyosóra majdnem hanyatt estem, ugyanis a víz ráfagyott a kőre.

 

Azon túl, hogy így nem ér semmit a felmosás, mert csak maszatos lett, életveszélyes is. Úgyhogy csak óvatosan!

 

Üdv:

BB

Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 71

Tisztelt Tulajdonosok!


Ezutón szeretnénk tájékoztatni Önöket , hogy minden tulajdonossal folyamasotsan vesszük fel a kapcsolatot egyeztetés céljából.
Nagyon sok tulajdonosnak megváltozott a telefonszáma, vagy éltér attól, mint amit a beruházó rendelkezésünkre bocsátott.

Szíves türelmüket kérjük!

Üdvözlettel,

Beatrix
Keri1974 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 70
Én akkor is amondó vagyok,hogy jobb lenne a portaszolgálat!A biztosítóval az a baj,hogy szeret mindenbe belekötni és a legkisebb hibáért elhárítja a fizetési kötelezettségét.Ha pedig összehasonlítod a két árat(kb.36-40000Ft/év)akkor ugyanaz jön ki.Egyszóval én a biztonsági szolgálatot favorizálom:))
Előzmény: Törölt nick (64)
Digikabel Creative Commons License 2007.12.20 0 0 69
Kedves Mindenki!

Természetesen mi ingyen kiépítenénk a saját hálózatunkat, mint azt már említettük. Elvből nem akarnak minket beengedni szolgáltatni, ha jól tudom. Az aláírások, és a levél már az ügyvédnél vannak, nemsokára mennek a levelek az illetékes hatóságokhoz. Az NHH egyébként kért egy példányt a Com.Unique és a beruházó között köttetett szerződésről. Gondolom, ez beszerezhetetlen...

Üdv,
DIGI Kábel
Előzmény: Törölt nick (66)
Pumuckly Creative Commons License 2007.12.20 0 0 68

Szerintem itt a lényegi különbség az, hogy őrszolgálat esetén jobban megelőzhető a kár bekövetkezése, az őr hamarabb a helyszínre ér.

Őrjárat ellenőrző rendszerrel meg lekövethető a munkájuk.

 

Ha csak biztosítás van, akkor bizonyítottan megnő a betörés és lopás. Meg a tulajdonos könnyen úgy gondolja, hogy le van védve, mert a biztosító majd fizet. Csak azzal nem számol, hogy a pótlás ilyenkor mennyi utánajárást igényel.

Előzmény: Törölt nick (64)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.20 0 0 67
Kedves Lakótársak!
Ez mind szép, amit ide leírtatok. Csak hogy fizessünk közös költséget, ha ehhez se csekket se számlaszámot nem kaptunk. Hogy kössek biztosítást, hogy jelentkezzek be az önkormányzathoz, ha hivatalosan még se címünk, se ideiglenes használatbavételi engedélyünk nincsen! Kb. két hete voltam az önkormányzatnál, ahol felírták a telefonszámomat, mondván hogy 1 héten belül értesítenek, ha eldölt, hogy mi lesz a címünk. Azóta is értesítenek! Szerintem ezek a legégetőbb témák, amelyek valamiért nem akarnak elmozdulni a holtpontról! Még egy kérdés: az egyéni mérők leolvasásáról (természetesen a sajátjáról) mindenki kap valami írásos tájékoztatást?

Gol@ci
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 66
Technikai probléma, hogy mind ketten CAT5-ös vezetéken szeretnének szolgáltatni, és nem bíznak egymásban. Tehát nincs biznisz.
Bottyán Balázs a Com.Unique vezére, azt mondta, hogy megvizsgálták annak a lehetőségét, hogy jó pénzért építenek egy második UTP hálózatot, de az általuk elvárt árat még nem ajánlotta fel senki. (Hely is alig van, de nem megoldhatatlan.)

Előzmény: Begi1982 (63)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 65

!!

 a portaszolgálat 2 fő esetén 3000Ft/ lakás

 

!!

 

elgépeltem

Előzmény: Törölt nick (64)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 64
Porta szolgálatkérdésben is  jó, ha világosan látunk:

1.       az épület úgy lett tervezve, hogy van 24 órás jelenlét. (Tehát nem lett tervezve komplett épület felügyeleti rendszer.  Később természetesen lehet ilyet kiépíteni.  Szerintem praktikusan az E, F épületek befejezése után lenne célszerű.

 

2.       Az első lakógyűlésen az Olimpia Csoport többségi szavazatával lett elfogadva, hogy legyen portaszolgálat 1 fővel, ekkor a közös képviselő erre kb. 1500 Ft/ lakás és 800Ft/garázs költséget mondott. (előtte elhangzott a 3 fő 3000 Ft/lakás és 800Ft/ garázs is) <A kedvezmények miatt, nem teljesen a fele !!! >
Szóval, ha valakiknek nem tetszik évelején lesz lakógyűlés és nem tetszésük többségbe kerül, akkor nem lesz, a akkor azonnal ki kell építeni a hiányzó részeit az épület felügyeletnek az A-B-C-D épületekben.

 

3.       Ha józan paraszt ésszel végig gondoljátok, hol tartotok értékeket. Alapvetően 3 helyen: Lakásban, Garázsban, Tárolóban. => Ebből következően, ha van lakásbiztosításotok, és elég sok mindenre kiterjed, akkor nincs olyan esemény, amit az nem véd, de a portaszolgálat igen. Ugyan ez a gépjármű biztosításra is vonatkozik. Tárolót is bele lehet venni a lakásbiztosításba.

 

Lakásonként 36000 Ft-ért full extrás biztosítást lehet kötni, sőt mivel az olimpia csoport a társasház biztosítást fizeti a mai naptól. A hitel nélküli lakásokra elég ingóság biztosítást kötni, a hiteleseknek kell a hitel mértékéig lakásbiztosítást kell kötni a hitelt nyújtót kedvezményezve. (általában KHB)

Azért túlzottan nagy csodát ne várjatok a portaszolgálattól. Csak annyit fognak csinálni, amiért megfizetjük őket. Figyelni fogyják az gépjármű bejárót, meg a biztonsági kamerákat.

Begi1982 Creative Commons License 2007.12.19 0 0 63
Természetesen ebben igazad van. Az összeg is lényeges(én sokkal többnek gondoltam),de ha úgy döntenek a lakók, akkor lesz és kész. Én csak magát a portaszolgálat fontosságának tényét vitattam. De én semmi jónak nem vagyok az elrontója:)

Nem tudjátok esetleg a diginet nem köt szerződést a comunique-val? Én inkább őket preferálnám, mint a UPC-t (drága).
Előzmény: Keri1974 (59)
Pumuckly Creative Commons License 2007.12.19 0 0 62

Legközelebbi használt sütőzsiradék begyűjtő helyek:

Gedeon Katalin                1114. Budapest, Bukarest u. 3.                    06-1/279-0076

FKF. Hulladékudvar          1115. Budapest, Bánk u. 8-10.                     06-1/464-5907

Szabó György                  1117. Budapest, Nándorfejérvári út 8/b.      06-1/204-0413

 

Előzmény: Pumuckly (61)
Pumuckly Creative Commons License 2007.12.19 0 0 61
A társasház saját szelektív hulladékgyűjtőjének megvalósulásáig a legközelebbi gyűjtősziget a Bukarest utcai parkolóban található. Ez a lépcsőházakba is ki lett függesztve.
Előzmény: Beatrix2002 (58)
Pumuckly Creative Commons License 2007.12.19 0 0 60

Megtörtént az egyéni melegvíz és hőmennyiség mérők leolvasása.

Néhány helyről hiányzott a hőmennyiség mérő, ill. volt olyan is ahol hibás volt, mert 0-t mutatott, de közben meleg volt a kimenő ág.

Pár helyen hiányzott a mérőórák fedele vagy a csatok töröttek voltak.

Ezek a hibák fel lettek jegyezve.

Előzmény: Beatrix2002 (53)
Keri1974 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 59
Szia!

Szerintem a portaszolgálat fontos lenne,de ez az én véleményem.Egyébként a leírtak minden lépcsőházra vonatkozik.A közösköltségben a portaszolgálat kb 3000ft-4500ft körüli összeget fog valószínűleg jelenteni,ami szerintem még talán kifizethető(tudom ,hogy ezt nem mindenki így látja,de a mai árakhoz képest nem olyan túl sok).Pontos összeget valamikor januárban fogunk tudni.Azt még elmondom,hogy én 14 éve lakom itt a környéken és sajnos rengeteg betörés volt, egy hete pedig itt a ház elött(D lépcsőház) törtek fel egy autót.Azt is figyelembe kell venni,hogy mindenki új lakó,tehát nem nagyon ismer senki senkit,így az jön be aki akar(ha dobozokkal jön megy valaki fel sem tünne nekünk,holott lehet hogy épp rosszban sántikál)!!

üdv.
Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 58


Tisztelt Tulajdonosok!


Szelektív hulladékgyűjtő szigeteket az alábbi helyeken találhatnak.

http://www.fkf.hu/szelektiv/szelektiv1024_03.htm


Üdvözlettel,

B
Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 57


Köszönjük bejeletkezését!

Adadit regisztráltuk, és továbbküldtük a jelzett személy felé.
Az részletes időpontegyeztetés miatt hamarosan megkeresi Önt valamelyik munkatársunk.
Addig szíves türelmét kérjük.

Üdvözlettel:

Az Újbuda-WEB csapata

www.ujbuda.hu mailer system (JJM © 2006)

Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 56

Tisztelt Tulajdonosok!

A vasúti sínek felöli zajvédő fal , illetve a szelektív hulladékgyűjtés megtárgyalásával kapcsolatosan a közös képviselet bejeletkezett az Önkrmányzathoz.

Az alábbi választ kaptuk:


Bejelentkezés vezető tisztségviselők fogadóóráira

Kérését továbbítottuk.

A fogadóóra pontos időpontjáról értesítést küldünk.


Amit tájékoztatnak bennünket az időpontról , a közös képviselet is tájékoztatja Önöket.

Üdvüzlettel ,


B
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.18 0 0 55
A házban a Mtelekom vezetékes telefonszolgáltatása elérhető GSM adapteres megoldással.

1412-es rövid telefonszámon lehet telefonszolgáltatást vagy áthelyezetést kezdeményezni ügyfélszám megadásával.

 

Com. unique a házban az olimpia csoport által kiválasztott szolgáltató, aki vezetékes telefon, internet szolgáltatást illetve kábeltévé szolgáltatást nyújt.
801 2000-es telefonszámon lehet szolgáltatást rendelni vagy a
www.comunique.hu weboldalon.

Árak az alábbi linkek tekingetőek meg: http://www.comunique.hu/com.php?com=calc

Ettől eltérő speciális akciókról a SZVB tagok is tudnak segíteni.

 

UPC szolgáltatása is hamarosan elehető lesz Kovács Ella tájékoztatása szerint.

Elsősorban azoknak lesz kedvező, aki több kommunikációs szolgáltatást is igénybe kívánnak venni.

Beatrix2002 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 54

Összefoglaló a 2007. december 18.-ei számvizsgáló bizottsági ülésről.

1 ) Kalácska Gábort értékeli a közös képviselet munkáját és utalványozza.

2) Keresztesné Szita Annamária értékeli a takarítók és biztonsági szolgálat munkáját és utalványozza.

3) Albertné Bíró Margit havonta ellenőri pénzforgalmat.

4) Éder János Lóránt ellenőrzi műszaki gondnokságot és utalványozza. Valamint környezetvédelmi ügyekben segíti a közös képviselet munkáját.

5) Minden szerződést csak a számvizsgáló bizottság jóváhagyásával köthet a közös képviselet.

6) Kérjük, hogy a szelektív hulladék gyűjtők ügyében ismételten intézkedni. Mind a szelektív hulladék mind a használt olajgyűjtésben elkészíteni a kiírásokat.

7) Közös áram fogyasztást ne átalány alapján történjen, ha nem tényleges leolvasás alapján, ugyanez a víz, csatorna.

8) Házirend elkészítése és kifüggesztése a januári teljesítés feltétele. Melyet a számvizsgáló bizottság véleményez és hagy jóvá. A közös képviselet 2007. december 28.-i ülés előtt két-három nappal elküldi az SZVB tagjainak.

9) Sima gondnokot megszüntetjük, ha a takarító vállalkozó vállalja, hogy a gondnoki feladatokat is ellátja.

10) Számvizsgáló bizottsági ülés 2007. december 28. 16: 00 órakor lesz, ekkor lesz kiválasztva a portaszolgálatot biztosító cég, és szükség esetén az új takarítást végző vállalkozó. Ezzel egy időben döntenek, arról, hogy kiépítheti ki a társasház kamera rendszerét.

11) A mai napon a közös képviselet elkezdte átvenni a társasház közös területit. Több oldalas hibalista kijavítása szükséges, melynek többsége esztétikai hiba. Az teljes átadás, akkor fog megtörténni, ha minden esztétikai hiba ki lett javítva. Az olimpia csoport 2008. február 28.-ig tervezi befejezni a társasház közös területeinek átadását.

12) Az első lakógyűlésen megígért vagyonbiztosítást az olimpia csoport hamarosan megköti.

13) Postaláda feliratokat január 15-ig elkészíti a közös képviselet.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!