Segítségeteket szeretném kérni. 1 hete rendeltem egy ceedet, ami 205/55/R16 alufelnivel fog érkezni. Nekem a régi autómról megmaradtak a 185/65/R15 téligumijaim. Úgy láttam, hogy az LX felszereltségű a kisebb gumival érkezik. Kérdésem a következő: Ha veszek 15* acélfelnit ceedre(Ezt fel tudom rakni a 16* helyére? Kicsit láma vagyok ehhez.) és rárakom a kisebb gumikat, akkor megoldodhat a téligumi problémám, vagy vennem kell 16* acélfelni és 205/55/R16-s téligumikat?
Visszaolvastam jópár hozzászólást, de erre nem kaptam érdemi választ.
Az abaqua Kft-nél láttam a ceedhez alufelnit 1 fajta van .Az ET=42 a méret 6.5jx15, 5x114.3 Ha eladod az acélfelnit , ami , ha esetleg felszabadul , vevö vagyok! Ja és még annyi, hogy 18ezer valamennyi , áfástól az ára/darab, keres rá a netten pontosan , talán ALESSIO a márka, pofás... Én acélfelnikért voltam de sajna azok amik jó nekünk most még drágák....
Köszönöm a mailt! Meg fogom keresni ha már ilyen referenciákkal rendelkezik! Nekem meg kell várnom az autót mert hát vidékről mennék fel ,de nehéz jó fóliást találni ugyhogy megéri utazni 120 km-t!
Természetesen igazad van ebből az aspektusból, alá is írom. Én csak azt hangsúlyoztam, a népítélet arról szól, hogy sok ezer km után milyen az autód, mik voltak a hibái stb, nem pedig a pá-r száz km utáni örömkönnyekről..:)
Tavasszal fog a legjobban ütni a fólia, amint egyre több lesz a napsütés! :D
Nem vitatkozni akarok, csak még megjegyzem ezzel kapcsolatban, hogy akkor tulajdonképpen szerinted a szakujságírói teszteknek sincs értelme,hiszen ők nemhogy 100 km-t,de még 20at se mennek sokszor, egy adott autóval, mégis véleményt egy rövid próba alapján is lehet mondani, komfort, kényelem, vezetési élmény, ergonómia stb.. téren. Attól , hogy valaki tuladonosként, és nem "ótszájderként "vezet egy autót, véleménye ugyanúgy lehet akár egy kör után is.
Az igaz, hogy vanak olyan dolgok, amiket csak hosszabb használat után lehet véleményezni, de hát a "népítéletben" nincs olyan kritérium, hogy az első benyomásokról ne lehetne rögtön beszélni.
Egyébként én 8ezret mentem a cee'd-del, mégis semmi olyat nem tudnék pluszban leírni, mint amit 1000 km-nél-- (és ez lehet hogy itt nem is baj..:-))
Nekem is volt az előző autómon fólia, igen sötét,gyári, teljesen igazak az előnyök, amiket írtál, és a képeken annyira megtetszett a ceeden, hogy megcsináltatom tavasszal..
a népítélet az én felfogásomban a hosszútávú tapasztalatok leírása. Az elsőt akkor írtam, amikor már 67000-t ment a Stilom, utána akkor frissítettem, mikor elbúcsúztam tőle és átültem a cee'd-be. Én tartom magam a véleményemhez, pár száz km még nem elegendő arra, hogy ítélkezz autód felett.
A fólia minden színű autón jól mutat! Az én felfogásomban három tulajdonsága van, ami miatt ragaszkodom hozzá: fény- és UV szűrés, az ablakbetörés megnehezítése és végül a design. Minden esztétikusan feltett fólia csak hasznos lehet, de nem kell túlzásba vinni.
Az enyém 55 %-ban ereszti át a fényt, a napenergiát csak 7%-ban ereszti át, 38%-ban nyeli el a napenergiát, a látható fényt 34%-ban ereszti át, a látható fényt csak 6%-ban veri vissza (nem tükrös, jobban átlátható), az UV-t 1%-ban ereszti át (!!!).
Érdemes ingázni a szervízek között mert így kiderülhet egy pár turpiszság : igy esett meg velem is hogy a nagy Toyotánál "B" szervízben kérdezték a harmadik kötelezőnél hogy ezelőtt voltam-e már, mert szerintük ilyen mocskos légszűrőt és pollenszűrőt bizony nem lehet produkálni egy szerviz intervallum alatt. Vissza "A" szervizbe, ??!! , majd közölték hoyg természetesen azonnal cserélik ingyen...
Megfordult a fejemben hogy mi lehet az olajjal....
Miért kéne bárkit is fikázni, mert pár száz kilóméter után véleménye van?
Az első friss benyomások egy autóról legalább olyan fontosak, és informatívak, mint több ezer kilométer lefutása után. Mi több, megvan a jó viszonyítási alap.
akár minden 1000, 2000 ezer km után lehet hozzáfűzni újabb és újabb tapasztalatot.
Egyébként a fóliás cee'd brutál jól néz ki!! én is gondolkodóba estem a képek láttán, bár az enyém beige, olyan szelíd szín, nem tudom mennyire nézne ki jól fóliával?
Kábé két és fél órás volt a művelet. Most nem néztem végig, de az előző autómnál ott voltam, igen, az ablaküvegeket kiveszi és úgy fóliázza. Ez szimpatikusabb módszer, mint a kifeszítés...
Sem akkor, sem most nem tapasztaltam semmi változást, ugyanolyan csend van az autóban, ja és kevésbé süti a nap a karomat :D
Nekem nincs elektromos csomag, így erre nem tudok válaszolni.
Hitel: a hitelfolyósító kiérkezését követő határnapon, a kiértesítésre pedig csak akkor kerül sor, ha a bank már kifizette a hitelösszeget aza utókereskedésnek, az pedig addig nem történik meg, míg nincs meg a számlája.