Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Ránézne Valaki a 62654 hsz-re? Vélemény? Légteleníteni kellene nekem is és egyedül vagyok. Vagy valami egyedül végezhető légtelenítési technika? Köszönöm.
A műhely padlásán van és ott nem egyszerű a hozzáférés. Csak a hétvégn lesz kis idő megnézni, de megnézem. Egy kukás autó durrant belém hátulról a bal oldalon. Próbálok fotót föltenni. Egyébként "bordó" színű.
15-ös Gyári kerekek eladók. Szokásos oxidosak, de téli guminak jók. A felnik nem ütnek nem javítottak. Egy pár Falken 512-es nyári még simán használható. 15ezer/4db
Hello! Elvileg a kicsi lesz az...bár nem vagyok biztos benne...nincs már sajnos Kappám:) Én mikor próbáltam, akkor a motortérben a jobb oldali kis biztosítéktábláról vettem ki egyet, mégpedig a távolsági fényszoroét és azt raktam be a kormány alattiba.
Vagy nem jó az infó amit írtam vagy valami más lehet még. Akivel szerelni szoktam az megerősítette a 22-es méretet, de aztán hívott tel.: te, lehet mégsem 22-es a knyílás.
Az megint más kérdés pl. a BETA fejek falvastagsága vagy más márka és pl. egy régi (de minőségi) CROVA fejé különböző. Szerencsémre régi olajos multamból adódóan a KRAZ-ok kulcskészlete akár villás, akár dugós azért nem semmi. Ott a méteres csőtoldat meg sem kottyan.
De pl. az ablaktörlő kar rögzítését biztosító anya szereléséhez nálam szükséges volt a dugó kölső átmérőjét leesztergályoznom.
Lehet rosszul értettem, de a dugóba csúszó menesztő oldali négyszög lenne kúpos ???
Ha tisztázódik a méret kérlek írd meg, beírom a kiskönyvbe.
Pont erre gondoltam, de az a baj hogy ha nagyon elvékonyítom, hogy beférjen akkor annyira vékony lesz... még szétnyílik. Azért csak 180-al kell meghúzni.... Jártam így kerékagycsavarnál.
"A 10,8 másodperces gyorsulási adat, a 9,4 literes átlagfogyasztás, s a márkához a megbízhatóság kapcsán társítható félelemérzet mellett persze már nem is olyan meglepő, hogy a nagyságrendileg 11,2 millió forintot kóstáló modell hazánkban nem is került bevezetésre."
Jézusom, de jó, hogy felírtad. A hétvégén majdnem megerőszakoltam, hogy lejöjjön. Eszembe sem jutott, hogy bal menetes, pedig már egyet szedtem szét. Még jó, hogy nem estem neki kompresszorral+légkulccsal. Viszont mostanra már biztosan nagyon ráhúztam.
Hello! Biztositéktáblán a kormány alatt van fent 2 relé...most nem emlékszem, az mult ki. :) Próblád ki egy másikkal, anno nálam is ez volt a gond. Az a relé gondoskodik arrol, hogyha indítozol, addig ne kapjon áramot az ablaktörlö, fűtőmotor...
Régen fölírtam jegyzetként egy - két szerelési fogást, azok között ezt találtam: a főtengelyvégéről 22-es dugóval jön le a tárcsa csak sajnos nem írtam melyik, DE Bal-menetes és 180Nm-rel kell meghúzni, ergó levenni. Ez a két dolog becsapós lehet ha balra lazítás helyett épp húzzuk és a 180 Nm sem egy síma csukló mozdulat. De abban nem vagyok biztos (még nem kellett ott szerelnem) a szíjtárcsa asszem 4 db imbuszcsavarral van fölfogatva, 6-os imbusz kell neki (??)
Ha nem jót írtam elnézést, megtennéd hogy visszajelzel?
Az lenne a kérdésem ,hogy kocsi belső ventillátorja mitől nem indul el, nem lehet rajta fokozatot állitani,miden más dolog működik.Kipróbáltam már másik ventillátorral és vezérlőpanellel és még mindig ugyanezt csinálja.Mi okozhatja ezt a jelenséget?
Az ablaktörlő motor biztosítéka hol található? 2.4 benzinesről lenne szó.Tudom villamosszerelőhöz kellene fordulni de hátha volt már valaki igy tőletek.