Keresés

Részletes keresés

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2021.06.13 -1 2 468062

Yep, egy 100a,142 felől érkező vonat utasainak valóban jó opció, ha ők Dél-Pesten és az M3 vonal déli végén lévő úticélhoz igyekeznek, de az ő vonataik elérik Pest középső tájékát is a Nyugati Pályaudvarnál, de Zugló is egy kiváló városi kapcsolat.

 

Az S25 személyvonatok viszont semmilyen értelmezhető helyen nem állnak meg, és a Kőbánya-Kispest meg Fradi, mint városi kapcsolat, elég harmatos egy Keletihez képest.

Előzmény: kihúzóvágány (468060)
schlumberger Creative Commons License 2021.06.13 -1 0 468061

1-es vonal- Mostanában szinte sosem működik az internet, amikor utazom a piros/kék villamossal. Vajh mi az oka?

kihúzóvágány Creative Commons License 2021.06.13 -3 1 468060

Amit Te "külvárosi pályaudvarnak " nevezel, az egy metró végállomás és (a metró-felújítás befejezése után) a leghatékonyabb városi eljutási lehetőségeket biztosítja.

 

Előzmény: exvérmezö15 (468057)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.06.12 -3 1 468059

100a felől sokkal jobb, nem mindenki lak8k/dolgozik/tanul a belső kerületekben! 

Előzmény: exvérmezö15 (468057)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.06.12 -1 0 468058

Mávinform szerint egyre se. 

Előzmény: zjakabfi (468056)
exvérmezö15 Creative Commons License 2021.06.12 -3 0 468057

Nagyon jó helyen van ahol van. Miért kellene külvárosi pályaudvarra kipakolni ezeket vonatokat?

Előzmény: _nyunyuka (468055)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.11 -2 0 468056

Hány nap üzemszünetre lehet számítani? 

Előzmény: _nyunyuka (468055)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.06.11 -3 1 468055

Itt a tökéletes alkalom: S25 vissza Kökire!

Előzmény: LoviGabi (468051)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.06.11 -1 1 468054

Finom amperszagú, égett zománchuzal-illatú. 

Előzmény: sssey (468053)
sssey Creative Commons License 2021.06.11 -2 3 468053

Fehér vagy fekete füst?

Új vezért választanak?

 

Előzmény: LoviGabi (468051)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.11 -3 5 468052

Ha a stadion nem vilagítana, akkor menne  vasút?☺

Előzmény: LoviGabi (468051)
LoviGabi Creative Commons License 2021.06.11 -4 2 468051

Ez meg a nemhivatalos:

 

"Keleti. Minden jelző sötét. Füst a jelfogóban. De a stadion bezzeg világít."

Előzmény: _nyunyuka (468050)
_nyunyuka Creative Commons License 2021.06.11 -1 1 468050

Ez a hivatalos infó:

Előzmény: LoviGabi (468049)
LoviGabi Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 468049

Valahol azt írták, füst száll a jelfogó teremből... :(

Előzmény: 1047 005-2 (468048)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 468048

"leállt a biztber."

 

 

Így is lehet mondani.Nagyobb a baj.

Előzmény: zjakabfi (468047)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 468047

Keleti nem indít, nem fogad, leállt a biztber.

Fizolti Creative Commons License 2021.06.11 -1 2 468046

Poarta, régi nevén Porta Orientalis kis állomás 900-as fővonal Szörényi-érchegységen átvezető egyvágányú szakaszán, kb. félúton Orsova és Karánsebes között, nevét elvileg az állomás déli végén lévő alagútról kapta (tűzesetes cikk 3. képen látszik az alagút bejárata). Valószínűleg csak forgalmi célból maradt meg, napi 3 pár Regio/személyvont áll csak meg (bár több nincs is a szakaszon), néhány tanya van csak a környéken. Teregova a következő nagyobb település egyébként nincs messze, vasúton csak 6 Km, de valószínűleg a rövidebb utak nagyobb járművel járhatatlanok (szűk és kanyargós dombvidéki földutak). Annyira nem meglepő az a 10 Km. 

Előzmény: nazareth (468044)
paca664 Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 468045

Rég nem frissül de többnyire még akutális:

http://bueker.net/trainspotting/maps.php

Előzmény: harmonikás01 (468039)
nazareth Creative Commons License 2021.06.11 -1 1 468044

Báránycsorba valahol a CFR 200-as fővonalán:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2603033063339342&id=100008980204949

 

És ha már mozdonytűz, a CFR ebben is jobban teljesít:

https://www.opiniatimisoarei.ro/tren-in-flacari-intr-o-gara-din-banat-pompierii-au-muncit-ore-in-sir-sa-opreasca-focul-pentru-ca-sursa-de-apa-era-la-10-km-foto/06/06/2021

 

A mozdonytűz sajnos amúgy is mindennapos esemény CFR-éknél; ebben a sztoriban az az érdekesség, hogy a legközelebbi tűzcsap 10km-re volt az állomástól, a tűzoltók odáig kellett ingázzanak vízért. Az oltás több, mint 6 órán át tartott...

Előzmény: EVM (468038)
névtelen Creative Commons License 2021.06.11 -1 0 468043

Auuúú'

Előzmény: segélyvonókészülék (468042)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.06.11 -1 7 468042

Hát, hallod, rövid és dicstelen pályafutásom hajnalán történt. Megszoktam, hogy a bodrin a 24V-os rezsón háromnegyed óra, mire ehetővé melegszik a Globus aktuális főzete. Vasár-és ünnepnapokon láttam villanymozdonyt is. Álltam Győrben, volt időm, mondom, hajrá, együnk. Feldobom a kaját, amíg megmelegszik, lemosom az ablakokat. Picit meg is bontottam a konzervdobozt. Elég trehányul mostam ablakot, alig pár percig tartott az egész. De mire visszaértem a vezetőállásra, minden babgulyásos volt, a plafontól a padlóig. Sz'al lehetett folytatni a suvickolást, ráadásul üres pocakkal.

Előzmény: EVM (468038)
hmsoft Creative Commons License 2021.06.10 -1 0 468041

fedvény:

nem üres mega-kígyókon gyakorolnak, hogy hanem olyan elegyeken

 

Előzmény: hmsoft (468037)
Lovrin Creative Commons License 2021.06.10 -1 1 468040
harmonikás01 Creative Commons License 2021.06.10 -1 0 468039

Kedves vasútbarátok! Ti mindenhez értetetek....:)

Keresnék, olyan netes vasúttérképet Montenegró illetve Bulgária végcéllal, mely mutatja, hogy nemzetközi személyforgalmi kapcsolata van. Voltak régebben térképeim, de kiderült, hogy nincs már mindegyik vonalon forgalom.

EVM Creative Commons License 2021.06.10 -1 0 468038

Gondolom éhes volt a vezér a sok ácsorgástól ,oszt gondolt egyet és próbált lábasban valami finomat rittyenteni! :) :) 

Előzmény: Vendégsín (468036)
hmsoft Creative Commons License 2021.06.10 -1 2 468037

Van az SzUTP nevű játék, ami ugyanúgy működik, mint az amerikai kontinensen az EOTD. (A mozdonyon lévő fékezőszeleptől vagy fékkontrollertől vezérelve, rádiós adatátvitellel kezdeményez fővezeték nyomáscsökkentést meghatározott ütemben és értékre.) És egy ideje már létezik az RUTP nevű eszköz, ami egy elosztott SzUTP, vagyis nemcsak az utolsó kocsira telepíthető, hanem a vonat hosszában bárhova, elvben akárhány példányban. SzUTP-t szoktak használni másfeles tehervonatokhoz, így kevésbé gyakorlott vezérek számára sem kihívás a fékezés. Dupláknál és/vagy vonó-toló konfigurációknál nincs sok teteje, hiszen a második mozdonycsoport fékezőszelepe megteszi ugyanazt, mint az SzUTP, ráadásul oldani is tud. Ámde a konténeres szállítás előretörése, aminek a pandémia időszaka további lökést adott, kikényszeríti például a másfelesnél hosszabb, de csak egy mozdonycsoporttal vontatott elegyeket (pl. üres konténervonatok). Az ilyeneknél már értelmesen elsüthető az RUTP. A Gorkiji Vasúton úgy határoztak, hogy beindítják az RUTP terjedését, de óvatos duhaj módjára, év végéig nem üres mega-kígyókon gyakorolnak, hogy olyan elegyeken, amelyeknél csupán magára az RUTP-re kell figyelni, mert a többi nem újdonság. Másfeles rakottakat (9000 tonna) továbbítanak 2ESz7-esekkel. Esetükben csak egy fővezetéki berendezést (BHV-nak nevezik, bár az RUTP alatt kéne egy újabb hárombetűs, mert az utolsó kocsi, tehát a "HV" itt már nem feltétlenül igaz) érdemes csatlakoztatni, de nem kizárt, hogy aztán rámennek a több egység beiktatására, hiába nem lesz tőle jobb az eredmény ennyire "rövid" vonattal - pilotnak elmegy.

hm

Vendégsín Creative Commons License 2021.06.09 -1 1 468036

Pont egyeskében kellett tüzet rakni?

Előzmény: r1232 (468034)
KVZOLI Creative Commons License 2021.06.09 -1 0 468035

Köszi!

Előzmény: r1232 (468034)
r1232 Creative Commons License 2021.06.09 -1 0 468034
Előzmény: r1232 (468033)
r1232 Creative Commons License 2021.06.09 -1 0 468033

Lamo.

Előzmény: KVZOLI (468032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!