Sziasztok!Egy kis segítségez szeretnék kérni.Mazda 5ős állófűtés problémám van.Szerelőt keresek .Azt nem merem mondani hogy a pénz nem számít de ha valaki lelki ismeretében megcsinálja kifizetem.(három gyereket hordok vele suliba sürgős lenne) Köszönöm
Köszönöm a választ, sajnos nem tudom, hogy milyen típus, 2006-os az autó ha ez segít. Viszont azóta használtam még párszor a fűtést és egyre kevesebbet füstöl, most már csak indítás után (kb fél perccel) dob egy kis füstpamacsot. Létezik az, hogy le volt kormolódva és folyamatosan tisztul a rendszer? (csak fél éve van nálam az autó)
Beszerelt állapotban is vállalnád, hogy ránézel valamikor?
ma volt egy első octavia amiben nem elég h gányolva lett berakva a fűtés még az akkuja is rossz volt.fűtőttünk vele 20-30 percet 4-5 indítással bent a műhelyben.majd kiálltunk az utcára vele.ekkor megjött a gazdája és ott elinditottuk a fűtést megint max 10 percre.na ezután már nem tekert az akku a kályha pedig még ment....ha a kapacítása esik kb felére vagy az alá kicsit akkor a fűtésnek még elég lehet,de a cirka 4-500 ampert már nem tudja leadni az indításhoz.
Szerintem sem a fűtés a gond. Azóta megnéztem a nyugalmi feszültséget (töltés után néhány órával), 12,4 V volt. Nekem ez kevésnek tűnik, tehát lehet, hogy az aksi kapacitása csökkent.
VW szerelő kiolvasta a hibakódtárolóból, hogy szivattyú hiba miatt blokkolva van az állófűtés működése. Természetesen lehet más baja is, de ez csak szerelés közben fog várhatóan kiderülni. A szerelő nem vállalta, hogy megnézi (nem ért hozzá) ezért keresek egy szakit.
A fűtés még ment indításkor, 45 perc a ciklus és kb. 20 perc fűtés után próbáltam indítani. A szellőztetés ment, a kocsiban meleg volt.
Indítózáskor viszont leesett a feszültség, leállt a kályha, nullázódott a napi kilométer számláló, stb.
Indításkor mehet a kályha vagy érdemesebb közvetlenül előtte lekapcsolni? (Eddig nem volt gond, de lehet, hogy két nap állás és a hideg nem tett jót az aksinak)
mint írtam a kályhádat bárki megoldja akinek megvan a gyári softvere....mondanám h gyere el felém,de én biztos h nem dolgozom a 2 ünnep környékén.épp elég ami előtte meg utána van. :)
Sziasztok! Egy szakit keresek (nem márka szervizt) Webasato Thermo Top V 5kw állófűtés szivattyújának javításához/cseréjéhez vw touranban, Észak- Budapest/Pest megye környékén. Köszönöm előre is az ajánlásokat, jöhetnek az email címemre is, privátba.
ha cellazárlatos az akkud akkor tud ilyet produkálni....a fűtés 11 volt alatt(szoftverfüggő,de nagyjából 10.7 volt a küszöb) leáll.ha az akku jó és nem cellazárlatos még(nincs leszulfátosodva a rendszeres kisütésektől) akkor innen még 10 perc állás után észhez kell térnie és indítani az autót.
A problémám áttételesen kapcsolódik az állófűtéshez. Utoljára péntek délután mentem az autómmal (Ford Mondeo TDCI 2.0, az állófűtést utólag gibbonpitti szerelte) . Ma kb. 20 perc állófűtés után már nem indult az autó, az aksi miatt. 1 órával később kivettem, megmértem, 12,14V volt a feszültség. 3 éves Bosch Silver 74Ah-as aksi van benne. Most töltőn van. Most is elég kellemetlen volt, reggel még inkább az lett volt. Érdemes kiméretni az aksit? Fontos lenne, hogy üzembiztos legyen az autó az állófűtéssel együtt. Elég tanácstalan vagyok, hogy merre induljak.