Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 840

Igen, elsőnek erre gondoltam. Vettem a bárdiba gyorsan egy benzincsapot és úgy sem lett jó sajna. 
De a mai teszt eredménye, nevetni fogsz... 90-es fúvóka, súbertű tejesen kiemelve és a gyertya kezd nagyon halvány barna lenni. :D

A súbertű szett úton van. 
A12 van benne, az eleje 2mm a vége pedig 1.79mm. Sztem ez a kicsi... A20-al fogom megpróbálni, ennél felül 2mm de ahol a kehelycsőbe belemegy ott 1.6. Ha ezzel többet kap akkor megvan a bibi. 
Csatolom egy kis tű táblázatot. 

Előzmény: Törölt nick (838)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 839

Igen, a 8-hoz szeretném! Nagyon szépen köszönöm ha megnézed

Előzmény: Törölt nick (837)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 838

   " .......Keveset kap,még 85 fuvival is ....."

 

   Na beugrott valami ezügyben.

Sztem előfordul a gyenge vákum miatt a gyári vákumcsap nem tud annyi benyát átengedni,hiába bármekkora a főfuvi.Nem lehet ???? Ugyanis  nálam ki van iktatva ez,és hagyományos elzárós csapon "dől" bele neki a nafta.És ezért elegendő nekem a 75 fuvi.

Lehet meglesz a bibi,dobd ki azt a szar vákumos csapot belőle.Én félévesen megtettem.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 837

Ami a bpr7 nél fehéres,nem biztos hogy a 8nál az lesz. Sőt...  A 8hoz lődd be inkább.Ebben a szezonban most 8 kell neki!

Csak kiváncsivá tettél a tűt illetően.Napokban lekapom a kupakját meglesem neked.Opulárét felteszem az apró számok végett.

Ja olvastam a "milkivéj" topikot.....

 

 

Előzmény: Törölt nick (836)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 836

Hát már nekem is jó lenne ha napi használatban lenne, de több mint egy hete le van téve a karbi miatt. Napközben a héten dolgozok, nincs idő vele foglalkozni, de a jövő héten jó leszek.

Gyárilag ebben is a második rovátkában volt felülről. Én is arra gondoltam, emelek rajta. Esetleg ha egyszer lenne kedved megnézni, a súbertű mérete is érdekelne. Most rendeltem egy súbertű készletet is, megvan a mérettáblázat is, egy A07-et sztem belepróbálok...

Okés, remélem nem felejtem el és küldöm a képet!

Az a baj érzem rajta, hogy keveset kap, BPR7 van benne, de BPR8-al is próbáltam, most visszaraktam a BPR7-et, nehogy a BPR8 szivasson, az zsír új, ha esetleg gyári hibás meg tud szivatni, de sztem semmi baja nem lesz annak. Valami a karbival van, csak nem tudom mi...

Előzmény: Törölt nick (834)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 835

Sajnálom én is hogy eltünt az éterben...előzmények nélkül.

 

Előzmény: OutsieR (832)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.28 0 0 834

Sajnos napi szinten futkosok vele,most nem tudom szétszedni megnézni.Én nem bántottam,ugy raktam fel ahogy jött.(elméletileg felül második ).

80-90 es nagyon nagy bele.75 jó kell hogy legyen(nálam is nyitott légsz betéttel ) Valóban 70es hengerhez kell az.

3.....4...rovátkába próbáld még meg esetleg. Képet löjj fel ide had lássuk milyen.Nagyba.

Apropó! Nyár van ekkor már inkább a BPR8 ! értékű gyertya kell bele,ami más képet mutat mint a bpr7 téli.

Ez is meg tudja szivatni az embert képileg.

 

Előzmény: Törölt nick (833)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.27 0 0 833

Jahh érdemes kicserélni. 
Az nincs meg esetleg neked pontosan hogy melyik rovátkában van a súbertű? Te nem most vetted, akkor még lehet gyárilag máshova rakták. 

Még mindig szívok, 86-os fúvóka van most benne, még ezzel is szegény, a gyertyán látom. Sztem kb 95-ös fúvókával lenne jó. Gyanús hogy a második rovátkában ahol gyárilag van nem lesz jó helyen. Az biztos hogy valami szar van a palacsintában, nem létezik hogy ekkora fúvóka kelljen. Ez már 70-es hengerhez való, nekem gyári van. 

Előzmény: Törölt nick (830)
OutsieR Creative Commons License 2020.05.27 0 0 832

Sajna a forumot megszuntettek, a domaint pedig eladtak. Pedig nagyon hasznos volt, anno sokat tanultam onnan. Kar, hogy amig mukodott, nem mentettem le a lapokat. A furcsa nekem az volt, hogy semmi elojel es bejelentes nem volt. Egyszer migraltak masik szerverre, egy darabig meg elerhetoek voltak a temak, aztan egyszercsak megszunt minden. Pedig napi szinten olvasgattam :(

Előzmény: Törölt nick (830)
daty55 Creative Commons License 2020.05.27 0 0 831

Tetszik, hogy ennyi energiát fektettek abba, hogy olyan legyen a robogótok, mint egy Doxa!:-))

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.27 0 0 830

Szuper.Alakul a dolog.

Arra a motof szivócsőre beruháznék még én is....jólenne egy.Összevárok egy két cuccot,oszt meglátom.

Végső setupra kiváncsi leszek enyémhez képest. Ha nem lesz titok 😁

 

Tényleg,egü fórum él még?? Beregiztem anno,sok tapasztalatcsere zajlott.Link jöhet ha ráleltél.Én nem találom,elveszett minden.

 

Előzmény: Törölt nick (829)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.26 0 0 829

Hehe :D Azt hittem a karbi gyári hibás, de felhívtam egüéket és azt mondták no para csak nagyobb fúvókát kér. Már ezerszer átnézem és mindent rendben találtam, szóval 75, 78, 80, 82, 85, 88-at rendeltem, sztem 80 körül jó leszek. Egy helyen még azt olvastam, hogy ilyen nyitottabb motoroknál előfordul hogy a szívótorok vákum lecsökken (a nyitott légszűrő miatt) és nagyobb fúvóka kell, hogy a súbertű mellett felszívja a benzint. 
Az alapjárati most 25-ös, de inkább 30-asat rakok bele, azzal jobban is fog indulni szívató nélkül. Rendeltem abból is 25, 30, 32 méretűt. Egün írta valaki hogy a gyári fúvókát hagyta bent, neki is kb 3 menetet kellett kicsavarni az alapjárati levegőt. Ha gond lenne az indítással akkor visszarakom én is a 34-est. Az alapjárati gond megszűnt, szépen ketyerészik. 
Plusz van egy másik szívótorkom, asszem Motoforce, ha a gyárival összehasonlítom kb 5mm-el nagyobb. Kb annyi amúgy ha a gyáriba belenézel a karbi csonk után kezd szűkülni, ez a motoforce meg olyan mintha az ki lenne portolva. Egüéktől úgy is rendeltem hogy nyitottabb mint a gyári. 
Persze, szívatót menetközben csak azért adtam neki, hogy ne álljon meg, meg be, plusz hogy 40m-re a sarokrol hazaerjek. :)

Előzmény: Törölt nick (828)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.26 0 0 828

Vagyok ám,de "sumákolok" mert látatlanba igy nincs ötletem.Én a saját beállitást már naggyából leirtam.Azon elindulhatsz,de mint irtam,ahány motor annyi beállitás szinte.Egyforma sose lesz egy sem.Rádbizom a további kisérletezgetést,én is beleöltem sok időt,aztán sztem még most sem jó.De legalább egyenletes az alapjárat,meg szinte nem kell szivatóznom.

Alapjáratit vedd picire,(30 ?  ) főfuvit 75re,ha fehér a gyertya.

Szivatón meg ne járasd,teleszivja magát ezért darál indulásnál.Beinditod,majd egyszerre visszatolod,majd hagyod picit ugy.De azért minél előbb indulj el vele.

Ez próbálgatós folyamat.

Előzmény: Törölt nick (821)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.26 0 0 827

Senki nem akar rábeszélni. Örülök, hogy neked elegendő a gyári teljesítmény.

Előzmény: daty55 (826)
daty55 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 826

Na, még egy indok, hogy ne tuningoljak.:-)

 

De minek is tuningoljak?

Alattam leggyorsabban optimális körülmények között óra szerint 85 körül megy.

Ez nekem elég.

És rajtam kívül simán hazahoz 2 zsák csemperagasztót, ami 50 kg.:-))

 

Akkor?

Előzmény: Törölt nick (825)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.24 0 0 825

Jó neked, hogy nincs vele baj :) 

Nekem is egyébként csak azóta van baja, ahogy elkezdtem tuningolni. A gyári cuccokkal perfekt működött. 
Most ott tartok, hogy rendeltem nagyobb fúvókát, nekem 72 a legnagyobb, meglátjuk azzal mit művel.

Előzmény: daty55 (824)
daty55 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 824

Épp azt írtam az imént, hogy nekem is "gyári" Motowell-em van, és annyira nem nagy gáz a karbija.

Nem horkan, könnyen indul, jó az alapjárat.

 

Nekem egy új Aprilia SR Ditech-em volt, 10 évesen számolták be a Motowellbe, semmi gondom nem volt vele.

Igaz, nem is annyiba került mint a Motowell.:-)

 

Eddig  a Motowell-lel nincs gondom (3.000 km) de ha lesz, a következő robogóm nem Motowell lesz.

Előzmény: Törölt nick (823)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.24 0 0 823

Néha mi sem értjük, hogy mit csinálunk. :)

 

Korábban beszéltünk róla, hogy ez a karburátor egy fostömlő, jónéhány oldallal visszább más is lecseréltette, szóval nem mi ketten vagyunk egyedül. 
Nincs rendes alapjárat, gázra horkan, nehezen indul, nekem csak ezek a hibák voltak. :)

Hát szerintem akinek nincs hozzá tudása (nekem sincs, csak el csinálgatom hobbiból :)) az inkább vegyen egy rendes robogót és nagyon messze kerülje el a motowellt. Én eddig összesen annyit költöttem rá, amiből egy patika állapotú 8 évnél fiatalabb Aprilia SR-t vagy egy szintén nagyon patika Derbi Senda-t. 
Most megpróbálom menteni, hogy legalább jól működjön, mert soha nem fogom tudni eladni annyiért amennyit eddig költöttem rá. :)

Előzmény: daty55 (822)
daty55 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 822

Csak olvasom itt, hogy milyen okosságokat csináltok!:-)

Nekem ez magas, néha azt sem értem, hogy mit is csináltok igazából.

 

Mondjuk azt nem értem, hogy egy jól működő karburátorban miért cserélgetitek a fúvókákat, meg az egész karburátort.

 

Mint írtam, a gyárival az a gondom, hogy hidegen csak gázzal indul, és 30 másodpercen belül el kell indulni vele, különben megáll.

Amúgy jól szuperál, ezzel meg együtt tudok élni.

 

Szerintem a legtöbb ember, aki robogót vesz, nem rendelkezik olyan tudással, és készségekkel, hogy így szerelgesse a robogóját, mint Ti.

Akkor azok mit csináljanak?

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.22 0 0 821

Nem a benzincsap szivat, kiiktattam és kap benzint rendesen. Sőt a benzinszűrőt is sikerült megroppantanom, mire lehúztam a csövet hogy bedugaszoljam a csavarhúzóval kb egy liter kifolyt. 😀

kétszer szétszedtem, mindent rendben látok...tűszelep rendben, úszószint rendben, fúvókák tiszták...

Az alapjárati levegőcsavarnak lehet ebben szerepe?

Annyi, hogy most új gyertyát raktam bele, nem hiszem hogy az szivat, benzines lenne, de vissza fogom tenni a régit...

Xxmadden esetleg ötlet?

Ha 7-8 napon belül nem sikerül megcsinálnom, akkor vissza kell küldenem, 14 napig ugye el lehet állni a vásárlástól. 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.21 0 0 820

Szerkeszteni nem lehet, még eszembe jutott hogy a vákuumos benzincsapot kiiktatom, de előző karbival jó volt, csak tele a tank...

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.21 0 0 819

Na ott tartok, hogy elindul, lehet vele menni, de. Szívatóval alapjáratin darabos, de egyébként megy mint a rakéta, szívató nélkül az alapjárat rendben van de nem megy, nincs erő. Kb 3km-t mentem vele úgy ahogy sikerült hátha észheztér de a gyertya hófehér. Mindez a hiba független a súbertű és az alapjárati levegő csavartól.

Esetleg ötlet?

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.20 0 0 818

Szerintem kell neki a 30-as alapjárati, de majd tesztelgetem. Holnap megyek csak vele de szerintem a főfúvóka jó lesz. 
Annyira nem tetszik, hogy szívatózgatni kell de majd megszokom. Találtam neki egy jól hozzáférhető helyet, holnap fel is rakom. 

Előzmény: Törölt nick (817)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.20 0 0 817

A "D" ledugóztam,nem kell,ha manuális benzincsap van felszerelve.Mint nálam.

Gyári vákumos csaphoz kell rácsatlakozni.

Előzmény: Törölt nick (812)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.20 0 0 816

Az A  a tulfolyó elvileg.Megy a szabadba nálam,csak egy cső van rajta.

Bowdenekkel én is szoptam anno,el is felejtettem irni,faragni kell.

Türelem hiányában én feladtam anno ,igy érzésre a mostani beállitásom felelt meg legjobban.

De majd ird meg milyen beállitás nálad a tuti,aztán lekoppintom ha nem baj.

Tűt gondolom hagyod a felülről a 2dik rovátkába,mint mikun.

Előzmény: Törölt nick (814)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.20 0 0 815

A fotókat az előző poszthoz valamiért nem engedte csatolni. 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.20 0 0 814

Na ott tart hogy fent a karbi, jár, van alapjárat de nincs beállítva. Alapjárati 25-ös, főfúvóka 70-es, szívató fúvóka 50-es. Az 50-es szívató fúvóka nem túl nagy?

A bowden hossz miatt volt egy kis szenvedés de gyorsan megoldottam. 
A szívató kar még nincs felrögzítve, a bowdene bezsírozva, a karbiba a bowden kis fityulája nem akart belemenni, kb a felét le kellett reszelni és jó is lett. A szívató kis hengere a karbiba bele volt picit szorulva, de kijött, mindent (súbert, súbertűt, komplett gázbowdent, a karbi felett a bowdennek a könyököt) 2T olajjal raktam össze.
Indul, de hidegen csak szívatóval és gázadásra hörög de összeszedi magát, sok időm már nem volt, az alapjárati levegő csavar 3 fordulatot volt kicsavarva, másfelet becsavartam és nem hörög.
Ja és BPR7HS helyett BPR8HS gyertyát kapott. 
Szerintem a másfeles levegőcsavarral hidegen is fog indulni szívató nélkül. 
Kicsit fura, hogy a szívató és gáz súbert csak egy egy csavar tartja, de gondolom az olasz mérnökök sem teljesen hülyék.

Jut eszembe, ennek a súbertűt lehet állítani. 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.19 0 0 813

Nem a túlfolyó az A? Egy értékelésben olvastam hogy ezen nincs alul leengedő csak felül túlfolyó. 

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.19 0 0 812

Köszi, akkor a súber fix, egy gonddal kevesebb. Én is 70-es főfúvókára gondoltam, most is az van annál nagyobb nem kell szerintem sem. Gyári nekem is a légszűrő, teljesen jó szerintem. 
Akkor mégy egy kis segítség, itt a fotók. 

A D a váluum, a C-B összekötni mert az a karbi fűtés, az E az olaj, G az alapjárati levegő, F az alapjárat, H a benzin be, jól értem? De mi a fene az A?

Előzmény: Törölt nick (811)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.19 0 0 811

Suber az ugy van ahogy jött.Már nem emlékszem,de azt hiszem nem is tudtam állitani,szétszedni.Fix.De jó tompa a tű vége az biztos a mikuhoz képest ,majd meglátod.

Igen 3 fordulat kb.Azt vettem észre ,kifele tekerve inkább bedúsul,több naftát kap.Behajtva nem ment ugy (1.5 fordulatnál ).Ezért maradtam a 3nál.

De jó hogy van ennyi cuccod,igy majd akkor én megyek hozzád tanácsért ha sikerült jól belőnöd a motorüzemet.Kiváncsi leszek.35 az alapj fuvi benne gyári.Egy 30as azthiszem van itthon.90et főfuvit ne hagyd benne,nagyon sok az 50es robesznak.Az 70cm3 hez való.70el indits kb.

Ja malossi sportszürő kikerült,ment vissza a gyári.(hengerkimélés miatt,porszemcsék ).picit lustább talán.

 

Előzmény: Törölt nick (809)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!