A hétvégén megtetszett az RKS125 (ára), igazából munkábajárós mindenesnek jó lenne, gondoltam benézek ma a szalonba Szentendrén. Ott szembesítettek, hogy mától nőttek az árak, most már 503 ezer. :D
Ez már túl van a lélektani határomon, és mivel egy forintot nem engednek, inkább elengedtem a dolgot (pedig pénzzel a zsebben indultam, még jó, hogy nem volt jelen az értékesítő kolléga).
"elsőre úgy tűnik nekem kicsit sokat zabál az RKS mondjuk még csak 332 Km nél járok. "
Mennyinek tűnik? Amúgy nekem ezek a Keeway motorok nem tűnnek világbajnoknak fogyasztás terén, igaz nem is ezért vettem. Én eddig 8-9-szer tankoltam a Zaharába 900 km alatt:), a fogyasztása eddig minimum 3,3 volt, a maximum meg egyszer valamiért 3,8 körül. A gyár amúgy a típusbizonyítványban 2,9-et ad meg, az se annyira kevés szerintem 8 lóhoz. Cserébe viszont biztos vagyok benne, hogy az erőnél is alulbecsül a gyár, mert simán tartom a lépést a 10-12 LE-s robogókkal, olyan jól gyorsul 60-ig.
A hétvégén kipróbáltam a Hondám végsebességét, azzal hasalva mentem 90-nel, még ment volna valamennyit, de a huzat majd le vitt róla, de valóban csak a 60-70 az ideális neki, akkor a hangja is kellemes. Ehhez képest a Keeway-jel simán mentem már az Üllőin is 80-nal, és a plexi miatt nem tűnt egyáltalán vészesnek, ha holnap felteszik rá a jó kis Bridgestone gumikat, majd kipróbálom, tudja-e a 95 km/h-s végsebességét.
Ha valakinek bejön az RKF van rá csomagtartó árát nem tudom, de a SHAD végre gyárt hozzá, elsőre úgy tűnik nekem kicsit sokat zabál az RKS mondjuk még csak 332 Km nél járok.
Köszi a beszámolót. Ahogy nézem, a Cityblade lényegében a Honda PCX koppintása. Olyat vezettem, ha ez is olyasmi, az elég tuti. Igaz, mivel nekem fontos a nagyplexi és a doboz felszerelésének lehetősége, örülök, hogy nem Cityblade-et, hanem Zaharát vettem.
A TX külsőre bejön nekem (igaz, szerintem az is valamelyik Hondát másolja:), de egyszerűen a 175 centis magasságomhoz túl sok a 82-83 cm-es ülésmagasság.:(
Sziasztok.... jól ,és lágyan megy a City Blade...nyoma sincs remegésnek...varió váltó kicsit lassan reagál,de nekem így is tetszett...jól eltalált minimalista robogó... Nekem nem kell a start-stop funkció,és utálom a kulcs nélküli indítást,meg a Wi-Fi-s szarságokat....egyszerű dolgokat szeretem ....úgy jó az égész ahogy van...kapcsolók puhán és pontosan működnek..csak dicsérni tudom a konstrukciót.....karbival isteni lenne.....
sajnos......
Kesztyű tartó nincs,és az ülés alá nem fér be a robogós sisak,csak a nyitott Classic típus....ott meg a bogár vág pofán de rendesen 70km/h felett..
A legjobban a 40-70km/h közti sebességben mozog a legjobban.....Esztétikában nem találtam sehol kivetnivalót. Front plexi egy kicsit alacsony,viszont kánikulában mindened szellőzni fog az tutti...
Meglepetésemre a Super Light- 125-s volt a legerősebb érzetre,és jól tolerálta a 94kg-os súlyom....Hátsó ülés pedig bőséges az utasnak....
Váltás szempontjából a TX endúró vitte a primet,már már japán pontosság ,és pöckölős üzemmód.
MINDEN MOTOR ELSŐRE PÖCC-RE INDULT CSONT HIDEG ÁLLAPOTBAN !!!!! PEDIG 11CFOK-OT MUTATOTT A HŐMÉRŐ....
Ma azért átnyomultam Párkányba némi sörért,és édességért ....nehogy kiszáradjak a grillezés közben ,vagy utána...sziasztok zs
Nekem oda vissza talán 16 km és spórolok mert most lesz Év zárásunk leltárral, kínlódok a Cascóval mert az Aegon nem találja motort az adatbázisukban, és forgalmiba, vám papirok simán RKS néven fut, hol 36 ezret adnak de RK 125 2018 évjárat, következő 50 ezer rks 125 de 2013 évjárat meg veszek ezektöl
Amikor 2005-ben megvettem az YBR-t, azt hiszem egy bő hét múlva vittem 1000-es szervizre... :-) Mondjuk azt nyáron vettem át, és azon a héten még dolgozni is azzal mentem (oda-vissza 80+ kilométer), pedig volt céges autóm. Még ebédszünetben is inkább elmentem egy körre motorozni ebéd helyett... :-)
A GS 500-nál már lassabban gyűlt össze az első 1000 km...
Most olvastam egy spanyol motoros oldalon, hogy a Benelli TRK 251 és Leoncino 250 április végétől érhető el a márkakereskedésekben. Mármint Spanyolországban... :-)
A TRK 251 ára 3699 EUR, a Leoncino ára 3499 EUR, de július 31-ig akciósan 3299 EUR:
Sikerült összeegyeztetnünk az időpontot a kereskedővel, hol én nem voltam hol meg ő, vagyis ma reggel került a motor a szervízbe. A srác, aki elvitte, egyből lepróbálta, s biz' tapasztalta a hibát. (2800-3000 fordulaton tartva leesik 1800-ra, a gázkar mozdítása nélkül). Választ tőle a jövő hétre várok. Ma sikeres kresz-vizsga után várom a mocit, mert az oktatóval abban egyeztettünk, hogy saját motorral gyorsabban meglesz a vizsga, mintha az övékére várok.
Az előbb végül megrendeltem a Kékholdnál a gyári méretben a Michelineket, aztán ha nem lesz a 80/100-as elsőből nekik (elvileg rendelhetőnek írják), akkor oda is rakatok 90/90-est, ami elvileg raktáron van nekik. Anno a Honda robogómnál már csináltam 80/100-ról 90/90-esre váltást, és nem okozott semmi gondot (igaz, az 10-es átmérőjű kerék volt:)
Sztem kérdezd meg a KÉK hold ban, mit bír el a felni!, most , hogy nem a virsli ybr gumik vannak alattam tök jó vele kanyarodni, elől maradhat a ködvágó hátulra tegyél szélesebbet. És egyforma mintájú legyen
általában a gumis tudni szokta melyik mire való: puhább, jó vizes úton is .
A gumi DOT száma 2015-ös, a motor első forgalomba helyezése 2016. márciusi, és 12300 van most benne.
Már kinéztem a rá való Michelin gumikat, csak még azt nem tudom eldönteni, hogy belevágjak-e az 1-1 cm szélesítésbe, vagy csak elöl szélesítsek, és a hátsó virsligumit hagyjam békén. (jelenleg elöl 80-as, hátul 90-es gumi van. Simán elfér előre a 90-es, hátra meg akár a 100-as is, és szerintem ennyi szélesítés segítene valamennyit rajta, viszont nem olyan sok, hogy a motor viselkedését hátrányosan befolyásolhassa).
Menyi idős a motor ?, mert a gumi öregszik, van ismerősöm a Hankook -nál és 3 év alatt kipárolog belőle a nem jut eszembe mi és el kezd nem tapadni. ezt arra mondta ha használatba van véve .
Hú, azok az enyémen se nagyon. Nem értem hogy tudott 12 ezret menni ezzel az előző tulaj.:) A gyárakat sem értem persze. A motor árán növelne kb. kemény 20 ezer forintot, ha valami normálisabb gumin adnák. Szerintem a legtöbb vevő örömmel kifizetné ezt a felárat, ha vétel után nem kellene rögtön a gumishoz rohannia cserére.