Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rizelim323 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 4431

Sziasztok. japán auto vásárlás előtt állok , Mitsubishi Lancer 1.6-1.8 ,illetve honda Civic autókon gondolkodok,esetleg tudna valaki tapasztalatot mondani? Esetleg javaslatot , ki melyik motorral Ajánlana ? leginkább városi használatra lenne , fontos hogy ne legyen erőtlen. köszönöm szépen.

Robeerto Creative Commons License 2019.05.13 0 0 4430

Köszi, csipogós tolatóradarom van benne gyárilag, igazából a kamera az ami érdekelne inkább.

Előzmény: adathor1 (4429)
adathor1 Creative Commons License 2019.05.12 0 0 4429

Én pár hónapja tetettem be tolatókamerákat de csak csipogósat.

Magyar termék ,kb 40 volt beszereléssel..de ha kell pontosan az infó akkor utána nézhetek.

Előzmény: Robeerto (4423)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.05.11 0 0 4428

Jó állapotú kuplungot feltételezve.

Előzmény: E11 CR14 (4427)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 4427

Álló motornál annak aztán sehova sem szabadna gurulnia, max. először vagy kb. 30 cm-t. 

Előzmény: Cr4nk (4424)
Törölt nick Creative Commons License 2019.05.11 0 0 4426

Nincs annak semmi baja, néha az én öreg vasam is csinálja alacsony fordulatnál motorfékkel lassan gurulva.

- Nem tudja eldönteni a motorvezérlő hogy elvegye a benzin adagolást vagy ne mert túl alacsony a fordulat. Vagy kidobod üresbe  vagy kinyomod a kuplungot és fékezgetsz. 

Előzmény: ptibi-p10h (4425)
ptibi-p10h Creative Commons License 2019.05.11 0 0 4425

Többnyire akkor van ilyen, ha kevés a kompresszió a motorban (gyűrű és/vagy dugattyú, vagy valamelyik szelep(ek) nem zár jól, henger kopás stb.) De nem biztos, hogy akkora tragédia, hogy gurul egy picit. Mérj, vagy méress egy kompresszió végnyomást, ha nem érzed okésnak.

 

Előzmény: Cr4nk (4424)
Cr4nk Creative Commons License 2019.05.11 0 0 4424

Sziasztok.


6 hónapja van nálam egy 2010-es Lancer inform, és most fedeztem fel egy jelenséget, miszerint álló motornál lejtőn az sebváltót egyesbe teszem (orral lejtőn lefelé) és a kéziféket nem húzom be, akkor ugrál,gurul előre 2-őt 3-at. Ha nagyobb fokozatban teszem akkor még intenzívebben. Tehát a motorfék nem fogja stabilan. Az autóban még 100.000 km sincs. Mi lehet az oka és hogyan küszöbölhető ki? 

 

A lejtő nem olyan jelentős, hogy sebességbe ne kellene stabilan állnia az autónak kézifék nélkül.


Segítségetek előre is köszönöm.

Robeerto Creative Commons License 2019.05.10 0 0 4423

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy 2016-os Lancer sedan-nal kapcsolatban van-e bárkinek tapasztalata tolatókamerák terén. Nem gyári displayhez kellene, hanem egy utólag beépített Pioneer-hez. Próbálkoztam már kétféle kínából rendelős rendszámtábla tartóba építettel, de az egyik fél év alatt tönkrement (beázott, pedig vízállóként hirdették), a másiknak pedig fekete fehér és rossz minőségű képe van. Mondjuk legalább olcsók voltak. :) Gondoltam kéne venni egy normálisat, akár gyárit is, de fogalmam sincs mi az ami jó minőségű és még beépíthető is. A rendszámtáblás verzió is szóba jöhet ha van valakinek jó tapasztalata egy modellel vagy akár a rendszámtábla világítás helyére építhető, de ebből viszont nem tudom melyik az ami biztosan passzolna.

 

Kicsit hosszú volt a poszt, de a lényeg hogy jó és rossz tapasztalatok egyaránt érdekelnének. :)

nyugiba2 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 4422

Ma kicserélték a 2007-es Lancer kombimon a jobb első légzsák patront. 2 órás munka volt.

Előzmény: Enrico77 (4402)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.21 0 0 4421

Klikk a nevemre és az adatlapomon van egy honlapcím ahol nyitott könyv az életem :)

(Nem írom be ide mert kapok egy csomó reklámot)

Előzmény: adathor1 (4420)
adathor1 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 4420

Ok.

Adsz egy mail címet?

Előzmény: Törölt nick (4419)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.21 0 0 4419

Hello

 

Átküldöd nekem lekicsinyítve vissza küldöm és fel tudod rakni. És meg is nézném mert érdekelne.

Előzmény: adathor1 (4418)
adathor1 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 4418

Elnézést kérek mindenkitől

Sajnos 2 mega feletti képet nem lehet feltölteni a fórumba.

Ugye megígértem (magamnak) ,hogy lefóliázom az autót, a nyestek miatt, és készítek róla képet amit ide kiteszek.

Akit érdekel ,annak küldhetek képet...:)

Előzmény: adathor1 (4417)
adathor1 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 4417

A youtubeon lévő videók közelről sem fedik a valóságot...vagy csak én voltam béna

150*200 cm-t vettem 6000 forintért erre volt elég

Magam raktam fel ,nem volt egyszerű jó 3 órás meló

 

spary1978 Creative Commons License 2019.04.18 0 0 4416

Köszi a válaszokat. A Stift rendelése folyamatban. Ajtókra díszléc beszerezve. A karbon fóliát én is nézegettem. Az illetékes szomszéd azóta sem fogadja a köszönősem.

adathor1 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 4415

Botrányosan szar a Micu festése ha rábaxxák az ajtót ha egy qrva nyest vagy macska megy át rajta  és sorolhatnám

Nekem a legdurvább a motorháztetőm (2 éves az autó),egy nyest húzott bele egy fél méteres csíkot.

Fekete a színe igy alapból kényes,a kilincs mögött(pedig vágom a  körmöm) ezer hajszálkarc

Állítólag polirral kijön...

De meguntam és rakok az autóra karbon fóliát,majd teszek ki képet róla...

bohrer Creative Commons License 2019.04.10 0 0 4414

Bemész a szalonba és megmondják a 2016-os kocsik óta a színek nem sokat változtak. 3400-3600Ft párban, bár a bordó Lancerhez oktávokkal eltérő színt adtak pedig csak egyféle bordó létezik. Az alapozó színétől függ minden ha az világosabb a gyáritól a festéked is az lesz, ha sötétebb akkor a festés sem 1-2 árnyalattal hanem oktávokkal tér el. 

A gyári alapozó azon szürke volt, a csomagtartóbelső felső részein meg tudod nézni a tiédet, a bordó cinkkromátos alapozóval nagyon sötét bordó lett a kis folt, ezt lekapartam tettem alá fehér foltot akkor meg rózsaszín lett. Motip márkájú stift van.

 

Raktáron nincs, én már vettem Titánium színűt is, a kocsik drágák de a legnagyobb szalon nem kockáztatja be hogy rászáradjon 3400Ft ezért rendelésre lesz csak, megrendeled és menj be érte személyesen 3 hét mulva. A mostani festéket még nem próbáltam , azt nem tudom hogy találták el a színét.

 

Előzmény: spary1978 (4411)
spary1978 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 4413

Köszi! A gyári Paint pencil is jó lenne, hol lehet kapni? A bal oszlopon a gumik vannak. A matrica alján 7430B333 szám van esetleg ez lenne az?

 

Ajtó díszlécet is néztem már rá, de rohadtul felhúzott a szomszéd.

Előzmény: E11 CR14 (4412)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 4412

Létezik gyári Paint pencil .


Ilyen 3.000 Ft környékén van, gyári festék + gyári lakk pepecselő.

 

Színkód bal B oszlopnál van.

Előzmény: spary1978 (4411)
spary1978 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 4411

Sziasztok!

 

Csütörtökön vettem egy 2016-os Lancer. Nagyon szeretem, erre a hülye szomszéd két nap után úgy rávágta az ajtót, hogy a festék is lepattant róla. A színkódot hol találom a kocsin, illetve javaslat, hogy javító szeettet hol tudok kevertetni Budapesten?

Serivor Creative Commons License 2019.03.30 0 0 4410

A váltó típusától függően öt vagy 10 év (100 vagy 200 ekm).

Előzmény: bohrer (4408)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.29 0 0 4409

Persze hogy külön olaja van. Vagy 20 éve volt egy 1.3 as minim annak a karterben volt a váltó és a difi. Amúgy az öreg Lanceremben 200 nál cseréltem váltó olajat és akár vissza is önthettem volna azt amit leeresztettem olyan tiszta volt.

Előzmény: Serivor (4407)
bohrer Creative Commons License 2019.03.29 0 0 4408

Egyben van a váltóval, hány Km-  vagy év van írva a váltóolaj csereperiódusára ? 

Előzmény: Serivor (4407)
Serivor Creative Commons License 2019.03.29 0 0 4407

Most készülök a négyéves szervizre. Hülye a szervizkönyv, mert egybe van ömlesztve minden a Colttól az L200-on át a Lancer Evo-ig.

 

Elő van írva négyévenként a differenciálmű-olaj cseréje. A hátsó kerék hajtásnál ez tiszta sor. Nade elsőkerekes autónál a differenciálmű nem is külön doboz, egybe van öntve a motorral, kuplunggal, váltóval. A négyéves szerviznél tényleg külön cserélik a differenciálmű-olajat a Lanceren? Külön olaja van a váltónak és a differenciálműnek?

Serivor Creative Commons License 2019.03.29 0 0 4406

Nekem slusszkulcsot cseréltek. Az ára valahol 40-50 ezer körül lett volna, ha jól rémlik.

Előzmény: Törölt nick (4404)
E11 CR14 Creative Commons License 2019.03.27 0 0 4405

Pl.

 

- Bal első ülés szerkezete , kb. 350.000 Ft (Minimálisat kottyant a leghátsó állásban gyorsításkor meg fékezéskor. Vagy 50 km megtétele után az új is kottyan.)

 

- Váltókar csúklószerkezettel , kb. 250.000 Ft (Mikor jobban, mikor kevésbé nyik-nyik-nyik hallatszott a váltókart mozgatva. Vagy 50 km után az új is hangot ad.)

 

Előzmény: Törölt nick (4404)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.26 0 0 4404

Pontosan. Mondjuk van e valaki akinek gariban (ingyen) cseréltek a kocsin bármit ? Ha igen mit és kb mennyibe fájt volna ?

(a visszahívás nem játszik)

Előzmény: Enrico77 (4403)
Enrico77 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 4403

Igen, pont erre építenek a hivatalos szervízek és a "félelem" miatt fizetsz 2x annyit.

Ha nem japán autót vettem volna, akkor én is oda vinném, na de bízom a japán minőségben ;)

 

Hétvégén Toyotánál szólt asszony, nézzük már meg, hogy mégis, mennyi olaj van benne?

15 év után sem kell utántölteni egy cseppet sem.

Kötelezőn kívűl alig volt szervízben, csak a kopóalkatrészek vannak cserélve. 
Azért ha nem is ezt, de min. 10 év zavartalan működést elvárok a Mitsubishitől is. :)

 

 

Előzmény: adathor1 (4397)
Enrico77 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 4402

Nem, én nem kaptam újabb értesítőt egyenlőre.
No de falun lassú a Posta :))

Előzmény: Törölt nick (4396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!