Keresés

Részletes keresés

Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 1 213

Én reggel még csak a 201-ről tudtam, arról is csak azért, mert találtam egy iratot, hogyan és hova kell felfesteni a pályaszámot még a gyárban a darura. Most már - hála neked - az is kiderült, hogy volt 204 is. Ebből én is arra következtetek, hogy 202 és 203 is létezett, de arról még fogalmam sincs, merre lehettek/lehetnek. :(

 

Előzmény: RhB (212)
RhB Creative Commons License 2016.05.23 0 1 212

Az előző pályaszáma 84 55 537 7275-5 volt (a mellékkocsi a 7276-3).

 

Viszont az én bamba agyammal olyan hülyeségeket vagyok képes feltételezni, hogy ha volt MD 201 meg MD 204, akkor.... Vajon azok merre lehetnek/lehettek?

Előzmény: Bárdos Imre (211)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 0 211

Talán egyszer még kidrül róla valami.

 

Előzmény: RhB (210)
RhB Creative Commons License 2016.05.23 0 0 210

Sajnos gyári táblát nem találtam rajta.

Előzmény: Bárdos Imre (205)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 0 209

Oh, köszi! Én ebből csal a DD1-DD4-ről tudtam, meg egy halom gőzdaruról. (Utóbbiakból 4-nek megtaláltam a kazán fővizsga jegyzőkönyveit.) Az meg pláne új infó számomra, hogy volt egy EDK 500 is nekik, ezek szerint ebből nem 2, hanem 3 darab volt az országban.

Előzmény: Lényegében lényegtelen (208)
Lényegében lényegtelen Creative Commons License 2016.05.23 0 0 208

Az LKM dízel darui voltak:

(A BOBÓ-s is onnan van, azt hiszem mára egyedül a volt gyár környezetében...)

 

12 db, KIROW, TAKRAF...

 

Ebből

 

-8 db EDK 80/1 (20 tonnás)

 

Gyári- és pályaszámok:

 

212/1965  DD1

235/1965  DD2

236/1965  DD3

237/1965  DD4

 

355/1968  DD5

356/1968  DD6

357/1968  DD7

358/1968  DD8

 

-1 db EDK 500 (80 tonnás)

 

Gyári- és pályaszám:

 

91/1970  DD9

 

-3 db EDK 80/2 (20 tonnás)

 

Gyári- és pályaszámok:

 

304/1975  DD10

384/1977  DD11

395/1978  DD12

 

Előzmény: Bárdos Imre (202)
fantal Creative Commons License 2016.05.23 0 0 207

Ahogy látom, nagy valószínűséggel.

Előzmény: division by zero (206)
division by zero Creative Commons License 2016.05.23 0 1 206

Jól tippelem, hogy ugyanilyen került Kemencére Balassagyarmatról?

Előzmény: fantal (204)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 0 205

Köszi!

Előzmény: RhB (203)
fantal Creative Commons License 2016.05.23 0 1 204

Azt szeretném kérdeni a nagyérdeműtől, hogy a képen látható típusú széndaruhoz felelhető-e bármilyen műszaki dokumentáció? (Tastam képe  a vonatmagazinról)

 

RhB Creative Commons License 2016.05.23 0 1 203

Ez a Vasútvill-es MD 204 (Yp 84 55 973 8677-8, a gémtartó mellékkocsi az Yp 84 55 973 8678-6). Mivel nekem csak közeli képeim vannak, itt egy fotó Zolcsi67-től 2008 márciusából az ő engedélyével:

 

 

Itt meg egy pár saját közeli (2011 július), ahol a markánsabb jegyek jól látszanak:

 

Előzmény: Bárdos Imre (201)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 0 202

Nem biztos. Az LKM-nek - tudomásom szerint a BoBo Kft. az ő egykori területükön üzemel -  4 db EDK 80 típusú daruja biztosan volt, ezeknek még a gyári számuk is megvan, igaz, azon kívül semmi más. Ózdon is fotóztam hajdan valami hasonlót, otthon majd megnézem a táblázatomat, illetve reménykedek még a levéltárban, ahol már eddig is sok hiányzó adatot sikerült pótolnom.

Előzmény: gumidani (199)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.23 0 0 201

Egy szem MÁV EDK 80 pályaszámát tudom és az MD 201-es, így valószínüleg az MD 204 is ugyanaz a típus.

Előzmény: RhB (198)
gumidani Creative Commons License 2016.05.23 0 1 200

Előzmény: gumidani (199)
gumidani Creative Commons License 2016.05.23 0 1 199

Netán ugyanez? X Acél-Trans Kft Ózd 

Előzmény: RhB (198)
RhB Creative Commons License 2016.05.23 0 0 198

Engem ez a Vasútvill MD 204-esére emlékeztet, csak az sárga.

Előzmény: mdbz (194)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.22 0 0 197

Kinézetre KIROW EDK 80 típusú 20 tonnás daru, de ennyi az összes, amit tudok róla.

Előzmény: gumidani (195)
mdbz Creative Commons License 2016.05.22 0 0 196

Sajnos nem tudok róla semmit. A BoBo Kft udvarán fényképeztem valamikor. Van egy kollégám aki akkor ott dolgozott, kedden találkozunk, majd érdeklődöm!

 

Előzmény: gumidani (195)
gumidani Creative Commons License 2016.05.22 0 0 195

Szabadna megtudnunk róla valami közelebbit?

Előzmény: mdbz (194)
mdbz Creative Commons License 2016.05.22 0 2 194

Azt hiszem ez még nem volt:

 

róbertke Creative Commons License 2016.05.21 0 1 193
róbertke Creative Commons License 2016.05.17 0 1 192
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.13 0 3 191

Végre - 1993 óta keresem - meglett az N 024 psz. OKÜ-s 45 tonnás gőzdaru testvérének pályaszáma is. A képen látható daru az N 015 pályaszámot viselte és 1953-ban épült.

 

Bárdos Imre Creative Commons License 2016.05.13 0 2 190

Urak,

 

ma sikerült beazonosítani a Felek Feri által korábban belinkelt,

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=139115763&t=9232237

 

sokáig Szemeretelepen álló gőzdarut. A Sztálinvárosi Vasmű részére épült 3810 sz. Láng gépgyári kazánnal 1953-ban. Valamikor a cégből Dunai Vasmű lett, a Kohászati Alapanyagelőkészítő Közös Vállalat már attól vette meg ismeretlen időpontban. Itt az N 20 pályaszámot kapta. Közben az eredeti kazán használati engedélye lejárt, így 1969-ben beépítésre került a 3875/1954 sz. Láng gépgyári kazán, ami egyelőre nem tudom, honnan került elő, de a beépítés előtti évben megtartott víznyomáspróba óta tartalék kazán volt. A gép 1977-től közel 3,5 évet letétben volt, ezért a kazánhasználati engedélyét a letétből felvétel (1980.08.29.) napjától meghosszabbították, így az 1981.05.29-ig volt érvényes. További bejegyzés nincs a kazánhasználati engedélyben, így valószínűleg ezzel be is fejezte a pályafutását.

MTU-890 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 189

Köszi, jó képek!

 

(A daru és a gémtartó kocsi is max. 6km/h sebességgel önjáró.)

 

Előzmény: gumidani (188)
gumidani Creative Commons License 2016.05.12 0 1 188

Előzmény: MTU-890 (187)
MTU-890 Creative Commons License 2016.05.12 0 0 187

99 55 9371 002-4

 

alias MD 1252 daru (végre egy közeli kép erről a daruról)

 

Előzmény: gumidani (171)
gumidani Creative Commons License 2016.05.12 0 2 186

Ha jön a fel nem nyitott híd alatt áthajózó tolóhajós video is, akkor elmenekülök.

Előzmény: rezgaras (185)
rezgaras Creative Commons License 2016.05.12 0 0 185

Azt hiszem erről a sorozatról olvastam valahol, hogy az első kivételével Photoshop...

 

Előzmény: róbertke (183)
rezgaras Creative Commons License 2016.05.12 0 0 184

Én is úgy gondoltam, bár azt hiszem az sem igényel sokkal több számítástechnikai kapacítást, mint amennyi egy FRED-ben van ;-))

 

Előzmény: RhB (182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!