Sziasztok. Nagyon profi, menetrögzítő kamerát keresek céges autóba. Fontos az, hogy a szenzorok ertekeit utolag terkepen is nezheto legyen a teljes utvonal menten. (Utvonalak terkepes megjelenitese)
Nem fontos a kijelzo... eleg ha letoltes itan szamitogepen megnezheto
szukseges a nagy felbontas, utolag hatso kamera csatlakozas lehetoseg, minimim 6-8 oras felvetel kapacitas.
Ar masodlagos, napi szinten hasznalva napi 4-5 orat.... nyaron birja a fulkeben levo meleget, parkolo uzemmod...,applikaciorol indithato, stb.....
Viszonylag konnyu kezeles, esetleg szukseg eseten konnyu kiszedes az autobol (ha no-go zona miatt nem akarom kirakatba hagyni)
Sok allitasi lehetoseg
....
szoval gyorsan kellene dontenem az ev vegi vasarlas miatt
Az sem rossz, de azzal már törődni kell, és elfelejti az ember töltögetni. Automata rendszer jobb.
Vezetés közben meg muszáj, őrület, ami az utakon folyik, simán megpróbálnak neked menni, és nekik áll feljebb. Ha nincs kamerád, nem fogod tudni bizonyítani, hogy nem indexelt balra, mielőtt elkezdted megelőzni, és neked fordult pl. És társai.
Másik nagy akku a camnak. Napi/heti töltés. Nem meríti le a jármű akkuját, parkolás közben is működik a cam. Ha nem működik, elmásznak a kerekek, katalizátor, rádió,stb.
Hidegek vannak, pár 70MAI kamera vetetni fog új akksit a tulajjal. Érdemes inkább kikapcsolni a parkoló módot ezekben a fagyos időkben, főleg a dízeleknél óvatosan a lemerítéssel, az izzítás durván meghúzza a maradék akksit reggel.
Hát nem véletlenül írja, hogy alacsony az akkufeszültség, ha egy-két napot nem járnál vele, akkor azért legyen B terv a reggeli induláshoz, mert 12V alatt lutri.
Egy jó állapotú 100Ah-s akksi lehet bírja, de egy régebbi 60Ah-nál már lehet kevés lesz a megmaradt kapacitás. És ez akkor fog kiderülni, amikor valaki indulni akar valahova, de nem tud.
Nem tudom, nekem elég sok modul megy az autóban és 11v alatt is indít hibátlanul. Pedig ez egy régi 6hengeres Diesel ami ilyenkor kályházik minden reggel, meg megy az izzitás… Jön is minden reggel az üzenet a gsm modultól, hogy alacsony akkurész…
Nem tudom, sosem néztem. Úgy mondanám, hogy még nem sikerült le merülni a kicsinek annyira, hogy lekapcsolja. Egy hosszú hétvége nem gond neki. Igaz az autóban is 100Ah-ás akku van, annak sem lenne gond. Napi egy órát autózók. Az elég neki.
Volt egy régi Smary kamerám (dél koreai), 8 éves, és még működik. Most az egyik egy BlackVue (dél korea szintén), és van hozzá szerviz szolgáltatás, a garancia lejárta után, nem is drága a javítás, csak a posta. És máris nem kell kidobni a cuccot. (Nem kellett, de rákérdeztem, mi van ha lejár a gari.)
A szivargyújtóból kapja az energiát, ahogy az akksis kamerák is. És csak arra használják azok is, hogy ne felejtse el beállítást, valamint ha megszakad az áramellátás, be tudja fejezni az utolsó felvételt.
Tehát nem üzemelnek róla az akksisak sem, és nem is biztonságosak nyáron.
Nem is 10+ évre terveznek ma már semmit, és - nekem legalábbis - nincsenek olyan illúzióim, hogy akár 5 év múlva is még működőképes lesz a cucc. De ez ugyanígy volna egy tízszer ilyen drága készülék esetén is.
Az optikát igen, de az akkunak nem szüksêges ott lennie. Nyáron ajánlott az árnyék a kamerának, kézzel nem fogható hőmérsékletűre képes melegedni. Az nem a matuzsálemi élettartam jellemzője.
A szuperkondenzátoros megoldások még csak mostanság kezdtek elterjedni, és egyelőre nem a budget (50e Ft alatti) kategóriában, ellenben az akksis kamerák már jónéhány éve velünk vannak, nálunk sokkal melegebb és napsütésesebb országokban is, ha a kigyulladás jelenség ilyen könnyen bekövetkezne, szerintem már kibukott volna.
Hova rakja az egyszerű halandó, ha nem a szélvédő mögé...? Ráadásul ugye a szélvédőn is az ablaktörlő által törölt területen át érdemes felvenni a képet.
Oké, az ideális hely talán a kocsi legelején lenne, de ott külön meg kéne oldani az optika tisztán tartását, akár gyári, akár utólagos megoldásról volna szó.
A napelemes töltés teljesen ésszerű dolog volna, nem tudom, létezik-e ilyen, bár gondolom a gyártók úgy vannak vele, feleslegesen megbonyolítja és megdrágítja.
Nyáron, a szélvédő mögött, a napon meg fogja haladni a 60 fokot a hőmérséklet, egy 11.4C-ra merített akksi pedig kuka, nem fogja beindítani az autót, azt biztos, főleg, ha a riasztó meg a többi elektronika tovább meríti!
“Ha a feszültsége 12,4 V alá esik, már érdemes rátölteni, nehogy beinduljon a szulfátosodás. 11,9 V a mélykisütés felső határa, az alatt teljesen lemerültnek lehet tekinteni. Ne várd meg azt az állapotot, amikor már csak 10,5 V vagy annál kevesebb van benne, mert akkor az akksid már halott.”
Az autó elbír simán egy másik ólomakkut. Kell egy gondozásmentes, zselés akku, 12V, 7Ah a legolcsóbb, 3-4eFt kb. Kell egy nagy áramú, kis feszültség-esésű schottky dióda, hogy a nagy akku ne tudja leszívni pl. indítózáskor. Kell egy teljesítmény ellenállás, hogy induláskor ne tudjon túl nagy árammal tölteni; 4,7 Ohm 3 Watt legalább, de rakhatsz bele 10W-osat is. Amikor rajta a gyújtás, tölti a diódán és az ellenálláson keresztül a 12V-os akkut. Amikor leveszed, töltést többet nem kap, de megy róla tovább a kamera. Van még benne lead acid küszöbérték kapcsoló, ami 10.8v-nál lelövi a kis akkut (eddig még sosem sikerült merítenem) hogy ne kerüljön mélykisülésbe az akku. Ennyi.
Egyrészt egy Li-Polimer akkunak simán bírnia kell azokat a körülményeket amik egy autó belsejében előfordulhatnak, még egy átlagos használatra szánt akkunak is 60°C amit minden zokszó nélkül tartósan el kell viselnie, és minden bizonnyal egy extrém környezetbe szánt akku ennél többet bír. Másrészt egy autó akku messze nincs mély-kisülésben 11,4V kapocsfesznél, sőt! Ilyen kapocsfesznél még egy téli hidegindítás sem szabad, hogy gondot okozzon!
Olvastam, hogy a Xiaomi 70mai A800 és A500 meg a többi is akkut - líthium-polimer használ szuperkondenzátor helyett, a bekötő kábel pedig 11,4V feszültségnél kapcsolja le a kamerát, ha parkoló módban használja valaki. Meg tudná ezt cáfolni valaki?
Biztosan nem tennék ilyet a kocsiba, az akksi miatt nyáron kigyulladhat, a bekötő kábel meg kinyírja, lemeríti a kocsi akkumulátorát, mélykisülésbe.
Ha érdekes lehet Neked, akkor egy 128gb pro endurance kártyám van. GLS-es egy tizesért elküldöm. Én 256gb pro endurance kártyákra váltottam. Eredeti de a csomagolást kidobtam.
Szia! 99% hogy kártya hiba, ha már 3 éves. Samsung Pro endurance kártyát vegyél, ha kakukk lesz a kamera, a kártya továbbra is használható lesz a következőbe.
Köszi! Három éves a kártya és a kamera is. Nem tudom, most vettem észre, de tavaly biztos, hogy jó volt. Most kellett volna nem kritikus okból egy felvétel, és nem volt rajta. Idén márciusban levettem a tartóról, mert szervizben mondták, hogy nem maradhat ott, és lehet, hogy akkor felejtett el valami beállítást, hogy több napig nem volt tápon. Azért gondolok erre, mert abból az időből származnak az utolsó felvételek, amit találtam rajta, és akkor telt be a kártya.
Nehéz tesztelni, mert ugye sokára telik be a kártya, és most kitöröltem róla mindent. Ha majd újra megtelik, próbálom úgy, hogy csak annyit törlök, hogy még kevés hely maradjon.
Szia. eddig jó volt és egyszer csak ilyen lett? Akkor kártya hiba, (egy évnél többet nem bír egy mezei kártya). Próbáld ki másik sd kártyával, ajánlott a Samsung Pro endurance és társai. (Kingston Endurance, Sandisk Endurance. A Samsung a legjobb minőségű ebben a témában 5 év garanciával.)