A 22A-n az egyik eCitaron már most mozgott az első ajtó feletti elem, és a 2. ajtó mindig visszanyílt, ha nem hosszan nyomta a sofőr az ajtózáró gombot. Egyéb szempontból jó volt, nem csörgött-zörgött, dinamikus volt, de az előbbi dolgok miatt kicsit aggódom, hogy 5-10 év múlva mi lesz ezekkel a buszokkal.
Utasforgalmi próbaüzem, miután egy hónapig járták a várost. Telematricázni logókkal, meg szlogenekkel, kormányközeli rendezvényekre járatni megy, de amint azoknak vége őrangyalok kíséretében kettőt kiadunk, kétreszes számba hogy kiderüljön, hogy ha esetleg a nap is úgy süt, akkor tud-e egy városi utasszálításra tervezett jármű városban esetlegesen véletlenül utast szállítani.
A Volánbusz Conectóinak a külső ajtónyitói praktikusan használhatatlanok (asszem, a BKV-sok mások talán). Adott mennyiségű ujjal/tenyérrel kell megnyomni őket, akkor jók, de csak úgy "érintésre" (mint máshol általában) nem.
A belső, a második és a negyedik ajtóval szemben lévő roki/babakocsis jelzőről annyit, hogy ennyi fölösleges bejelzés SOHA nem volt a sokat szidott "érintős" jelzőkkel a Volvókon.
Azok után, hogy szanaszét csapják az utak az egész buszt, nem lep meg ez se. Viszont továbbra is tartom, hogy még mindig jobb, mint amikor az érintőset az egységsugarú nyugdíjas törésig nyomorgatja, és élből ki kell dobni az egészet, mert azt hitte, hogy nyomógomb, és biztos erősebben kell nyomni.
Erre sem mondanék inkább semmit. Fél évig nem kapják meg az utasok, illetve védik a betont a ~183 milla/db áron vett buszok, azért, mert néhány hétig bohóckodnak velük pár kiállításon? Azért tényleg durva, ami itt megy... Tudom, pilot projekt, de akkor meg nem infrát kellett volna először 5 db kocsival együtt venni, aztán tesztelni és csak utána rendelni a többit?
Azt a 40 db E-buszt, 2021.10.15-től 2022. tavaszig biztosan csak szemlélik a BNV területén.
Értékelik, kb. 100 napig (?), táblázatok, esszék, prezentációk készítése, stb. hogy hogyan teljesítettek a két nagy állami haccacáré alatt 2021. kora őszén ?