Keresés

Részletes keresés

Piho Piho Creative Commons License 2020.04.24 0 0 2063

Sziasztok,

 

Motorindító Saga folytatódik:)

 

Úgy néz ki, hogy a kapcsolók jó állapotban vannak. Tegnap végre eljutottam a közeli motorszerelőmhöz és azt mondat, hogy indítórelé gyanús a dolog.

Esetekben nincsen katt hang így olyan mintha nem húzna be a relé. 80%indul, de naem akarom hogy egy motoros túrámon dobjon egy hátast és ott ragadjak.

 

- Volt már vkinek indítórelé cseréje?

- Merre található? Nem akarok valag pénzt adni a motorszerelőnek keresgélésre, ezért ha valakinek van rajz/kép stb, tipp hogyan lehet rövid időn megtalálni a helyét

azt tök jó lenne. Bizom benne hogy az ülés alatt fedél (hol biztosíték is vannak) alatt lehet vhol.

- Kb. mennyibe fáj egy relé? Ha megvan a relé akkor már ki lehet mérni, hogy hol a probléma oka. Abban bízom hogy egy új relé akkora tétel mert akkora előre berendelném.

- Honnan érdemes rendelni ilyet, Tudnátok javasolni egy weboldalt? Gondolom ezt jobb újonnan mint használt után vadászni.

 

 

Köszönöm!

Előzmény: Piho Piho (2043)
Wartburgos47 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 2062

Egyszer én is kicsapattam, volt is riadalom.  :-) 

Előzmény: Tygryss01 (2061)
Tygryss01 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 2061

Köszönöm a segítséget!!

 

Szerencsém volt, mert ténykeg csak a biztit sikerűlt kicsapnom.

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.06 0 0 2060

Igen zakopane a legszebb olyankor..😂😂

Előzmény: mlui. (2059)
mlui. Creative Commons License 2020.04.06 0 0 2059

Ráadásul a Balkán szeptemberben a legjobb motoros úticél. :)

Előzmény: Törölt nick (2058)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.06 0 0 2058

Ugyan, szerintem mire optimális szintre kerül a járvány pont a legjobb idő lesz ilyen hosszabb túrához..

Előzmény: Wartburgos47 (2055)
mlui. Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2057

Az még egyáltalán nem biztos! Legyünk optimisták. :)

Előzmény: Wartburgos47 (2055)
iminga66 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2056

Bocs a félrevezetésért 21 g

Wartburgos47 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2055

Igen, 400-as.  Nekem megfelel, egyszemélyes terhelést kap.  Az idei Grossglocknerre azt hiszem keresztet vethetek. :-)

Előzmény: Törölt nick (2051)
iminga66 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2054

Szíjat

 

iminga66 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2053

Igen 400 as .A színház a másik 'szerelő' mondta a yamahásokat nem kérdeztem csak azt mondták még bőven jó.

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2052

Igen ilyenkor az áttétel változás miatt nő a fordulatszám tartomány ugyanolyan sebeségtartományban. Láttam Malossi szíjad van... arra nem figyelmeztettek a yamahában h ez a szíjat csak variátorral együtt szabad használni... nem vészmadár vagyok de...

a Malossi szíj rohadt erős és kemény kevlár anyagból van, jóval tartósabb mint a gyári szíj és a varió is amit árulnak hozzá más Alu ötvözetből van sokkal keményebb mint a gyári varió. Ha csak a szíj kerül cserére az “megzabálja” a gyári varió felületét ami sokkal drágább mulatság tud lenni cserénél            kb 100e +

Előzmény: iminga66 (2050)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2051

Milyen motorod van? Gondolom 400-as... mert ahhoz jó a 21/24gramm... A gyári 24gr. . a “tuning” az 21gr. 

Igy most a gyári “optimális” szettet van. A szíjcsere a végén érződik jobban mert nem kopott az oldala így jobb az áttétel aránya és a végsebesség így nagyobb.

Előzmény: Wartburgos47 (2049)
iminga66 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2050

Csak görgőt cseréltem a végét tegnap néztem lehet csak az órám. A fordulat majd9000 volt.

 

Wartburgos47 Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2049

Sziasztok!

Én is cseréltem görgőt 21-ről 24 grammosra kicsit lomhább lett az alsó tartományban de engem nem zavar mert nagyvárosi forgalomban nem használom.  Végsebességről nem tudok nyilatkozni mert soha nem próbáltam ki és nem is akarom.

A fordulatszám csökkent amit a szíjcserének tulajdonítok be.

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.05 0 0 2048

Igen a könnyebb görgők által hamarabb “kipörög” ezért magasabb a fordulatszám. Nem igazán van hatással hosszútávon  tartósságra, de a végsebességre vonatkozó adat elég furcsa, én is cseréltem 24gr görgőre és pont 20km/h val megy kevesebbet végsebességre mint előtte. városi közlekedéshez “optimálisabb” a könnyű görgő de ha kirándulsz vele sokat akkor már meggondolandó. A rugó cserét jól tetted, nagyon nagy súly van az első keréken és valljuk be az első teló nagyon nincs a helyzet magaslatán. Én is be rendeltem már a jobb minőségű hozzá..

egy kérdés ... csak görgőt vagy komplett variot tettek bele?

Előzmény: iminga66 (2047)
iminga66 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 2047

A kérdés lemaradt. Nagyon magas ez a fordulatszám? Tartósságra van e hatása? A rugóról csak annyit nem pattog el az íven mint rég de nagyon nem vagyok versenyző a cserét a kényszer szülte.

iminga66 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 2046

Tavalyi évben kértem tanácsot SW 400 asom fejlesztéséhez. Végül azért sok minden megvalósult igaz nem egyszerre.

Fékbetét mindenhol EBC,Gyújtógyertya Denso IUH24,ez még tavaly aztán egy szerencsétlen szervízválasztás után belekényszerültem rugócserébe így kapott március elején BITUBO progresszív rugót előre és Malossi 24 gr-os görgőket. Végül ma tudtam menni 80 km -t és amit észrevettem sokkal jobb gyorsulás azonos végsebesség (óra szerint 160km)kb 600-800-al magasabb fordulatszám(100 nál az eddigi 5200 ról felment 5600-5800 ra). A szíjat ellenőriztük kifogástalan malossi van benne ezzel vettem. Végül a Yamaha TOP nál csináltak és korrektek voltak. Az előző dorogihoz képest fényévekkel korrektebb hozzáértőbb. Fogyasztást még nem mértem.

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.02 0 0 2045

Sima szétszedhető két vezetékes kapcsoló.. javítható cserélhető ilyesmi..

Előzmény: Piho Piho (2043)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.02 0 0 2044

Legnagyobb százalékban a piros stop kapcsoló a hibás mert ugye ritkán használjuk... első körben ott nézz körül, esetleg lent az oldal sztender kapcsoló.. de mintha arra már jártál volna..

a piros stop kapcsoló áramkört bont illetve azt hiszem a testet veszi el tehát ha szét szeded és rövidre záros ideiglenesen akkor is tudod csekkolni a hibát esetleg. Egyébként mindenben egyeznek a kezelőszervek az összes évjáratban ha cserélni akarsz..

Előzmény: Piho Piho (2043)
Piho Piho Creative Commons License 2020.04.02 0 0 2043

Sziasztok.

 

SW-T 400.

Korabban mar kerdeztem az inditaskapcsolo temaban.

Ugy nez ki hogy

- a bal fekkar behuzasokar hallgato 2 katt resz OK,

- aksi OK,

- igy a START kapcsolo fele fele terelodott a gyanu hogy miatta nem indul

neha a motor. Gondom ez egy egybeontott vmi es kar szetszedni tisztitani

vagy megis nekiessek kontakt spray-vel? 

A masik opcio hogy bontobol az SW-T 600 kapcsoloja ha egyaltalan passzol de a legtutibb egy uj rendelese ami asszem 20e FT korul van. Ha tudtok olcsobbat

koszi a tippet. 

Aki mar szenvedett ezzel varom javaslatat....jon a hvege jon a jo ido ;)

 

Hali

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.31 0 0 2042

Mivel meg van a kiszemelt nc kicsit mérsékelten az eladási árat ha valakit érdekelne..

Törölt nick Creative Commons License 2020.03.31 0 0 2041

Halad az.. ha lassan is. De látom van máásiiiik is....😂

Előzmény: mlui. (2040)
mlui. Creative Commons License 2020.03.31 0 0 2040

Bárcsak én is már itt tartanék, mármint a fogyasztásnál... de egyelőre még itt tartok. :).    :

Előzmény: Törölt nick (2039)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.24 0 0 2039

Ma sikerült az új és könnyebb görgőszettel lemérnem precízen a fogyasztást nagyjából 70/30% arányban. Mindezt úgy h a vezetési szokásaimon nem változtattam de gyorsabban mentem.. sokkal... nagyon sokkal.

tehát 220Km-re tankoltam 12,41 liter  benyát a jobbikból, így ez nálam 5.64 liter. Ez kurva jó.. és hideg van tehát melegebb időben 5 nél megáll szerintem..

más

láttam Dunakeszin főúton egy fehér swt-t esetleg innen valaki? Nagyon szép volt..

Tygryss01 Creative Commons License 2020.03.22 0 0 2038

Köszönöm!

 

Holnap megnézem. Remélem nekem is csak egy bizti lesz.

Üdv.

igenis Creative Commons License 2020.03.22 0 0 2037

 

 Szia!

 

 Ahogyan előttem is írták a bal oldalidom alatt az ülésed vonalában van a főbizti. A fb csoportban volt valakinek ilyen atrakciója és szerencsére csak azt sikerült ellőnie.

Előzmény: Tygryss01 (2035)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.22 0 0 2036

Szia,

ha szerencséd van akkor a fő biztosítékot verte ki ha jól emlékszem 30a nagyságú, és talán a bal oldalidom alatt van de ebben nem vagyok biztos..

viszont itt egy fotó hátha ez segít kicsit.. saját doksi ha kell még valami róla szólj(atok)

Előzmény: Tygryss01 (2035)
Tygryss01 Creative Commons License 2020.03.22 0 0 2035

Sziasztok

 

Sikerült bikázásnál a polaritást felcserélnem. Most teljes a sötétség.

Van esetleg valahól egy fő biztosíték ilyen védelemre, vagy mi lehet a gond.

Köszi.

mlui. Creative Commons License 2020.03.21 0 0 2034

Hát nekem lett egy felesleges, de elég gyalázat állapotban van. UV- károsult. :) Szóval polírozandó, esetleg fóliázandó. De nem repedt, vagy ilyesmi.

 

Előzmény: koko4061 (2033)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!