Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2020.12.12 -2 8 24882

Az 5-ös buszt kéne kivinni már rég Rp.Úp. vá.-ig,ott van egy nagy és normális buszvégállomás(121-es),elférne rendesen az összes kocsi,és talán több utas is lenne belvárosi kapcsolattal.

Előzmény: 08-73 (24878)
08-73 Creative Commons License 2020.12.12 -2 0 24881

Attól tartok, teljesítmény szempontjából és a költségcsökkentés miatt jönni fog a feketeleves a járvány után...

Előzmény: gorcher (24880)
gorcher Creative Commons License 2020.12.12 0 1 24880

Nem csak az estéről írtam és oké, akkor beszéljünk arról, amit nagyvonalúan kerül mindenki: 20-22 milliárd forinttal csökken idén, tavalyhoz képest a tömegközlekedés bevétele. Ennek a kiegyenlítésére mi a javaslat? Ne legyen beruházás? Vagy mi?

Előzmény: toto92 (24877)
trizs77 Creative Commons License 2020.12.12 -2 5 24879

A 12-es villamos önálló szakaszára pont elég lenne egy Ik-405.

Előzmény: 08-73 (24878)
08-73 Creative Commons License 2020.12.12 -1 1 24878

"Miközben amúgy halál nyugodtan égetjük el a pénzt egész évben a 12-es villamosra"

 

*5

 

Elég lenne helyette egy 14B a csúcsidőben, oszt annyi.

 

 

Előzmény: toto92 (24877)
toto92 Creative Commons License 2020.12.12 -1 8 24877

Tök jó hogy lehet mantrázni ezt az esti ritkítás dolgot.

 

Indult onnan hogy este nyolctól nyista. Kiderült, hogy talán mégse, mert azért még van olyan aki munkába megy/munkából jön ilyenkor.

 

Akkor legyen éjszakai hálózat este nyolctól. Kiderült, hogy az éjszakai hálózat lefedettsége nem az igazi, szóval mégiscsak kellenének nappali buszok is.

 

Akkor kiderült, hogy kilenc óra körül azért még akadnak bőven emberek a buszon, legalábbis torqmatic képén nem az látszott hogy egyedül utazik.

 

Tehát a végeredmény az, hogy este olyan fél kilenc-kilenc körülre előre lehetne hozni a késő esti ritkítás kezdetét. Azaz lenne kb két óra amikor egyes vonalakon megspórolható lenne akár 5-6 indulás is összesen. Az ilyen peremidőszakbeli ritkítás már Hagyó idején is körbe volt röhögve, biztos hogy ezen fog csődbe menni a főváros? Miközben amúgy halál nyugodtan égetjük el a pénzt egész évben a 12-es villamosra, a Rákóczi úti buszcsordára meg még ki tudja mire, amiért nem szoktál itt hetente reklamálni hogy micsoda pazarlás.

Előzmény: gorcher (24876)
gorcher Creative Commons License 2020.12.12 -1 1 24876

Nagyon nem értek egyet a kormányhivatallal (bár a végére tekergős lesz az álláspontom). Jól látszik, hogy bár abban igazuk van, hogy a járatok mindössze 9%-át sűrítette a BKK (vagyis ténylegesen a VT, a BKV és HÉV), azonban sűrítésre nincs szükség.

 

Mert 1. amit most sokan tömegnek éreznek a tömegközlekedésen, az nem tömeg, az az átlagoshoz sem közelítő kihasználtság, amit a legtöbben a hisztériakeltés miatt éreznek csak tömegnek. Azonban minden egyes buszon elsőként a legelső ülések kelnek el, pedig ott a tök értelmetlen nyíl, hogy menjen mindenki hátrébb. Meg az utasok amúgy sem ülnek szét a szabad helyeken, hanem mindenki inkább egymás arcába tömörül. Oh és menjetek be egy plázába. Ott már nem is baj a tömegnyomor.

 

2. ugye mi vagyunk az egyetlen nép a földön, aki ingyen parkolással küzd egy vírus ellen. Ennek a következménye mára az, hogy teljesen hétköznapi forgalom mellett a tömegközlekedési eszközök kihasználtsága beszakadt. Természetes folyamat, ahogy az is, hogy a növekvő gépkocsiszám romló levegőt, dugókat okoz. Ismét csak a plázák környékét tudom felhozni forgalomvizsgálatra.

 

Szóval lehet itt szopatni a BKK-t, de igazuk van. Azt viszont csodálom, hogy nem dobták még el a gyeplőt, hogy ha ezt akarják, akkor nesztek. A 8 óra utáni hálózati racionalizálásra már két hónapja megmondták, hogy túl sok meló, a pénz meg úgysem számít, szóval nem értem, hova ez a nagy ellenállás. Pénz úgyis van lóvéra. De azért este 10-kor, meg hajnal 1-kor utazni a városban elég furcsa élmény. Saját nappali és éjszakai járatom volt hazafelé a héten mind a négy alkalommal. Komolyan próbáljátok ki, ha van papírotok. Még egy ilyen gazdag ország nincs a világon, az tuti!

Előzmény: trizs77 (24875)
trizs77 Creative Commons License 2020.12.11 -4 2 24875

Amúgy egyetértek a kormányhivatallal.

 

Azonnal sűríteni kell például a 174 és a 175-ös járatokat.

1-1 kocsival.

 

A BKV pedig ne siránkozzon, hogy nincs több busza meg buszvezetője.

Épp most sírnak szakmányban a turista buszok vezetői/tulajdonosai, hogy nincs munkájuk.

Több száz busz áll most személyzettel, munka nélkül.

Hát adjanak nekik munkát.

 

A BKV béreljen ki 91 vonalra, 91 db ilyen ex turista buszt.

Vezetővel.

 

Ezzel azonnal nyal egyet Fürjes úrnak, és teljesítette is a kormányhivatal névtelen vezetőinek titkos elvárásait.

 

Az igaz, hogy ezeken a buszokon kicsit/nagyon lelassul az utascsere, de a kormányhivatal nem utascsere idő gyorsítást írt elő, parancsolt meg, hanem sűrítést.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2020.12.11 0 0 24874

ezért a kormányhivatal megerősítette "világos szakmai elvárásait".

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ezek titkos elvárások, vagy valahol olvashatók?

Előzmény: Peto (24872)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.12.11 0 0 24873

Jól hangzik, köszi. :)

Előzmény: Peto (24872)
Peto Creative Commons License 2020.12.11 -1 2 24872

A kormányhivatal megmondta, hogy "a társaság (BKK) a járatainak 91 százalékán nem sűrített, ezért a kormányhivatal megerősítette "világos szakmai elvárásait". Ennek alapján a "szakértők" kívánságára akár még az M14-et is besűríthetik.

Előzmény: Közlekedésguru (24871)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.12.11 0 2 24871

Ehhez kapcsolódóan. A M14-et láttam ma többször, háááát, ha midi lett volna is tudták volna tartani egymástól a 1,5 méter távolságot. Erre így meddig lesz csuklós kiadva? Van valakinek hosszabb időszakról (egy műszak, vagy nagyobb időintervallum) tapasztalata vele? A koncepciót értem, de ha ennyire nincs rá igény...

Előzmény: Közlekedésguru (24863)
KEd99 Creative Commons License 2020.12.11 0 2 24870

Nem pótlás, járványügyi sűrítés. A héten minden nap pluszban ment reggeli és délutáni csúcsban is.

Előzmény: lapaj74 (24869)
lapaj74 Creative Commons License 2020.12.11 -1 0 24869

Pótlás 

Előzmény: morzsesz (24868)
morzsesz Creative Commons License 2020.12.11 -1 0 24868

223M minden napos kiadás rajta a 412es.

Ennyire rossz a helyzet délpesten?

08-73 Creative Commons License 2020.12.10 -1 2 24867

Ennyire nem használták, vagy használták, csak más okból nem lesz? Mert maga a járat elképzelése abszolút támogatható.

Előzmény: 18-09 (24861)
sz_b Creative Commons License 2020.12.10 0 1 24866

Talán olyan titkos, hogy ők maguk - akik kérik - sem tudják.

Előzmény: trizs77 (24865)
trizs77 Creative Commons License 2020.12.10 0 2 24865

ezért nyomatékosította a „világos szakmai elvárásait”

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mik azok a világos szakmai elvárások ?

 

Ez is titkos ?

Előzmény: toto92 (24864)
toto92 Creative Commons License 2020.12.10 0 0 24864

https://index.hu/belfold/2020/12/10/fovarosi_tomegkozlekedes_bkk_jaratsurites/

 

A kormányhivatal azt írta, a BKK eddig leadott adataiból látszott és a szerdai találkozón is kiderült, hogy a társaság a járatainak 91 százalékán nem sűrített, ezért nyomatékosította a „világos szakmai elvárásait”

 

lol

Közlekedésguru Creative Commons License 2020.12.10 -1 3 24863

Mindez a gyors reagálás? Azt hittem lesz olyan hosszú élete legalább, mint a City-trolinak :)

Előzmény: 18-09 (24861)
toto92 Creative Commons License 2020.12.09 -2 6 24862

Rájöttek, hogy messze vannak még a választások, ráér az azt megelőző télen beindítani?

Előzmény: 18-09 (24861)
18-09 Creative Commons License 2020.12.09 -1 2 24861

A hétvégén már nem keresse senki a 212N-t. 

John Howard Creative Commons License 2020.12.09 0 2 24860

Igaz. Bár amilyen sz@r az az átjáró, ott más alacsonypadlós is felakadhat...

Előzmény: BP-1 (24859)
BP-1 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 24859

Sorompó.

Előzmény: John Howard (24857)
08-73 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 24858

Kámfor utca?

Előzmény: John Howard (24857)
John Howard Creative Commons License 2020.12.09 0 0 24857

120-ason hol akad(hat) probléma vele?

Előzmény: Villámhetes (24851)
Villámhetes Creative Commons License 2020.12.09 0 1 24856

Nem,de közel van.

Előzmény: 05-52 (24853)
Christians Creative Commons License 2020.12.08 -4 2 24855

19 után meg marad gondolom ami eddig, hogy teltház és a sofőrpedig idióta módon nyomogatja a bemondást, hogy a biztonsága miatt menjenek hátrébb, egy olyan buszon ami mindenki számára egyértelműen láthatóan dugig van. Ahelyett, hogy mondjuk írogatnák a menetlevélre, vagy a megfelelő platformon jelezné, hogy sűriteni kéne mert problémás a távolságtartás és Ő is fosik, meg amúgy az utasoknak sem biztonságos.  Persze lehet, hogy irogatja, csak én nem feltételezem róla ha már ennyire tufa...

Előzmény: morzsesz (24854)
morzsesz Creative Commons License 2020.12.08 0 0 24854

Délután 23E sűrítve lett szépen, illetve 223Mnek is több indulása van a csúcs második felében a Borárosról.

05-52 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 24853

Csak nem odaveri az alját?

Előzmény: Villámhetes (24851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!