Elegem van a budapesti kerékpárosokból, akik azt képzelik magukról, hogy ők az utak királyai. Azokból akik agyilag képtelenek felfogni, hogy ha nincs világítás a bringán, és este tekernek, azok magukat veszélyeztetik. Akik a járdán döngetnek el kisgyerekek mellett, mert ők a nagy egoista kerékpárosok. Akik mindenre és mindenkire tekintet nélkül tekernek. Azokból akik a kerékpárosokat az utak söpredékévé tették.
Nem érdemes ilyen dolgokon agyalni, csak még rosszabb napod lesz. Mai non plus ultra: helyijáratos busznak voltam útban. 30-as táblánál, harminccal. Nincs kp. út vagy hasonló, de úgy érezte, le kell dudálnia, majd értetlenkedésemre a járdára mutogatott. Ha ennyit tud egy "profi" sofőr, mit várunk mástól?
Ettől fuggetlenul a hungarian is szoktam kerozni minden nap. :D de ha nem is latszanek, mert mogotte megyek, akkor amikor a lampanal a sorban all es akkor elozon ki, akkor neki nemmindegy?
Tegnapelott mogyorodin vegig egy tartalykocsi mogott mentem, jo volt, mert fogta a szembeszelet, de max harminccal docogott elottem. Amikor a hungarianal begurult a lampahoz a sorba elorementem, mivel elferek es nem varok harom lampaciklust. Megyek el a tartalykocsi mellett, erre csavo kiuvolt, hogy miafaszertnemmeszabringauton. Valaki segitsen mar megerteni, hogy ha vegig mogotte voltam, akkor megis mi zavarta abban hol megyek?
Ezt én sem vitatom, és maximálisan segítem őket mindenhol, de azért ne essünk át a ló túlsó oldalára se: a kéklámpást is kötelezi a kresz erre-arra, nem közlekedhet úgy, mint az amerikai katonák a Humvee-val azon a bizonyos videón.
Van egy általános ellenszenv a tűzoltóautók vezetőivel szemben. Sokan azt róják fel nekik, hogy oly módon mennek mint a barom, hogy emellett nincs meg bennük az a kooperatív szemlélet, ami például a mentőkben megvan.
Az is sokaknak szúrja a szemét, hogy elég sokszor hallunk balesetező tűzoltóautóról, főleg olyanról, ami az erőltetett kanyarodás miatt felborult. Ezek a balesetek legtöbbször nem egy másik fél hibájából következnek be, hanem a túlvállalásból: nem lehet büntetlenül csapatni egy 10+ tonnás autóval, aminek magasan van a súlypontja a tartály miatt.
Levy, ne égesd már magad, teljesen szabályos a belsőben haladni! :) A szembeparkolás meg szabálytalan, bár momentán bocsánatos bűn a szememben. Azért se pampogtam volna a sofőr helyében, hogy a kisteherek összevissza parkolnak, ha rakodnak, az "szent" dolog a belvárosban.
Persze, van a felvételen jónéhány olyan szitu, amin az ember már nem is pampog, mert "belefér" és lehet pl. az indexelés "elfelejtése" se tűnhet nagy dolognak, de mennyi olyan szitu van, hogy emiatt épphogy nem mennek egymásnak a delikvensek.
Felteszem a felvételek zöme egyetlen autóból lett rögzítve.
Minden kritikus megjegyzés jogos, de nekem kapásból a másban a szálkát is megtalálja, magában a gerendát sem látja meg eset jutott eszembe.
Elég gyakran adódik olyan helyzet, mikor a belső sávban találjuk a kamerás autót. A hely és körülmények ismeretének hiányában azt gondolnám, hogy indokolatlanul. Biztos vannak esetek, mikor okkal autózik ott. De mindig???
Azt is elhiszem, hogy lakott területen nem muszáj a külső sávban menni. De ha lehet a külsőben folyamatosan haladni és nem teszem, akkor nem fogok pampogni azért, mert valaki a menetiránnyal szemben parkol, vagy mert az áruszállító/költöztető nem a város másik végén állt meg pakolni. Legalábbis én nem tenném. De lehet, bennem van a hiba.
linkelhetnek akar totalcaros dashcames videokat is, a kommentek a lenyegek. Valaki magyarazza el, hogy az ilyen eseteknel a kommentelok kilencven szazaleka szerint miert a megkulonbozteto jelzest hasznalo hibazott tutira es mindenfele okokra hivatkozva mosdatjak ki a szemelykocsi vezetojet?
Totalcaros dashcam videoknal erdekes mod mindig van valami indok, hogy miert ment at a kocsi a telipiroson es az miert nem baj.
Ennek mi az oka? Ha a kerekparos gurul at a piroson akkor mar rendszamot a bringara, ha az autos, akkor jonnek a kommentek, hogy de ugyse okozott balesetet es micsoda kadar-rendszer ez a feljelentgetosdi, hogy felrakjak a videot a pirosozo autosrol.