Keresés

Részletes keresés

t010traktor Creative Commons License 2017.01.31 0 0 2213

Téli - nyári üzemanyag ( ha nem használod nap mint nap simán belefagy a nyáron tankolt cuuc )

Adagoló

Izzítás és vele a téli hideg indítás az állandó izzítógyertya csere

A marha nagy hengeren belüli nyomás így vele a hengerfej tömítés.

Üzemanyag szűrő és annak befagyása, mert ugye a kutakon nem vizezik csak a pára csapódik le  :-)

 

És ha mindehhez sikerült egy ritka motort választani akkor még csak olcsó se lesz a javítás :-(

 

Ez az Én véleményem, és úgy hogy szeretem és szerettem a diesel autóimat, de valami kis finomság mindig akad/akadt.

 

Lki1 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 2212

Milyen gondjai vannak egy dizelnek?

Előzmény: t010traktor (2211)
t010traktor Creative Commons License 2017.01.30 0 0 2211

nem tennék dieselt.

 

Nem kell akkora teljesítmény és nyomaték, hogy 

érdemes legyen egy diesel gondjaival bajlódni.

Lki1 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 2210

Előzmény: Marik Öcsi (2209)
Marik Öcsi Creative Commons License 2017.01.29 0 0 2209

Sziasztok, régen jártam errefelé. A komámnak lett egy TO-12-se. Milyen dízel motort raknátok be a benzines helyett? tippeljetek legyetek szívesek.

t010traktor Creative Commons License 2017.01.25 0 0 2208

ezt is megcsinálta valaki !

 

https://www.youtube.com/watch?v=2Ba9TxqbT8s

t010traktor Creative Commons License 2017.01.16 0 0 2207

Szia !

 

Üdv itt az örültek között :-)

t010traktor Creative Commons License 2017.01.16 0 0 2206
Zsolt957 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2205

Sziasztok. t-010 kistraktor tulajdonos lettem. Segítséget szeretnék kérni! Magyar nyelvű kézikönyvre vagy a másolatára lenne szükségem!

t010traktor Creative Commons License 2017.01.01 0 2 2204

B.Ú.É.K.

t010traktor Creative Commons License 2016.12.24 0 1 2203

Kellemes Karácsonyt Mindenkinek ! 

 

t010traktor Creative Commons License 2016.12.22 0 0 2202
loadbeta Creative Commons License 2016.12.19 0 0 2201
loadbeta Creative Commons License 2016.12.14 0 0 2200
Előzmény: t012 (2199)
t012 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 2199

szia
merre található és mennyit kérsz érte?

Előzmény: loadbeta (2198)
loadbeta Creative Commons License 2016.12.13 0 0 2198

Ha valakit érdekelne eladó .

MF 70-es szárzúzóból lett átalakítva T-012-es után.

 

31Norbi1991 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 2197

Valahol a hajtásházban van.

Előzmény: Lki1 (2196)
Lki1 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 2196

Ez az alkatresz konkretan hol van a traktorban?

Előzmény: 31Norbi1991 (2193)
Y60 Creative Commons License 2016.11.14 0 0 2195

Hali srácok,t-012 tulaj lettem én is.A nagy holtjáték miatt szétszedtem a kormányművet,és ekkor látom,hogy a golyók kipotyogva,görgőkosár szétesve, a házat heggesztették,mert keresztben el volt törve.Tud valaki eladó kormányművet,(házat)?Vagy valamelyik orosz csoda hasonlit rá?

GZS000 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 2194

Szia

 

Köszi, igen, ezt már én is megtaláltam. Nagyon ritka az ilyen jó oldal. Inspiráló. :)

Előzmény: Lki1 (2191)
31Norbi1991 Creative Commons License 2016.11.08 0 0 2193

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni,  a traktorom megjavításához.  A képeken látható T-012 traktor  kardántengelyéből egy darab hiányzik. Ha valakinek van valamilyen információja ehhez, kérem vegye fel velem a kapcsolatot e-mailen, vagy hozzászólásban!

 

Köszönöm!

 

Lki1 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 2192

Egyszeruen meg lett furatva a motor, es a Bertaek keszitettek uj dugot bele. Bele trafaltal, mert Skodri 120-as gyurusorhoz kertem a dugattyut.

Ez a fotengely, es hajtokar egy dizel motorba is elmenne. Az miatt ne aggodj.

 

A karbi az optimalis 14-16kglevego/1kg benzin kevereket igyekszik eloallitani. 

Mindegy mekkora  a motor, ezt az aranyt keri. 

De esetunkben hiaba tobb hengeres, egyszerre csak egy hengert tolt, az pedig 305ccm.

 

Az E85-rol: 85% szesz, es 15% benya kevereke. Az oktanszama 100 folott van.

Ez esetunkben mindegy, mert a kompresszioviszony 5,5:1-hez. Ez meg a 60-as oktanszamu mosobenzintol se kopogna. Viszont a 1kg szesz csak 9kg levegot ker, hogy jol mukodjon a motor. Ezert eszik belole tobbet. Szerintem Robi trakija sokat kap, es ezzel kompenzal, hogy a keverek kozelebb legyen az optimalishoz. En P126-os karbival uzemeltettem a trakit tiszta E85-el, es nagyon szepen ment vele. Fuvokat kellett cserelnem hozza.

Előzmény: GZS000 (2190)
Lki1 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 2191

Ezt netes forditon at tudod tolni. Kis segitseg: Az asvanyi szellemek a foldgaz, es a PB akar lenni.

 

http://www.c2n.ru/ud2m1/

 

Nekem rengeteg otletet adott, de sokmindent maskent csinaltam.

Előzmény: GZS000 (2190)
GZS000 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2190

Minden elismerésem a tiéd.

 

Ha volna kalapom, megemelném a tudásod, munkásságod előtt. :)

 

 

 

Dugattyúcsere miért kellett? Hogy a nagyobb oktánszámú benzinhez legyen nagyobb kompresszió? Igen furcsa látvány nekem az a nagyon felhasított szoknyájú dugattyú a két olajlehúzó gyűrűjével... Csak nézek rá, mint egy ufóra. :D

A csere dugattyú mié volt? Skoda 120? Vagy gyártattad egyedileg?

A nagyobb kompresszió nem árt a többi alkatrésznek (főtengely, hajtókar, csapágyak)? Mégsem arra lettek tervezve...

 

Olvastam régebbi beírások közt, hogy valaki sportmotor karbikat tett fel, kettőt, kéthengeres UD-re, ha jól emlékszem. Akkor azt írta, neki bevált, nem puffog, mint a K-16 eredeti karbival. Említette, hogy négyhengeres motorról származik a fél karbisora (mert kettévágatta), ami egyenként 125cm3-es hengereket táplált. Vagyis, a beállítások szerint annyi benzint engedett csak át, ami 250cm3-es motornak kell, holott az UD-2 kb. 630 cm3-es...   Én ebből arra következtettem, hogy ez lehet a puffogás, nagy fogyasztás, nyáron melegedés probléma megoldása: a nagyobb oktánszámú benzinből jóval kevesebb is elég lehet, mint amit a K-16 karbi átereszt. Kisebb főfúvóka kell bele szerintem, és jó lesz. Mondjuk, kéthengeresbe az egyhengeres karbija, egyhengeresbe meg kisebb főfúvóka.

Jól gondolom, vagy eltévedtem az információk dzsungelében? :)

 

Ez esetben, nem szükséges az átépítés, mehet 95- 98-as benzinnel is. Valaki említette az E85:benzin 50:50 keverékét is, szerintem, az is "lejjebb húzza" az elégetendő üzemanyag oktánszámát, ezért működik.

 

Jól gondolom, vagy tévedek?

 

Köszi

 

 

Előzmény: Lki1 (2189)
Lki1 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2189

Nagyon szivesen. Ha tudni akarsz valamit, szivesen segitek.

 

Ez lett belole:

 

Előzmény: GZS000 (2188)
GZS000 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2188

Szia.

 

Naggggyon köszi. :)

 

Csorog a nyálam ennyi szép kép láttán. :) Nagyon tetszenek. Köszönöm.

 

Előzmény: Lki1 (2187)
Lki1 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2187

Szia!

 

En vagyok a te embered.

Egy UD1-es motorra tettem fel trabant lendkereket. Nem passzol. Egy kulon agy reszt csavaroztam bele, es azt faragtam ki kuposra.

 

Egy kis csemege:

 

 

Es ami erdekel teged:

 

 

 

Az eredeti generator menesztot alakitottam at. Aazota sem volt semmi bajom vele.

Massal annal inkabb.  :D

Előzmény: Törölt nick (2185)
GZS000 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2186

Üdv.

 

Az utolsó hozzászóló én voltam, de rossz nickel. A hozzászólást nem lehetett törölni, hát töröltem a nicket. Bocs.

Előzmény: Törölt nick (2185)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 2185

Üdv mindenkinek.

 

Találtam valamit nektek:

http://allegro.pl/nowy-gaznik-do-silnika-ud-2-agregat-pab-4-pab4-i6505714481.html

 

Az eladónak más hasznos cuccai is vannak. :)

 

 

 

Kérdeznék is.

Valaki írta korábban, pár éve, hogy megpróbálja a Trabant lendkerekét rárakni az UDvalamilyen motorjára. Sikerült? (A kúpos-ékes tengelyvég miatt én is gondoltam már rá, de sosem vágtam bele.) Nekem UD-2-m van, legelső széria, 1964-es kiadás, AB-4-O-230 agregátorban. Még nincs rajta önindító, ezzel oldanám meg, ha tényleg megoldható így. (Vagy esetleg az UD-2 lendkerék mérethelyes a Trabant fogaskoszorúhoz? Az lenne a legjobb. Vagy bármilyen más autó fogaskoszorújához? Csak egy hirtelen ötlet.) Szívesen kérdeznék beszélgetnék még erről, akár privátban is. Köszönöm.

Lki1 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 2184

A gyujtasi poziciot konnyen tudod ellenorizni egy stroboszkoplampaval. Hogy a kondenzator hiba jon elo melegedesre, azt nem gondolom. 

Az olajszuronel viszont megneznem az olajfolyasokat, es mosd le a hengereket, mert a feltapado por hoszigetel, es meg tudod sutni a motort.

Viszont en a porlasztot neznem meg erosen. Ott lesz inkabb a kutya elasva.

Előzmény: t012 (2183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!