Az ilyen nagyszabású műsor folytatását nem tudják előre megjósolni, megvárják a fogadtatást, a nézettséget és ha jó, akkor majd a műsor vége felé bejelentik, hogy "jelentkezzenek a 2024-es műsorra" is.
2021-es X-ből szépen megy az újrahasznosítás: a mentorházban kiesett Kovács Harmat és Szakács Erika a Voice-ban, a székes körben kiesett Magdics Gréta a Sztárban sztár leszekben.
És az a vicces, hogy még a Z-genes dalokat is jobban hallgatjuk a két hetes szavatossági idő után, már ha jók. Erre a Deák térre is csak mi boomerek emlékszünk már. :D
Fura, mostanában ilyesmiket nem nagyon hallok. Inkább ilyen rapféléket meg értelmezhetetlen izéket. Amúgy a nyálbandának meglepően jó volt a többi dala is, pl. Keep Marchin On.
Kiss Kevin-koncert: klasszik X-Faktoros hakni. Hozta amúgy a show-ban nyújtott szintet, sok-sok szenvelgéssel, kicsit több, ízléstelen hajlítgatással. Interakció a tizenegynéhány éves átlagéletkorú közönséggel "pozitív nulla". Nem voltam törzsközönség, inkább söröztem egy jót és drágát.
Honnan a fenéből emlékeztek ezekre a nevekre? Nekem az elmúlt évekből még a döntősök nagyrésze is kiesett, tavalyról még a győztes is, akik megmaradtak a fejemben, azok se feltétlenül azért, mert tetszettek, hanem mert nyomják őket le a torkunkon vagy itt a topikban volt irreális hájpjuk.
Tényleg rosszul emlékeztem, a 2021-es szériában tették ki Harmatot a mentorházból, nem a tavalyiban (ott Fülöp Denisával és Dankó Tündével bántak el csúnyán).
Mondjuk mentort/mestert/edzőt katasztrofálisan választott most, jobban járt volna Erikával vagy Nórival, különösen ha Gyopárhoz hasonlóan színésznői álmokat dédelget.
Ez a folyamat már 30 éve lezajlott (és azóta is tart) az USÁ-ban. 1992 körül óriási váltás történt az igényes könnyűzenében.
A régi jó rockzenekarok, a színvonalas pop (itt ilyen Roxette, Richard Marx, Bon Jovi, Erasure, Def Leppard szintű előadókra kell gondolni) ment a levesbe. Soha többé nem tudták odaát megismételni a korábbi sikereiket.
Elárasztotta a slágerlistákat a szenny, a rengeteg rap, hip-hop förmedvény. Nem magával a műfajjal van gondom, ott is születtek és születnek jó zenék, de ha felhígul a zenei piac, és már minden hülye egyből első lesz a Billboard listán, akit az utcáról rángattak oda két lövöldözés vagy kábszerezés között, nulla zenei értékkel, az már baj, főleg, ha zenészlegendákat utasítanak maguk mögé, akik a degenerálódó zenei világban is még értékkel és kulturális tartalommal próbálkoznak.
Ezt tapasztaljuk körülbelül most, ill. pár éve Magyarországon. Boldog-boldogtalan videóklipet készít, követőik lesznek, már nem kell megmászni a sztársághoz vezető lépcsőfokokat, és nem is kell mérhető tehetséggel ill. hanggal (sőt színvonalas szövegekkel) rendelkezni.
Ez a szép új világ, de szerintem mint minden hülye divat, ez is lecseng egyszer, ez a (de)generáció is majd kiöregszik, és pár évtized múlva nevet saját magán.
A Modern Talkingtól is megszabadultunk nagy nehezen, ennek is vége lesz.
Danics Dóra elcelebesedése nem jó út, inkább csinált volna a legutolsó zenekarához hasonló hangzású zenekart. Horányi Juli remélem, visszatalál végleg művészi önmagához. A harmadikban egyetértek.
Jó, nekem is van kedven dj-ém, kedvenc együttesem, szerzőm, énekesem, számom, szerintem ők a legjobbak és punktum. De nem kívánnám meg másoktól, hogy ők is ezeket szeressék. Nekem jó, hogy meg tudom őket hallgatni, ki tudom fogni rádióból, on line közvetítésből, közösségi médiából. Hallgassa mindenki azt, amit szeret.
Jó, hát Billie Eilish akkora szupersztár, hogy a Holdról is látszik, persze, hogy sokan kimennek, ha megjelenik itt Világvége-alsón...
Persze, ezekre kimennek, megfizetik az árát, a Strandon én is voltam, igaz, csak egy napot.
De mit hallgatnak, mi a népszerű? Mi az, ami az emberek fülébe zörög?
Sajnos, leginkább az igénytelen vacak, a mulatós, a trap, meg az ilyen hasonló szörnyedvények...
(Nota bene: csodálkozunk, hogy sok a városi gyorshajtás, utcai versenyzés, és az ebből adódó balesetek. VZs konkrétan arról rappel, hogy bemindenezve 170-nel száguld az Üllőin, G.w.M. és eL.eL. meg százzal versenyeznek a Petőfi hídon - és ők sok fiatal példaképei, ilyenek akarnak lenni. Hát szépen vagyunk.)
Sokat elárul a magyarok kulturális nívójáról, hogy ez kell nekik. Egy ilyen alakoskodó, tahó luxusproli, aki fog néhány közhelyet, melyekhez amúgy neki semmi köze nincs, mint NER eltartottnak, és elszavalja őket valami gépi alapra. Ez nem zene, ez nem művészet, ez semmi, 3D nyomtatóval legyártott műanyag. Az, hogy sok felszínes, a dolgok mélyébe nem látó bugris majmolja, az őket minősíti. De amúgy sokan csordaszellemből is követik. Őt ismerik, há' me' benne van a tévében. Erőfeszítés, gondolkodás nélkül ezt tudják elérni, pedig kis kereséssel még a műfajban is találnának sokkal nívósabbakat.
Pedig valamivel meg tudja szólítani a közönséget, ha egy sereg ember rengeteg áldoz azért, hogy élőben hallgathassa, és órákig vár rá a tűző napon, a hőségben.Téged nem szólított meg, de elég sokan vannak, akiket igen. Én összesen két dalát ismerem, a Belehelokat és a Valahonnant, az a kettő tetszett is, de sose adnék pénzt azért, hogy hallgathassam. De én nem vagyok mérvadó.
Azért Majka nem lesz attól jó, hogy bizonyos rétegek pénzt adnak azért, hogy lássák. Amúgy a falunapos részével egyetértek, kb. az X Faktorosok 100%-a ez a kategória sajnos, de sok "fizetős" előadó is szar itthon, Majka különösen.
Illetve fura nekem, hogy a saját számait nagyon fejhangon énekli, ami nem szól túl jól. Viszont más dalokat hallottam tőle kicsit mélyebb hangfekvésben énekelni, ott sokkal jobban kibontakozik a hangja.
Furcsa, egy részéről nem gondolom, hogy jó reklám lenne, Herceg Erikáról sem, hiszen nem ismertük meg, mint énekes. Nikáról tudjuk, talán akad, aki Hienről is. De még furcsább, hogy a Pretty Woman-ben Arany Timi az egyik főszereplő.