Keresés

Részletes keresés

kadajo92 Creative Commons License 2017.12.09 0 0 12257

Pontos összeget nem tudok, de közelít az általad említetthez. Viszont ha ezt éves szinten kiszámolod az összes Startos vonattal akkor bizony 8 számjegyű már az az összeg. (Tudom tudom állami szinten meg mittudom én zsebpénzről van szó.)

 

Jelenleg hogy van megoldva az a szituáció amikor KÖFI állomásról vagy induló vonattal?

Előzmény: f_k (12244)
r1232 Creative Commons License 2017.12.06 0 2 12256

Vannak notórius firkálgatók. Nem tudom, a pszichológián miért nem szűrik ki őket, mert ez erősen kényszerbetegségre utal. És szvsz semmiben sem különböznek a sokat szidott graffitisektől.

Előzmény: mdbz (12253)
tfmb Creative Commons License 2017.12.06 0 0 12255

Köszönöm!

Előzmény: kokolaja (12254)
kokolaja Creative Commons License 2017.12.06 0 0 12254

Ezek az információk megvannak az IVU-ban. Amennyiben sikerül átcsalogatni, az MVA-ban lesz kifejlesztve.

Előzmény: tfmb (12240)
mdbz Creative Commons License 2017.12.06 0 0 12253

Érdeklődnék a specialista uraktól, miért jobb így jelezni a hibaát, mint megnyomni a gombot?

 

 

(A kérdés természetesen költői!)

Áthaladójelző Creative Commons License 2017.11.24 0 0 12252

Nem is kell olyan messzire menni hozzá. GYSEV, üres menetrendi lap.

Előzmény: r1232 (12249)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.24 0 1 12251

Semmi az égvilágon. Eddig egy fecnivel elvolt az ember, most meg oldalakon keresztül lehet sorolni a problémákat, sikerült újabb dolgot elérni amivel fekve lehet maradni. Addig se kell dolgozni...

Azon a tablettán kerek egy órámba telt egy bekapcsolás, szolgálat vége, kikapcsolás, hát álljon már meg a menet. A térerő problémák miatt folyamatos a kínlódás vele, mint látod még a kikapcsolás sem megy csak úgy, nem beszélve az aksiról stb... És nekem nem kell a duma a garanciáról, mert ne, ne legyen garanciális, hanem működjön normálisan!!! Lehet jönni mindenféle mesével, de a Holdra eljutunk, akkor nekem senki ne jöjjön azzal a mesével, hogy lehetetlen...

Előzmény: r1232 (12250)
r1232 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12250

Mi ezzel a gond?

Előzmény: Törölt nick (12248)
r1232 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12249

Ez így van, de ha indulás előtt már betöltötted a menetrendet, akkor már nem kell a hálózat menet közben, használható offline módban is. Ekkor még az induló állomáson van lehetőség nyomtatott verziót kérni, ha a betöltés sikertelen. Kétségtelen, hogy ehhez az kell, hogy nem csak akkor kapcsolom be a gépet, mikor már elindultam a vonattal, hanem még előtte.

Van még az az eset, ha olyan helyen váltasz, ahol nincs lehetőség nyomtatni, és ekkor jön elő a probléma de erre lehet eljárásrendet kidolgozni, hogy ekkor hogyan tovább?

Előzmény: F. Pál (12247)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12248

Ezt jól kitervelték. Mint mindent... 

Előzmény: r1232 (12245)
F. Pál Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12247

Lévén, hogy mindhárom eszköz ugyanazt a távközlési rendszert használja, így nagyobb az esélye, mint azt az átlag ember gondolná. A nem is oly távoli múltban is összefosta magát a T hálózata, és akkor minden meghal. Természetesen még telefonálni sem lehet. Hiába mondták páran, hogy nem egy hálózatot kéne használni minden eszköznek, a lobbi erősebb volt az észérveknél.

Mondjuk, ha beszarik a hálózat, az MSK, és az útvonalkönyvek attól még rendelkezésre állnak, csak a menetrend, meg a lassúmenet kimutatás nem. Addig pedig még elég sok víz lefolyik a Dunán, mire valóban elhagyhatjuk a papírokat.

Előzmény: r1232 (12245)
r1232 Creative Commons License 2017.11.23 0 1 12246

Feleslegeslegesen rugózól ezen.

Előzmény: f_k (12244)
r1232 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12245

Van már szabályozás. Ha semmilyen elektronikus eszközön nem érem el a menetrendet akkor szolgálatképtelen leszek. Ez nagy valószínűséggel csak az eszközök működésképtelensége miatt fordulhat elő menetközben. És ekkor nem lesz msk-m, sem útvonalkönyvem, amik nélkül ugye vonatot nem továbbíthatok. De annak nagyon kicsi az esélye, hogy mindhárom tervezett elektronikus eszköz (mfb, tablet, okostelefon) egyszerre adja be a kulcsot.

Előzmény: kadajo92 (12243)
f_k Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12244

Egyik állami cég számláz a másik államinak.

Ténylegesen 10-20Ft/lap a tényleges költség.

Köfi vonalon hol állok meg és kérek papírt? 

Ahol 50-60 kilométeren át nincs olyan forgalmi ahol lehetne nyomtatni....

Előzmény: kadajo92 (12243)
kadajo92 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 12243

Gyanítom, hogy alapból nem mivel a menetrend biztosítása vállalkozó vasúti tevékenység, és azt a papírt jó pénzért kapjátok a pályavasúttól. De azt el tudom képzelni hogy lesz rá kiadva egy olyan szabályozás, hogy ha semmilyen informatikai eszközön nem elérhető számodra a szolgálati menetrend akkor a következő állomáson meg kell állnod és kérned kell a szolgálattevőtől.

Előzmény: f_k (12234)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.21 0 0 12242

Elvileg igen. Nem egyszerű, át kell gondolni.

Előzmény: tfmb (12240)
tfmb Creative Commons License 2017.11.20 0 1 12241

Akkor még is csak igaz,hogy lehallgatják a mozdonyvezetőket!:-)))

Előzmény: mdbz (12235)
tfmb Creative Commons License 2017.11.20 0 1 12240

Úgy kezelem hidd el!

Vannak dolgok,amik megkönnyítik a mindennapi munkámat.

Látom azt,hogy hol van a keresendő mozdonyom,meg találom a leváltandó,vagy engem leváltó kolléga elérhetőségét,ha rákeresek az EMIGEN.Látom a napi teljesítményemet,vissza jelzést kapok a rögzített tevékenységeimről.

De sajnos nem tudom,hogy az adott szolgálatban,mi a teendőm!

Nem kapok értesítést a mozdonyforduló megváltoztatásáról.

Lehet,hogy csak én gondolom ezt?

Olyan rendszert lenne jó látni,ahol a mozdonyvezető a szolgálatba feljelentkezéskor...vagy esetleg előtte?Már tudná,hogy melyik mozdonnyal,melyik vonatot,meddig és vissza melyik mozdonnyal,melyik vonatot.

A rendszer képes lenne erre?

Előzmény: kokolaja (12238)
ajm Creative Commons License 2017.11.19 0 0 12239

Amennyiben kézzel átállítod az MFB kijelzőt éjszakai módba, nappal is elérhető.

 

 

SeArra gondolt, hogy nem kell sötétben világítást kapcsolni.

Előzmény: kokolaja (12236)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.19 0 0 12238

Nem kezdődik. Csupán arra kívánom felhívni a figyelmet, hogy lehet(ne) úgy is kezelni, mintha a sajátunk lenne...

Előzmény: tfmb (12231)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.19 0 0 12237

Arra karjuk rávenni a MÁV-SZK, és a Prolan illetékeseit, hogy ezeket a hibákat kezeljék. Néha nehéz...

Előzmény: r1232 (12233)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.19 0 0 12236

"Az elektronikus menetrend mellett semmiképp nem marad meg a papír alapú?"

 

Csak abban az esetben, ha az elektronikust nem lehet kikézbesíteni.

 

"E mellett sötétben jól jön a MFB Szolgálati menetrend menüje ami kellően szürke és a lassújelek is benne vannak."

 

Amennyiben kézzel átállítod az MFB kijelzőt éjszakai módba, nappal is elérhető.

 

Előzmény: f_k (12234)
mdbz Creative Commons License 2017.11.18 0 1 12235

"Most újra kezdődik a mozdonyvezetők basztatása?"

 

Dehogy kezdődik, megtaláltuk az igazi tettest:

 

 

:)

 

Előzmény: tfmb (12231)
f_k Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12234

Az elektronikus menetrend mellett semmiképp nem marad meg a papír alapú?

 

Ha bármi gond van, akkor jól jön, ha lenne papír, mert akármilyen hiba előfordulhat, sőt nekem legalábbis, túl sok információ jelenik meg a lassújelekkel a elektronikuson, a táblagépen, túl színes,  és könnyebb lesz benézni szerintem.

 

Előfordul, hogy az ember olyan vonalon visz személyvonatot amerre nem sűrűn jár.

 

Én a segédkönyvből ki szoktam jegyzetelni ,még azt is,  hogy hol nem állok meg , mert vonalismeret ide vagy oda , de a felújjítások után nekem egyforma "egyen" megállóhelyek épültek, és 120 km/h ról nagyon nem mindegy hol lassítanék feleslegesen vagy ellenkezőleg hol kell időben lassítani, mert különben elszáll az ember. A tehervonatos vonalismeret az egy személyvonaton gyakorlatilag semmire se jó...

 

Sajnos a mozdonyvezetők egy része legalább életében egyszer , de kihagy megállót, és nekem a papír valahogy biztonságot ad(na)..

 

E mellett sötétben jól jön a MFB Szolgálati menetrend menüje ami kellően szürke és a lassújelek is benne vannak.

 

 

 

Előzmény: kokolaja (12230)
r1232 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12233

Most sajnos az a helyzet, hogy dokkolás után a tablet elveszíti a 3G-jét, de nem kapja meg a 4G-t.

 

Az az érdekes, hogy van, mikor így van és van, mikor nem. Nálam dokkoláskor megjelenik egy második hálózat a tableten, állapotra csatlakoztatva, korlátozott megjelöléssel. De emellett a tablet 3G is aktív marad.

Előzmény: kokolaja (12228)
tfmb Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12232

Köszönöm!

Előzmény: kokolaja (12230)
tfmb Creative Commons License 2017.11.17 -2 0 12231

Talán egyszer már elismerte a gyártó,hogy elbaszták a USB csatlakozót!

Most újra kezdődik a mozdonyvezetők basztatása?

Előzmény: kokolaja (12229)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12230

"Csak simán kiterjesztődik a MFB és nem adja azokat a + szolgáltatásokat amire szükségünk van.

Pld. nem jelenik meg a szolgálati hely telefonszáma."

 

Már írtam. Az elektronikus menetrend jelenleg tájékoztató jellegű. A papír a hivatalos. Mire az elektronikus lesz az, addigra az MFB-s menetrend is tudni fogja a telefonszámokat, egy kis türelmet kérek.

Előzmény: tfmb (12224)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12229

"arról volt szó,hogy az FC kártyák beépítésekor,illetve annál nagyobb ütemben lesznek cserélve a sz@r USB aljzatok. Úgy látom ezt sem sikerült teljesíteni."

 

Naponta 4-8 dokkolót cserélnek a hibás USB-k miatt, tehát a folyamat nem áll. Amennyiben valaki veszi a fáradságot, és nyom egy USB csatlakozó/töltés hibát, attól függően hol lehet elérni a gépet, általában egy héten belül cserélik. Ennyire van kapacitás. A több mint 2000 dokkolóhoz idő kell. Az azért elgondolkodtató, hogyan lehet úgy benyomni, hogy a dokkoló elektronikáját is rövidre zárja, és teljesen használhatatlanná tegye...

 

Előzmény: kisebbségi (12227)
kokolaja Creative Commons License 2017.11.17 0 0 12228

"A KATA linket a jövő hét elején küldi Benkő Gábor. Az EMIG oldal kedd reggelre lesz kinn. Attól kezdve a gyakorlást el lehet kezdeni."

A jármű telocja az alapjeladó mind a három fázisát megkapja. Az MFB a 3 fázisból egyet. Ha a teloc adó forgórészén van egy kezdődő zárlat, azt az óra észre sem veszi. Ha a zárlatos fázisról kap az MFB, akkor az viszont elszáll. Ilyenkor azt tudom javasolni, hogy, 1. nyomni kell egy Prolan szervizmérnök visszahívás gombot, 2. ki mkell iktatni a túlsebesség figyelmeztetést.

 

"Emig is csak akkor jön elő ha piros x el bezárom a dokkolás után a zöld MFB ablakot a táblagépen és kiveszem a táblagépet, mert az internet stb.kapcsolat nem ment nekem bedokkolva legalábbis."

 

Ez jelenleg valóban így van, ami hiba. A mondás az, hogyha bedokkolunk, akkor a tablet át kell vegye az MFB 4G-s GSM kapcsolatát. Most sajnos az a helyzet, hogy dokkolás után a tablet elveszíti a 3G-jét, de nem kapja meg a 4G-t. Jelenleg törpölnek rajta a nálam okosabb emberek, hogy mit kell kinyitni az MFB tűzfalán, hogy ez ne legyen így.

Előzmény: f_k (12226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!