Keresés

Részletes keresés

kokolaja Creative Commons License 2018.02.16 0 0 12290

Volt. E1 sz. Utasítás 7. függelék.

Előzmény: superjack (12285)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12289

Biztos így van, csak nem ez volt a kérdés és nem is győzött meg, hogy ez okozná a problémát. 

Előzmény: r1232 (12287)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12288

A zrika a zrika... :-) 

Előzmény: kokolaja (12282)
r1232 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12287

Az MFB-be nem kell írni az irányszámot már nagyon régóta. Hogy a pályavasút mit szerencsétlenkedik ezzel, az meg az ő dolguk. DE az átlós fürdős vonatoknál sem zavar senkit az irányszám hiánya, még soha senki nem szólt érte a forgalom részéről sem.

Előzmény: Törölt nick (12281)
r1232 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12286

Az irányszámot egyébként már nem kell kezelni.

 

Így van, már kb. 6-7 éve.

Előzmény: kokolaja (12279)
superjack Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12285

Az irányszámozás utasításbeli változását,a vonatszám + -1;-2.

Előzmény: kokolaja (12283)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12284

"(arra a változatra már gondolni sem merek, hogy mivel az informatikusokat nem a Szilícium-völgyből menesztették, így csak az MFB esetében mellőzzük ezt a fontos ismertetőjegyet)"

 

Szerencsére,a technika is és a fejlesztők is elhagyták ezt a hülyeséget,ahogy ugyanaz a vonat mehet egyetlen vonatszámmal végig a teljes útvonalon nem kell 17 db-al.!

Előzmény: Törölt nick (12281)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12283

Mármint mit nem ismernek?

Előzmény: superjack (12280)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12282

"Na. Jó kis kerülővel, de azért végül csak eljutottunk odáig, hogy a mozdonyvezető a hibás."

 

Én ilyet nem írtam! Azt írtam, hogy az irányszám váltás okozta a sebesség túllépésre figyelmeztetés hibáját.

 

Ezen a nagy érzékenységen pedig illene itt (fórum) túllépni! Én is érzékenykedhetnék néha, amit itt kapok, de nem teszem (kivétel most)! Eddig a felvetett kérdésekre tudásom szerint megpróbáltam válaszolni, és megpróbálok ez után is, ha hagynak...

Előzmény: Törölt nick (12281)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12281

Na. Jó kis kerülővel, de azért végül csak eljutottunk odáig, hogy a mozdonyvezető a hibás. Ahhoz viszont a jelenségnek nyilván az égvilágon semmi köze nincs, hogy az MFB-ben ceglédi, a kezemben pedig újszászi menetrend van...

Majd ezekről az irányszám dolgokról talán meg lehetne értesíteni a pályavasútzéertét is, eddig ugyanis csupán KÖFI irányító, fűtőházi bakter valamint forgalmi vonalirányító beosztásúakkal zajlott indulatosságba hajló beszélgetésem, az a képességük ugyanis hiányzott, hogy felfogják: -jelen példában- a nyolcvankettőhathatvanhárom akkor is ennyi, ha utána -2 vagy akár -4, -5 van...

(arra a változatra már gondolni sem merek, hogy mivel az informatikusokat nem a Szilícium-völgyből menesztették, így csak az MFB esetében mellőzzük ezt a fontos ismertetőjegyet)

Előzmény: kokolaja (12279)
superjack Creative Commons License 2018.02.14 0 1 12280

Ezt a pályavasútnál nem ismerik!

Előzmény: kokolaja (12279)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.14 0 0 12279

Úgy néz ki, hogy összefüggésben van az irányszám váltással. A hiba akkor fordul elő, ha a mv. módosítja a vonatszámot (eredetileg nem volt irányszám, de Fradi után bekerül egy kettes)

Az irányszámot egyébként már nem kell kezelni. (E1 Ut. 7. függelék) Én úgy emlékeztem, hogy a bevitel lehetőségét már töröltük az MFB-ből, e szerint tévedtem. Lényeg: legközelebb próbáljátok meg úgy, hogy a vonatszám végig 82663, irányszám nélkül.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (12278)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.02.12 0 0 12278

Ic-hez: okés jelzem legközelebb időben.

 

2018.02.11 (tegnap) 82663 (azaz  j.r.c. topiktárs álltal jelzett vonat) A 60 km/h-s hiba fentállt! (630 015 vonszolta). Ez így még belefér az egy hétbe, úgy számolom:)

Előzmény: kokolaja (12277)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.12 0 0 12277

Sajnos utólagosan csak egy hétre tudnak visszakeresni logokat. Az a javaslatom, ha hasonlót tapasztalsz, még akkor, a jelenség pillanatában jelezd nekem telefonon. Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (12270)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.12 0 0 12276

Sajnos utólagosan csak egy hétre tudnak visszakeresni logokat. Az a javaslatom, ha hasonlót tapasztalsz, még akkor, a jelenség pillanatában jelezd nekem telefonon. Megértésed köszönöm!

Előzmény: hol_itt_hol_ott (12274)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 12275

"Kértem telefonos segítséget."

 

Szolgálat menü,csipogás kikapcsolás.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (12271)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.02.09 0 0 12274

2018.01.21, IC931, 480 022

Előzmény: kokolaja (12273)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.09 0 0 12273

Dátum kellene. Ha nem itt, telefonon.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (12271)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.09 0 0 12272

Nem feltételezem. Lehet, hogy nem értettem jól. Ezek szerint a 60-ra csipog folyamatosan. Megnézetem.

Előzmény: Törölt nick (12270)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.02.08 0 0 12271

A jómúltkor nekem is behülyült a csipogás.

IC 931. Győr után 120 felett csipogott, hogy lassabban. Mivel szökőévente viszek csak ilyen tetves icét, felmerült bennem, hogy elnéztem valamit. (Gép, kocsi, pálya sebesség. De nem néztem el.) Megfékez, újra gyorsít. Próbáljuk meg mégegyszer. Csak csipog 120 felett. Kértem telefonos segítséget. A válasz a "sz@rjá bele, húzzad neki" volt. Komáromi indulás után már nem csipogott kiló húsz felett.

Arra tudok gondolni, hogy valamiért az addigi Sopron-Győr vmax 120 ragadt be az MFB-nek. Azért kicsit megzavart, roh@djon meg :-)

Előzmény: Törölt nick (12270)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.08 0 0 12270

Gondolom ezt egy informatikustól kellene kérdezned, ha csak nem azt feltételezed, hogy hazudok.

Azért írtam, hogy valahogy beleragad a 60, mert egész úton (mármint Szolnokig) azt túllépve csipog.

Ez egyébként minden alkalommal így van ennél a vonatnál.

Előzmény: kokolaja (12269)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.08 0 0 12269

Ezt nem igazán értem. Ha Cegléd felé menne, akkor Köki - Szolnok között 100-as lenne. Ha Nagykáta felé, akkor Rákos - Szolnok között 90-es. Miután a 120a-n lassabban megy, mint Cegléd felé, miért is csipog?

Előzmény: Törölt nick (12267)
kokolaja Creative Commons License 2018.02.03 0 0 12268

Jelenleg folyik egy kísérlet kb. 70-90 tablet bevonásával. Lényege az, ha dokkolt állapotban az MVA van elől, akkor a Windows nem engedi az MFB-t futni. Ha átváltunk MVA-ról MFB-re, vagy MFB-ről MVA-ra, azt továbbra is a megszokott módon lehet.

Ha beválik, minden gépre felmegy ez a polici.

Előzmény: r1232 (12265)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.02 0 0 12267

A nyolcvankettőezer-hatszázhatvanhármas számú vonatnál Rákos-Szolnok között állandóan csipog. Azt hiszi ugyanis, hogy a vonat Cegléd felé megy. Pedig nem...

Aztán az Fc-KöKi közötti 60 valahogy bele is ragad. 

Előzmény: kokolaja (12264)
kisebbségi Creative Commons License 2018.01.10 -2 0 12266

Nem itt,hanem a beígért használati utasítás-szerű pk-ben szeretnék végre olvasni róla. Köszönöm !

Előzmény: kokolaja (12264)
r1232 Creative Commons License 2018.01.10 0 1 12265

Az MFB kiterjesztés automatikus indulását dokkoláskor nem lehetne kikapcsolni? Mert az eddigi tapasztalatok alapján stabil dokkoló kapcsolat nincs, mindig van kisebb-nagyobb kimaradás. Emiatt viszont a kiterjesztés gyakran újra indul, mert azt érzékeli, hogy dokkolva lett a tablet. Ezen a kikapcsolt MFB modul sem segít. Így viszont csak a bírkozás van a géppel, ha az ember az MVA-t használná épp.

Előzmény: kokolaja (12264)
kokolaja Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12264

"Jellemző hiba : nincs térereje a tabletnek dokkolt állapotban.Ez miért van ? "

 

Ha kicsit vissza olvasol, erről már beszéltünk.

Előzmény: kisebbségi (12263)
kisebbségi Creative Commons License 2018.01.05 0 0 12263

Búék minden topiclakónak !

 

Tisztelettel kérdezném,mikor kerül kiadásra az a pk.rendelet,ami a PONTOS MFB-TABLET-DOKKOLÓ használathoz ad utasítást/tanácsokat. Jellemző hiba : nincs térereje a tabletnek dokkolt állapotban.Ez miért van ? 

 

citys Creative Commons License 2017.12.22 0 0 12262

köszönjük...viszont neked is..

Előzmény: kokolaja (12261)
kokolaja Creative Commons License 2017.12.22 0 6 12261

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!