Keresés

Részletes keresés

Izsó001 Creative Commons License 2014.09.11 0 0 4686

mindig a fürdős volt elöl

 

Úgy értem, hogy mindkét irányban Bsz-től a fonyódi volt elől.

Előzmény: Izsó001 (4685)
Izsó001 Creative Commons License 2014.09.11 0 0 4685

A 80-as években a Szeged - Fonyód/Bsztgyörgy fürdős vonatok Bátaszékig egyesítve közlekedtek a pécsi gyorssal (akkor még volt ilyen). Akkor annyi volt a szabály, hogy mindig a fürdős volt elöl. Rendszerint volt középen mozdony. Szerintem, akár még kettő is volt középen néha, de erre nem emlékszem már.

Előzmény: v_peti (4682)
v_peti Creative Commons License 2014.09.11 0 0 4684

Vagy az itt említettek alapján a V-K-K-K-K-M-M-V-K-K-K-V összeállítás nem lehetne szabályos ezen logika szerint.

Előzmény: v_peti (4682)
v_peti Creative Commons License 2014.09.11 0 0 4683

Javítás: Pécs-Barcs-Szombathely-(Sopron) gyorsvonat.

Előzmény: v_peti (4682)
v_peti Creative Commons License 2014.09.11 0 0 4682

Mi a helyzet az MD-vel? Ott is voltak csatolt szerelvények! Mindig nekiálltak forgatni őket, ha kellett, hogy kívül legyenek a mozdonyok? Vagy nagy ívben...

 

Vannak itt pécsiek, ha nem is mindig aktívak, jó lenne, ha hozzászólnának ehhez. Gyk: A 80-as és a 90-es években a Pécs-Szhely-(Nagykanizsa) gyorsvonat hétvégenként dupla MD-mot volt. Később külön ment a ZEG-i MD (csak hétvégén).

 

Azaz az MD-ket csak M-K-K-K-K-V-V-K-K-K-K-M módon, vagy M-K-K-K-K-V-M-K-K-K-K-V módon is lehetett csatolni. Vagy az MDmot nem számított mozdonynak? Holott az, mert önállóan is képes vontatásra, csak fűteni nem tud. (Cukorrépavonatok a Dél-Alföldön) A második módon csatolva meg egyértelműen közbesorozott.

 

Mennyiben más egy MDmot viszonya az MD-szerelvényhez, mint egy Taurus a railjethez? Az nem érv, hogy nem tud fűteni az előbbi!

 

 

Előzmény: defcon (4680)
defcon Creative Commons License 2014.09.08 0 0 4681
Előzmény: Törölt nick (4679)
defcon Creative Commons License 2014.09.08 0 0 4680

Nekünk mindegy... Amikor meg tavaly(?) először ment dupla egység Magyarországra akkor csak egy mozdony volt rajta, merthogy olyan nincs ingavonatban, hogy közbesorozott mozdony...

Előzmény: Törölt nick (4679)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 4679
Mi abban a különleges? Teljesen lényegtelen, hogy vannak összekapcsolva.
Előzmény: defcon (4678)
defcon Creative Commons License 2014.09.08 0 0 4678

Csak azt hogy az NKH és egyéb magyar közlekedéssel foglalkozó hatóság szerint ilyen állat márpedig nincs... 14 kocsis vonat két végén vezérlővel és a közepén két mozdonnyal.

Előzmény: Törölt nick (4677)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 4677

?? Nem nagyon értem mit akarsz mondani...

Előzmény: defcon (4676)
defcon Creative Commons License 2014.09.07 0 0 4676

Azt hiszem a mai RJ564 a magyar hatóságok rémálma lenne... 

A 49 és a 03(?) mozdonnyal egymásnak fordítva közlekedett. Ennél már csak akkor lett volna szebb ha a 49 párja az 51...

defcon Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4675

Nem lett belőle semmi...  A mozdony utáni 2. osztályú kocsiban lesz majd kialakítva a kerékpár szállító rész 2016ig...

Előzmény: v_peti (4672)
defcon Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4674

Ha kiveszed a 1. osztályú kocsit akkor csak egy fél marad meg egy fél business... 

Előzmény: Trinitatis (4673)
Trinitatis Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4673

Még úgy sem kell három 1. osztályú kocsi. Elég 1-gyel kevesebb is, bőven. Ellenben a 2. osztályon igen nagy a zsúfoltság.

Előzmény: defcon (4671)
v_peti Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4672

Ca. egy éve volt róla szó itt, hogy bicajosszakaszt alakítanak ki a prémiumszakasz egy részéből.

 

Előzmény: defcon (4670)
defcon Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4671

Ennek a 10%-ot sem elérő kihasználtságos kijelentésed megcáfolására javasolnám, hogy szállj fel bármikor bármelyik Bécstől nyugatra közlekedő vonatra...

Előzmény: Trinitatis (4668)
defcon Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4670

És te olyant hol láttál????

Előzmény: v_peti (4669)
v_peti Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4669

Részben már bicajszállítók lettek a Prémiumból.

Előzmény: Trinitatis (4668)
Trinitatis Creative Commons License 2014.09.04 0 0 4668

Hallottam, hogy az ÖBB az új RailJet-eket 1-gyel kevesebb 1. osztályú, és 1-gyel több 2. osztályú kocsival rendeli. Nem akarják a meglévőket is átalakítani? A 2. osztályon gyakori a tömeg, az 1. osztályon viszont jellemzően a 10%-ot sem éri el a kihasználtság.

marci1234 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 4667

A 2014/2015-ös menetrendről lehet már valamit tudni?

v_peti Creative Commons License 2014.08.29 0 0 4666

Volt már róla szó, hogy 2015 decemberétől, ha elkészül a Hbf, akkor órás ütem lesz. Na meg addigra villamosodik a 16-os, és az egész 1-es vonali struktúra át lesz alakítva.

Előzmény: gjovar (4653)
picort Creative Commons License 2014.08.27 0 0 4665

Eladó egy railjet I. osztályra szóló vonatjegy Stuttgart - Budapest: 2014. szeptember 13. 06.56-kor indul Stuttgartból. 17.050-Ft-ért vettem, 15.000 Ft-ért eladom. Családi okok miatt tovább kell maradnom, így egy héttel később jövök haza. Email: picort@fremail.hu

Manyi55 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 4664

Igazságod lehet, meg fogom próbálni ! :) Csak a vasúti néni is megértse..... :) 

 

Előzmény: benbe (4663)
benbe Creative Commons License 2014.08.22 0 0 4663

Egy pénztárban kell megvenni a helyjegyeket, egyszerre. Ez nem lehet akadály, a gép képes így kiadni a jegyeket.

Előzmény: Manyi55 (4662)
Manyi55 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 4662

Köszi, valójában a fő gondom az, hogy Bécsig olyan barátunkkal utaznánk aki máshol száll fe mint mi onnan meg másik két barátunkkal tovább, ez benne a kihívás..... :) Jő lenne egymás közelében ülni. 

 

 

Előzmény: M62-166 (4661)
M62-166 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 4661

Ha kint tudsz lenni a szerelvény betolásának idejére, és gyorsan foglalsz magadnak egy szimpatikus üres helyet akkor nem. De 3 eur sem nagy összeg ha biztosra akarsz menni. 

Előzmény: Manyi55 (4660)
Manyi55 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 4660

Olvasgatok egy kicsit és gyanúm támadt- szeptemberben mennénk Salzburgba RailJet-re érdemes venni helyjegyet szerintetek ? 

 

v_peti Creative Commons License 2014.08.20 0 0 4659

Sőt több. Ha a WB-t is beszámítjuk.

 

Előzmény: gjovar (4653)
marci1234 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 4658

Ma 165-ös railjet fordított volt, a másod osztály a vonat végén jött

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.18 0 0 4657

Jó állapotban van a Gisela, most szeptemberben is át fog esni egy nagyobb kipofozáson, Hochfilzen térségében lesz teljes ágyazat cserés felújítás.

Előzmény: defcon (4656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!