Igen, az angolok trükkös dolgok elsőre, de megszokhatóak...
A lezárási valóban segítség lenne, mert néha meglehetősen messziről is kéri a védőt (ha jól programoztam), de több 100 vagy lehet 1000 vágányutat tartalmazna (még nem számoltam össze), aztán abból bogarászni...
A vonatközlekedés elvileg folyamatban, de érdekes problémával kell(ene) megküzdeni ez ügyben: mi is történjék, ha a megindított vonat elött a vicces kedvű "játékos" eldob egy váltót...
(A valóságban a "játékosok" nem annyira viccelődnek ilyesmivel...)
Egy másik programban, hasonló "helyszin" megoldással így néz ki: 1kép, 2kép, 3kép.
(a "doboz kígyók" mocorognak a beállított vgu-nak megfelelően...)
Egyenlőre esetleg időre lehet majd dobálgatni a vágányutakat, aztán majd meglátom...
Az átszelési kitérő bizony így működik - az egyik felén választod ki, hogy a másik felén merre menjél (ugyebár a csúcssín terel). Ugyanígy van a normál kitérőknél is: az egyik végén váltasz, de a másik végén van a két "kijárat".
szerintem is jól néz ki. Az átszelésekkel viszont nem teljesen simel valami, úgy érzem: átdobom az alsó körtét és a jelzéskép felső fele változik. + az se ártana, ha tudnánk ezeknek melyek a főirányai és melyek a mellékirányaik.
Végül szerintem még annyival látványosabbá lehetne tenni, ha látnánk átgördülni a vonatott is (még ha csak felülnézetben is), nem csak alapállapotba kerülne a vágányút beállítása után.
Ottjártamkor épp az volt a technológia, hogy Keleti rendezőből kihúztak Szpu. felé, a végére ráakadt egy gép és a Mozdonyfeljáró vágányon lehúzta Gubacsra, majd betolta a Nyugati indítóra.
Még tervezek rajta egy-két javítást, elöbb-utóbb...
Ami Fradit illeti:
"Csak" a gurítást szüntették meg Nyugati RPU irányvágányaira (ma tárolásra használják a nyugati gurítót), a fogadó és indító vágányok üzemelnek.
Tehát a Keleti RPU-ra guruló nyugatos elegyeket tolatási mozgásokkal vagy Személy PU, vagy a Nyugati RPU vágányaira állítják át, és onnan járnak ki vonatként nyugati irányba.
Látványos, de még sok munka lenne vele: a vonatok átmennek egymáson, a kocsik kigurulnak a nyílt vonalra, stb. De legalább lehet látni hogy müködött régen a technologia. Viszont egy kérdésem is lenne: ha a Nyugati-Rendezőt felhagyták, akkor nyugat felé hogy mennek a vonatok a Keleti-Rendezőből? Elmennek egy szomszédos állomásra és körbejárnak?
Én már régen foglalkoztam vele, a pálya is fel van függesztve, amit csinálok alá. Gyorsan körbenézve a helyzet változatlan: letöltő honlap nincs, valószínüleg már nem is fejlesztik; a jáműadatbázis elérhető; a forum még müködik, oda raknak még fel pályákat.
Viszont lehet hogy több korszakában is megcsinálják majd a pályát? Néztem a berakott kép a 80 éveket idézi, viszont a Google-ban nézegetve láttam, hogy a főpályaudvart elkerülő tehervonalat mostanra felszámolták, ami azért elég markáns változás lehet.
Lancing eléggé mini-game jellegű lesz, megnéztem Gugliban az útvonalat (sőt, MSTS kiegészítőben is megvan, a Brighton - Portsmouth vonal brightoni vége), nem mondanám, hogy túl sok a tennivaló vele :)
A Kingsbury - Burton szakaszon szerintem van annyi menetrendi tartalék, hogy ha be is szorul a gyors a tehervonat mögé, akkor ne késsen sokat. De tényleg elég húzós lehet az a rész.
+ bekerült még egy központ: Lancing; de ehhez egyelőre csak szöveg van csak.
Majd arra leszek kíváncsi, hogy a Kingsbury Jn-Burton távköz hogy fog működni. Már a Saltley-ben látszott, ha nem közvetlenül a gyors után küldöd a tehervonatot, akkor a következő gyors már utol fogja érni.
Így van, talán annyit még érdemes megemlíteni, hogy az Alföld 6-on dolgozunk és jelenleg a szegedi fűtőházat próbáljuk alkotni. Következő actcsomagunk jelenleg gyártás alatt van.