tegnap esti 5-ös csapathoz csatlakozott Maini és Grenier is, mivel az autót nem tudták összerakni, és a kvalis törés után Fraga sem lesz ott, így csak 19 fős mezőny lesz :/
azt nem értem ha már előtte percekig ment SC alatti körözés, majd a restart után kb. az első kanyarban már nagy csattanás volt, és roncsok mindenfele, miért nem lett újra SC? Utána lett hamarosan a motorreptetős baleset már
Olsen kirepülő motorja kb. 50 centin múlt, hogy nem szállt be Cassidyhez az ablakon, viszont az ajtaját vitte így is. AF Corse csapatfőnöke mondta tisztán látszik a kocsin a becsapódási pont.
Cassidy már a rádióban mondta hogy nekicsapódott a motor, de a sérült kocsival így is eljutott a boxig.
Így is óvatosan kellett kiszedni Cassidyt, mert nem tudták sérült-e valahol. Másik ajtón tudták csak kiszedni, annyira roncs volt az ő oldala. Orvosi vizsgálat megerősítette, hogy nincs súlyos sérülés.
Viszont az autója olyan szinten totálkáros hogy alapból nem is indulna holnap.
Olsen autója totálkáros, de őt az orvosok eleve eltiltották a versenyzéstől, ahogy Preininget is. Bernhard próbált valahonnan autót szerezni, de miután megkapta az orvosoktól a választ, hogy a versenyzője nem indulhat már abba is hagyta
Schumacher is kisebb sérüléseket szenvedett térdén és zúzódásai lettek ágyékon és a hátán. Hasonló helyzetben van mint a fentiek, autója teljesen roncs, így ő sem indulna ha engednék az orvosok.
Újraindítás utáni első kanyaros balesete után Ineichent mentőhelikopter vitte el, mert erős hátfájásra panaszkodott mikor mentették. Elővigyázatosságból kórházba küldték mielőbb vizsgálatra, de nem történt nagyobb baja. Ő pl. indulna, de szintén totálkáros az autója.
Tehát holnap nem lesz a mezőnyben: Cassidy, Olsen, Preining, Schumacher és Ineichen
-5 autó, de legalább megúszták komoly sérülés nélkül a versenyzők.
Gore van vizsgálat alatt, de még semmit se olvastam. Mert ő pont a red flag előtt volt kint, kérdés hogyan állt akkor a verseny mennyi volt hátra, mikor ment be a boxba stb.
de ha eddig nem történt változás akkor megtartja szerintem a 4. helyet
ott a csapata nagy mágus ilyen téren, az a 2. helye idén ugyanúgy egy mesterien időzített csere volt. (írtam erről akkoriban, hogy beférjenek a boxutca nyitásba azt a körét lassabbra vette és pár másodperccel a zöld lámpa villanása után már benne volt az időben. Kellett hozzá az is hogy hátul legyen, mert Maini pl. esélytelen volt erre a trükkre) Csapata nagyon jól kapcsolt akkor is, szerintem hasonló gyors reagálás volt ez is most.
Bár Rast örülne ha kizárnák mert nyerne egy helyet.
Végén meg bármiben fogadtam volna, hogy Wittmann mellett el fog menni a márkatárs és címesélyes SvdL. :) persze nyilván nem amatőr módon rádiózva, le volt ez zsírozva :)
Gore meg milyen harcias volt, majdnem kibaszta a végén :D
Audi a futam után nagyon pampog a szerintük őket hátrányba hozó BOP miatt, mert szerintük érdemben nem tudtak versenyezni...pedig pont a Mercedes, Lambo kapott még plusz súlyt is a futamra
Valóban kicsi az esély arra, hogy az első ötből annyira bakizzon mindenki, hogy valaki a második ötösből kerüljön ki győztesként, de bizonyos szemszögből ez is olyan, mint a lottó, vagy telitalálatod lesz, vagy nem, vagy a végéről kerül ki a győztes, vagy nem. :-)
Bortolotti tart attól, hogy hiába tiltott, mégis lesz TO a hétvégén, de már a kvalin is lehet ezzel játszani. Itt burkoltan a Mercedesre célozhatott, mert sok emberük várható a mezőny elejére ezen a pályán és csapaton belül is szorosan együttműködnek a szezonban.
Szerinte ő és Preining tiszta eszközökkel fog versenyezni, mivel nem várható nekik segítség.
Winward csapat cáfolta ezeket, pont a legutóbbi osztrák futamot hozták fel példának, ahol Auer úgy lett 6., hogy előtte végzett Maini, Engel és Stolz is és a futam egy részében Götz is meccselt ellene.
Rádiózások is nyilvánosak így ezzel sem lehet trükközni a futam közben.
Tavalyig a Mercedesnél minden csapat szerződésében benne volt, hogy a Mercedesé az utolsó szó és beleszólhattak a futamok alakulásába, de idén ezt kiszedték.
van der Linde és Rast abban bízik hogy a többi csapattársuk majd veszi el a pontokat a riválisoktól, azzal, ha elöl lennének.
Én teszem csak hozzá, ha a Nürburgringen mindkét nap nem csinált volna hatalmas hülyeségeket, akkor most kényelmes előnnyel várhatná a szezonzárót...