Keresés

Részletes keresés

Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 10264

Akár hogy is nézzük, az Ukk Tapolca között a helyi személyforgalmat teljesen kinyírják.

Előzmény: Abymot (10257)
haha 1970 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10263

Szerinted van 2 csuklós Berényi amit a GYSEV bérbe tud adni? Én nem tudom, de szerintem nincs mert 2 fixen kell Köszegi vonalra, és akkor még  ott van Csorna illetve Zalaszentiván is ahová "besegítenek"! 

Előzmény: 20-as vonal (10262)
20-as vonal Creative Commons License 2019.09.16 0 1 10262

Én azért vagyok szkeptikus a Desirókkal kapcsolatban,mert már annyi helyre ígérték,hogy képtelenség mindenhova Desirót adni. Viszont van két Berényi,amihez ha bérlünk még kettőt,akkor talán kiadható a forda.De akkor mit adunk a 11-es vonalra?

Előzmény: Abymot (10261)
Abymot Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10261

Körüljárásra szerintem nem lenne idő Cellben. Olyan szerelvény jöhet szóba, amelyik nyolc perc alatt irányt tud váltani.

Ha ennyi idő alatt megoldható egy másik mozdony ráállása a vonat másik végén, akkor az is elképzelhető.

Bár ha mozdonyos vonatok lesznek, ahhoz elég sok csörgőt be kell ide állítani (ami szerintem gázolajfogyasztás szempontjából nem volna valami takarékos megoldás).

Előzmény: 20-as vonal (10260)
20-as vonal Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10260

Miért más lehetőség miért van kizárva? Ment már a 10-esen csörgős inga is.Sőt még azt is elképzelhetőnek tartom,hogy Cellben nem körbejárás lesz,hanem egy másik Csörgő áll a vonatra,és már mehet is .

Előzmény: Abymot (10259)
Abymot Creative Commons License 2019.09.16 0 0 10259

Azt sajnos nem tudom (de kizárásos alapon esélyes lehet).

Előzmény: M41 2180 (10258)
M41 2180 Creative Commons License 2019.09.15 0 0 10258
Igaz a hír miszerint Desirok lesznek a Győr-Balatonszentgyörgy vonatok?
Előzmény: Abymot (10257)
Abymot Creative Commons License 2019.09.14 0 0 10257

Egerszeg felől páros óra.22-kor érkeznek majd Ukkra a távolsági vonatok, a Győr-Keszthely-Balatonszentgyörgy átlós járatok pedig óra.52-kor haladnak, tehát ha meg is állnának ott, Egerszegtől Keszthelyig közel két óra lenne a menetidő az átszállással, ami úgy tudom, hogy busszal csak alig több mint egy óra, átszállás nélkül. Ezért a feszes menetrend miatt vélhetően azért döntöttek az ukki megállás feláldozása mellett, mert úgy vélik, hogy jelentősebb sarokforgalomra még megállás estén sem lehetne számítani.

Az Ukk-Tapolca(-Keszthely) szakaszon az átlós vonatok kiegészítéseként megmarad néhány hivatásforgalmi járat, a jelenlegi megállási renddel.

Előzmény: Aln 663 1189 (10256)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 10256

Az Egerszeg felől érkezők meg jánosházi átszállással tudnak Tapolca fele utazni? Gógánfa, Uzsa stb. ezek a megállók pedig kimaradnak? 

Előzmény: Abymot (10253)
haha 1970 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 10255

Ha fél négy lett volna akkor érthető mert akkor indul a Szombathelyi személy!

Előzmény: yoyo25 (10254)
yoyo25 Creative Commons License 2019.09.13 0 0 10254

Tegnap délután fél öt körül mintha egy csatolt, Flirt 3-as motorvonatokból álló szerelvény haladt át a zalaegerszegi Berzsenyi utcai átjárón. Jól láttam? Elnézést, de éppen a Berzsenyi utcai körforgalomból jöttem ki, így nem láttam rendesen. Ha igen, akkor mi célból járt Zegen dupla Flirt?

Abymot Creative Commons License 2019.09.12 0 0 10253

Az átlós vonatok Cell után csak Jánosházán, aztán Sümegen állnak meg. Szűk az idő a pápai és a sümegi kereszt között, adni kell majd rendesen a gázt, és nem fér bele sok megállás. Tehát a 25-ös vonalnak a celli felére is kell még valami, nem csak a zalaegerszegi oldal kiszolgálásához, ezért maradnak Zeg-Cell / Cell-Zeg viszonylatú személyvonatok is.

Előzmény: v_peti (10251)
20-as vonal Creative Commons License 2019.09.12 0 0 10252

A Zeg- Cell személyvonat Cellig megy.Azért hívják így.

Előzmény: v_peti (10251)
v_peti Creative Commons License 2019.09.12 0 0 10251

Eddig is eléggé foghíjas volt az ütem, nem?

 

Na de mennek-e Cellig? Amikor lesz a Győr-Keszthely átlós.

 

 

Előzmény: Abymot (10250)
Abymot Creative Commons License 2019.09.11 0 0 10250

Így csak a 2-4 óránként közlekedő Zeg-Cell személyvonatok maradnak a köztes települések számára (ami persze elég sovány). A távolsági vonatokat nem lassítják be.

Előzmény: v_peti (10249)
v_peti Creative Commons License 2019.09.11 0 0 10249

Jó, de így Ivántól Batykig mi szolgálja ki a köztes településeket? Vagy belassítanak minden gyorsot?

 

Előzmény: Abymot (10248)
Abymot Creative Commons License 2019.09.11 0 1 10248

Lehet, hogy mégis több vonat lesz Zalaszentgrótra, de nem az eredetileg tervezett kétórás ütemben Zalaegerszegtől, hanem most főleg Zalabér-batyki csatlakozásokkal próbálkoznak.

Talán napi egy vagy két pár vonat lesz közvetlen, elsősorban a motorkocsi becserélése céljából.

Edericsi Creative Commons License 2019.09.04 0 2 10247

2016.11.29. - Rigács

v_peti Creative Commons License 2019.09.03 0 0 10246

Sok egyetem csak a jövő héten kezd.

Előzmény: defcon (10245)
defcon Creative Commons License 2019.08.31 0 0 10245

Még nincs iskola...

Előzmény: haha 1970 (10244)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 10244

Szerintetek milyen logika alapján van az hogy a "Hetés" még vasárnap nem fog közlekedni?

v_peti Creative Commons License 2019.08.30 0 1 10243

Anno a szaxervezet megvétózta. Csak akkor még volt elég jv. Most meg jól jönne, szerintem csak szóló Bz-n, de be kéne vezetni. A felvételin meg tényleg finomítani kéne, nem kéne elriasztani az embereket! Most, hogy az OKJ-t bedarálják, akkor itt is kéne egy kis korrekció.

Előzmény: Lovrin (10242)
Lovrin Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10242

Csak ezzel is lehetett volna már valamit kezdeni, hogy ne feltétlenül a vonatok kihúzgálása legyen a megoldás.

Ha a bérfejlesztés nem megy, legalább a felvételi rendszeren könnyítsenek. Ahogy beleolvastam az eddigi leírásokba, kifejezetten elriasztó.

Illetve meg kellene barátkozni a gondolattal hogy nem kell minden vonatra jv.

Tudom, volt itthon is ilyen, jól ki is nyírták a kezdeményezést.

Előzmény: M41 2180 (10236)
v_peti Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10241

Viszont pár éve még sokszor láttam 3-4 kocsis vonatokon is 2 jegyvizsgálót, holott, ha jól tudom, 4 kocsira kell egy, tehát egy szerelvényre, ami amúgy sincs tele, elég 1 is, azaz még voltak tartalékok a rendszerben. Főleg akkor, ha max fél házzal közlekedik.

 

Persze lehet lyuggatni, de az a baj, hogy ezt ész nélkül teszik, és sokszor nem logikusan.

 

Kanizsán pl. van egy helyijárat, ami csak a vasútra hord rá. Ez régen 20 percezett, most alaposan lyuggatva van, de egy busz elég lenne rá, de mégis két busszal csinálják, és az csak azért is a vasúton pihen, ahol nincs más járat, nem a másik végállomáson, a buszállomáson.  Szóval a sofőrök fordájában ugyanannyi lehet a vezetés, mint a pihenő idő, holott állítólag sofőrhiány van.

 

A lyuggatás az eddigiekben sem a fordák érdekeit szolgálta, hanem a vonatkilométert, tehát jogosan szidható.

 

Előzmény: M41 2180 (10236)
Abymot Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10240

Tényleg, van este egy zöld menetvonal a 25-20-30-as menetvonalábrákon: Zalaegerszeg ind. 19.49 - Budapest-Déli érk. 22.59. Eszerint lesz Zalaegerszegről a 17.49-es után még egy vasárnap esti IC?

 

Viszont a (1)9811 nem éppen emiatt indult volna vasárnap 19.49 helyett már 19.45-kor Zalaegerszegről?

Annak viszont nem látom a menetvonalát Zalaegerszeg-Zalaszentiván között: megrövidítik az útvonalát?

Előzmény: mcg (10239)
mcg Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10239

Akkor még lesz ott állítólag másik ütem vasárnap este.

Előzmény: haha 1970 (10237)
20-as vonal Creative Commons License 2019.08.30 -1 0 10238

Ez különben egy normális viszonylat, összeköt 3 megyeszékhelyt korszerű járgánnyal. Kár, hogy nem Pápanak jön. Ja, hogy ott nincs drót!? A máv meg bohockodik Győr Balatonszentgyörgy közvetlen vonatokkal. Nyilván tömegek veszik igénybe. Az érintett településeknek a nyári időszakon kívül semmi közük egymáshoz. Ezért utazási igények sem merülnek fel. 

Előzmény: Abymot (10234)
haha 1970 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 10237

Megmondom öszintén én a "menetrendi ábra" értelmezéséhez nem értek, bevallom nekem bonyolult!

Egyébként jól gondoltad az a vonat lesz az, nekem úgy mondták 19 óra 45 perckor indul Zalaegerszegröl és 22 óra 15 perckor érkezik Győrbe!

Előzmény: Abymot (10234)
M41 2180 Creative Commons License 2019.08.30 0 2 10236
Nem védeni akarom őket, viszont tény:
Jelen állás szerint se ember, se eszköz a vasúton. Főleg az előbbi az égető gond. Zalaegerszegen a 4 évvel ezelőtti 65 jegyvizsgálóból alig van 40. Nincs ember még a kétórás ütemes IC-re se, Délibe sincs ember mert ők is a Nyugatiba meg újabban Kelebiára járnak. Napi szinten 3-4-5 jegyvizsgáló hagyja ott a vasutat főleg a pesti telepállomásokon.
Szóval hiába az igény és az akarat, évek óta elmulasztott bérfejlesztések ütnek most keményen vissza. Már naponta rendszeresen vonat lemondási vannak az elővárosban.
2 év és a Start bedől...
Előzmény: v_peti (10235)
v_peti Creative Commons License 2019.08.29 0 5 10235

Ez mekkora sunyi patkányság! Már az újságok is napi tizenvalahány vonatról írtak, most meg nem 1-2 vonatot, hanem a felét kihúzták! Mire jó ez? Bebizonyítsák, hogy nincs utas??? Mintha direkt gonosz emberek dolgoznának ott!

 

Elköltöztetném őket olyan helyre, ahol csak komppal lehet átkelni, és a kompnak is ilyen menetrendje lenne. Hogy anyáznának!

 

Előzmény: Abymot (10230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!