Sziasztok érdekelne, hogy tudna-e valaki segíteni. Gs 500 am lámpáját szeretném ”angel eyes” lámpára alakítani. A ledkör bekötése helyzetjelzőként és esetleg xenon égő behelyezése átalakítóval érdekelne. Ha hatalmas hülyeséget írtam elnézést nem vagyok otthon a témában. Ha az egő nem pont xenon, de tudtok ajánlani valami nagyobb teljesítményűt azt is megköszönném.
2005-ös GS 500 F-nek a láncfeszességét hogy tudom ellenőrizni? (Mármint számoljak x láncszemet és azon a ponton nyomjam/húzzam, vagy csak szemre középtájon elegendő?) Mik a normális értékek? Lefele mennyit kell tudnom húzni rajta, illetve felfele mennyit kell tudnom tolni?
A GS szívatója nálam is ilyen: teljesen ráhúzva beindítom, vissza nyomom félig hogy 2500 körüli legyen a fordulat. Elindulok a motorral, és 500 - 1000 m megtétele után teljesen vissza nyomom. Ilyenkor ha meg kell állni (hűvös időben), akkor néha picit játszani kell még a gázzal, de 2 km után már atomstabil az alapjárata.
Hideg indításnál miért van az hogy a szivató nem egyenletes? Ráhúzom, beindul, ketyeg szépen majd fél perc múlva elkezd felpörögni, kicsit visszább veszem,
Nálad lesz valami gond: nézesd át a futóművet hozzáértővel. A kormánycsapágy is okozhat instabilitást, illetve a hátsó lengővilla tűgörgős csapágyai úgyszintén. A GS 500 (ha a futóműve rendben) nem instabil, legfeljebb 140 fölött szitál egy kicsit az eleje.