Szeretném megosztani porlasztó hibával kapcsolatos tapasztalataimat veletek! Látszólag hibátlanul működő autóm szép lassan alulról kezdtem nyalogatni a 10-literes fogyasztást/2007-2.2dci / Elhatároztam ,hogy megnézetem hátha 1db porlasztó döglődik, azt csere és kész. Kiszereltem a 4 porlasztót teszter-re tették kiderült,hogy 1db k.o,3db pedig teljes töltésen nem teljesíti a normát! Elküldtem felújítani őket beszereltem ,új porlasztó kódok beír a vezérlő elektronikába, és lás csodát 8-8.2-re lement a fogyasztás ,és érezhetően jobban megy. Hozzá teszem minimális füstölés a mai napig van,de ez nem zavaró!
Gondolom mindenkit érdekel mibe fájt a történet?! Eredeti Nissan csúcsot tettek bele/Állítólag van olasz után gyártott,de az nem tökéletes!/Így 200-ezerbe megállt a műtét!
Szerelési idő 1-2 óra plusz az elektronika varázslása!
Mint írtam, nekem már kétszer volt benne részem. Mivel én béna vagyok a szereléshez, ezért haver új vezetéket húzott, azóta hibátlanul működik minden az ötödik ajtón.
Na a hétvégén volt egy kis időm és kibontottam gumit a 5. ajtónál.
Gyönyörűen az összes vezeték el volt szakadva, és az is látszott hogy az előző tulaj már megpróbálta megtaknyolni...
az idő rövidsége miatt csak a központi zár kábelét "javítottuk" és megvan a kábelköteg száma is, így ha nem horror áron adják akkor jó lesz, és csak az álló fűtést kell újra behúzni.
Nem lett a legszebb bocs,de a lényeg rajta van!Okulásképp a szíjvásárlásra tettem közzé!Ma megrendeltem a gyári szíjjakat!Már ideje!Szép napot,sziasztok!
Történet az ékszíjjakról. Sziasztok,idén március óta én is egy 2,2 t30-as Xtrail boldog tulajdonosa vagyok.Sajnos az ékszíjjak nem a legjobbak voltak,semmi gond csere!Irány az autós bolt,forgalmi alapján adtak.Raknám fel de mind a 2 kicsi lett!A boltban azt az infót kaptam pedig az rá való!Közben kiderítettem hogy az enyémre (2007-es évjárat)990x13 és 938x13 kell!Persze a boltban csak cikkszám alapján tudnak keresni,így egy régi Audi szíjait sikerült cikkszám alapján kérnem!Végre újra csendes a szíjhajtás!😀Kb.1500 km újra csúszik a szíj! 😡😡😡😡😡 Tolómérővel lemértem ami eddig is gyanús volt,a szíjjak profiját!Klimakompresszor-13x8x8 /szabvány profil/ Generátor-13x8x6 itt a bibi!!!
Nekem kb 2 hónapja van meg a 2006-os 2.2-es X-trailem.
"168.000km"-el vettem külföldről.
Ami eddig előjött: stab pálcák cseréje, ~20.000Ft+munkadíj két hátsó lengéscsillapító: Monroe, a garnitúra 66.000Ft+munkadíj+ 12.000 a porvédő gumiharang garnitúra.
Van egy elég komoly unix és egyéb alkatrész kedvezményem, ezek az árak azzal vannak. csak a lengéscsillapítók 100.000Ft teli árban.
Fogyasztás tekintetében legutóbb 500km-en számolva 8,6L/100km-re jöttem ki.
Nekem két autómban is eltörtek a hátra menő vezetékek a sok ajtónyitogatástól, újra kellett vezetékeltetnem az 5. ajtóig. Csatlakozók szétcsúszását én még nem tapasztaltam.
Én is ilyeneket olvasgattam, aztán vettem egyet. Nagyon tetszik, jól megy, nem vészes a fogyasztása. Országúton és könnyű terepen is jó vele autózni. Kényes az üzemanyag minőségére (leírásokból tudom), az üzemanyagellátó rendszer költségesen javítható, kettőstömegű és kuplung együtt kb. 300.000,- Ft-ba fájhat, de szerencsére nekem ezek még nem jöttek elő 210 e km-ig.
Jo napot mindenkinek.Fiam nak meg tettszett egy Nissan X -trail 2,2 dci -terepjaro szerü- sajnos nem ismert auto fajta a csalad körében.Szeretnék informáciot az autorol.Nagyon szépen köszönöm.
A csomagtér ajtót nem zárja a központi zár, és az ablaktörlő sem működik, de még a rendszámtábla világítás sem.
Olyan mintha a komplett ajtón lévő elektronikák nem kapnának áramot.
Találtam a neten egy szerelésit ami szerint 3 helyen van "csatlakozási" pont elölről hátrafelé, és arra gyanakszom, hogy valahol szét lehet csúszva a csati.
Tudjátok hogy hol megy a kábelköteg, és hogy lehet a legegyszerűbben hozzáférni?
December óta hajtok egy 2009-es T-31 2.0 dci x-trailt.
Most vettem észre, hogy az autó parkolás közben, bezárt állapotban kb 30 percenként halk búgó hangot ad. Mintha egy kis kompresszor időnként rátöltene valamire. A hang néhány (4-5) másodpercig hallható.