Szerintem is vaklárma, de mi van, ha mégse? Na majd kiderül. Ha ez a redvás vírus vitte volna el a szaglásomat, bíznék benne, hogy visszajön. De így már teljesen lemondtam róla. Általában jobb is, hogy nincs. ;)
Nézegettük a motorteret, de nem látszott semmi, nem is füstölt. Nekem már 10 éve nincs szaglásom, úgyhogy a többiek szimatoltak, a motortérben éreztek valamit, de hamar el is illant. Nekem az volt az első gondolatom, hogy valaki másnak az égésszagába kanyarodtunk be, mert mitől keletkezett volna a bekanyarodás-megállás-motorleállítás ~15 másodperce alatt ilyen erős szag? Viszont a szellőztetés simán behozhatta az utastérbe.
Az mitől lehet, hogy ma, amikor leállítottam az autót (kb. 2x30 km után), erős égettműanyagszag jött be az utastérbe? A látható kiegészítőket (töltők, stb.) ellenőriztük, de nem azokból jött. Útközben sem volt észlelhető, csak a megállás után.
Sziasztok. Nemrég lettem egy Ulysse tulajdonosa. (2005-ös, 2.2 jtd 126 lovas). Szükségem volna egy sebváltó karra, a hátramenetet nagyon nehezen veszi. Nem kerreg, nem zakatol csak igen nehezen tudom hátramenetbe kapcsolni. A szerelő azt mondta hogy a sebváltókar végén lévő gomb van eltörve. Ha van valakinek, vagy tudja honnan lehet szerezni megköszönném az infót.
Van egy Peugeot 807 2.2HDI 2004-es autóm. Az utastéri ventilátorral küzdök, nem mindig működik(önálló életet él). Ha nem működik, akkor auto módba se megy és kézi módban se lehet állítani a fokozatokat(a klíma vezérlő panelen lefagy a ventilátor fokozat kijelző ikon/minden más viszont működik rajta).
A ventilátor motor cserélve lett egy újra, de ugyanazt csinálja hogy vagy elindul vagy nem. A szétszereléskor azt vettem észre hogy amikor nincs rajta a ventilátor akkor is lefagy a fokozat kijelző része.
Rendeltem bontóból egy másik vezérlő panelt, de ugyanazt csinálja(lehet hogy a bontott is rossz).
Van-e valakinek ötlete/tapasztalata hogy mi okozhatja ezt?
Ez a rész könnyen javítható, a kérdés, hogy a sok fémrészecske a fedélben maradt vagy lement az aljára ? Bár ha alul van, az se rossz, talán kijönnek a leeresztőnél, de ha úton vannak még, az a kellemetlenebb.
Talán igazad van, de én nem szeretem a "szinte kizárt" dolgokat, mert szo...m már be ilyen miatt, így mint lehetőséggel azért számolnék vele. Én inkább kimérném a kapcsolót, de azt sokkal bonyibb elmagyarázni :-P
akkor nem értem, 3ik zárat cseréltem már és folyamat ezt a hibát dobj a diagbox, hiába törölném a hibát nem lehet, a hiba fent marad.. esetleg ötlet mitévö legyek ebben az esetben?
Csak 5-ben lehet hallani, és csak motorféknél vagy gyorsításkor. Ha tartom a gázt a két üzemmód között vagy benyomom a kuplungot, elhallgat. Hétvégén leveszem az oldalsó fedelet, aztán meglátjuk.
Ha valóban a váltó szól és csak az 5. sebesség hibás , azt elvileg meg lehet javítani a helyén. Kérdés, hogy mi a baja és mitől lett a baja. (ha pl mégis olajhiánytól, akkor a javítás lehet, hogy kevés lesz, másra is kihathatott a váltóban)
5. sebességi fokozatban gyorsításkor és motorféknél fura zörgő, kerregő hangot hallani a bal elejéből. Nagy valószínűséggel váltó probléma. Olaj megfelelő mennyiségű, kb 20000 km - rel ezelőtt lett cserélve Total olajra. Lehet ezt a helyén javítani vagy le kell venni a váltót? Mi szokott tönkre menni? Csapágy?