Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 20817

Ha most csinálták az adagolódat,akkor abban is van nyomástartó szelep,hogy tartsa a nyomást indításhoz.

Előzmény: Fazek Lacc (20816)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.03 0 0 20816

Szia. Ezen már én is gondolkodtam. Köszi a tippet. Egy másfél éves akkut már gajra tettem. Egy másik fórumon olvastam egy szintén ebben a cipőben járó személytől, a tünet ugyan ez volt. Szerencsélyére egyszer csak megált az önindítója, felújítatta és azóra hideg-meleg pöcc-röff. Ha nem működik megfelelően az önindító, ( kopottak a csapágyak vagy szorul a portól) akkor túl nagy az áramfelvétele amit a computer nem tolerál. És az aksinak sem tesz jót. Valszínűleg ezért halt be az aksim. Mindenesetre leszedem az önindítót, megnézem milyen állapotban van. Ha változás áll be, jelzem.

Előzmény: keserucsokolade (20815)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.03.02 0 0 20815

Szia, nalam atmeneti megoldaskent a kvetkezo bevalt, amig nem lesz meg a hiba oka;: motorban talalhato hogombat rakotod egy kapcsolora es azt inditasnal rovidre zarod, ezzel azt ered el, hogy stimulalod a motor hofokat, ezaltal izzitanak a gyertyak es pocroff indul az autod.

Ha mast nem de l3galabb az oninditodat es az aksidat nem vagod haza.

Előzmény: Fazek Lacc (20814)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.02 0 0 20814

Az adagolót Keszthelyen csinálták. Csikós Gyula. 11-es nyomóelemmel, számla garancia. Több ismerősöm csináltatta már ott, és senkinek sem volt vele gondja. Az én esetemben más lehet a probléma. Van úgy bár nagyon ritka hogy melegen is indul.Ha leöntöm hidegvízzel akkor sem indul, sőt talán még rosszabb olyankor olyan mintha lelevegősödne. Ha leöntöm vízzel épp oly nehezen indul, meg olyankor olyan mint mikor gázolajszűrőt cserélünk és levegő kerül a rendszerbe. Nem lehet hogy elejti a gázolajat? A motortér tiszta sehol egy csepp gázolaj. De ha beindul melegen, az utastérben érződik a gázolaj szag, ami a szellőzőn kersztül jut be. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20813)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.03.02 0 0 20813

Attól függ mennyiért csinálták. Ha pár tízezer,akkor ne beszéljünk felújításról,csak általános karbantartásról. Az új nyomóelem ennél többe kerül kicsit.

Előzmény: Fazek Lacc (20809)
Fulesman Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20812

Sziasztok.

Eladó sorba került szeretett E36 25tds em.

Az autó napi használatban van. Vizsga hamarosan lejár de megcsináltatás után adom el. Alkatrésznek vagy felépítési alapnak jó.Kell vele foglalkozni, ezért is 300.000.- forintocska.

Zala megye Hahót.

003670/369-2301

keserucsokolade Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20811

Szia,ugyanez a helyzet nalam is. Kivancsi leszek a megoldasra...

Előzmény: Fazek Lacc (20810)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20810

Szia. Az adagoló és a gázolajszűrő közt átlátszócső van. Néztük azon nem megy bubi.

Előzmény: csillés1 (20799)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20809

Kétlem hogy csak tömítést cseréltek volna!!!. Az autó bivajerős lett!!!! A fogyasztás is jelentősen csökkent. 

Előzmény: Rumcice (20801)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20808

Szia. Ha melegen leállítom 15mp belül indul de fél 1percen belül . nehezen. Az aksi vadi új, ma vettem. 

Előzmény: Zoli.78 (20800)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20807

Szia. Sehol egy szivárgás. Sem a résolaj csöveknél, most lett cserélve. Sem a jeladós csúcsnál. Mint írtam az adagoló frissen felújított, de azért egy próbát megért. Hiddegvízzel leönt üzem melegen, de semmi. Akkor sem indul.

Előzmény: csillés1 (20796)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20806

Szia. Ha melegen leállítom kb 5 mp-ig indul. Utánna már mehezen.

Előzmény: Ricsi89 (20795)
Guben Creative Commons License 2018.03.01 0 0 20805

Leszakadása nem tudom mikepp volt.Feltetelezem az akksi egyik kivetele soran leszakadt a helyerol.Miutan eszre vettem egybol megneztem hogy merre megy tovabb es az anyos ules iranyaba halad egy masik piros kabellel es ez egy fekete zsugor csoben volt meg pluszban leszigetelve.Az alatt talaltam a biztit ami megadta magat.

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.03.01 0 1 20804

Műszaki hibára tippelek,de esélyes,hogy kellene egy főkábel csere,azaz a vastag piros úgy kompletten.

Bár azt leírnád miként érted el azt,hogy az ülés alatt elhelyezett akksi kábele elszakadt? :O

Előzmény: Guben (20803)
Guben Creative Commons License 2018.02.28 0 0 20803

Sziasztok!E34 525TDS. 

Adott egy olyan problema hogy az akksi pozitiv reszerol leszakadt egy biztositekkal ellatott kabel ami kovetkezteben a biztositek kiegett.Az auto a kovetkezoket produkalja:

 

-Hideg motorral nem indul csak uzemmeleggel.

-Gazpedalt ha nyomom nem porog fel a motor csak eppen annyira hogy a kertben lehessen vele parkirozni.

-Az alapjaratom 1300as fordulaton porog.

 

Az autoban felujitott adagolo van valamint felujitott oninditó Ac-pumpat is raktam bele ujat ezzel is kizarvan nehany lehetoseget.Valakivel tortent mar hasonlo ?

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 20802

Meg a tömítések cseréjekor pont az adagolóban lévő nyomástartó tömítéseit felejtik el kicserélni. Úgy 10-ből 9 esetben kb,így a hiba ott marad,csak esetleg nem csepeg már.

Előzmény: Rumcice (20801)
Rumcice Creative Commons License 2018.02.23 0 0 20801

Felújított adagoló... kicsi pénz, nagy haszon. Lehet, új tömítésekkel összerakták, hogy ne folyjon orrán-száján a nyál, egyáltalán nem biztos, hogy a tömítéseken kívül mást is cseréltek benne.

Előzmény: Ricsi89 (20798)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.02.23 0 0 20800

Azt próbáltad már, hogy mennyi idő után indul nehezen? Tehát meleg a motor és leállítod. Az újra indítás 15mp.-en belül vagy  fél perc után nehéz? Vagy még több időnek kell eltelnie? Amikor az akksi teljesen fel van töltve és gyorsan teker, akkor is nehezen indul? 

Előzmény: Fazek Lacc (20794)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.23 0 0 20799

igazad van, talán az adagolóra menő csövet lenne érdemes kicserélni átlátszóra mert akkor látszanának a bubik.

Előzmény: Ricsi89 (20798)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 20798

Jó, de felújított adagoló van fent neki és azzal sem lett jobb. Így én ebből adódóan kizárnám az adagoló hibáját...

Előzmény: csillés1 (20796)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 20797

A nagy nyomású részt :)

Előzmény: csillés1 (20796)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 20796

Melegen le kéne önteni az adagolót hideg vízzel hogy akkor ind e. Résolaj csöveket néztétek, a jelados porlasztó csinálhat olyat hogy engedi egy kicsit a gázolajat a kábelnél de csak fordulaton látszik.  Ahogy Rics89 is írta melegen valószínűleg nem megy a tankban a szivattyú.

Előzmény: Fazek Lacc (20794)
Ricsi89 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 20795

Esetleg visszaereszti a gázolajat, levegősödik. E39-nél nem tudom hogy van(szerintem itt sem lehet másképp), de E34-nél a tápszivattyú csak akkor megy, amikor izzít, egyéb esetben nem, melegen pedig soha. Lehet ha izzít, akkor a szivattyú felnyomja a gázolajat és elindul, de melegen ha visszaenged, akkor nem. Melegen ha leállítod és egyből indítod akkor sem indul?

Előzmény: Fazek Lacc (20794)
Fazek Lacc Creative Commons License 2018.02.22 0 0 20794

Sziasztok. Van egy e39 525tds-em. Az a gondom vele, hogy melegen nem indul, az esetek 90%-ban. Minden szerelő az adagolót hibáztatja. Vettem is egy felújítottat Keszthelyről, 11-es nyomóelemmel. Szervízben fölszerelték, nimden a gyári jelölésen, légtelenítés, és már indult is. Szép egyenletes járás, erő is megvan. De ha nemelegszik, ugyan úgy nehezen indul mint a régi adagolóval. És ez a jelenség egyik napról a másikra következett be. Porlasztók jók, izzítógyertyák jók, komresszió jó! Ha gyári értéktől elmozdítva az adagoló, tized mm-ként csak rosszabb lett. Vezérműlánc nem lóg. 240000km!!! (Egy idős úrtól vásároltam estétikaiéag mimd kívül mind nelül üakulátlan). Az új adagolóval szinte életre kelt, és mégsem indul melegen. Ha vissza hül a motor hogy izzítson, akkor imdul. 1,5 éves akku elgyengült. Új akksival jól teler, de úgy tizedik fordításra az is gyengül. Esetleg van köze az önindítónak ha szorul az indításhoz? Segítségeteket előre is megköszönöm.

csillés1 Creative Commons License 2018.02.21 0 0 20793
Előzmény: 725TDSKrissz (20791)
csillés1 Creative Commons License 2018.02.21 0 0 20792

ha érdekel: E34.Electronic.Troubleshooting.Manuals pdf evvel tudok segíteni

 

itt nem tudom talál e valami használhatót

https://www.bmwtechinfo.com/repair/main/

 

Előzmény: 725TDSKrissz (20791)
725TDSKrissz Creative Commons License 2018.02.20 0 0 20791

Igen, az egy kábelköteget jelent, most egyenlőre úgytűnik, hogy K-bus-on lesz a probléma, tehát az óracsoport és az EWS modul között hiányzik egy pozitív.

Előzmény: csillés1 (20787)
725TDSKrissz Creative Commons License 2018.02.20 0 0 20790

elvittem akksishoz, azt mondta, hogy 70%-os, de egy teljes feltöltés ráfér. Ezt meg is tettem, de semmi nem változott. Most annyira réjöttem, hogy az EWS modulba amibe belemegy egyik kábel ott nincs 12V, lehet az a kábel zárlatos valahol. Még ezt kinyomozom, hogy mi történt vele.

Előzmény: csillés1 (20787)
Bogi86 Creative Commons License 2018.02.18 0 0 20789

Nem szép dolog, de ha egyelőre nincs kapacitásod akkor esténként kösd le az akkut. Esetleg lakatfogóval mérj egy nyugalmi áramfelvételt. 

Előzmény: 725TDSKrissz (20784)
Fulesman Creative Commons License 2018.02.18 0 0 20788

Sziasztok.

Eladó sorba került szeretett E36 25tds em.

Az autó napi használatban van. Vizsga hamarosan lejár de megcsináltatás után adom el. Alkatrésznek vagy felépítési alapnak jó.Kell vele foglalkozni, ezért is 300.000.- forintocska.

Zala megye Hahót.

003670/369-2301.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!