A hitelkeret utáni "Folytatás"-ra nem engedett rákattintani. Amikor ötödször kezdtem újra, akkor felugrott egy ablak, és csak ott volt a lehetőség, hogy" nem kérek biztosítást". És akkor már tovább engedett. Addig nem, ültek mellettem ketten, mindhárman meredten néztük a képernyőt, addig nem volt erre lehetőség. Lehet, hogy van egy algoritmus, hogy csak később engedjen továbblépni, hátha választ az utas valamit, amire nincs is szüksége.
Hol akadtál el?Én simán végigmentem háromszor most a fizetésig. Utána jön az autóbérlés. Oda eljutottál? Látod az oldal alján a sárga folytatást? Most kipróbáltam app-al, és azzal is már a kártyát kérte.
Foglalnék a Ryannél. Nem enged továbblépni azon az oldalon, ahol a mindenfélét ajánlja. Fast Track, Biztositás, feltöltött kredit keret. Nem akrunk semmi ilyet. Mit kell kizárni, hogy tovább engedjen? ( Szüljenek sünt!)
Látom az előző héten törölték a járatot. Azon kívül hogy átrakatod egy héttel későbbre semmit, mert nincs járatuk. Most örülök, hogy mi a Lufthansával megyünk. Majdnem kétszer annyi volt a jegy, és ők is törölték, de 3 másik járatot ajánlottak fel ugyanarra a napra.
5 éves gyereknek vinnénk autós ülés magasítót. Elméletileg lehet, legalábbis ezt írja foglaláskor:
"Ha csecsemővel vagy kisgyermekkel utazol, egy darab teljesen összecsukható babakocsit, valamint egy másik kisebb tárgyat (pl. autósülés, babahordozó) térítésmentesen felvihetsz a gépre. Kérjük, győződj meg róla, hogy a babakocsit a csomagleadási pultnál vagy a beszállókapunál felcímkézték. Minden egyéb tárgyat (maximum 20 kg-ig) külön díj ellenében fel kell adnod, és ez a poggyásztérben kerül szállításra."
Régebben mikor kicsi volt vihettük a babakocsit gond nélkül. Az ilyen magasítót is ugyanúgy lehet pl felcimkézik csomag feladáskor és megy fel a gépbe? Vagy vinni kell magammal beszállásig és majd ott rakják be a gép hasába?
Szerintem sehogy. Az emailcím egyben regisztrációs azonosító is, és annak változtatását nem szokták engedni. Ha mégis lehet (üfsz-en kersztül), akkor is a belépő azonosítód a régi email maradna és valami "értesítési emailcímet" lehetne változtatni.
Igen, szerintem is nagy pirospont jár nekik. A 24.-ei késés után, én már másnap beadtam az igényemet a 250 euróra, és 1 hét múlva már a számlámon is volt a 95.000 ft. Kellemes csalódás volt.
1-én hajnalban visszaírtak, hogy elnézést, jogos az igénylés, 10 napon belül utalják a 250 eurót.
Most meg is érkezett.
Ahhoz képest, hogy 2020 januárjában vett családi repjegyet (5 retúr) a járattörlés miatt (covid időszak akkor kezdődött) több mint fél évvel fizették vissza, ez határozott fejlődés.
Mindegy, a két terminál közt belül teljes átjárás van, mindegy, melyiken mész be, nincs jelentősége. Amikor bent vagy, túl a biztonsági ellenőrzésen, ott ilyen nagy táblákra ki lesz írva, hányas kapu, ahhoz mész.
Kabinbőrönd megvéve, szigorúan méretarányos (55x40x20), és azt hittem, más már nem jöhet, de most, hogy online becsekkoltam, olvasom, hogy a felvihető kézipoggyász ryanaires mérethatára 40x20x25, a mi hátizsákjaink mérete pedig 47x25x14.
Most mi a francot csináljak? El merjek ezekkel indulni, vagy egy csöpp hátizsákot szabad csak vinni????
Apukamek jaratat,igaz Austrian Malagabol Becsbe elobb toroltek. 16.45 lett volba az erkezes,fel 6-kor kozoltek,hogy a jarat torolve,viszik az utasokat elszallasolni.
Bud.hu érkezési adatok szerint elég sok járat késik, a most kapott Ryanair üzenet szerint a légiirányítók sztrájkja miatti továbbgörgetett késés az ok.