Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyben Creative Commons License 2023.07.11 0 0 15341

Szervusz!

Akkor most el kell vinni szakemberhez.

 

Előzmény: thenevtelennulla (15340)
thenevtelennulla Creative Commons License 2023.07.10 0 0 15340

Voltam szakszervizben.

Szerintük cseréljük ki a kinyomócsapágyat (váltó le).

Ha ezek után sem jó akkor váltó vezérlő egységet cseréljünk(600 ezer)

A hiba annyi,hogy nem szépen vált és néha átteszi magát manuálba, ott pedig 3 ig enged felváltani

tsalis Creative Commons License 2023.06.23 0 0 15339

Motormosás nem volt az utóbbi időben? Attól lehet még beázás, nekem akkor csinált ilyesmit mikor kerékcsapágy cseréjekor az abs jeladót rpsszul tettem vissza, akkor csak manual volt az is csak 3.-ig, esp hiba és persze világító műszerfal váltóhiba felirattal, hiába töröltem csak az első váltásig működött.

Előzmény: thenevtelennulla (15337)
gyben Creative Commons License 2023.06.23 0 0 15338

Ilyen auto/manual váltogatás nálunk is volt. A szervizben vonogatták a vállukat. Egyszer aztán elmúlt. Lehet tán a váltókapcsoló vagy csatlakozása okozza.

Korábbi hozzászólásokban a tempomat "hiánya" miatt a fékkapcsolót okolták.

Előzmény: thenevtelennulla (15337)
thenevtelennulla Creative Commons License 2023.06.22 0 0 15337

Nem hallok semmit.

Annyit vettem észre hogy magától manual lesz a váltó néha és ahogy megyek vele újra automata.

Ja,meg nincs tempomat.

Előzmény: gyben (15336)
gyben Creative Commons License 2023.06.22 0 0 15336

Nem ilyen igénybevételre tervezték a hajtásláncot, de azért én mennék vele. Leállításkor koppanó hangot hallasz?

Előzmény: thenevtelennulla (15335)
thenevtelennulla Creative Commons License 2023.06.21 0 0 15335

Köszönöm szépen.

Jövő héten viszem diagra akkor.

Addig azért mehetek vele?Vagy az nem tesz jót neki

Előzmény: gyben (15334)
gyben Creative Commons License 2023.06.21 0 0 15334

Szervusz!

Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. Mielőtt elhantolnád (†14) a váltó vezérlését kellene ellenőrizni. Szerényebb ismeretek és szükséges eszközök híján szakember(!) segítségét kell kérni. Ami otthon ellenőrizhető az a beavatkozó olajszintje. Igaz, a légszűrőházat ki kell (legalább is érdemes) venni.

Előzmény: thenevtelennulla (15332)
thenevtelennulla Creative Commons License 2023.06.20 0 0 15332

Sziasztok!

 

Váltáskor elkezdett rázni az autó,olyan mintha kihagyna vagy ütne egyet.Főleg 1-2 és 2-3 ba érződik.

Nem igazán értek hozzá, de gondolom kuplung lesz.

Amennyiben az honnan érdemes rendelni?

2009

Grand

2.0 Hdi

Robotizált

136 le

gyben Creative Commons License 2023.06.18 0 0 15331

Szervusz!

Konfiguráció, külső megjelenés

A rajz mutatja, hogy hol vannak a testpontok.

Előzmény: Zsolt-75 (15330)
Zsolt-75 Creative Commons License 2023.06.17 0 0 15330

Sziasztok!

Tudja valaki esetleg, hogy az MC21 és MC55 testelési pontok hol helyezkednek el fizikailag?

Sokszor feljön egy olyan figyelmeztetés, hogy nem jó a jobb oldali tolató lámpa, vagy az irányjelző. Megnézném, esetleg nem lazult-e le a csavar, vagy nem korrodálódott-e az érintkezés a hátsó lámpa test csatlakozásánál.

Elképzelhető, hogy nem jók a számok, mert a sedre programba csak c4 picassot tudtam kiválasztani, grand picasso nincs. 

A testelési pontok:

A hátsó lámpákról ezeket találtam:

   

_Pisti Creative Commons License 2023.06.14 0 0 15329

Nekem is hasonló volt, 120-130 körül rázta, majd 140 felett elmúlt. (2 alkalommal is.)

Centrírozás segített rajta, de másik gumishoz vittem, mert az elsőnél a gép jónak jelezte a kerekeket.

 

Azóta kerékcsere után megyek egy próbát pályán.

Előzmény: Barni72 (15328)
Barni72 Creative Commons License 2023.06.13 0 0 15328

Igen, de mint írtam a zsír új téliekkel is csinálja, sőt felcseréltük az első - hátsó kerekeket és úgy is ugyan az volt a jelenség! (a nyáriaknál is kipróbáltuk) Úgyhogy a kerekekkel tuti nincs gond, azt kizártnak tartom hogy mind a 8db kerék rossz lenne! 

Előzmény: tsalis (15327)
tsalis Creative Commons License 2023.06.11 0 0 15327

Igen, jellemően gumi hiába pörgetik meg a szálszakadás főleg ha kezdeti nem nagyon látszik nekem nagyon sokszor volt még motoron is és most is a 2 éves autónk nyári gumijával pedig gumis megpörgette mind és szerinte minden jó.

Előzmény: Barni72 (15326)
Barni72 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 15326

Sziasztok!

Érdeklődnék, van egy 2012-es grand picassom kb. 1 éve, 1.6hdi kézi váltós sima futóművel.

A problémám az hogy nagyobb sebességnél (120kmh felett) remeg a kormány, (jobbra-balra) nem mindig egyforma intenzítással, de mindig remeg! Futómű rendben, beállítva, lengéscsillapítók 80% körüliek, kerekek is jók, mivel téli-nyári garnitúrával is csinálja, ráadásul a téliek újak voltak külön felnin!

Valaki találkozott már ilyen problémával?

Válaszokat előre is köszönöm! 

gyben Creative Commons License 2023.06.06 0 0 15325

Az eredetivel egyező matt szín mártása az elképzelés. Minden más - egyébként csodaszép megjelenítés - elvetve.

Idegenek az autóm egyszerű, ám mégis elegáns környezetétől.

Láttam, tapinthattam gyönyörű karbon műszerfal betéteket, famintázatú, elegáns mártásokat is.

Megmutattak pl. gyári színkód (bordó) alapján készült, s azóta is náluk rekedt 16"-os erezett dísztárcsát is. Hát, le a kalappal!

A szürkéhez sajnos nem illik

 

Előzmény: Zsolt-75 (15324)
Zsolt-75 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 15324

Neked mi a terved a panellel a tisztítás után? Ez a mártásos festés bonyolult felületekre is működhet?

Lenne nekem is egy kérdésem, hogy tudnám tesztelni, hogy a turbó változó geometriát működtető vákuum rendszer jó-e?

 

Előzmény: gyben (15323)
gyben Creative Commons License 2023.06.05 0 0 15323

Igaz -eddigi kudarcos kísérletek után - még csak most próbálom, de úgy tűnik a Liqui Moly orange power cleaner versenyképes. Kicsit munkás, rá kell fújni a felületre, egyéni tapasztalás szerinti "hatásidő" múltával körömkefével, szűkebb helyeken kemény sörtéjű fogkefével eltávolítható a taknyos képlet. (rongy nem jó)

Aki mártásos festéstechnikával operál az a felület megtisztítását is elvégzi.

Előzmény: Zsolt-75 (15322)
Zsolt-75 Creative Commons License 2023.06.05 0 0 15322

Én féktisztítóval próbálkoztam és denaturált szesszel. Sajnos a végeredmény nem lett túl szép, egy jó megoldás engem is érdekelne. Annyit elértem, hogy a vészvillogó kapcsoló legalább nem ragad be.

 

Előzmény: gyben (15320)
tsalis Creative Commons License 2023.06.05 0 0 15321

Milyen led fényszóró izzót tudnék betenni amivel nem ír hibát és átalakítás nélkül beférne?

gyben Creative Commons License 2023.06.03 0 0 15320

Szervusztok!

Kérdésem, mivel lehet a maszkon eltaknyosodott bevonatot eltávolítani? Eddig amit próbáltam az oldja a műanyagot is.

 

tsalis Creative Commons License 2023.06.02 0 0 15319

9hz motorhoz keresek használható turbót.

cncés Creative Commons License 2023.05.31 0 0 15318

Jó estét!

Segítségre lenne szükségem,  c4 grand picasso 1,6-os 2013 évjárat kormány szervó szivattyúnál erősen szivárog az olaj.

Szerelési segédletet hol találok esetleg videó.

Köszönöm a segítséget.

GOFE Creative Commons License 2023.05.21 0 0 15317

Üdvözletem !

Segítséget szeretnék kérni, c4  grand picasso 1,6 VTI 120 Le 2012-es. Hűtőfolyadék vesztéssel küzdök. Nyomás alá helyezve a rendszert,

A termosztát,és a vízpumpához vezető műanyag cső csatlakozása környékén szivárog a fagyálló a sebváló tetején a bordák között gyűlik és megy a kocsi alá . sajnos nem egyértelmű,hogy hol szivárog , nem lehet oda látni még tükörrel sem. Kérdésem az lenne, hogy találkozott-e már valaki ,a termosztát

 vagy az átvezető cső gyári hibájával, egyáltalán jellemző-e az ilyen meghibásodás a típusra?

 

Üdv: GOFE

 

Előzmény: FeZ_ (15305)
gyben Creative Commons License 2023.05.19 0 0 15316

Talán hasonlatos a 15310 hsz megjegyzéséhez?

Előzmény: LyPapa (15315)
LyPapa Creative Commons License 2023.05.19 0 0 15315

Ha a faplite-tal be tudtad kapcsolni, akkor azt a komputer kapcsolta be (!!)

 

Üdv:LyPapa

Előzmény: Zsolt-75 (15309)
Zsolt-75 Creative Commons License 2023.05.13 0 0 15314

Nem tudom mi történt, de most épp jónak tűnik a hűtés, Ma jutottam el odáig, hogy volt időm foglalkozni az autóval. A motor kiszerelt állapotában rákötöttem az akkura, és felpörgött. Mértem ellenállást az érintkezők között is, de mivel nálam nincs fekete, csak sárga, lila és két szürke, ezért végig mértem minden variációt. Két láb párnál volt 75ohm körül, egy esetben 150 ohm körül.

Miután a motor is működött visszaszereltem, és láss csodát, most amikor a fap lite-al indítom a ventilátort fel is pörgött szépen mindkét fokozatban.

A ventilátor nyikorog kissé, szóval lehet érdemes lenne cserélni, lehet a csapágya volt megszorulva.

 

Előzmény: gyben (15313)
gyben Creative Commons License 2023.05.10 0 0 15313

Azt elfelejtettem írni, (bár biztos tudod) hogy a jelzett lábak között ellenállást mérj.

Előzmény: gyben (15312)
gyben Creative Commons License 2023.05.09 0 0 15312

Szürke 2, fekete 3 között.

Egyebekben  egyetértek.

Előzmény: Zsolt-75 (15311)
Zsolt-75 Creative Commons License 2023.05.09 0 0 15311

Ventilátor vez.egység alatt az alábbi képen a 6-os alktrészt érted ami egy burkolat mögött van? Két csatlakozója van, az egyikbe négy vékony vezeték megy, ez gondolom a belső relé vezérlése. Ebben mérjem meg a 2-es és 3-as láb között a feszültséget? Van egy csatlakozó, ahol két vastag vezeték van. Ez gondolom a 12V és a kapcsolt 12V. Kis fordulat esetén az előtét ellenálláson keresztül, nagy fordulat esetén direktben kötve. 

 

A teszt mutatja a vízhőfokot is. Menet közben már volt, hogy 105 fok fölé ment, akkor már pirossal írta ki.

Én még arra is gondolok, hogy nem lehet-e, hogy a motor vezetéke tört meg, ezért mértem először szakadás szerű értéket, majd egy másik nap meg a jó értéket csak közben mozgattam a motort, a vezetékét.

Előzmény: gyben (15310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!