Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mézengúz69 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 174

Sziasztok!

Volt egy Citroen AX abban használtam RIMET-et csöndesebb lett mást nem vettem észre.

Most Xado-t használok Ford Escorl 1.8D 450-e Km háta mögött. Olajat nem eszi 7-8e Km periódus alatt felső nívóból alsóig kopik az olaj. Tavaj telet kibírta  azért a -15 már fájt neki ott már kellett a jó aksi. De ennyi km és bontatlan motor nem rossz.

Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.21 0 0 173
Helló érdeklődnék,hogy a rimet diesel-adalékot használtatok e? Valami vélemény?
tekilla123 Creative Commons License 2010.10.18 0 0 172
Az R1 Metall motorolaj adalékról hallot már valaki?Ha igen mi a vélemény róla?
vwopel Creative Commons License 2010.10.16 0 0 171
"" próbáltam már vastagabb olajjal is ugyanaz jelenleg 15w40 van benne.""
Mivel próbáltad????
a 15w is ,,vastag,,
5w40 és csend lesz ha nincs más gond
Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.15 0 0 170
Valaki hozzáértő megmondaná -e hogy a daewoo nexia reggeli inditáskor egy pár másodpercig csattog mert a hidrotőkék visszaengedik az olajat. Kérdésem segitene e ezen valamilyen olajadalék csodaszer,,,,, próbáltam már vastagabb olajjal is ugyanaz jelenleg 15w40 van benne. jó minőségü addinol ..... Az engine restore-n gondolkodtam .ismeri ezt valaki ????
Kari1026 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 169
Bocs nem TVI hanem FFI , MPG üzemanyag adalékot nem próbáltam még ki.
Kari1026 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 168
Sziasztok!

Megpróbáltam végigolvasni az összes hozzászólást. Én használtam XPA motorolaj adalékot. Erről ahogy olvastam, senki sem tett említést. Az üzemanyag adaléka jó hatásfokú, és nem drága. Kopottabb motorral rendelkező autóknál nagyobb a hatása. Leoldja a kormot, csökken a fogyasztás. A motorolaj állítólag felület nemesítő anyagot is tartalmaz. Gondolom hasonló lehet a motor restore működésével, de ez csak tipp, nem értek hozzá, de a leírásából ez gondolom. Sok mindenről szó esett, a Metabond-ról, Prolong, Bishop's Original, Xeramis, Xado stb. Van aki a Bishop's Original, van aki a Metabond, és újabban a Xado-t dícséri. A kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a polikerámiás adalékok között? ugyxan is nem csak a Xado, de már régóta ezt az elvet használja a Xeramic is, és most már a Metabond is a Gold nevezetű termékében. A másik, hogy akkor a Metabondnak a Gold terméke a legfejlettebb, vagyis a régebbi élas újabb fejlesztéseket is tartalmazza? A grafit alapúról sem olvastam senkitől sem. A Black Diamod-ról. Senkinek nincs róla tapasztalata? Használtam Prolongot, üzemanyag adaléka csökkentette a fogyasztást, jobban is ment tőle a kocsi. Motorolajként se rosszt, se jót nem éreztem használatakor. Az XPA-nál sem éreztem változást. Most Xeramic van benne. Ez sem változtatott semmin sem. Pedig 145 ezer Km van a kocsiban. Igaz japán, jól bírja. Viszont a 0W motorolaj bevált!

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

Próbáltam spuri benzinadalékot is, érezhetően jobban, csendesebben megy tőle a kocsi. Próbáltam Dyno tabs-ot, ott kisebb volt a különbség. A TVI üzemanyagtablettáját még nem próbáltam. A Winn's adalékok meg még annyit sem értek. Valamit javít a dolgon, de nem túl sokat. Ez az én tapasztalatom.
Hooshee Creative Commons License 2010.08.26 0 0 167
Hát valami konkétummal is jelentkezhetnél, ha már reklámozol egy terméket. Mondom ezt úgy, hogy nekem amúgy már rég nem aktuális a dolog, mivl a motort közben szétszedtük, a repedtdugattyút nagy eséllyel az sem javította volna meg.
Előzmény: olajexpert (165)
vinyleone Creative Commons License 2010.08.26 0 0 166
Csatlakozom az előttem szóló isp-béci tapasztalatához, remekül bevált a fűnyírómnál nekem is. Csendesebb, erősebb lett.
Viszont a még kellemesebb tapasztalat a Xado-val a 160e-t futott járgányunknál (Renault Espace 2.0T) történt.
Először a szervónál próbáltam ki, és már az első 20 km-n nagyon sokat javult.
Aztán jött az üzemanyagrendszer, majd a motor is. A motor azóta sokkal jobban húz. A járgány automata váltós, és a Xado előtt 3-ban, vagy 4-ben ha odaléptem, általában visszaváltott, most már váltás nélkül folyamatosan tol. Remek érzés...:)
Ja, és még nem ment le az 1500 km...

Azt majd el felejtettem, hogy a gépsárkány etanolos. Semmi baja nem lett az adalékok miatt. Sőt...

Valakinek van automata váltós tapasztalata Xado-val (vagy bármi adalékkal)?
olajexpert Creative Commons License 2010.08.15 0 0 165
szia!
légyszíves próbáld ki a carcarat -ot! meg fogsz lepödni!!
üdv
Előzmény: Hooshee (156)
olajexpert Creative Commons License 2010.08.15 0 0 164
sziasztok!

hát én többféle adalékot + mágnest kipróbáltam de én maradok a carcarat.5mp nél!
szerintem ennél nincs jobb a piacon!
ha valakit érdekel a honlap akkor jelentkezzen!
isp-béci Creative Commons License 2010.06.23 0 0 163
XADÓ: Fűnyírom csipegette az olajat+fél gáz a nyírás. XADÓ 4t-10v/60 azóta alapjárattal végig m1ek. ÜDV.
Fischi Creative Commons License 2010.01.16 0 0 162
Xado tesztelők- mi lett veletek?? Mik a tapasztalatok??

Roil Goldról hallottam még jókat- valaki esetleg ezzel??
Úgy döntöttem végül is kipróbálom nemsokára a Xadot- de úgy hogy megveszem a 4 liter 10w-40-es Xado olajat- így olcsóbb mint egy 8 ezer ft- os kannához még 12- ért adalékot venni, az eredmény meg végül is ugyanaz.
Kérdés- ne vegyek 5 litert?? Már a régebben leírt olajfogyás első szuszra témához gondolva a dolgot???!
Hooshee Creative Commons License 2010.01.15 0 0 161
Azzal nincs kérdés hogy milyn olaj kell bele... Kicsit olvass vissza, hogy miről folyt a diskurzus...
Előzmény: dawies (160)
orwi Creative Commons License 2010.01.14 0 0 159
Sziasztok, van valakinek valami tapasztalata a Motorlife-ról???
Hooshee Creative Commons License 2009.08.27 0 0 157
Hahó :) Valami fejlemény?
Hooshee Creative Commons License 2009.07.01 0 0 156
Lassacskán aktuális lesz az olajcserém, mértél már esetleg? Nagyon agonizálok a bishop és a Xado között.
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.25 0 0 155

Kb 10 skoda klubot találtam, azért kérdeztem.

Ha már felmerült, hogy valakinek a mocija tönkremehetett ettől, akkor írjuk be, hogyan. Az pl oda volt írva, hogy nagyon kopott motorokba nem ajánlják.

Előzmény: Fischi (154)
Fischi Creative Commons License 2009.06.24 0 0 154
Kösz a váléaszokat. A skoda klub meg beütve a google- ba hamar megtalálható.
Be kell regelni és pystike egyik ismerőse volt aki ráfaragott ezzel állítólag. Majd megkérdem tőle..
Előzmény: Törölt nick (152)
Akos_IKS Creative Commons License 2009.06.24 0 0 153
Elég régen tettem bele azt az 1 tubust, azóta volt már sokféle a fogyasztásom, az időjárás függvényében (a Swift erre érzékeny). Nőni nem nőtt, ez fix. :)

Most 4,9 körül fogyaszt, ami nekem jó, de mivel én használom, csak az én útvonalamon, az én vezetési stílusomban áll ez a dolog, mások számára ez nem jelent és ne is jelentsen etalont.

Nem gondolnám, hogy ilyen, vagy ehhez hasonló "csodaszereket" (és itt eszemben sincs bántani a terméket) befektetésnek kellene venni, mert az majd milyen jól megtérül. El kell dönteni, hogy jót teszünk-e az autónak vele, vagy sem. Ha igen, akkor bele kell tenni és lehet (ismétlem: lehet!) olyan hozadéka a dolognak, hogy csökken tőle a fogyasztás. Direkt-szűrőt pl. azért nem teszek be, mert rosszat tennék a motornak vele és nem azért mert változna a fogyasztás. Olajleválasztó meg azért van benne, mert jót tesz a motornak és nem azért, mert mellette csökkent a fogyasztásom. A motorolaj és szűrő kérdése is ilyen téma, de említhetnénk még az alacsony gördülési ellenállású gumikat, vagy extrém példaként a kovácsolt dugattyút, hogy ne csak általános dolgokban gondolkodjunk.

Minden esetben azt kell mérlegelni, hogy adott költségkereten belül, mi az a többlet "gondoskodás", ami meghosszabbítja az autó élettartamát. Aki nem megy heti ~1.000 km-t, mint én, annak nem biztos, hogy érdeke utánajárni ezeknek a dolgoknak. Aki megy, annak igen is a szeme előtt lebeg, hogy a legjobb megoldásokba kapaszkodjon bele, hiszen nem feltétlenül engedheti meg magának, hogy 3 évente új autóval járjon, ergo a tartósságra törekszik.

Motor halkabb lett-e? Eddig sem volt túl hangos, most sem az.
Fogyi: Télen 6.2 volt, most meg nyár van és 4.9, de ilyenkor 5.2-5.4 szokott lenni. Hogy ettől van-e, azt ki tudja eldönteni?
Amit nem kérdeztél, az a teljesítmény. Én menetdinamikában vettem észre változást, amit nem gondolom úgy, hogy bebeszélek magamnak, mert ugyanazon az emelkedőn, ugyanabban a fokozatban korábban nem gyorsult, most meg igen. Nem kell plussz 20 lóerőre gondolni, csak minimális a változás, de jelen van.

Asszem veszek még egy tubust, de előbb megvárom g711-et. :D
Előzmény: Fischi (150)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.24 0 0 152
Hol van ez a Skoda Klub?
Előzmény: Fischi (147)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 151
Mitől lenne csenedesebb? Egyszer hideg, egyszer meleg az idő, nem fogod érzékelni. Nekem a szelepek eleve jól voltak beállítva, és jó olaj van benne, szal nem csattog. Nem mérek még rá. Köv héten lesz olajcsere, akkor teszek majd bele még1-et, utána rámérek. Most nem mentem annyit, amennyit szoktam.
És a motor csendesebb lett a tűzkarikacserétől. Szal ezek után...
Fogyi emelkedett az E85 miatt. Majd 2. tubusnál mérek neked fogyit is. De a mostani fogyiban pl. volt szél, eső, szal ez megint nem mérvadó. Majd a végnyomásmérés megmondja...
Előzmény: Fischi (150)
Fischi Creative Commons License 2009.06.23 0 0 150
Na most ez a Xado már kezd itt kb. mitológiai szerepet kapni. oké megemelkedett a csörgés a kompresszió, de ez kb. a pöttyös kutyámat se érdekli. Józan paraszti ésszel- halkabb lett a motror?? Mennyivel?? Fogyi lejjebb ment legalább fél literrel?? Vagy??
Ezek érdekelnének...
Előzmény: Akos_IKS (149)
Akos_IKS Creative Commons License 2009.06.23 0 0 149
Szal az elején olajszintet tessék nézegetni 100km-enként.

Egyetértek, de nem törvényszerű a fogyás. Nekem nem fogyott egy csepp sem, bár én csak egy tubust nyomtam bele kíváncsiságosságiból. :P
Előzmény: Törölt nick (148)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 148

Képek vannak róla? Meg mit tett tönkre?

 

Újabb tapasztalat: nem fogy az olajam. Főtengelyszimeringet kellett volna cserélnem, de lusta voltam, így ott pici mindig elment. Nagyobb fordulaton meg ette. Most nem. Az viszont tény, hogy Xado betöltése után úgy zuhant az olajszint, mintha lyukas lenne a teknő. De most már nem. Szal az elején olajszintet tessék nézegetni 100km-enként.

Előzmény: Fischi (147)
Fischi Creative Commons License 2009.06.21 0 0 147
Na csak lökjétek a tapasztalatokat, a Skoda klubon vki elégé szidta a Xadot- állítólag tönkretette a bikzonyos autót... Terjengenek itt mindenféle mende- moindák.
Előzmény: Törölt nick (145)
Hooshee Creative Commons License 2009.06.20 0 0 146
No, pont ma hoztam el az autót a váltóstól, gondoltam is hogy megnézem, hátha már írtál :)
Előzmény: Törölt nick (145)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.19 0 0 145
Beszámoló 0. verzió: 1 xadot tettem még csak bele, de 95-ös benzinnel most többször becsörög azon az előgyújtáson, amin korábban nem. Ez lehet vmennyi kompresszióemelkedés jele.
Előzmény: Hooshee (139)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 144

Megnéztem, azt tényleg esélytelen kivétel nélkül :(

Ok, írok mérés után. Most 15-ös volt a végnyomás azzal a mérővel. Uazt a mérőt használjuk majd legközelebb is. Így mind1, hogy hitelesített, vagy nem.

Előzmény: Hooshee (143)
Hooshee Creative Commons License 2009.06.03 0 0 143
96os, pont azért problémás, mert keresztben van benne a V8 :) Egy gombostű nem fér a motorházba, kivenni is csak lefelé lehet, váltóstul, bölcsőstül... ezt megúsznám :)
Előzmény: Törölt nick (142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!