Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.31 0 0 4812

"Mifelénk" felmondott a Bz reszortos. Kapott jobban fizető munkát....

 

Feladatait a M41-M62-M47 reszortos vette át.

 

Jó munkát végzett mert a celli- szombathelyi 418-112 csörgőt már a sátoraljaújhelyi gyors élén láttam.

 

Kölcsönben van ugye áprilistól ott is vágányzár lesz.

 

Júliusig talán nem lesz annyira rossz.

 

Utána meg jön aminek jönnie kell.

Előzmény: trizs77 (4810)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 4809

Elvileg igen, de nem sok esélyt látok rá, egyelőre csak neccesen van plusz két gép. Április 9-től vágányzár lesz Erdőbénye és Olaszliszka-Tolcsva között, jönnek haza a miskolci vendég gépek, szerintem csak utána érdemes mozdonyt várni a vonalra. 

Előzmény: Aln 663 1189 (4805)
alkotasu Creative Commons License 2015.03.28 0 0 4808

A Budapesti mesék c. 1976-os filmben több részt is a Győr-Veszprém vonalon forgattak. Felismerhető egy helyen az egyik völgyhíd a háttérben, de a Zirc-Bakonyszentlászló közötti (ma már romos) épületek is láthatók. A mozdonyszíni jelenet vajon hol készült?

Akinek van türelme, az nézze végig, esetlen képkivágásokat is betehetne ide.

 

(Igencsak művészfilmről van szó, amit a magam részéről nem nagyon tudtam értékelni - helyenként visítva röhögtem a filmes hülyeségeken. Azonban a kordokumentum és a régi villamos miatt végignéztem. De csak egyszer...)

TOM912 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 4807
Vonatguru Creative Commons License 2015.03.20 0 0 4806

Bő két hónappal ezelőtt szép kis mennyiségű hó esett. A már nem dácsiás, délutáni Bzmot Bakonyszentlászló bejáratán: https://www.flickr.com/photos/vonatguru/16688313770/

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 4805

A Bakony mikortól fog ismét csörögni? Április 1.?

traxxtoto Creative Commons License 2015.02.18 0 0 4804

Egyikse. Mind BZ

Előzmény: ICC-916 (4803)
ICC-916 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 4803

Üdv! Valaki letudná írni a vonalon mely vonatok csörgősek?
Választ előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.09 0 0 4802
Vonatguru Creative Commons License 2015.02.01 0 0 4801

Jó estét!

Érdekes módon a hét eleji dácsiás időszakról nem volt itt sem kép, sem videó, ezért "pótolnám" ezzel az összeállítással: 
http://youtu.be/i65PDD6iMgE

krikori Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4800

Mit jelent a hirdetésben a Hajmáskér-Lepsény vonatpótló vonat? Különvonat fog futni, vagy közúti turistabusz-vonat?

Előzmény: gertam (4799)
gertam Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4799

PANTOGRÁFOSAT!

 

Meghívó, kedvcsináló 2015 szeptemberre ...

 

 

Bővebb infó: gertamkukacgamilcom, illetve MOZDONY-és MADÁRFÜTTY a facebookon!

 

 

Üdv

 

 - gertam -

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4798

A Győr Veszprém Dombóvári HÉV épített egy Veszprémváros állomást, a vonal átadásával egy időben.

 

A vonalon a 29+50 és 34 es szelvények között volt a legkisebb sugarú ív R 200 m.

Ez ugye a MÁV Veszprém állomásából kiágazó szárnyvonal volt kezdőpontja MÁV Veszprém(Jutaspuszta).

Kár, hogy ilyen kis ívsugarat alkalmaztak, mert később a vonal jövője szempontjából nem volt túl hízelgő a Vmax 40 km/h sebesség, vonatási szempontból ami emelkedőben se volt kedvező...

 

 

 

Bubinko Creative Commons License 2015.01.12 0 0 4797
flash_back Creative Commons License 2015.01.10 0 0 4796

Tegnap volt.

Előzmény: JabyGabi (4788)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.10 0 0 4795

11 Győrszabadhegy-Veszprémvarsány közti szakasz illetve az itt OFF 13 Veszprémvarsány-Kisbér szakasz is érdekelne.

Köszi!

Előzmény: JabyGabi (4726)
JabyGabi Creative Commons License 2015.01.10 0 0 4794

Időcsoport               Számvégződés
0.00 — 6.00                  0 9
6.00 — 10.00                2 7
10.00 — 14.00              4 5
14.00 — 18.00              6 3
18.00 — 24.00              8 1

Előzmény: Törölt nick (4792)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4793

Műszakosoknál a :10 :15 körüli érkezés lenne a kívánatos ( 5:10, 13:10, 17:10, 21:10), az  :20 érkezés esetén a helyijáratot is bebukja az utas továbbá ha a keresztnél elveri az ellenvonat akkor meg késve ér Győrbe.

Hiába működik "papíron" ha az ellenirányú vonat vagy a veszprémi csatlakozás elveri, indulóban....

 

Pl a Győrasszonyfai busz 5:15 re és 13:13 ra ér be.

Nem véletlenül nem 5:20 ra meg 13:20 ra!

Előzmény: Veszprém27 (4791)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4792

"39523 nincs, feltételezem a 13-asra gondolsz."

 

39523 lett a 39513-ból, 39513 a 39525-ből, 39526 a 39534-ből (ami nincs többé), 39543 a 39555-ből és 39533 a 39535-ből. Egyébként van valami szerepe a vonatszám-változtatgatásoknak?

Előzmény: JabyGabi (4788)
Veszprém27 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4791

A 39529 (érk Győrbe 5:04) esetében jelzték, hogy nem lehetne-e későbbre tenni, de menetrendszerkesztési és fordai okokra hivatkozva ezt a kérésünket a Máv nem teljesítette. Azon is dolgozunk, hogy a 7:11-es érkezés késöbbre kerülhessen néhány perccel. A 39515 13:03-as érkezése lehet picit korai lett most, de a keresztáthelyezéssel így jött ki. Itt max azt tudom elképzelni, hogy Varsányba kerüljön át a kereszt, akkor olyan 13:20 körüli érkezés lenne, de a Railjetet akkor nagy eséllyel bebukná, és Veszprémben nem lenne csatlakozás. A 39513 estén ezt az átalakítást megpróbáljuk átvinni, hogy az érkezés néhány perccel előrébb jöjjön, hogy elérje a Railjetet. Ilyen jelzés hozzán eddig még nem érkezett, de köszönöm az olvtársaknak. A 17:05 körüli érkezés visszaállítását nem tartom kivitelezhetőnek, mert akkor Veszprémből 14:30 felé kéne indulni, az a menetrendi fekvés pedig nem jött be a csatlakozás hiánya miatt. Illetve a pénteki zirci kereszt miatt nőne a menetidő az ellenvonatnál is. Azt megpróbáljuk akkor átvinni, hogy hamarabb beérjen. A 39523 ugye jelenleg 18:40-re érkezik be, ez nagyon rossz Győrben, Veszprémnél viszont nagyon jó a csatlakozása. Kivéve most hónapokig, mert a vágányzári menetrend kilőtte a csatlakozását. Ennél a vonatnál már az egyes módosításnál akarunk kérni egy olyat, hogy 16:41 helyett 17:01-2-3 felé mejen, így a zirci kereszt Eplénybe helyeződne, ami menetidúőrövidülést hozhat mindkét járat esetében, illetve lenne egy ajka felőli csatlakozása. Utóbbira kérés volt az egyetemisták részéről, mert vasárnap ezzel jönnének fel többen, ha lenne csatlakozás. A későbbre helyezéssel Pest felől ugyanúgy maradna a csatlakozás, és elkerülhetnénk azt, ami van, hogy a rövid átszállási idő miatt a nem járatos utasok jegyvétel miatt lemaradnak stb, erre is volt panasz. (Hiába jelztük, hogy előre kéne váltani a jegyet.)

Előzmény: Törölt nick (4787)
Veszprém27 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4790

Nézd meg a győrasszonyfai buszok kihasználtságát Ravazd után, mindjárt másképp fogod látni a dolgot. A rövidúton ha bemegy a faluba az ember, akkor a legtávolabbi lakóház sincsen 2 km-re, mérd le nyugodtan, pont  ahéten sétálgattam le a távot. Azt az utat én is néztem, hogy nagyon gáz, ez jogos kritika. Ezzel kapcsolatban fel fogom keresni a győrasszonyfai polgármesteri hivatalt, ha ők nem lépnek, akkor egy önkéntes nap keretében a Bakonyvasúttal megtisztítjuk az utat.

Előzmény: Törölt nick (4785)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4789

Ahol, most van a megálló onnan a gyalogúton át rövidíthetô a táv.Gyalogút rendbehozása önkormányzati feladat.

 

Van egy ismétlôjelzô a megállóperon végén, a miatt meg az ív miatt a megállóáthelyezés kérdéses.

 

Korai érkezés relatív 5 percet lehetne tolni simán. Du 39513 gyôri érk. 17.05 jobb, szerintem is.

 

Amúgy a busz Gyôrasszonyfáról úgy ér be, hogy az iskolâsok egy részének 7.35 túl késô a mûszakos busz elôtte jó 5.20 körül.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (4785)
JabyGabi Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4788

39523 nincs, feltételezem a 13-asra gondolsz. (?) Az a 246-hoz csatlakozik Veszprémben. Hogy értelme van-e, azt nem tudom. Személyesen érintett vagyok, és jobb lenne korábban közlekednie a Győrbe érkezés miatt, hogy ne akkor álljon meg (17:22), amikor a railjet indul Pest felé. Emiatt inkább a busz marad Zirc és Győr között.   :/

Előzmény: Törölt nick (4787)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4787

A "műszakos vonatokhoz" annyit: nem feltétlenül a hazajárás a probléma, a 7:24-es, 14:46-os, 18:56-os és 22:49-es indulás egy versenyképes menetidő mellett bevállalható lenne, de a munkába bejárni vonatról elég kétesélyes. Az első vonat "túl korán" ér be, a buszpályaudvarról 5:20 körül indulnak kifelé az ipari parkba a buszok, meg azért az sem mindegy, hogy ha délelőttös az ember, mikor kell elinduljon otthonról, számít az a 10-15 perc. A 39515 13:10 körüli érkezése rendben, ez tökéletes. 39513 (ex-39525, 39515, 39555 stb., számomra indokolatlannak tűnő névváltoztatgatások) 17:22-es érkezése egyértelműen túl késői, ráadásul a 9203 késése esetén ez tovább csúszik (persze, legyen szemfüles az utas, aztán ugráljon át 'Szabadhegyen a gyorsra, ha annak van kijárat...). A két menetrendi évvel ezelőtti 16:56-os győri érkezés túl korai volt, azelőtt évekig 17:05 körül ért be a vonat, az tökéletesen működött. A 39511 21:10 körüli érkezése is teljesen rendben van, éjszakára be lehet járni. Kérdem én: valami problémába ütközik az, hogy a jelenlegi 39523 15 perccel korábban közlekedjen? Vagy ez 'véletlenül' maradt így a 2013/2014-es menetrend óta?

Lovrin Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4786

Érdemes lenne a vasúti megállóhelyet párszáz méterrel eltolni északra, a lakott terület felé.

(Ilyen akciók kivitelezése tipikusan regionális vasutak feladata lenne, a MÁV mindig is alkalmatlan volt rá.)

Előzmény: Törölt nick (4785)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4785

"Gyôrasszonyfa (...) a falu legtávolabbi részei 1 - 1,3 km a vasúttól."

 

Van az 2-2,5 is, de ki számolja. Szőrszálhasogatásnak tűnik, de az a plusz-mínusz 1km kb. 10 perc séta az említett 1km mellé (a 3 buszmegálló valamelyike viszont biztos, hogy bőven 10 percen belül megközelíthető a falu bármely lakott pontjától), illetve ha hozzávesszük, hogy a vasútállomáshoz vezető rövidebb út egyre rosszabb állapotban van és az ember nem szeretne tökig sáros lenni, mire kiér a vonathoz, akkor azért kell egy nagyot kerülnie, hogy betonos úton mehessen végig. Félreértés ne essék, értem én, hogy nincs több vonatkm, busz-vonat párhuzamosan egyszerre pazarlás meg a vasút rovására megy, de Győrasszonyfa nem az a hely, ahol csak úgy azt lehetne mondani, hogy "jó, akkor holnaptól mindenki vonatozzon, mert busz az nem lesz".

Előzmény: Törölt nick (4782)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4784

Helyközi hordjon râ.

 

Te is tudod, 1 vidéki falusi helyi járat jelenleg semmiféle komoly finanszírozást nem kap....

BKK Budapest nyeli le annak a tâmogatâsnak a 92%-át.

Ez is célja valakiknek, hogy érdektelenségbe fulladjon az egész.

Előzmény: trizs77 (4783)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4783

Na most akkor  mi a cél?

 

Hordjon rá a helyi autóbusz a vasútállomásra, vagy ne hordjon rá?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4782

Sikátor, Lázi, Románd

 

1 busz Sikátor telephely. Egy busz több falut ellátott.

 

Gyôrasszonyfára sokáig nem volt busz 470 lakos!!!!

 

A falu legtávolabbi részei 1 - 1,3 km a vasúttól.

 

Tarjánpusztára napi 2 iskolai napi járat volt itt, 350 fô él a buszmegálló vasútáll 100 méter.

 

Ravazd itt gyôri járatok voltak.

 

Most megyek 14 tôl meló...

Előzmény: trizs77 (4781)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4781

1998 ig a fenyőfői helyközi járat végezte el ezt a feladatot.

 

--------------

 

 - Láziból ?

 - Romándról?

 - Győrasszonyfáról?

 - Ravazdról?

 - stb.

is ?

 

Hány helyijáratot kell szervezni ha nem lesznek helyközi buszok Győr felé ?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!