Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gio. Creative Commons License 2021.05.16 0 0 13497

Több hajtásláncal gyártották. A videóba egy fullos superselect.es van azok alá berakták a nagyok terep váltóját.

A legtöbb fix osztott négykerekes mint egy Niva csak ezeknél nincs további opció. Gyakorlatilag egy nagyon jól terepező SUV. Ha több kell akkor a sup.sel verziót kell venni.

 

Előzmény: gábor 321 (13495)
Bmrenault Creative Commons License 2021.05.16 0 0 13496
Előzmény: gábor 321 (13495)
gábor 321 Creative Commons License 2021.05.16 0 0 13495

Sziasztok!

Még mindig nem tisztázódott, hogy konkrétan melyik típus a pajerókból.

Nézegetem a Pinint is.

Valami nem tiszta.

Írják a felező váltót. Viszont nem látok, csak egy váltókart a kocsiba. Hogyan tudom a felezőt rákapcsolni?

Elektromosan? Kerékagynál az esetleges sárba tapogatva?

Biztos hülyének tűnik a kérdés, de vezettem már a micu picup-ot, abba logikusan ott volt a terepváltó kar.

G.

gábor 321 Creative Commons License 2021.05.13 0 0 13494

Meggyőztetek. Köszi a válaszokat.

Előzmény: Gio. (13493)
Gio. Creative Commons License 2021.05.13 0 0 13493

Utolsó II. generációsok közül válasz 2,5öst. Jól karbantartva dráma nélkül elmennek 500ezret. A futóműve masszívabb igénytelenebb a III. nál. Egy adagoló felújítás vagy esetleges hengerfej javítás nem igazán dráma ilyen korú kocsiknál. 

A 2,8 egyetlen előnye hogy erősebb és itt vége is a + nak. Sokkal drágább ha gond van vele.

Előzmény: gábor 321 (13492)
gábor 321 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 13492

Igen, tudom az előélet sokat számít. Külföldről behozott autót szeretnék. Van ismerős Hollandiába és Németbe is. 

A 2,5 és a 2,8 között a teljesítményen kívül van valami plusz, ami a 2,8-as javára billentené a mérleget?

Klíma jól láttam, hogy nem mindegyikbe alap?

 

"Hengerfej kicsit kényes"

Mit értesz rajta? Gondolom a  4000 fordulatot nem szeretik. Hajlamos a hengerfejre, ha kímélem akkor is?

 

Futómű ne kopogjon, az előny, egyértelmű.

Igen, egy ilyen alap működésűt szeretnék, ezért nézegetem ezeket.

Mennyi a max kilométer, amivel még érdemes megvenni őket? Igen, tudom sok függ az előéletétől. 

Kb évenként olyan 5000 km tennék bele. 400-500e kilométert elmennek, vagy 250e km-nél mindenképp nagyjavítás kell a motornak?

Köszi.

G. 

Előzmény: gesszti (13490)
gábor 321 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 13491

A Jimy számomra felejtős. Nem nagy a csomagtere és néha azért beleülnénk 4-en is. Egyébként tudom, nagyon jó terep autók.

G.

Előzmény: Bmrenault (13489)
gesszti Creative Commons License 2021.05.12 0 0 13490

Azt vedd, amelyik legjobban karban volt tartva. Gányolás nyomokat keresd, azoktól menekülj. 

 

-Olajnyomás legyen. (ha van benne óra, akkor kb. 10 km után melegen nézd. 

-Első hajtás ki-be kapcsolása hibátlan legyen, visszajelzők úgy világítsanak, ahogy kell. Hajtson, amikor kell. Lánc ne zörögjön, vagy ne ugorjon át. 

-Alváz ne legyen túl rozsdás

 

Nekem 2.5-ös van. Nem vészes technika. Hengerfej kicsit kényes, illetve szíjas a vezérlése. Azt néha azért illik cserélgetni. Nyomaték 1500-2500 közt akad, de közúton nem ezzel kell sort előzni. 

 

Többségében földúton használom én is. Gyakran lóg mögötte egy 2 tonnás futó is megpakolva, "csak hogy a szél le ne fújja az útról".

 

Nincs kettőstömegű. ezt a motort még a múlt évezredben fejlesztették. Valahol fél úton van a CR dieselek, meg a gőzgépek közt. 

 

Ezek, ha jól tudom, több lengőkaros hátsó felfüggesztéssel rendelkeznek, nem fix híddal. A sok lengőkar = sok szilent = drága, ha javítani kell. Cserébe utcán talán kényelmesebb.  

Előzmény: gábor 321 (13488)
Bmrenault Creative Commons License 2021.05.12 0 0 13489

Használt autók. Azt kell venni amelyik jobb. Suzuki Jimnyt nem néztél?

Ezzek elektromos adagolós porlasztos motorok. Sok függ az elöző tulajtól.

Előzmény: gábor 321 (13488)
gábor 321 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 13488

Sziasztok! 

Véleményt szeretnék kérni Pajero vásárláshoz.

A belinkelt évjáratú, teljesítményű, felszereltségű autók mennyire megbízhatóak?

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/pajero/mitsubishi_pajero_2_5_td_gl_klima_garantalt_km-17022795

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/pajero/mitsubishi_pajero_2_5_td_gl_felkeszitve-16985326

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/pajero/mitsubishi_pajero_2_5_td_gl-16951982

 

Nem kimondottan terepre használnám, inkább a rossz minőségű földutak száraz időben történő megközelítése a cél. 

Azt látom van 2,5 és 2,8-as motorral is. Van lényeges különbség a 2 motor között? Nem használnám futóval és vontatásra sem. 

Van bennük kettős tömegű lendkerék?

Mik a buktatók, mire figyeljek vásárláskor. Mindenképp 3 ajtósba gondolkodom, 2. autóként használnánk.

Köszönöm a válaszokat előre is.

G.

 

Bmrenault Creative Commons License 2021.05.02 0 0 13487

K74t 4d56td l200 as porlasztója nem Csereszabatos a pajeroéval?

kombájnos Creative Commons License 2021.04.10 0 0 13486

A gumidugó megvan. Led fényhidat raktam  fel. A kapcsolója visszajelzi a működést ennek kell +12 hogy világítson a visszajelző. Tehát csak a kapcsolóhoz kell az áram.

Előzmény: szatszov (13485)
szatszov Creative Commons License 2021.04.10 0 0 13485

Nem találtad meg a gumidugót?

Előzmény: kombájnos (13483)
szatszov Creative Commons License 2021.04.10 0 0 13484

Mi a cél? Mennyi áram kell?

Előzmény: kombájnos (13483)
kombájnos Creative Commons License 2021.04.09 0 0 13483

Az utastérben honnan lehet egyszerűen levenni a +12-őt? Biztosítéktábláról?

kombájnos Creative Commons License 2021.04.06 0 0 13482

Rendben, köszönöm.

Előzmény: szatszov (13481)
szatszov Creative Commons License 2021.04.05 0 0 13481

Szembe állsz az autóval, a bal oldalon van egy féltenyérnyi gumidugó. Ott bármi és bármekkora átfér. 

 

Előzmény: kombájnos (13480)
kombájnos Creative Commons License 2021.04.04 0 0 13480

MK3-as Pajero-nál, hol a legkönnyebb átvinni a vezetéket a motortérből az utastérbe?

nferro Creative Commons License 2021.04.01 0 0 13479

Az lesz az. A telószám egyezik, a házszám passz, de valószínű. Az utca bal oldalán. Látod majd a halom Pajero-t az udvaron. :)

Előzmény: zpityu (13478)
zpityu Creative Commons License 2021.04.01 0 0 13478

Koszi szépen nferro! :)

 

Valami elérhetőség lenne?

 

Én ezt találtam a neten rákeresve:

30/985-7329

Bodrogkesresztúr, Szabadság utca 4.

 

Aktuális lehet még ez az info?

Előzmény: nferro (13477)
nferro Creative Commons License 2021.04.01 0 0 13477

Szia!

 

Zahuczky Zsolt Bodrogkeresztúr. Ő a kelet-magyarországi Murcin. Pajero guru és nagyon korrekt.

Előzmény: zpityu (13476)
zpityu Creative Commons License 2021.03.31 0 0 13476

Hát sajnos Zalaegerszeg messze van Debrecenhez, de köszi az ajánlást :)

 

Úgy néz ki, hogy hengerfej Gödöllőről lesz, turbóellenőrzés és felújítás pedig itt helyben Debrecenben.

Előzmény: gesszti (13475)
gesszti Creative Commons License 2021.03.30 0 0 13475

Pl. unixnál is láttam nemrégiben új hengerfejet, igaz 2.5-ös motorhoz. 

 

Zalaegerszegen a varró műhelyben láttak már hengerfejet közelről. Őket ajánlom. (ha dolgoznak)

Előzmény: zpityu (13474)
zpityu Creative Commons License 2021.03.28 0 0 13474

Sziasztok! 

 

Úgy hozta a "sors", hogy egy '96-os évjáratú Mitsubishi Pajero 2,8-as dízel boldog-boldogtalan tulajdonosa lettem :)

Azért boldog, mert szép az autó, viszont azért boldogtalan, mert azért ugye nem fiatal, megvannak a maga problémái :D

Mivel még nem volt Pajerom, azért fordulok ide hozzátok. Már vételkor tudvalevő volt, hogy az autó füstöl, szépen ahogy illik, feketén-fehéren, vagyis tuti minimum hengerfejtömítés gyanús. 

Aztán tegnap leszedtem róla a hengerfejet, hát sajnos mind a négy hengernél a szelepgát át van repedve :(

Tudtok ajánlani olyan céget, műhelyt, akik új hengerfejet árulnak esetleg kompletten vagy átszerelik az újba a régiből a cuccokat? Nem látok esélyt a javításra.

Plusz akkor már valszeg a vezérlés is cserére kerülne, meg porlasztócsúcs beállítások, turbófelújítás is ráférne tuti. Esetleg alkatrész beszerzési források?

 

Előre is köszönöm az ajánlásokat, azért Ti csak jártasabbak vagytok már ilyen téren a Pajeroknál.

 

Üdv, Pityu

 

Bmrenault Creative Commons License 2021.03.26 0 0 13473

Ja. nekem is volt kettőn abba kötnek bele müszakikor ha nincs külön kapcsolója ami visszajelez. Mivel menet közben hivatalosan nem használhatod.

Legutoljára az nkh nál honositáskor nézték a tranziton hogy külön kapcsolható az oldalsó meg a hátsó igy nem volt gond.

Előzmény: kombájnos (13472)
kombájnos Creative Commons License 2021.03.26 0 0 13472

LED fényhídról van szó fehér fénnyel.

Előzmény: Bmrenault (13471)
Bmrenault Creative Commons License 2021.03.26 0 0 13471

Ha a kék pirosra gondolsz pasz de mint munkalámpa lehet rajta fényhid /led/ de külön kapcsolóról kell hogy üzemeljen és visszajelzője legyen hogy be van kapcsolva.

51. § Munkahely megvilágító lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

Olyan lámpával, amely az álló jármű körül a területet megvilágítja (munkahely megvilágító lámpa, ideértve a keresőlámpát is) minden járművet fel szabad szerelni.

52. § Munkahely megvilágító lámpára vonatkozó további műszaki feltételek

(1) A munkahely megvilágító lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga fényt bocsáthat ki.

(2) A munkahely megvilágító lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy e lámpák csak akkor legyenek bekapcsolhatók, ha a jármű helyzetjelző lámpái be vannak kapcsolva.

(3) Munkahely megvilágító lámpának kell tekinteni az autóbusznak azt a lámpáját is, amely - kizárólag az ajtók nyitvatartási ideje alatt - az utat az ajtók közelében megvilágítja.

Előzmény: kombájnos (13470)
kombájnos Creative Commons License 2021.03.26 0 0 13470

Fényhidat hivatalosan lehet az autóra szerelni? Szabályos a használata?

kombájnos Creative Commons License 2021.03.04 0 0 13469

A BF AT megvan csak 8 évesek. Megpróbálom eladni és veszem az St Maxx-ot.

Előzmény: Gio. (13468)
Gio. Creative Commons License 2021.03.03 0 0 13468

Télen meg havon szerintem jobb a bf. sárba meg talán a cooper aszfalton közel azonos  kb ugyan azt tudják.

Vedd amelyik olcsóbb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!