Eladó sorba küldöm a gyerekkoromban készített terepasztalt, és a hozzá lévő modelleket.
A terepasztal, az törődést igényel, de a napokban kipróbáltam, egy váltó állítóműve betegeskedik, de azon kívül hibátlanul futnak rajta a modellek.
A mérete: 203cm hosszú és 87 cm széles analóg rendszerű, és TT- és méretarányú. Még régi U profilos műanyag talpfás sínekből készült Bttb típusú a vágányzat. A váltók állítása kapcsolópulttal történik, transzformátort a kipróbálás idejéig biztosítok, de az nem képezi az alku tárgyát!
A modellek között van egy BR56-os, M61-es,BR221(V200)-es, és két kisebb gőzmozdony. Mindegyik Bttb gyártmányú, nem makulátlanok vannak rajtuk festék kopások, a Nohabnak hiányzik az egyik ütközője, de mivel közel 20 éves modellekről beszélünk, nem meglepő. A Nohabnak és a BR56-osnka meg van az eredeti doboza. És még 14 db vasúti kocsi is eladó.
Ezeket egyben szeretném eladni, a szállításban nem tudok segíteni! Az ára mindennel együtt 80 ezer forint, az ár minimálisan alkuképes.
Az elérhetőségem: Email: kisgyorgy.dennis@gmail.com, Telefon: 06-30-34-55-379. Minden nap elérhető vagyok 8-20 óráig.
Képeket az alábbi linket találjátok, kérésre küldök többet.
Üdvözlet Uraim! Ismét van egy komoly mennyiségű vagon állományunk eladó. Az árak ez esetben a képeken, a sorszámok mellett vannak. Várom az érdeklődést a publikus e-mail-emre.
Igaz ebben az esetben nem motor, hanem a régi elektromágnes mozgatja a a váltót. Másik előnye, hogy azért a 6,79Euro-ért 5 váltó hajtóművét tudod elrejteni az asztal alatt.
BTTB vagonjaim nyomkarima távolságát 11,3mm állítottam be.Hibátlanul haladnak át kitérőkön,de volt olyan műanyagszíves kitérő amin igazítani kellett egy kicsit.
Műanyagkerekes kocsiknál előfordulhat, hogy a magas nyomkarima miatt befeszül a váltón, főleg az átszelések környékén. .
Meg kell nézni, pontosan be kell állítani a keréktávolságot, az segíthet valamennyire, de a hosszabb, kéttengelyes kocsiknál javallott a kerékcsere, fémkerékre.
A NEM 310 nem határoz meg konkrét értéket, csak tartományt. Viszont van benne rajz is, ami segíthet. A táblázat 3. sora tartalmazza a TT-re vonatkozó értékeket.
Tillig vagonok eladók. Újszerű állapot Nagy része kosaras kuplunggal, és rakománnyal. Áruk egységesen 4500 ft/db. Bármelyikről szívesen készítek közelebbi képet is
Eladóvá vált egy TT méretarányú TILLIG 4615 cikkszámú csehszlovák (ČSD), T334.0 sorozatú 3 tengelyes dízelmozdony. A mozdony III. korszakos, vöröscsillagos. 2 hajtott tengely. Doboz van. Kisebb műszaki hiba (javítható), korlátok hiányosak. Feliratozás pontos. Ejtőhorgos kuplungok.
Irányár: 22000 ft
Érdeklődni: fotvos@e-otvos.hu
(az előző hirdetésben lévő hibák miatt hirdetem újra)
Sziasztok! Egy ősidőkbe vesző projektem végére értem (maga a megvalósítás nem volt túl hosszú idő, csak az "isteni" szikra kipattanása és a materializálódás között telt el sok hosszú év...) ami nem más mint egy John Allen féle timesaver, egy pici módosítással, de a lyra ugyanaz.
Eleve úgy terveztem, hogy ne csak egy játék legyen, hanem dioráma is, építek köré környezetet is. Így is tettem! Persze nem lett tökéletes, látom én is a hibáit, nem lett túl életszerű, picit makettes hatása van, de talán a későbbiekben majd tudok rajta javítani. Ha jól emlékszem még évekkel ezelőtt itt a fórumon láttam ezt a nagyon elmés váltóállítási megoldást, megtetszett az egyszerűsége és nem, utolsósorban költséghatékonysága. Későbbiekben majd készítek hozzá egy porvédő plexibúrát és a nappali dísze lesz. :-)