Keresés

Részletes keresés

sörösgigant Creative Commons License 2014.09.16 0 0 18236

A saját vonataikra sem jut mindíg mozdony....

Előzmény: Törölt nick (18235)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 18235

Még annyit,hogy a Start tárgyalhatna a horvátokkal,hogy esetleg Tirisztorka vinné Zágráb-BP között a Ripplt és annak elég sok előnye van.Pl:gépcsere elmarad Gyékényesen,a határőrök meg max.Elmennek Somogyszobig a vonattal és útközben ellenőrzik az útleveleket.

Előzmény: Törölt nick (18234)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 18234

Végülis.A 3-4,esetenként 5,6 kocsik Rippl IC-re bőven elég.Pécsi IC-k is már jó esetben 5 kocsisak,amúgy meg 3-4 kocsisak,sőt a Tubes IC asszem 2 kocsis össz-vissz.Egy 1. és egy 2.osztály.Csak tudnám minek közlekedik a Tubes IC.Alig van rajta utas.1.osztályon jó esetben ha van rajta 4-5 utas,2.osztály meg kb. 30.Somogyon sincsenek sokan hétközben,de azért 40-50 utas mindig van a Somogyon.

Előzmény: sörösgigant (18233)
sörösgigant Creative Commons License 2014.09.16 0 0 18233

Gondolom kellenek máshová. Amúgy elég, sajnos elég..Nemde ?

Előzmény: Törölt nick (18230)
sörösgigant Creative Commons License 2014.09.16 0 0 18232

Épül-épül. Azt viszont nem értem kinek.....

Előzmény: Törölt nick (18231)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 18231

A nagy ,,akció" hevében szép nyugodt és érthető mondattal is leírhattad volna.:-))

 

Taszáron épül a ,,peron"......

Előzmény: Törölt nick (18230)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 18230

Üdv.

 

Hunyadi traxx gépmenetben megyek Gyékényesről Kaposvárra.Most van Belegben.Délelőtt tehervonattal ment le UD-ról Gyékényesre.Amúgy ha már traxx.Nem tudja valaki,hogy a 204 és 205-ös IC-n (Rippl-Rónai IC) miért szili van és miért nem traxx?

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.13 0 0 18229

,,Csak" víz alá kerültek a biztosítóberendezés kábelei, kötődobozai.

Tévedsz, nem három hónap kellett hogy átadják. Augusztus elején kezdték el a vágányokat beépíteni, pont 1 hónapjuk volt, hogy a vonatok megindulhassanak.

Elég aggasztó a helyzet, mert szinte sehol nem látni munkákat. A vasúti és közúti munkagépek nagy része is eltűnt. Olyan az egész, mintha ígyhagynák...

Szerintem még a keceli átjáró nincs 80-as.  

Előzmény: Törölt nick (18228)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.12 0 0 18228

Mi a franc volt ma Baté-Kaposvár-elág között?Végig 40-el ment a vonat,több helyen (átjárókban és térközöknél) 15 km/h-val ment a vonat,illetve egy-két helyen 20-al.3 hónap kellett,hogy átadják a pályát a forgalomnak,de még mindig tökölnek a bizt.berrel meg ezzel-azzal. Ja hamár itt tartunk:Taszárt mikor fejezik be?Ja még valami.Érdekes,hogy Kaposváron Keceli átjárót már májusban megcsinálták és 4 hónap kellett hozzá,hogy felemeljék 80-ra az átjárót.Volt itt valami gond azért nem emelték fel az átjárót korábban 80-ra? 

trizs77 Creative Commons License 2014.09.11 0 0 18227
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.10 0 0 18226

A Baté-Kaposvár vonalszakasz az átépítés után - felgyorsított videó:

https://www.youtube.com/watch?v=I_gwrpDdnAQ

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.10 0 0 18225

  A 8807-es sebesvonat  Fonyód előtt 418-320, és 418 122.    2014 09 09.

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.10 0 0 18224

Az alépítmény javarészt megfelelő állapotú végig a déli parton, nem szükséges komolyabb talajstabilizálás, csak bizonyos kritikus szakaszokon.

Előzmény: MCA-001 (18223)
MCA-001 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 18223

És tényleg nekiálltak:)

http://iho.hu/hir/indul-a-del-balatoni-vasutvonal-fejlesztese-2015-nyarara-vegeznek-140909

 

Az alépítmény ezek alapján nincs olyan rossz állapotban?

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.09 0 0 18222

Ma reggel a 047-es Csöpi volt már a ,,répatartalék". Nagyon helyesen, mikor végig ott a drót...

Előzmény: Törölt nick (18221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.09 0 0 18221

Ha már répa,milyen gép lesz a répatartalék?Megint szöcske mint tavaly?Vagy dácsia?Szerintem a szöcske előnyösebb volna.

Előzmény: Törölt nick (18220)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.09 0 0 18220

Kaposváron az első répavonat.

sörösgigant Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18219

Messze van. Elmúltak azok az idők mikor a fél falu leballagott a messzi állomásra, fél nappal előbb, mert ugye váróterem van, váróvonat nincs...Ott szépen felültek a vonatra, aztán nekiálltak a hazainak, illetve melósok hada bóbiskolt, olvasgatott a munkásvonaton....

Munkás sincs annyi, a gyerekek háztól házig buszoznak, és gy tovább...Nincs már a restiben ebédelő kishivatalnok, utazó ellenőr, stb....Ott söröző melós, ezért resti sincs....

 

Háztól-házig, ahol érdemes vonatozni, ott rhanás a vonatra-vonatról, az állomások csak esetleg a ki-beszállast megkönnyítő létesítmények.....

Amúgy Ka-Ud között 20-30 éve sem nagyon volt utas, kivéve a reggeli iskolást , meg pár délutáni műszakos vonatot.....

Előzmény: M40-109 (18218)
M40-109 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18218

Talán nem lenne elvetélt ötlet Baté és Nagyberki közé Mosdósra telepíteni egy megállóhelyet. A kórház miatt biztosan nagyobb forgalma lenne mint Taszárnak.

Előzmény: Törölt nick (18216)
trizs77 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18217

A főútvonalon könnyen megközelíthető, naponta 21 autóbuszjárat érinti. Vasútállomása Kaposvár – Dombóvár vasútvonalon 3 km-re fekszik a község központjától." (Forrás: Wikipédia) Vajon miért nincs utas az állomáson.......

 

-------------------

 

Pedig milyen romantikus lehet egy bakfis/kamasz lánynak, ha a városi gimnáziumba menet reggel kiballaghat a csalitoson át, térdig harmatban egy hűvösebb őszi reggelen arra a vasútállomásra..................:-))

 

 

Előzmény: Törölt nick (18216)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18216

Biztos a csodára várnak, hátha egyszer magától beindul a forgalom a vágányon. Az is csak hiú ábránd, hogy reptéri gyorsvasút lesz majd ide. Vagy ehhez hasonló, ez nem az a környék, ez szegény vidék messze a fővárostól. Az átépítés remek alkalom lett volna rá, hogy a reptéri vágányt felszedjék, rendezzék a terepet, a vasút helyén szántóföld legyen.

 

,,A főútvonalon könnyen megközelíthető, naponta 21 autóbuszjárat érinti. Vasútállomása Kaposvár – Dombóvár vasútvonalon 3 km-re fekszik a község központjától." (Forrás: Wikipédia) Vajon miért nincs utas az állomáson...

 

Előzmény: sörösgigant (18215)
sörösgigant Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18215

Minden, csak nem kész. Viszont legalább mehetnek a vonatok....

Amúgy....Min szükség a taszári kiágazásra, minek állnak meg a vonatok Taszáron ?.....Maximum váltásidőben forgalmi okból, oszt jónapot....

Előzmény: M40-109 (18213)
M40-109 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18214

Bocsánat, az 1-es kép rendes felbontásban is megvan.

M40-109 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18213

Akkor egy mai képgaléria a már átadott pályáról

1. látszik a különbség Kaposvár elágazás után.

2. Szépnek szép, egyszer talán 100-zal is megy majd itt a vonat.

3. Az átjárónál még dolgoznak.

4. Valahogy látszik, miért van 20-as lassújel a taszári 1. vágányon.

5. Visszatekintve se szebb a vágány és környéke.

6.A reptéri elágazót Kaposhomoknál még csak sejteni lehet.

7. Batéig már új a pálya.

8. Járható a taszári 2. vágány is (búvárok számára). :-)

9. A nap gyöngyszeme az előrébb álló munkagép, amelyik a szili kürtéjére még egy picit balra fordult, majd a második kürtjelre gyorsan jobbra. Nem tudom, csattant volna-e, de minimum határeset volt.

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18212

Hát elbírt volna az eksön még pár hetet az biztos...

Taszárnak mindegyik vágánya járható, kivéve ha nem foglalja el a munkagép ill. az anyagolós vonat. Az átmenőn ma már mentek is teherek, csak nincs még sehol a peron mellette, az ablakosak ezért mennek 'szérül. Délután már nem volt hívójelzés.

Szentjakabon biztos hallottad is a leszállók ,,Istenes verseit" (ha ott voltál a vonaton). Elég csúnya volt...

3 hónap alatt sikerül megcsinálni a ,,mocsarat" Vmax 60-asra, amiben 40-es és 20-as lassújelek vannak. Tehát egyelőre nem csináltunk még semmit hétmilliárd meg akármennyiért. (gonosz túlzás)

Az átjárók csak immel ámmal vannak összerakva. Jó nagy gödör lehetett ott lenn, amit 3 hónapig kellett feltölteniök, mert hogy a vágányokat kb. 3 hete kezdték fektetni, az tény.

Szemre jól néz ki az egész, bár a homoki peron és a teljesen felesleges taszári reptéri kiágazás egy kicsit böki a szemet. Itt-ott azért elég jó árok is ásódott...

Ha rajtam múlott volna, akkor mindenek elé helyezném a felszíni vízelvezetés szakszerű megoldását, amely ugyanúgy tönkreteheti ezt az új pályát is idővel.

Előzmény: Törölt nick (18211)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18211

Megyeget!?

Összekókányólva,kábelek szana-meg a széjjel, Taszár 1 vágány járható! Több helyen hívójelzés!

Kaposszentjakabon az utasok az ottfelejtett síneken csuszkáltak, az a magasperon! ha nem figyelsz a sötétben bokádat töröd!

Előzmény: sörösgigant (18209)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18210

 A lóerők versenye Imremajorban a Balatonfenyvesi GV napján.

sörösgigant Creative Commons License 2014.09.08 0 0 18209

Jelen pillantaban úgy néz ki, hogy megyeget a vasút a mocsárban.....

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.05 0 0 18208

Valóban azt láttad,a 020-as Nohabot láttad.Az átépítésnél ez a gép anyagol.

Előzmény: faros1 (18207)
faros1 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 18207

Mintha a Nohabot láttam volna kedden szerdán délután Taszár- Kaposhomok vonalában kövekkel megrakott kocsikkal.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!