Minősítőt is ismerek, aki nem minősítteti le az egyébként minősíthető állapotú, de már korábban forgalomba helyezett kocsijait, neki megéri azt a párezer forintnyi súlyadót, hogy ne szólhasson bele senki és semmi abba, hogy mit csinál a kocsijával.
Hát persze. Más kérdés, hogy szeretem az idiótákat provokálni. Gyermekkoromban az állatkertben a majmokat bottal piszkáltam, és röhögtem rajta, ahogy rázzák a rácsokat... de most már itt az index. :-p
Így igaz. A Sunbeam 1970 óta van Magyarországon (1961-ben született és Párizsból jött...). Ha egymód van rá, minősítő soha ne mfogja látni és nincsis vele semmi gondom-bajom az egyre ritkuló műszaki apróságopkon kívül, hálaa barátomnak, aki mostanában kezeli.
A Rovernél azt hittem, hogy most már végre Európában élünk, tényleg azt tehetem, amit bárki más az unió területén gyakorlatilag megtehet.
Hát ez volt a legelső óriási tévedésem, a második meg, hogy hittem a "Muzeális Minősítő Bizottság" (idézőjelben, hiszen gyakorlatilag nem létezik ilyen valami...) kinyomtatott betűinek.....
Hát igen, bár nem tudom, hogyTE most megint tévedésbe nringatod magad, vagycsak úgy vagdalkozol: a Mercis tudtommal nem minősítő, hiszen a MAVAMSZ honlapjára éppen ő írt egy reklámcikket a Mericjének minsősítése kapcsán, hogy milyen klasszul, gördülékenyen, udvariasan, korrekten zajlik a minősítés...
A többi tökéletesen igaz. A rendszer alapjaiban (jórészt feleslegesen túlzóan, de) jól van kitalálva, ám a működtetése minden szempontból minden szinten vérlázító!
És a legszomorúbb az egészben, hogy mindez "berkeken belűl" egy viszonylag szűk csoportnak "köszönhető"... Ugyanezzel az erővel "normális" emberek normálisan is tudnák működtetni, mert a rendszerben elvben benne van a korrektség lehetősége. ....
Köszi, de az én elvem az, hogy a támadási felületet minimalizálom. Most is civil rendszámos kocsim van, és a következő is az lesz, az tuti. Nem mintha én nem hurcolásznék be szívesen külföldről akármiket... de nem akarok úgy járni, mint Derekbell, csak legális magyar járművet veszek, érintetlen azonosítókkal, forgalmi szerinti tulajdonostól, amit öt perc alatt minden gond nélkül a nevemre vakarnak az ocsmányirodában, és ami nem ilyen, azt csessze meg a gazdája, papirozza le, és aztán majd tárgyalhatunk, addig nincs miről.
Hát persze, az emberek nem egyformák, az egyiknek ez fontos, a másiknak meg amaz, az egyik kicsit engedékenyebb, a másik szigorúbb. Egy jól működő rendszert viszont éppen arról lehet megismerni, hogy ezeknek a szubjektív tényezőknek a szerepét igyekszik minimalizálni. Ha a mercis elkergethet 20 ponttal, és fellebezésnek helye nincs, az nem egy jól működő rendszer. Annál a teljes tiltás vagy a teljes engedélyezés is nagyságrendekkel jobban működik, akkor is, ha előbbi esetben sérülnek a burzsujok érdekei, illetve utóbbi esetben "mindent elárasztanak a megélhetésiek". Az önkényeskedés a legrosszabb, és aki büszkén vállalja, és kiáll mellette, mint a mercis, annak komoly baj van a világképével.
Szinte látom magam előtt, ahogy zokog Merciw115 kolléga miközben búskomoran kaparássza a falat :-))) azért mert látatlanban adott 20 pontot... Miközben nem is tagja semmiféle bizottságnak.
De vedd úgy, hogy nem 0-ról indulsz akkor nem is olyan rossz :-)
Bizottság van egy nagy, megfoghatatlan, nem létező egész és vannak kis helyi, létező, látható, érzékelhető bizottságok. Azok talán nem mindenhol olyanok, amilyennek én ismerem és TE ismerni véled....
Részükről a korrekt pontozás lenne a kegy. :-( Látod, nekem 20 pont van kimérve, és oda sem kell mennem (illetve az semmin sem változtat), és még utána még ő van megsértőve, ha közlöm mi a véleményem róla, és mérgében a falat kaparja, hogy nem vagyok neki kiszolgáltatva, mint ahogy te voltál.
Ez a bizottság aztán tényleg mindennek a legalja. :-(
Nálunk chello van, semi modem. Bekapcs és megy. Lakásfelújításnak vége, már csak rendcsinálás, de a netes élet soha nem állt meg....
Amúgy egy kis tévedésben vagy már megint Roverügyileg, mivel itt nem kellett volna senkinek semmiféle kegyet gyakorolni, semmiféle kivételezést alkalmazni, csupán korrektül azt és annyira kellett volna lepontozni, ami és amennyire megérdemelte.
És akor máris nem bukott volna meg. De mivel minden áron meg akarták buktatni az "illetlen visszapofázásom" miatt, ezért ugyebár hazudtak tücsköt-bogarat....
Itt. De TE nem vagy számomra sem beszélgető- sem vitapartner.... Amúgy nézem a tévét és figyelem, hogy győztünk-e...
Mága múgyabbul: maeegész nap aRoverel kirándultunk. Beszárás, olyan jó ésakkor siker, hogy többször majdnem tömegszerencsétlenség történt miatta a Szentendrei úton és bárhol, amerre csak mentünk. És senki nem a fényezését, vaga aza ablaok gumitömitéseit fikázta, hanem ájuldozott, hogy milyen aranyos kis Rolls-Royce.....
Most mégis mire számítottál a 20 pontos beszólásod után? Hogy majd elkezdem a seggedet nyalni, hogy adjá 74,5-öt, mint Derekbellnek, és utána megköszönöm a kegyet? És most rohadtul frusztrál, hogy eszembe sincs, és van rendszám a kocsimon, amitől semmi módon nem tudsz megfosztani? Hát, szar lehet. Zabálj egy kis kaviárt, vagy told le holnap valamelyik csicskádat, felettem nincs hatalmad, muhaha!
ON Ha ott lennék, akkor - annek ellenére, hogy nagyon nyugodt ember vagyok - egy akkorát kapnál hogy... és itt most idézhetném keepetet... bunkó vagy. [pont] OFF
Akkor talán nézd meg az előzményét is, amiben látatlanba közölted velem, hogy max 20 pontra számíthatok a veteránvizsgán, ha te is ott leszel. Ilyeneket elitista kaviáros seggfejek szoktak mondogatni, tehát elitista kaviáros seggfej vagy. Irasd rá a névjegyedre! :-p