Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2021.01.05 0 0 12604

A blokkban lenne hiba???

Előzmény: Bocika79 (12603)
Bocika79 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 12603

Köszönöm az eddigi segítségeteket,

jelzek ha valami kiderül, 

pár napon belül megbontják a blokkot.

mica-r Creative Commons License 2021.01.04 0 0 12602

Kerestétek az okát a fulaldásnak?

Előzmény: Bocika79 (12601)
Bocika79 Creative Commons License 2021.01.04 0 0 12601

Tudtommal nem volt.

Előzmény: atuc (12599)
mica-r Creative Commons License 2021.01.04 0 0 12600

Nem nagyon kopik a veztengely. Elmegy az 2x ennyit is.

Előzmény: atuc (12599)
atuc Creative Commons License 2021.01.04 0 0 12599

Tehát késik kicsit. Emellett ellenőrizni kellene a vez.tengelyt kopásra, alapbeállítást stb.

Vezérműtengelycsere volt benne valamikor?

Előzmény: Bocika79 (12598)
Bocika79 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 12598

1.6-1.2 között ugrál

Bocika79 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 12597

1.2 alapjáraton.

atuc Creative Commons License 2021.01.03 0 0 12596

Mennyi a szinkronszög?

Előzmény: Bocika79 (12595)
Bocika79 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 12595

Igen, kicserélték a jeladót.

Azóta vcds-sel illesztettük a dpf t és

csináltam egy kényszerített regent, a műszerfalon el is tűnt a dpf ikon.

Közben véletlenül kiderült h ha regenerál az autó akkor hibátlanul megy mint előtte.

De ha lefut a regen akkor megint fulladozik és "büdös" a kipufogó.

 

Közben kaptam egy tippet hogy lehet elugrott a vezérlés 1 fogat?!!

Állítólag alul a kis keréken szokott elugrani.

Régen volt cserélve - 196E nél most 321E van benne, 210 az intervallum.

Az nem adna ecu hibát?

De nagyon érdekes h regen alatt megy rendesen...

Amúgy előtte mikor regenerált kb. 5-600km enként érezhetőbben jobban ment az

autó és füstölt is közben kékeset. Ez érdekes volt mert a többi autónknál nem lehet különösebben érezni semmit.

 

képek regen előtt/után:

 

 

mica-r Creative Commons License 2021.01.03 0 1 12594

Azt a fulladozást kéne felderíteni.

Előzmény: Bocika79 (12592)
atuc Creative Commons License 2021.01.03 0 1 12593

Ezt látni kéne.

De igen, kell illeszteni az új DPF-et.

A letört jeladót kicseréltétek?

Előzmény: Bocika79 (12592)
Bocika79 Creative Commons License 2021.01.02 0 0 12592

Sziasztok!

Továbbra is fennáll a problémám:

Megy, de fulladozik gázadásra az autónk,

DPF jelzés folyamatosan világít, jelenlegi koromtömeg 31,8gr,

önmagától már nem indít regenerálást,

de ha vcds -sel adunk neki egy állóhelyzeti regen.t akkor tökéletesen megy az autó.

A 2.-3. újraindításnál viszont visszatér a hiba, fulladozik.

Az ECU hibatárolója üres.

Próbáltuk a vegyszeres tisztítást, nem segített, előtte 42gr volt a terhelés.

Nem füstöl, szép hangja van.

Apropó: mosás után nem kéne illeszteni a DPF t?

Sajnos elég lepra helyet fogtunk ki, a szerelő letört egy hőmjeladót és leszakadt a flexicső is...

Csak egy mérési papírt kaptam ( flow előtte-utána ) kb fele lett.

Családban több crtdi van, de soha egyikkel sem volt hasonló problémánk pedig 300E futás felett vannak.

Bármi ötletet szívesen várok.

mica-r Creative Commons License 2020.12.29 0 0 12591

Hidegen mennyi a vízhőmérséklet diag szerint?

Előzmény: Passatpassat (12590)
Passatpassat Creative Commons License 2020.12.29 0 0 12590

Sziasztok. Segitsegeteket szeretném kérni. B6 Passat 2.0 TDI. Nem akar izzani. Izzok rendbe. Vizgombárol ha leveszem a szálat akkor izzik. Vizgomba csere megvolt. Nem javult. Valakinek valami ötlete? 

mica-r Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12589

Konkrétan mire mész azzal, ha valaki a távolból azt mondja, hogy a szivattyú lehet?

Én most javítottam meg nyomóvezetéket hasonló okból. 

Előzmény: Ervin 1 (12588)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12588

Köszi, viszont vannak olyan esetek, hogy bizonyos hibáknál mondjuk 10-ből 9-szer ugyanaz az alkatrész okozza a hibát, ezért kérdeztem így. Mondjuk ebben az esetben ha az ablakmosó szivattyú, akkor nem kell leszerelni a lökhárítót...ami már nagy könnyebbség.

Előzmény: atuc (12587)
atuc Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12587

Nézd meg mi ereszt, és cseréld ki. Ez így megy. Hibamegállapítás --> javítás.

Előzmény: Ervin 1 (12586)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12586

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy 2010-es B6-os passat kombinál (nem xenonos) el kezdett folyatni az ablakmosó folyadék a tartály környékéről, mi szokott itt tönkre menni? Mosó motor ereszthet, vagy szintjelző dugónál, azért kérdezem, hátha van valami típus hiba amit itt már ismertek. 

Köszönöm előre is a válaszokat!

mica-r Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12585

Annak sem lehet sok hátra

Előzmény: atuc (12584)
atuc Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12584

Akkor még a láncos balansztengely egység van rajta. Az remek. Ilyen autót csak nyomott áron vennék meg.

Előzmény: tibuci51 (12574)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12583

Szia!

Bocsi! Igen,az ellett írva! Az 189000km lenne.

Köszi,hogy szóltál! 

Előzmény: Viktorinogsz... (12581)
andreas19 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12582

Hasonló tudású és felszereltségű és belsőjű és állapotú CR TDI 2008. szeptemberi autóm van, a család az első tulajdonos, 147 E km, a kétharmada autópályán.
Az autón minden rendben működött, amikor idén, a szeptemberi vizsga előtt, Bosch szervízben közel 300 ezer forintot költöttem a futóműre.

 

Előzmény: tibuci51 (12579)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12581

Egymilliónyolcszázkilencvenezret írtál. Elírás?

Előzmény: tibuci51 (12571)
Bocika79 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12580

Bocsánat, nem fogalmaztam pontosan,

amikor még járt a motor, akkor néztük, de gázadásra fulladozott.

4 hónapja cseréltem benne EGR-t ( Magneti )

akkor volt folytószelepház is kitakarítva, de az nem volt vészes.

De számomra az a furcsa ( villamosmérnök vagyok ) hogy nincsen hibakód...

Talán mintha egy kb 1 deci víz hiányozna, de min. felett van a szint,

nem emlékszem olyan régen néztem szintet, de szép tiszta.

Előzmény: mica-r (12578)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12579

Az igaz,ha látni fogom az erőművet,majd sokat fog számítani. De a tulajdonosa is sokat elfog árulni! A vélemények és segítségek amit tőletek kapok,segít a döntésben,hiszen nektek már vannak tapasztalataitok ezzel a típussal kapcsolatba. (Nekem eddig Renault lagunám volt,illetve még meg van,de kiszeretném cserélni egy passatra. A laguna 2éves kora óta nállam van és meg voltam vele elégedve,de sajnos elérte a 20.életévét.)Szóval tudtok a döntésemben segíteni,mert úgy vagyok az autóvásárlással,hogy nem minden arany ami fénylik! 

Előzmény: saválló (12575)
mica-r Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12578

Hogyan vannak pl a porlasztók tűrésen belül, ha el sem indul a motor?

Fojtószelep, egr, porlasztó is szórakozhat.

Előzmény: Bocika79 (12577)
Bocika79 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12577

SZIASZTOK!

 

Segítségeteket szeretném kérni:

Van egy 2008 év végi 2,0 crtdi CBAB passatunk.

Egy ideje melegen 10ből 5-6szor csak a harmadikra indul de csak melegen.

Egyébként szépent ment.

Pár napja menet közben legyengült, majd végül csak 40-50-nel tudtunk haladni.

Finom gázadásra ment, erősebbre vagy terhelésre egyből lefulladt.

Azóta viszont rosszabb lett, egyáltalán nem indul, vagy csak pöffentget. km: 321.000

 

Ami érdekes:

Mechanikus zörej egyáltalán nincs, hangja szép most is.

DPF 2hónapja kitakarítva, új légtömegmérő.

Gyári VCDS hibát nem mutat, rail nyomás, élő adatok, AC pumpa, injektorok stb minden jó-értékhatáron belül vannak.

Hibatárolója ÜRES.

A hűtővíz tiszta, olaj szép, nem lett kevesebb/zavaros.

Ami feltűnt előtte h kékesen füstölt mindig mikor regenerált, ami kb. 5-600km enként volt ( csak városban fut az autó )

Egyébként füstmentesen működött.

 

Mi lehet a hiba?

Nem szeretnék milliós kiadásba futni, de ez valami mechanikus baj lesz.

megköszönök minden TIPPET.

Nyílván muszáj lesz belenézni/hengerfejet leszedni.

 

További Kellemes Ünnepeket.

 

Gyuri

 

mica-r Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12576

Én nem nagyon szeretem ezt a 3C Passat tipust, lehet hogy ezért nem is érzem reálisnak az árát?

Előzmény: saválló (12575)
saválló Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12575

Hm....az autó már elmúlt 14 éves, a kínálat tetejéből való.

 

Csupán információként...a kollégám szintén 2006-os Passatját, igaz "csak" 140 lóval 900 ezerért kínálja, gigamegak.rvajó megkímélt állapotban, annak a belseje ( is) szó szerint tényleg újszerű.

 

Persze ott meg a km a több.

 

" Valószínűleg még nem cseréltek rajta semmit."

 

Nyilvánvaló egy 2.0 PDTDI-n sosem kellett semmit sem cserélni, főleg a siemens PD elemek stb.-k miatt, ettől függetlenül kivételek mindig lehetnek.

Ha neked megfelel úgyis meg fogod venni, mondjon bárki bármit is.

 

Előzmény: tibuci51 (12574)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!