Keresés

Részletes keresés

cssz74 Creative Commons License 2008.09.18 0 0 1150

Értem.

A mai reggeli c. műsorban azt mondták, egész normálisan halad a Hungária. Én tegnap 14-15 óra közt mentem rajta jó tempóban, nézve a forgalmat, a fele nehéz tgk. volt, a forgalom sűrűsége kb. percenként 20-25 jármű haladt irányonként. (ez kb. 100-as tempóban) ez szerintem nagyobb forgalom, mint az M3-as Nyír elötti szakasza, illetve az M35-ös forgalma Debrecen elött. Azt gondolom, ez a mennyiség a híd átadása után biztos tovább nő. De már ennyi autó is indokolja a 2x2-es gyorsforgalmi bebonyolítást. A rendőrséget ismerve egyébként biztos rá fognak szállni a Hungárián a menetlevelek ellenörzésére, tehát erővel fogják szerintem kiszorítani a tgk.-at.

Én is sokszor írtam már ide, tiltakozva a megváltoztatott nyomvonal ellen (mármint ami a mi 17. kerületünket érintő szakaszra érvényes). Én nem mondtam, hogy a 18. szakaszt az érintettek megkérdezése nélkül építsék.

Egyébként csak jó lenne valami kompromisszumot találni ki arra is, bár nem az én dolgom, de ha az m6-on tudnak alagutat építeni (nem a beszakadásra értem) akkor itt sokkal inkább indokolt lenne. Pl. a Halmi erdő szélén le, majd a pakura tavaknál fel, X méter mélységben.

Előzmény: fater69 (1149)
fater69 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 1149

Kedves cssz74!

 

Attól tartok, valamit félreolvastál írásomban. Egy árva szóval nem állítottam, hogy az M0 beruházás értelmetlen lett volna, sőt pláne! Azt viszont bátran állítom (mivel a saját szememmel láttam), hogy a tranzit teherforgalom túlnyomó része változatlanul a Hungária - Könyves kálmán krt. vonalon megy át, vagy ha érthetőbben akarok fogalmazni, csak elhanyagolható hányada helyeződött át az újonnan átadott M0 szakaszra. És addig, ameddig ez így marad, felelőtlenség újabb kerülő utak építéséről beszélni, mivel az áhított, a tranzit tehergépjárművek kitiltása utáni állapot még nem állt elő, tehát még nem érzékelhető az M0 fővárosra gyakorolt jótékony hatása.

 

Az, hogy még nem érezzük ezt a jótékony hatást, teljesen természetes, hiszen még csak egyetlen nap telt el az új szakasz átadása óta. Nem is ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy az új kialakuló forgalmi helyzet ismerete nélkül már újabb propaganda kezdődött mindenféle kerülő utak építésének szükségéről. Márpedig valós forgalmi számadatok nélkül nem lehet, és nem is szabad utakat tervezni, erre bátorkodtam utalni írásomban. Illetve lehet, de csak súlyos tévedések árán, amit végsősoron vagy így, vagy úgy, de velünk fizettetnek meg.

 

Ami pedig a XVII. kerület feltárását illeti, bizonyára igazad van, Te élsz ott, tehát leginkább Neked kell tudnod, hogy mire van szükségetek. Én viszont a XVIII. kerületben élek, párszor már én is írtam ide a minket érintő KKK nyomvonalról. Hidd el, hogy mi, itt élők, elég pontosan tudjuk, hogy a kerületünkben mi számít értelmes beruházásnak, és mi nem.

 

Nem szeretnénk hátrányosan befolyásolni egyetlen másik kerület fejlődését sem, mint ahogy azt sem szeretnénk, hogy mások kedvezőtlenül befolyásolják közvetlen környezetünk alakulását.

Előzmény: cssz74 (1148)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 1148

Tisztelt fater69!

Én ma haladtam a 5-ostől Nagytarcsáig. Én nem ezt tapasztaltam az új M0-áson. Bár alig 1 napja adták át, és még a Megyeri híd nincs megnyitva, mégis délután 2 órakkor jó tempójú (100-110) de egész jelentős forgalmat tapasztaltam, aminek kb. a fele volt nagyobb tehergépjármű. Ismerősöm elmondása szerint reggel nagyobb volt. Úgy tudom a városból való kitiltás egyrészt jelenleg a megyeri híd hiánya miatt lehetetlen, másrészt türelmi idő után, 2009 januárjától fog megtörténni. (remélem legkésőbb akkor) Pár hírforrás mérsékelt forgalmat jelzett a Könyves Kálmánon és a Hungárián mai nap. Véleményem szerint ez értelmes beruházás volt, kár, hogy eddig kellett rá várni, és remélem mihamarább bezárul. Minden Bpestinek, és közvetlen közelében lakónak komoly érdeke, akárcsak az itt átutazóknak.

Én a 17.ben lakom, párszor már írtam ide, a minket érintő nyomvonalról. A KKK-nak a pesti utat az M0-al összekötő része azt gondolom ön,agában is értelmes beruházássá válna, hogy észak, nyugat felé segítse a 17.ker belső részeinek és kőbánya külső részeinek csatlakozását.

Előzmény: fater69 (1147)
fater69 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 1147

Megtörtént...

 

Ma a Hortobágyon volt dolgom, és mit hallok a kocsiban a hírekben: főpolgármesterünk közli, hogy kinőttük Budapestet, és drasztikus változtatásokra, na meg ÚJABB KERÜLŐ UTAKRA VAN SZÜKSÉG. Mondom magamban, te jó ég, befuccsolt a vadonatúj M0 szakasz, nem győzi a hirtelen rászakadt forgalmat.

 

Elnézést kértem kollégámtól a nem tervezett kitérőért, és irányt vettem hazafelé a 4-es főút helyett az M3 felé.

 

Kb. 16:45-re (abszolút délutáni csúcsidő) értük el az új M0 csomópontot. Kerestem a tranzit teherforgalom terelésére utaló táblákat, de ilyeneket nem találtam. Sehol egy többnyelvű utasítás, hogy a városba tilos a tranzit kamionoknak behajtani, és hogy csak az M0 vehető igénybe a köztes főutak, meg az M5, M6, M7, M1 autópályák felé tartó, 3,5 tonnát meghaladó gépjárműveknek. Pedig mintha erről lett volna szó, vagy tévedek?!

 

Végighajtva az M5-ig, pontosan egy tucat kamiont sikerült megelőzzek átlag 110 - 115 km/h-val. Tehát semennyit. Viszont az M5 kivezető szakaszán a Hungária - Könyves K. krt. felől változatlanul hömpölyögnek a kamionok az M0 felé...

 

Most akkor miről is beszél a "derék" főpolgármesterünk?! Ahelyett, hogy egy gondosan megtervezett cselekvés-programot tenne le az asztalra, ami ténylegesen, rövid idő alatt megszabadítaná a fővárost a jelentős tranzit tehergépjármű tömegtől, újabb propagandába kezd, mindenféle kerülő utak szükségét bizonygatva.

 

Miért nem lep meg ez az újabb fejlemény?!

Előzmény: Kazi2 (1146)
Kazi2 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 1146

Ma M0-Kelet átadás...

Kezdődhet szép lassan a forgalomszámlálás.

 

 

fater69 Creative Commons License 2008.09.03 0 0 1145

Egy kis olvasnivaló: M0 átadás

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/m0ksz080903/

fater69 Creative Commons License 2008.07.28 0 0 1144

Honnan lesz pénz? Leginkább sehonnan.

 

Megy az álmodozás, a kapkodás, meg a sz*rkeverés ahelyett, hogy valamelyik illetékes kiállna a nyílvánosság elé, és végre tiszta vizet öntene a pohárba, és mondjuk feloldanák a több tucatnyi, a KKK miatt érintett ingatlan változtatási tilalmát, hogy ne lehetetlenüljenek el emiatt komplett családok...

 

Te jó ég, micsoda elvárásaim vannak, én kérek elnézést!

Előzmény: cs.adri (1141)
PrintScreen Creative Commons License 2008.07.26 0 0 1143
Ja, vannak ON vonatkozású részei.
Előzmény: PrintScreen (1142)
PrintScreen Creative Commons License 2008.07.26 0 0 1142
Lehet voltmár, de nekem új volt.
cs.adri Creative Commons License 2008.07.24 0 0 1141

Megkérdeztem a szomszédomat az elidegenítésről, állítólag nem keresték meg őket, vagy csak nem mondja meg.

Most néztem a tv 18-at, azt mondták, hogy a fővárosnak a metróépítésre is alig van pénze, ami napról-napra egyre többet emészt fel az önrészből. Így a kkk-ra honnan lesz pénz?

Pepin Creative Commons License 2008.07.23 0 0 1140
Tovább is kattintottál? Nekem legalábbis új volt.
Előzmény: Kazi2 (1139)
Kazi2 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 1139

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9011499

 

7037-es bejegyzés is megerősíti!

Pepin Creative Commons License 2008.07.22 0 0 1138
Lehet, hogy pezsgőt bontok?

Én pont ma olvastam a legújabb Városképet, nem volt benne semmi egyik beruházásról sem. (Érdekes, ezt már kikézbesítették.) Azon filóztam, lehet, hogy az önkormányzat taktikát váltott és inkább agyonhallgatja, mi folyik a háttérben, ahelyett, hogy tájékoztatna?
Előzmény: Kazi2 (1137)
Kazi2 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 1137

Ma este hallottam az infót (XVIII. kerületi ingatlanos, a kerületben vásárol telkeket és épít - általában - ikerházakat rá), mely szerint az Auchan dobta a tervezett áruháznyitás-tervét a kerületben (gyorsforgalmi mellett, a tervezett KKK egyik leágazásánál...) és már el is adta a területet!

 

Vkinek vmilyen információja ezzel kapcsolatban?

Igaz, nem igaz?

Ki vette meg? Mit épít?

KKK...???

 

acel Creative Commons License 2008.07.18 0 0 1136
Egyértelmű a hatás. A környék átalakul zöldövezetből ipari zónává. Mint pl a nagykőrösi erzsébeti oldala stb. Az olcso de nagyobb telkek vonzzák a vállálkozásokat, munkahelyként nem zavar a nagy zaj ha olcsó a telek.
Előzmény: cs.adri (1135)
cs.adri Creative Commons License 2008.07.17 0 0 1135

Ma majdnem megvették a házunkat,  viszont az utolsó pillanatban  visszamondták.

 Vajon mi lehetett az oka?????

A válasz nagyon egyszerű: a KKK

Félfüllel halloták, hogy a házunk mellett körút fog épülni.

 

Köszönjük szépen a kerületi vezetésnek, nemhogy elértéktelenedik az ingatlanunk, hanem ELADHATATLAN.

Ehhez viszont még egy kapavágás sem kellett, elég volt az elmélet.

Én most nagyon besz.....tam. Itt kell maradnom örökre? Ez egy rémálom.

Nagyon össze kell szednünk magunkat, mert nagyon nagy a baj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pepin Creative Commons License 2008.07.16 0 0 1134
A FigyelőNet által megkérdezett, az ügyben független ingatlanforgalmi szakjogász, Butánkov János szerint olyan esetekben, amikor az építési engedélyt a bíróság hatályon kívül helyezi, az építési hatóságnak mérlegelési joga van. Dönthet a hatóság úgy, hogy fölfüggeszti az építési engedélyt, de dönthet például úgy is, hogy az érvényes szakhatósági engedély meglétét elegendő a használatbavételkor igazolni.

Ez alapján lehet olyan végkifejlet, hogy az építtető egészen a használatbavételig építkezhet.
Előzmény: acel (1133)
acel Creative Commons License 2008.07.16 0 0 1133
Viszont ugyanakkor leállították a KÖKI átépítését

http://www.fn.hu/vallalkozas/20080415/leallithatjak_koki_center_epiteset/
fater69 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 1132

Végre közzétették a június végi Fővárosi Közgyűlés jegyzőkönyvi anyagát:

 

http://www.budapest.hu/resource.aspx?ResourceID=TirPortalBinary&documentversionid=63202

 

Számunkra a 190. oldaltól érdekes, többek közt a Cséry-telep ráépítési és földhasználati jogával kapcsolatos megállapodás megkötése. Főpolgármesterünk a határozat szerint 30 napos határidőn belül megköti a megállapodást az FTSzV-vel, a jogok a pályázaton majdan nyertes céget illetik.

 

Ennyit a Cséry dobásáról...

fater69 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 1131
Még nem dobták, csak felhatalmazták Mester urat, hogy tárgyaljon a dologról. És egy tárgyalás ugye, még akár lehet eredménytelen is...
Előzmény: cs.adri (1130)
cs.adri Creative Commons License 2008.07.10 0 0 1130

Ok, hogy dobják a Cséry telepet, de még mindig nem tudjuk, hogy mi van a körúttal?

Nagy a csend, bár Szaniszló úr azt mondta, hogy a kerületnek legfontosabb és elsődleges projektje a körút megépítése.

HL123 Creative Commons License 2008.07.10 0 0 1129

azé ezek a rohadékok jól elbántak ezzel a szegény kertvároskával...

ahelyett, hogy átvitték volna alagútban a "hegy" alatt...

 

(monnyuk igaz, hogy így is majd 50mrdba kerül ez a 8kmes szakasz, de ki a faxt érdekel?

még 100mrd sem lett volna sok, hisz nem mi fizetjük, hanem az adófizetők, azok meg nem mi vagyunk... :-) 

Kazi2 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 1128

 

Ha vki esetleg nem jutott volna hozzá (1. és 10. oldal):

 

http://www.varoskep.hu/pdf/varoskep_200807_1.pdf

 

 

maykuci Creative Commons License 2008.06.28 0 0 1127
A TV18 heti műsorában a POLGÁRMESTERI NEGYEDÓRA rovatban dr Mester László nyilatkozik a Cséri telepre tervezett komposztáló építésének elutasításáról, de a kérdezők nem teszik fel a kérdést a KKK-val való összefüggésekről.
fater69 Creative Commons License 2008.06.27 0 0 1126

Ha elolvasod a 1119 hsz-ben belinkelt Osan szerződést, láthatod, hogy az egésznek alapfeltétele a KKK megépülése. Persze nincs az a szerződés, amiből ne lehetne valami módon kifordulni, főleg akkor, ha annak a tartalma sért bármilyen magasabb szintű törvényt, jogszabályt (és a szerződés részét képező KKK esetében bizony van még jónéhány, ebben az értelemben nyitott kérdés).

 

Márpedig ha ezt igazolni lehet, akkor - egy majdani bírósági döntés értelmében - a szerződés semmissé válik. Kérdés, hogy ki a felelős egy nem megfelelő előkészítés miatt meghiúsuló szerződés miatt keletkezett kárért, amit az Osan felé meg kell majd esetleg fizetni?

 

A két aláíró polgármester takarózik majd azzal, hogy a Közgyűlés jóváhagyta a szerződés aláírását, és ők csak tették a dolgukat.

 

Egyébként jogilag érdekes a szerződésben az (még nem is láttam ehhez hasonlót ilyen kaliberű megállapodásnál), hogy nem beszél a KKK megépülésének meghiúsulásáról, és annak következményeiről, csak az esetleges csúszásokból fakadó késedelmes fizetésekről. Elgondolkodtató...

Előzmény: maykuci (1124)
cs.adri Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1125

Elméletileg a két beruházás erősen összefügg, de a körúthoz mégis foggal körömmel ragaszkodnak.

Sajnos oda kell tennünk magunkat, hogy elérjünk valamit. Gondolom ebben nem lesz hiba a lakosság és a civil szervezetek részéről.

Előzmény: maykuci (1124)
maykuci Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1124

HÍR !!!

Ha valaki még nem tudna róla!!!!

A Képviselőtestület június 19. ülésén a képviselők egyhangúan megszavazták, hogy a Polgármester kezdeményezzen tárgyalást a Fővárosi Önkormányzattal arról, hogy a komposztáló NE a XVIII kerületben épüljön meg. Ezt az 512/2008 sz Határozatban foglalták írásba. A hír ellenőrizhető a XVIII kerületi Önkormányzat honlapján a testületi ülések jegyzőkönyvei rovatban.

Ha nem lesz komposztáló, lesz-e kkk???

fater69 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1123

Hát, így magunk között, szerintem jól sejted.

Előzmény: Pepin (1122)
Pepin Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1122
Aha. Akkor ha jól sejtem, most azért a szerény 475 milláért megy a harc (lsd. 5.5/5.6 pontok), melyet az Auchan akkor fog kifizetni az önkormányzatnak, ha

"a Körútberuházás megvalósításához szükséges valamennyi engedély és jóváhagyás jogerőre emelkedett és végrehajthatóvá vált"
Előzmény: fater69 (1119)
fater69 Creative Commons License 2008.06.26 0 0 1121

Feltételezem, hogy 2005-ben még javában élt a mélyvezetésű fúrt alagutas terv, mert ez a vázlat egyértelműen azt ábrázolja.

 

Közben eltelt két röpke év, pénzszűke lett, az önkormányzatokat viszont köti ez a szerződés, ezért próbálták gyorsan, fű alatt keresztülvinni az olcsóbb, de nem oly emberbaráti verziót.

 

Inkább nem mondok semmit...

Előzmény: Kazi2 (1120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!