új (használt) autóvásárlásban vagyok, nézegettem Nissan Note-ot. Jókat írnak róla, de azt is, hogy autópályán szélzajos. Mi a tapasztalatok? Köszi ha megosztjátok.
Szerintem a keverekkepzessel van baj, hidegen mas kell mint melegen es az ezert felelos szenzor nem ad a hideg allapothoz megfelelo erteket ami az keverekkepzeshez kellene hideg allapotban. A szenzor altal adott ertek nem rossz, csak nem a hideghez megfelelo, ezert hibakod sincsen. Szerintem...
Sziasztok! Nissan Note 1.4 hidegindítási probléma. Hidegen elég nehezen indul be önindító dolgozik teker, aki jó. ahogy úgy mond bemelegszik hiba nélkül pöccre indul. Hibakód nincs, több pécsi szervizben sem tudtak rájönni a problémára. Esetleg valakinek vmi 5lete lenne?
CAMAGNA5W404 *CA MOTOROLAJ 5W-40 4L MAGNATEC SN/CF C; H97W10 *PR Olajszűrő Nissan. A zsu<pont>hu oldalrol volt a legolcsobb, onnet rendelek szinte mindent a kocsihoz. Egyszeru a csereje a szuronek is. De tehetsz bele Mobil motorolajat is, az is nagyon jo, eddig Castrol volt benne, ugyhogy most mar marad.
1.4 88le Note tulajok lettünk kb egy hete.. első tulajdonostól vettük át, őt nem zavarta, hogy elől utas oldalon hiába megy a fűtés, mégis nagyon hideget nyom jobb alulról..
Ez miért lehet? Jön a meleg is de sokkal gyengébben.. Kb lefagy az ember lába..
Szia, komoly tipushibarol nem tudok, aprosagok, pl. a csomagtarto elektromos nyitogombjanak a vezeteke neha elszakad, ekkor csak belulrol nyithato a csomagtarto, nem nagy mutatvany a szerelese, illetve a futomu nem szereti a rossz utakat. Babakocsit bele kell probalni hogy befer-e hatra, osszecsukva elkepzelheto hogy befer ha a kalaptarto kiveszed. Varosba eleg az 1.4-is, ahhoz kepest eleg jo a nyomateka mar alacsony fordulaton is. Tul nagy elvarasaid ne legyenek, az ules logyoghet, a valto sem nagy sztar, recseg ropog a belseje, de ezeket ha megszokod, akkor szeretni fogod, osszessegeben jo autorol van szo, csak helyen kell kezelni. En ajanlom a tipust.
Tegyél bele Mobil 5W-30-at és 15e kilométerenként, de minden évben egyszer cseréld olajszűrővel együtt. Nem kell ezt az olaj kérdést ennyire túldimenzionálni. Amúgy is az olaj minősitése a legfontosabb.
Elemcsere a kulcsban!? A szerviz ajánlotta, hogy tegyem közel a kulcsot a műszerfalon oda ahová az indítókulcsot be lehetett dugni. Nálam másfél év után kellett elemet cserélni. Kipróbáltam a tartalékkulccsal, azzal indult.
Nekem errol olyan emlek jut eszembe, hogy a kocsi elfelejtette a kulcsot, es ujra ossze kell hangolni a kulcsot az immobilizerral, amit talan a radion beutott koddal lehet megtenni. Errefele kell szerintem keresni a megoldast. Ugy remlik, hogy ha leszedik az akkurol a sarut akkor elofordul ilyesmi.
A turbótól engem is kiráz a hideg, maradtam már út mellett elszállt turbó miatt, de a Nissan dig-s motorján mechanikus töltő van, az autómatája pedig egyszerű CVT váltó, ezért gondoltam, hogy sok probléma nem lehet vele.
Az automata valto es a turbos motor tobb odafigyelest igenyel a szerviz es a hasznalat reszerol is. A szervizeles dragabb ha baj van, a fogyasztas elvileg jobb a turbossal. Valakinek nincs vele baja, valaki atkozza. En manualis valto + szivomotor parti vagyok, jobban jarnal ezzel a komboval, de ha jobban bejon amit irsz, akkor hajra.
Automata (CVT) váltós E12 Note vásárlásán gondolkozom, van vagy volt ilyen valakinek? Mire kell figyelni a típusnál a váltó illetve a motor vonatkozásában. Ha jól tudom csak kompresszoros motorral volt kapható, a feltöltő miatt kell-e tartani többlet kiadásra fogyasztás illetve szervízköltség szempontjából? A direkt befecskendezés miatt a motor hajlamos a kokszosodásra? Esetleg típushiba vagy gyári visszahívás volt a modellre?