Most írtad a másikba, hogy a JEL távolsági kocsi helyett dolgozott. Többi meg erre volt, arra volt. Akkor hogy jön ide, hogy helyi járat? :D Kevered a lecsót a spagettivel.
Sziasztok! Nyári szünetben (júniusban 25.-e után) GVM-401, HJP-378 van esély hogy ki lesznek adva? Illetve csuklós és szóló magaspadlós MAN-okból melyikekre van nagyobb esély, hogy ki lesznek adva? Előre is köszönöm!
Egy újkori topictalálkozót össze lehetne hozni? Engem speciel érdekelne hogyan is működött anno, másrészt az újabb belépők is bemutatkozhatnának. Ne hagyjuk, hogy egy gyerek ellehetetlenítsen bennünket. Esetleg találni egy olyan megoldást a fórumozásra, ahová csak meghívott tagok léphetnek be...
Korábban kétszer is végig olvastam ezt a topicot, hát ámultam és bámultam... Hol vannak már az év végi összefoglalók például? Partner lennék egy ilyen közösség újbóli létrehozásában.
Ó ne is mondd.. Mikor még külön gyűjtöttük a fordákat, hogy hol épp mit járt meg a többi szép emlék.
Sajnos ez a modern világ (okostelefonok, kütyük és társai) teljesen megfolytottak mindent. Emlékszem, régen még úgy történt egy adott topikra való belépés, hogy előtte bemutatkoztunk.. Azok a régi topiktalálkozók, ahol megosztottuk egymással az élményeinket. Egy nagy kedvenc leselejtezése sem ott kezdődött, hogy "innen-onnan" hallottam. Ezek mind a múlté.
Topiktársak! Nem szokásom belefolyni ehhez hasonló vitákba, de a történtek mellett már nem tudok elmenni. Én 2007 tavasza óta követem ezt a fórumot, a hatvanival és a pesti Volánbusszal egyetemben. Hosszú éveken át nagyon jól szórakoztam, mert informatív és segítőkész volt, szó szerint (járműkiadás, beszerzés, elosztás, sofőrségről mint szakma, stb...).
Manapság már inkább szomorú vagyok. A bántás-sértés minden mellőzésével szeretném megkérni az(oka)t a fórumozókat, akik az utóbbi hónapokban szó szoros értelmében széttrollkodják az egészet a véget nem érő, már-már erőszakos, de annál értelmetlenebb és nyugodtan mondhatjuk: butább okfejtéseikkel, FEJEZZ(E)ÉK BE! Egy lassan 20 éves, értékes párbeszédet akaszt(asz)otok meg, minden belesüllyed egyfajta obstrukcióba. A vége az lesz, hogy azok a topiktársak hagyják el a felületet, akiknek a jelenléte épp fenntartotta a 16 éve megszokott színvonalat.
Kérem, hogy akire a "Mindenkinek velem van baja!" vonatkozik, az gondolkodjon el picit ezen. Köszönöm!
Egyébként ilyen sem volt még, hogy egy város önkormányzata több, mint 1 milliárd forinttal tartozik, és mégis 10 db új buszt kap. Igen, nyilvánvaló, a mostani peres történetnek nincs köze a Zöld Busz Programhoz.
Még Eger legalább ápolja a kocsikat normálisan, de Salgótarján már mindent átvett, mert bebukott a flotta. Gyarmati JUX Localo, sárga Hajdus C56, gyarmati/szolnoki MAN-ok, a GXD, gyarmati/szolnoki C56 :)
Szerencséje az illetőnek, hogy csak azon kell rágódni, mennyi kocsi látszódik az Utas hu-n. Az a kettő-három darab.
Szolnok helyközi idén már 43 darab 0 km-es kocsival gazdagott. Hamarosan a helyi is 10 darabbal fog, pedig meg sem érdemli a megrendelő (tudom, ezek más úton érkeznek). Nem tudom elképzelni, ha Nógrád vagy Heves megyében élne milyen ámokfutásokba kezdene... Abszolút nem jogos a pattogása ilyen feltételek mellett.
Helyköziben Szolnok mikor vett kölcsön buszt? Vagy örökölt "meg" az utóbbi időben? És ez nem helyi. (Azt ugye tudjuk miért olyan). Én nem emlékszem rá. Max még az egyesítés idejének elején párat.
Azért Eger kölcsönbe tavaly nyáron Hatvannak már a HPS-515-től kedve, HXT-669-ig, később ősszel a HLD-874, HXT-687 mind kölcsönbe kellett adnia kis időre, mert Hatvan kidobott, vagy kidobattak velük mindent.. Ebbe már belehalt volna a t.társunk, ha ennyi matuzsálemet kellett volna látnia. Na meg, hogy Eger Békéscsabára vagy hónapokon keresztül Békéscsabára HPS-230-at járatta (C56) Tarjánba GXD-256 szintén.
Ami Tarjánban megy nem is részletezem. Már lassan több az "idegen" kocsi ott, mint az echte Nógrádos kis túlzással. A mostani szolnoki szökevényektől kezdve mind ott van. És még fel merte hozni a távolsági kocsikiadásokat, ami Szolnokon elvileg "rossz". Utas hu-t elég volt megnéznem. Tarjánból Egerbe már csak ma olyan kiadás volt, hogy HXT-661 (C56) FLM-536 (Credo EC 11) LIR-570 (C56) IPJ-445 (MAN SL). Tarján - Vácon havonta legalább 3-4x megesik, hogy nem hülyéskedem helyis kivitelű Volvo Alfa Localo.. kerül. Szerintem nem igen utazott még Agriás vagy Nógrádos terülten a cimbi. Akkor nem írna ilyesmiket.
Szerintem hagyjátok, hagyjuk teljesen figyelmen kívül amiket ír. Többen is javasoltátok már ezt, de többedmagammal csak válaszoltunk, mert nehéz ezeket szó nélkül hagyni.
De higgyétek el, Úgy tekintsetek rá, mintha itt se lenne. Bosszantó de ki kell bírni. Lehet eltelik két év mire felfogja mi a szitu, de egyszer vége lesz ennek. Vagy! Valaki egyszer értsen vele egyet. Kíváncsi lennék mi történne.. 😃
Reménytelen eset. Ő simán odaadná a Classicot, SL MAN-t más városokba, mert "ott úgy is van olyan". Az ottani sofőrök ülepe nem számít, hogy mit hajt, csak a Szolnok helyisé... Nekünk itt Szolnok környékén nem lehet egy szavunk sem, az RTR-ek meg oda távoztak, ahol tényleg nagyobb szükség van rájuk. Azt a luxust tényleg ne várjuk már el, hogy egy közel 4 éves RTR legyen a tartalék...