"...arról legyen egy korrekt felmérés az emberek nagy többsége mit néz..meglepő adatok lennének mert kb. 10 csatornát.."
Igen meglepődnél ha látnád a felmérések eredményét... Ha ez a szolgáltató "PR dumája" volt, akkor csupán egy kérdés: ha pont a Te kedvenc csatornád kerülne ki a kínálatból akkor nem lennél felháborodva?... Hidd el nekem hogy a 400.000 ÜF igénye minden csak nem homogén.
A másik dolog pedig az hogy "hozott anyagból" dolgozunk, a műsorokat nem a szolgáltató csinálja. Olyan szolgáltatót pedig nem tudsz mutatni aki képes elfogadható csatornakínálatot kialakítani "töltelék-csatornák" nélkül - elfogadható áron.
Ja és még egy apróság: ezen a fórumon ez a stílus eddig nem volt jellemző, itt a problémákat megbeszélni szoktuk, egy kicsit visszafogottabb véleménynyillvánítással... A Digi ügyfelének lenni pedig nem kötelesség, csupán választható opció.
Digi kábelem van. Csak az F1-et nézem, mást szinte soha. Ma bekapcsolom a tv-t 12:30-kor és nincs adás. Kénytelen voltam a neten nézni, nagyon rossz minőségben, hol kínai, hol lengyel nyelven folymatosan fel-fel ugró az egész képet betakaró, bezárhatatlan reklámokkal. A szolgáltatónál jeleztem a hibát. 72 órán belül kijavítják. Hát köszönöm szépen! Teljes mértékben föl vagyok háborodva! Ez nem az első eset!Ez ami leginkább felháborít! Pontosan ezt eljátszották az idénynyitónál is.
Ma volt itt a szerelő, az antennát kellett odébbrakni, tökéletes lett a kép. Az interneten adtam le a hibabejelntést, ezek szerint ez is müködőképes, pedig eddig jobban bíztam a telefonos ügyintésésben. Örülök hogy itt nem a fikázók vannak többségben, ha 4-5 évente lesz ilyen problémám, akkor én továbbra is örülök hogy digis vagyok.
Nem vettem kioktatásnak!:) Inkább köszönöm a reakciót!Nem is vitatom,h ár-érték arányban a Digi a legjobb a hazai piacon.Nem véletlenül váltottam rá.
A kérdést pedig azért tettem fel ha esetleg majd vmikor esetleg bővül vagy csatornákat cseréltek le más csatornákra akkor lehessen egy realtíve képet kapni.
Bár az eredmény várható volt az Facebook oldalt valamint más forumokat is nézegetve :)
Gyorsan tisztáznám hogy nem bántani és nem kioktatni akarlak, csupán válaszolnék az általad felvetett dolgokra:
Igen olvas(sák)suk az ügyfeleink kívánságait. Meg is próbáljuk figyelembe venni az esetleges csatorna bővítések alkalmával. Egy dolgot azonban tudni kell ezzel kapcsolatban: Mai gazdasági körülmények között (amikor a Digi Tv-t is mint más távközlési szolgáltatót) távközlési különadó sújtja és az egyes csatornák közvetítési jogai napról napra drágulnak - nagyon nehéz dolog a csatorna kínálat bővítése, a havidíjak emelése nélkül. Azt hiszem a Digi stratégiája jól érvényesült a szolgáltatás megkezdése óta, ami nagyon egszerű: árat csak akkor emelünk ha az elkerülhetetlenül szükséges! Sokszor hallom ügyfeleinktől (a párszáz Ft-os összes emelésre célozva) hogy 2006-ban még 2.400 Ft-ot kellett csak fizetnem, most meg 3.000-et! Igen, ez igaz, de arról általában elflejtkeztek hogy anno a 2.400 Ft az 32 db csatornát jelentett míg a 3.000 Ft-ért ma 53 csatornát kapnak...
Ezt a kis észrevételem tekintsd úgy hogy megosztottam a véleményem ezekről a dolgokról. Itt ebben a fórumban nem hivatalos állásfoglalást hanem a saját véleményemet írom le. (Nyilván nem letagadva a Digihez való kötődésem)
Én is csak jót tudon írni a Digi-ről!Pedig sok helyen ólvastam ,h nem valami jó a minőség.Nekem tökéletesen megfelel pedig elég kényes vagyok rá.Ezért is váltottam rá a helyi kábel tv-ről.A vétel is tökéletes volt eddig a szeles időkben és az esős időben is!!!Gondolom sok függ az antenna beállításától a mikor a szerelő felteszi.
98% a minőség a jelzőm.Ennél jobb nem is nagyon lehetne.
Csak még annyit, nem elégedetlenségből írtam a problémát, talán 5 éve van Digim, ár-érték arányban tényleg ez a legjobb. Én viharban áramtalanítok, így ez a veszély sem fenyeget hogy nincs adás, de még a legnagyobb hóesésekben sem volt semmi problémám. Most is csak azért csodálkoztam mert szikrázó napsütés van.
Köszönöm a gyors választ, de csak pár csatornám kockásodik, azért nem is gondoltam az antennára, "Vételi szint" 68-70% volt, csak a minöség ugrált. Akkor lehet hogy marad a hibabejelentés. Még egyszer köszönöm!
Szeptembertől kijön a HDMI-s csatlakozású beltéri a Diginél is, és azzal sokkal jobb minőség lesz a nagy felbontású (100 cm feletti) LCD és plazma Tv esetében is! Az időjárási tartalék, amelyről írtál is a hsz-ban, (hogy felhős, esős időben sem menjen el a kép) jó antennabeállítással jelenleg is stabilan megvan. Azt is jól látod hogy a fórumokra elsősorban azok irkálnak akiknek problémájuk van, mert az nem hír, hogy minden működik rendesen. Azt viszont felelősséggel állíthatom hogy nem lenne a Diginek 400 ezer feletti ügyfele, ha nem ezek lennének többségben.
A probléma valószínűleg az antennád elmozdulása miatt lehet, mert a 19-25%-os vételi minőséggel pixelesedni (kockásodni) kell a képnek - már az is csodaszámba megy hogy ilyen vételi minőség mellett még képet látsz... Megoldás: 1272-t hívni, vagy a megújúlt Digi honlapon online hibabejelentést tenni!
Napok óta erőteljesen leromlott pár csatorna minősége, állandóan bekockáz. Nem minden csatornánál, de a Digisport az pl. ilyen, az AXN CE el is ment, nem hiszem hogy időjárás függő lenne, mert napos időben is ez van. A jelmérésnél a "Vételi szint" megfelelő (68 - 70%), de a "Vételi minőség" (15 - 29%) folyamatosan változik. Nálam van a hiba vagy a Diginél?
Pár hsszel alább én is megkérdeztem Dénespapát, hogy mekkora Lcd-s tv-t lehet használni a müholdason. Láthatod a választ....100 felé ne menjen. Th, a Te tévéd ezt meghaladja. Több helyen láttam képet is, hogy ezek mennyire csikozodnak és pocsék. Úgyhogy le is mondtam a tévé cseréről, mert a hagyományoson remek a kép és a csatornabeosztásuk is számomra nagyon megfelelő. A többi hasonló szolgáltatónál sokkal vacakabb csatik vannak.
Várom, hogy hátha javítanak a technikájukon és rájönnek, hogy már modernebbek a készülékek.....
Úgy hallottam, hogy technikailag a T-Sat a legrosszabb és a legjobb, ahol már LCD-t is lehet használni, az a UPC.
Az eredmény: 20 óra telt el a bejelentéstől a hibaelhárításig. Nem a kártyaolvasó volt hibás, hanem a tápegység egyik kondenzátora. A szaki szerint ennél a típusnál a megemelt hálózati fesz. miatt egy idő után ez a hiba jelentkezik. A hibakeresés és javítás (panelcsere) a burkolat csavarjainak ki- és becsavarásával együtt kettő és fél percig tartott.
A beltéri kártyaolvasója vacakol, jelentsd be a hibát a 1272-n és ki fogják cserélni (1-5 napon belül) megy a szerelő telefonos időpont egyeztetés után.
Már sok éve tányéros DIGIt használunk, eddig semmi probléma nem volt vele, a kártyacsere is rendben lezajlott másfél éve. Humax Digi+II beltéri üzemel a kezdet óta.
Egy hete minden előzmény nélkül kiírta: "Kérem, helyezze be a kártyát." A kártyát kihúztam, majd visszatoltam és megoldódott. Azután két nap múlva ismét az előbbi hibaüzenet, ami egyre sűrűbben ismétlődött és felváltva jelentkezett: "A kártya hibás." üzenettel, amit egy néhány másodperces áramtalanítás "kijavított". Most ott tart, hogy valamelyik hibaüzenet egy-két percenként megjelenik, de előfordul, hogy órákig nem. Ilyenkor a kártya ki-be tologatásával vagy áramtalanítással újra nézhetővé lehet tenni bizonytalan ideig.
Volt már valakinek hasonló problémája? Tényleg a kártyával lehet gond vagy a beltéri vacakol? Mit lehet tenni? Hová lehet fordulni?
:-D Köszi... Csak egy kicsit felvidultam....a lényeget rögtön megértettem :-) Megvárom, amig áttérnek...ha áttérnek egy modernebb technikára. Az az igazság, hogy a digi több olyan csatornát tart, amit a többieknél nem találok, engem meg érdekel.
Na neharagudj telefonrol irok!Leirom megint.Ha lcd-t veszel ne varjal jo minoseget a digitol,mert megfogodd banni,olyan rossz a csatik minosege!a upc-nek van hdmi belterije,azon valamivel tisztabb a kep az lcd-n!
Köszi Neked is. Megfejtő kódot nem küldték, de kihámoztam, hogy lebeszéltél a vételről. Szerintem, ha nincs ékezetes - magyar - klaviatúrád, nyugodtam írj ékezet nélkül :-)