Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MyKappa Creative Commons License 2024.07.09 0 0 89858

Egy ismerősöm mondta, hogy beszállítanak ehhez a típushoz is és pont nem rég módosították az irányszámokat kb felére, mert nem úgy fogy a modell, ahogy várták. Aztán hogy ennek mennyi köze van a minőséghez - azt nem tudom. 

Előzmény: SalParadise (89856)
BmS1 Creative Commons License 2024.07.09 0 0 89857

A Mercedes sok mindent túlélt már.

 

Gottlieb Daimler "The best or nothing" szlogene sokáig talán igaz is volt, egészen 1995-ig. (W123, W124.... stb) Aztán jött a W210, ami egy nagyon sok sebből vérző, az elődökhöz képest nagyon silány darab lett.

Ráadásul a -piaci szempontból- legfontosabb, felső-közép kategóriában.  A Merci ezt a maga ellen elkövetett merényletet is lazán túlélte....  szárnyal.

Előzmény: SalParadise (89856)
SalParadise Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89856

Erről a Felelős vállalatirányítás órám jut eszembe... De hát így is megveszik, akkor jó ez így. :) 

Előzmény: MyKappa (89853)
BmS1 Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89855

 8HP-m

 

....és azért a  ZF 8HP egy sikeres darab, BMW-től  RR-ig, 

Előzmény: rfc (89851)
DonPrego Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89854

Meg fogom nézetni mint minden normális autohipochonder. Szerintem ez is olyan hogy 10-ből 9 embernek fel se tűnne ha nem mondom. Lehet az volt a baj hogy sose cseréltek olajat a váltóban aztán megvettem én és első szervíz alkalmával rakattam bele a friss olajat. Azóta belekerült kb 20e km. No mindegy, sok opció nincs, meg lesz csináltatva, két évet még tervezek vele aztán jöhet egy újabb ócskavas. 

Előzmény: rfc (89851)
MyKappa Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89853

OFF

 

Na ez is össze van rakva  :) 

 

https://www.facebook.com/share/v/4LbuwMkGxCqmivCj/

BmS1 Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89852

Minden komolyabb kopás egy enyhe zajjal indul, és akkor kell betölteni a molibdén-diszulfidos trutymót, 

 

Igen, pont erről írtam :-)

 

Egy zajnak lehet amúgy a foggeometria is az oka, a 8HP-m újkora óta huhog hátramenetben.)

 

Ez tökéletesen igaz, elég csak a régi idők Zsigulijaira,  S 105...120 stb  Skodáira visszagondolni. Az alapvető különbség, hogy ezek a játékosok már 0 km-es korukban is ilyenek voltak, ez nyilván nem kopás eredetű.

 

Előzmény: rfc (89851)
rfc Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89851

Minden komolyabb kopás egy enyhe zajjal indul, és akkor kell betölteni a molibdén-diszulfidos trutymót, nem pedig akkor, amikor már darál, és kuka a fél váltó. (Egy zajnak lehet amúgy a foggeometria is az oka, a 8HP-m újkora óta huhog hátramenetben.)

Előzmény: BmS1 (89850)
BmS1 Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89850

Nem akkor kell csinálni valamit, amikor már kopás is van, hanem amikor még csak hang ;)

 

Nem a vita kedvéért, szvsz. a hang éppen a már fennálló kopást jelzi.

Az az "áldott állapot" amit leírtál, nem túl gyakori :-)))  Az persze működik, hogy adott esetben a kopás még elhanyagolható mértékű, de enyhe zaj már van, egy jó  adalék ilyenkor gyógyír (lehet) a tulaj lelkének..   De meg tudsz győzni. :-)

üdv

Előzmény: rfc (89849)
rfc Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89849

Nem akkor kell csinálni valamit, amikor már kopás is van, hanem amikor még csak hang ;)

Előzmény: DonPrego (89846)
DonPrego Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89848

Én is valami csapágy berágódásra tippelek. Majd szaki megszakérti ha visszajött szabiról augusztusban. Szerintem nem szokatlan a meghibásodás, csak viszonylag jól bírja a márka magát lógó béllel is. A többi csak az elfogult tulajok legendája. 

Előzmény: BmS1 (89847)
BmS1 Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89847

Hello, Don!

 

A teljes érdektelenség állapotából hoztad vissza az oldalt némi kis friss fuvallattal :-D (Már majdnem betoltam ide egy csúnya OFF fotót :-D  )

 

Az autód még valamivel fiatalabb is, mint a hazai átlag-autó életkor, (elvileg) nem is annyira vészes km futású. Viszont nagy lelkesedéssel, derekasan magához vonzza a meghibásodásokat, aminek a mértéke  (Toyota mércével nézve) elég szokatlan.

 

A leírt hiba (emberi számítás szerint) vsz. kopás eredetű. Hogy a zajt esetleg csökkenteni ( megszüntetni??? ) lehet egy váltóolaj adalékkal, az egy dolog. De a kopás azért "nem gyógyul meg"  , ez a hiba elkendőzése, szvsz.

Előzmény: DonPrego (89844)
DonPrego Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89846

Igen kézi. De ha maga a hang nem valami probléma jele akkor tőlem maradhat. Majd meghallgattatom valami magát szakértőnek vallóval is. 

Előzmény: rfc (89845)
rfc Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89845

Ha kézi váltóról beszélünk, akkor LM1040-nel szépen el lehet kussoltatni a vinnyogást (nem sperres difiben is), nekem többször sikerült.

Előzmény: DonPrego (89844)
DonPrego Creative Commons License 2024.07.08 0 0 89844

Csak hogy mindenki megnyugodjon hogy Toyotával sem olyan egyszerű az élet: egy hónapja megkapta a kocsi az új kuplungot, hidraulika csöveket, kipufogóban új tűzkarikák. Viszont elmúlt szerintem egy évben észrevettem menetközben némi visitó/vinnyogó hangot. Még nem teljesen tiszta hogy 4-5-6 fokozatokban vagy 50kmh felett jön elő. Persze szakik elmentek szabira, megyek még én is ide oda, szóval augusztusig vagy kibírja vagy megint filmelőzetes (tréler) lesz.

downer Creative Commons License 2024.07.04 0 0 89843

Hát na, ez jutott eszembe az egészről. És ez a valóság, rohadjon meg...

Előzmény: Adm (89842)
Adm Creative Commons License 2024.07.04 0 0 89842

Megölted a forumot... nem is csodálom, ha arra a reklámra gondolok.

Előzmény: downer (89841)
downer Creative Commons License 2024.06.30 0 0 89841

Szkippeld...

Előzmény: probody (89839)
BmS1 Creative Commons License 2024.06.29 0 0 89840

Van igazságod, de azért szvsz. eléggé meghatározó, milyen közegben nő fel a fiatal.

 

Előzmény: probody (89839)
probody Creative Commons License 2024.06.29 0 1 89839

Az önbizalmat beléjük neveli a reklám, a filmek, média. Nem kötelező semmi, mindenhez joguk van. Nincs beépítve fék, nem tartanak semmitől és senkitől. Mi még úgy nőttünk fel, hogy azért tudtuk merről hány méter.

 

Előzmény: sooty (89837)
BmS1 Creative Commons License 2024.06.29 0 0 89838

Ez tényleg így van: minél inkább beleássa magát az ember egy területbe, annál inkább szembesül vele, hogy mennyi mindent nem tud :-(

 

 

Előzmény: sooty (89837)
sooty Creative Commons License 2024.06.28 0 0 89837

Á, azok a fiatalok ugysem hisznek el nekünk semmit! Csak nekem az nincs meg, h honnan az a hihetetlen önbizalom? Én meg bármilyen témába beleásom magam, mindig csak a kérdések jönnek, válasz csak nagysokára, tudatlanságom és kétségbeesésem pedig egyre csak nö!

Előzmény: BmS1 (89836)
BmS1 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 89836

A korábbi "olcsóbb" autóknál ez a direkt tápellátás elég gyakori volt.

 

A nehezen magyarázható, hogy ugyanabban az autóban a kisebb fogyasztókat relézik..Ha egy szakközép iskolában a 16 éves, közepes IQ-s növendéknek ezt elmesélnénk, komoly kétségeket támadnak benne szavahihetőségünket illetően  :-DDD

Előzmény: downer (89835)
downer Creative Commons License 2024.06.27 0 0 89835

Nem tudom, de a világítást még a Bravo család esetében is csak a 99-es modellévre elkészült facelift alkalmával relézték be. Volt is gond bőven a kormánykapcsoló belső érintkezőinél.

Előzmény: BmS1 (89834)
BmS1 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 89834

Urak,

 

A Fiat egykori sikerdarabjából  közel 9 millió! készült, de hónapok telnek el, úton egyet se látni.

A fotón egy OT-s szép példány, Turbo ie.

 

 

 

Mai szemmel érdekes megoldások...

 

Pár napos kérdés volt: a gy.kapcsolón mekkora áram folyik. Az Uno itt pl. nagyot alakított:

 

A (ködlámpa kivételével) a kpl. világítás árama direktben, relé nélkül a gy.kapcsolón keresztül folyik át. (Nem volt ez nagy ritkaság más típusoknál sem)

 

Az viszont érdekes, hogy a jóval alacsonyabb villamos terhelést jelentő ködlámpákat (úgy néz ki)   gondosan berelézték...  Tudja vki a magyarázatot?     :-DDD

 

 

 

 

DonPrego Creative Commons License 2024.06.27 0 0 89833

Köszi mindenkinek, visszatértünk hibamentesen. Másik off, ahogy kerestem adatokat a buszunkról, erre az eladó példányra leltem. Szerintem rohadt menő

https://autoline.hu/-/eladas/emeletes-buszok/Setra/SG-221-HDS--20061917381572820500

BmS1 Creative Commons License 2024.06.27 0 0 89832

Hello, Don

 

Többségünk vsz. közelről még nem is látott ilyen buszt. Hogy a motor működési elve adott, az nem biztos, hogy elég.

 

Mennyi lehet az esélye, hogy találgatásos alapon az út szélén, műszer, eszköz, szerszám nélkül sajátkezűleg, sikeresen leküzditek a problémát, ráadásul kicsi az esélye, hogy az utasok között gyakorló szakik is vannak.

 

Ha sikerül, igyatok meg egy üveg 12 csillagos  Metaxa-t, megérdemlitek :-))

 

 

Előzmény: DonPrego (89829)
Adm Creative Commons License 2024.06.26 0 0 89831

Műszaki hibára gyanakszom :)

Előzmény: DonPrego (89829)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.06.26 0 0 89830

Levegős üzemanyagrendszer:))vagy más:))

Előzmény: DonPrego (89829)
DonPrego Creative Commons License 2024.06.26 0 0 89829

Csak hogy ne panaszkodjatok hogy nem pörög a topic:

Setra 328 DT. Néha leáll a motor amikor a sofőr el akar indulni vele. Pár újraindítás után megint hibátlanul működik. Itt vagyok görögbe, nincs nálam ODB. Mi lehet a baj? Köszi! 😀

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!