Keresés

Részletes keresés

alkotasu Creative Commons License 2022.06.26 -1 0 5692

"5955 Bat időszakában pedig Leo vezérlőkocsi volt."

 

Itt valami nagyon nem stimmel.

1962. XI. hóban nem volt még Leó vezérlő, csak gőzös. Hiszen pont Te tetted be az 5964-es kísérleti vezérlő vezetőfülkéjéről az 1964-es képet. Ezt követően tehettek bele műszereket, egyebeket, de az már egy következő fázis volt.

Előzmény: MTU-890 (5691)
MTU-890 Creative Commons License 2022.06.26 0 0 5691

Egyezik.

 

5955 Bat időszakában pedig Leo vezérlőkocsi volt.

 

2007-ből van egy kép a 82-28 151-ról, de azon graffitis, ezért nem teszem fel.

Előzmény: szivats (5690)
szivats Creative Commons License 2022.06.26 -1 0 5690

"Az 5955 -> 82-28 151-es kocsinak ..."

 

Hát, nekem az van feljegyezve, hogy:

 

117 9275 (MVP) <- 82-28 151 BDb <- 82-26 055 Bt (gőzös vezérlő) <- 5955 Bat <- 4305 Bat

 

Szóval nálam van/volt 82-26-os pályaszáma, és 82-28 151-ként BDb volt a betűjele.

Előzmény: alkotasu (5689)
alkotasu Creative Commons License 2022.06.26 -1 0 5689

Urak!

Az 5955 -> 82-28 151-es kocsinak mi volt a betűjele? BDt, BD, vagy BDh? Mert vezérlőként nem használták, a pályaszáma sem a 82-26 lett, szóval nekem ez egy kicsit zavaros. '96-ban selejtezték ugye, és nem átépítették?

https://img.index.hu/imgfrm/6/7/3/9/IMG_0008376739.jpg

turntable Creative Commons License 2022.06.07 0 2 5688

Én ezt a 400-as vezérlős projektet inkább az IC vezérlő távvezérlés részének a bétatesztjének gondolnám. Bár abból is, ki tudja, lesz-e egyáltalán valami, vagy csak ötvenéves piros csikidám lesz átkókányolva meg faceliftelve hozzá. Lásd az IC színterves biciklis ex bmx kocsikat. Ha lenne valami, lassan el kéne kezdeni a Vectronos teszteket is.

Előzmény: dieter (5684)
r1232 Creative Commons License 2022.06.05 0 2 5687

Így van a Traxxon fővezeték nyomásvezérelt a villamos fék, de nem csak távvezérelten.

Ha már lesz egy univerzálisan használható távvezérlési rendszer, miért ne működjön minden arra alkalmas járművel?

 

 

 

 

Előzmény: dieter (5684)
C50 Creative Commons License 2022.06.05 0 1 5686

Valószínű, a 102-esnek 25-én lejár.

Előzmény: Törölt nick (5685)
Törölt nick Creative Commons License 2022.06.05 0 0 5685

Köszönöm az infót! A mizsein lesz szükség rá?

Előzmény: dieter (5683)
dieter Creative Commons License 2022.06.05 0 5 5684

Igazából a fékezőszelep/fékvezérlés annyira nem probléma, (ha jól olvasom a távvezérelt Traxx-on még a villamosfék is működik a fővezeték nyomásváltozásától függően) hanem inkább az, hogy 123 Flirt és közel 40 KISS motorvonat után is gondolkodás van a Traxx-os ingán az elővárosban, most épp proto 400-as(!) vezérlővel. (Esetleg 300-as vagy 100-as vezérlővel nem gondolkoznak? )

Előzmény: turntable (5680)
dieter Creative Commons License 2022.06.05 0 0 5683

Igen, fővizsga.

Előzmény: Törölt nick (5677)
Törölt nick Creative Commons License 2022.06.03 0 2 5682

A 317, 332 nem tud még távvezérelni, jelenleg a 326-os készül Debrecenben elvileg, az tudni fog már.

Előzmény: Bbmot_634 (5681)
Bbmot_634 Creative Commons License 2022.06.03 0 0 5681

418 317, 321, 322, 325, 332, 334.

Előzmény: turntable (5680)
turntable Creative Commons License 2022.06.03 0 1 5680

Köszi szépen az infot. A 405 is át lenne még alakítva, meg az egyik osztrák, ami benn is van a jármüjavítóban, de nagyon megakadt most a projekt. Mondjuk érdekes páros a Traxx, meg ezek, az ex hatvani vezérlőkön D20-as fékezőszelep van, a Traxxon meg egy jóval modernebb fékvezérlés, de ugyanez igaz a Selectronos hörgőkre is, ott sem D20 van. Tényleg, arról Te vagy valaki tud valamit, hogy hány Selectronos hörgő van jelenleg? 

Előzmény: Törölt nick (5678)
C50 Creative Commons License 2022.06.01 0 0 5679

Nem tudom, emig mutatja.

Előzmény: Törölt nick (5677)
Törölt nick Creative Commons License 2022.06.01 0 3 5678

Traxxos próba volt, de már viszik is haza Debrecenbe az 586-os IC végén.

Előzmény: turntable (5674)
Törölt nick Creative Commons License 2022.05.31 0 0 5677

Köszönöm az infót! Mi okból került oda? Fővizsga?

Előzmény: C50 (5676)
C50 Creative Commons License 2022.05.31 0 1 5676

Elvileg Szolnok.

Előzmény: Törölt nick (5675)
Törölt nick Creative Commons License 2022.05.31 0 0 5675

A 141-es BDdf vezérlőkocsiról lehet tudni valamit? Debrecenben van jelenleg?

turntable Creative Commons License 2022.05.30 0 2 5674

Ma reggel egy Nyíregyháza-Debrecen-Nyugati PU sebes végére akasztva menetelt felfele a 402-es, Selectronos vezérlő Szolnokról. Újabb teszt lesz Traxx-szal? Vagy megy máshova hörgőzni?

király2644 Creative Commons License 2022.05.06 0 1 5673

VD FB bejegyzése alapján igen.

Előzmény: Godolloi HEV (5672)
Godolloi HEV Creative Commons License 2022.05.05 0 3 5672

Ma dél körül Pécelen egy BoBo-s Bobó vontatta a 318-as vezérlőkocsit Budapest irányába (kép sajnos nincs). Ma ment Miskolcról a Közlekedési Múzeumba?

indexfan Creative Commons License 2022.02.24 0 3 5671

Egy nosztalgikus és szomorú újságcikk jelent meg a Tiszaújvárosi Krónika február 24.-i számában "Ismeretlen ismerős: egy korszak vége" címmel. Valóban lezárult egy korszak, de nemcsak a 300-as vezérlők életében, hanem a Tiszapalkonya/Tiszaújváros-Nyékládháza vonal életében is. Idő kérdés és ezen a vonalon is megszünik a személyszállítás.

Akit érdekel a cikk, az alábbi linken letöltheti az újságot, amelynek ötödik oldalán található a cikk:

http://tiszaujvaros.hu/images/stories/tartalom/2022/08/2022_08.pdf

 

 

Előzmény: Törölt nick (5669)
481142-9 Creative Commons License 2022.02.21 0 1 5670
Előzmény: Törölt nick (5669)
Törölt nick Creative Commons License 2022.02.21 0 5 5669

Néhány kép szombatról, a 318-as BDdf vezérlőkocsi búcsúztatásáról:

tejesember21 Creative Commons License 2022.02.18 0 1 5668

Kettővel. Tehát Miskolcról elöl a szilivel, 431 366+Bhv+Bhv+Bdt 318 fog közlekedni.

Előzmény: Törölt nick (5665)
Vendégsín Creative Commons License 2022.02.18 0 0 5667

OK, de a 6. már egy másik történet.

Előzmény: MTU-890 (5666)
MTU-890 Creative Commons License 2022.02.18 0 0 5666

Parancsára, itt van mind az 5 oldal: :-)

 

Egy rajz 1972-ből is:

Előzmény: Vendégsín (5664)
Törölt nick Creative Commons License 2022.02.17 0 0 5665

1 Bhv kocsival fog menni Tiszaújvárosba? 

Előzmény: tothgun modells (5656)
Vendégsín Creative Commons License 2022.02.16 0 0 5664

Szkenneld be az egészet!

Előzmény: MTU-890 (5662)
RhB Creative Commons License 2022.02.16 0 0 5663

Naszóvalkéremszépen újfent hamut kell szórjak a fejemre, ahogy itt már megtettem...

 

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=160346574&t=9133997

 

A szórás oka a fenti link kiinduló hsz-e:

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=160346402&t=9133997

 

illetve kontextusba helyezve:

 

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=160345805&t=9133997

 

 

A helyzet az, hogy anno 30 évvel ezelőtt a rendelkezésemre álló két állomásítási jegyzéket (1979 és 1987) felvittem a számítógépre - most is ezekből dolgozok, ha meg kell valamit nézni. A később hozzám került 1974-essel ez nem történt meg. Nemrég persze csak a 1987-es került elő, a két lényeges nem. Most sikerült megnézni a másik kettőt is, és hát hümmmmmmm.....

 

Szóval a 1979-esben van egy kis "trehányság", amit én anno a rögzítéskor "kijavítottam". Hát nem kellett volna. Most ezt nézegetve, értelmezve, plusz az archívumos anyaggal ugyanezt téve nagyon úgy néz ki, hogy 1979-ben volt még olyan 0-ás vezérlő, ami csak a főjavításkor lett 100-as, de nálam már 1979-esben így szerepel. Kinyithatna már az Archívum, nagyon kéne menni tisztázni ezeket a dolgokat.... (Na meg más miatt is.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!