Keresés

Részletes keresés

ATTILA0049 Creative Commons License 2024.01.16 -2 0 38464

Topictársaktól szeretném kérni az NRL-902,904,906,909,922,924,926,929,932,934,936,939 ezeknek a buszoknak a fordáit jó.

117 169 Creative Commons License 2024.01.15 0 0 38463

És Kazincbarcikán az NRL-950 be is ...

Előzmény: Isubusz (38462)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.15 0 4 38462

Miskolcon is elkezdtek kijelzőt szerelni a Mercedes Intouro buszokba. Többek között már az alábbi buszokban található: NRL-902, NRL-907, NRL-912, NRL-923, NRL-927, NTL-986

Rago17 Creative Commons License 2024.01.14 0 1 38461

NRL-902 a TDE-319 helyett jár 6:40-kor Szirmabesenyőbe, utána 7:20-tól 12:20-ig tartalék. A 6:55-öst az NRL-908 csinálja. Jelenleg a 6:40-es besenyői járaton és visszairányba számolják az utasokat, hogy meg tudják szüntetni a járatot, mert akkor a 902 tudná vinni a 6:55-öst.

Előzmény: sávore (38459)
431365 Creative Commons License 2024.01.13 0 3 38460

Nagy szavak, nagy szavak.. kérlek menj ki majd hétfő reggel és nézd meg, és utána mondd, hogy tudsz mindent drága barátom.

 

Igaz most a KXG-395-öt várd majd, ha le nem robban addig.

Előzmény: sávore (38459)
sávore Creative Commons License 2024.01.13 -2 0 38459

Kötve hiszem , NRL-902 és 934 járatot cserélt. NRL-908 biztos hogy nem megy nyék felé. Hidd el hogy én Tiszaújváros felé mindent tudok 

 

Előzmény: Isubusz (38458)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38458

NRL-902 reggel 06:40-kor Szirmabesenyőbe megy TDE-319 helyén, ami 06:50-kor indul Hajdúszoboszlóra NML-995 helyett, NML pedig 07:45-kor megy Egerbe. Mivel az NML reggel később kezd, ezért nem tud indulni 06:50-kor és a többi csak követte egymást.

Előzmény: sávore (38457)
sávore Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38457

Korrigálnék!

NRL-902 vette át a járatot és az NRL-902 06:40-es kistokaji körét meg az NRL-934 vette át és a 934 7:50-kor indul Tiszaújvárosba. 

Előzmény: Ikaruszbusz (38456)
Ikaruszbusz Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38456

Köszi!

Előzmény: Isubusz (38455)
Isubusz Creative Commons License 2024.01.12 -1 1 38455

December 10-től NRL-908 lett azon a járaton a fordás busz.

Előzmény: Ikaruszbusz (38454)
Ikaruszbusz Creative Commons License 2024.01.12 0 0 38454

Sziasztok! a 6:55 Miskolc-Nyék-Ónod-Tiszaújváros járaton most mi a fordás kocsi? Én úgy tudtam, hogy az NRL-934, de mostanában miskolci kocsik járnak rajta.

7-es troli Creative Commons License 2024.01.11 0 0 38453

Értem, és megértem.

 

 

Előzmény: HEM-869 (38452)
HEM-869 Creative Commons License 2024.01.11 0 2 38452

Mivel ez egy nyilvános fórum, ezért nem tehetem, számomra következményekkel járna.

Előzmény: 7-es troli (38451)
7-es troli Creative Commons License 2024.01.09 0 0 38451

Ezt tudnád részletezni? Milyen problémák merülnek fel, amiket javítani kell? ezek között van-e olyan, amitgaranciaban a gyártó áll pénzügyilég, esetleg saját maga végez el?

 

 

Előzmény: HEM-869 (38450)
HEM-869 Creative Commons License 2024.01.09 0 2 38450

Jelenleg többe kerül a fenntartásuk, mint amennyit megtakarítanak a cégnek. Majd a következő generáció jobban fog sikerülni szerintem, ha tanulnak a hibákból.

Előzmény: trizs77 (38447)
HEM-869 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 38449

Ha nagyon muszáj, meg lehetne oldani, de felesleges, hidd el 2-4 emberért gazdaságtalan, másrészt a város így rendelte meg a szolgáltatást több járat több pénzbe kerül. Harmadik ok azon fordák amik betérhetnének mind munkaidő, mind vezetési idő gondokkal küzdenek alapból. A zsákfalukra visszatérve pedig, csak nagyon indokolt esetben lehet megszüntetni járatot, naponta minimum két járatnak érintenie kellene a településeket. Tudom hogy a megyében is van olyan település amit egyáltalán nem érintenek buszok, de ez rendeletileg van szabályozva. Nem azért nem választják Barcikán a buszt az emberek mert rossz időpontban indul, hanem kényelmi okokból, az autó a ház elől indul, a megállóba meg kikell cipelni a bőröndöt. Busszal főleg a vasutasok járnak, meg a nyugdíjasok. Akiknek nincs kocsija vagy messzire utazik az elenyésző utasszámot produkál. Egy hónapig számolták az utasokat, bőven elég ennyi járat is.

Előzmény: zárfényexpressz (38448)
zárfényexpressz Creative Commons License 2024.01.09 0 0 38448

Jó, de akkor tessék követekzetesnek lenni, ne menjen be egy se.

 

Ha nincs minden vonathoz megfelelő csatlakozás, akkor a maradékon meg még kevesebben lesznek. Nincs ezekben az időpontokban olyan járat, ami be tudna fordulni a vasútállomáshoz? Olyan hatalmas költség- és időtöbbletet okoz?

A kis zsákfalukba nagyritkán betérő járatokon talán többen utaznak? 

 

 

Előzmény: HEM-869 (38445)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.09 -1 1 38447

Hogyan muzsikálnak a CREDO csuklósok Borsodban ?

bodrostomi Creative Commons License 2024.01.08 0 1 38446

A vonatra/vonatról sem szállnak fel/le egy alkalommal 30-40-en még Barcikán sem. De az ok-okozatot már nem fogjuk megfejteni.

Előzmény: HEM-869 (38445)
HEM-869 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 38445

Tapasztaltból mondom felesleges lenne több járat a vasútállomásra, mivel jelenlegi járatok sincsenek kihasználva. A menetrend váltásig heti szinten 48 járat közlekedett a vasútállomásra és a heti utasszám nem érte el a 100 főt. Pedig jó  időpontban közlekedtek a járatok. A kihasznált járat fogalmát össze tévesztik az emberek azzal, hogy látnak a buszon 5-6 embert. Több járat indításához járatoként legalább30-40 fő utas kéne, az már egy jól kihasznált járat lenne, de az sosem lesz már. Mindegy milyen menetrend van  világ megváltozott kényelmesebbek az emberek és 90% kocsival jár az állomásra. A legtöbb ember aki a közösségi médiában pofázik hogy több busz járat kéne, legalább 10 éve nem utazott tömegközlekedési járművel. Tegnap jöttem 16:55 rudolftelepi járattal ami vasútállomás betérővel közlekedik január 1.-től, 15-en szálltak le a vonatról, egy ember jött a busszal, 14 kocsival ment. Nincs miről beszélni.

Előzmény: zárfényexpressz (38441)
Suti_Vagyok Creative Commons License 2024.01.07 0 1 38444

Az egyik facebookos csoportban volt erről téma, de ott egy úr azt állította, hogy nem fognak az elkerülőn közlekedni volánbusz járatok. Ennek hitelességét nem tudom, nem is kezelem tényként.
Az Expressz járatok amik barcikáról indulnak nem mennek be a Szent Flórián Térre, így eleinte én is azt gondoltam, ha kész lesz ők repülnek tovább Múcsony felé, onnan meg a 260-as útra, de még lehet, hogy így lesz, ez még a jövő zenéje.

A probléma (ami nem a voláné), hogy hiába Expressz és hiába közlekednek így lassan 3 éve ezek a buszok, a mai napig verik a leszállásjelzőt Sajószentpéteren és ordibálnak a sofőrrel, meg magyarázzák, hogy nincs olyan busz, ami nem állna meg Sajószentpéteren.. (személyes tapasztalat sajnos..)

Előzmény: NickUser (38443)
NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38443

Akkor én tévedtem és mégis vannak ilyen jaratok is. Szerintem is ezek akkor mehetnének akár az új elkerülőn is.

Előzmény: dorogi garázs (38442)
dorogi garázs Creative Commons License 2024.01.07 0 2 38442

Pedig a menetrendet átnézve(3765-ös vonal) irányonként oda-vissza tanítási munkanapon van 6-6 olyan járat, amely Miskolc-Kazincbarcika, illetve Kazincbarcika-Miskolc között sehol nem áll meg. Így azok nyugodtan mehetnének az új elkerülőn. Gondolom ezáltal a menetidő is rövidülne.

Előzmény: NickUser (38440)
zárfényexpressz Creative Commons License 2024.01.07 0 3 38441

Ahhoz azonban, hogy a kazincbarcikai vasútállomás a város irányából megfelelően legyen kiszolgálva, sem politikai akarat, sem pénz nem kell. Csak egy kis odafigyelés, szervezés. Az tényleg vicc kategória, hogy az a néhány, ami bejár oda csak különböző tarifával vehető igénybe. 

 

 

NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38440

Bár közlekednek arrafelé gyorsjáratok, de Sajószentpéter szerintem egy eléggé fontos kisváros, így lehet, hogy a gyorsjáratok továbbra is meg fognak ott állni. Így nem tudom, hogy a buszok fogják-e alkalmazni az új elkerülőt...

Előzmény: trizs77 (38439)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 1 38439

A Sajószentpéteri elkerülő ezt jól vagy rosszul fogja példázni.

a forgalom egy része - aki jó úton akarnak autózni - majd arra megy.

A forgalom másik fele marad a régi 26-os úton.

 

a sajószentpéteri új elkerülő úton jár majd menetrendszerinti volán autóbusz ?

NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38438

Úgy értem, hogy lehet, hogy sokan inkább normális úton szeretnének kocsikázni, mint új buszon utazni. Így ha normális út VAGY új busz közül kéne választani, akkor sajna lehet, hogy az első opció győzne. :(

Előzmény: trizs77 (38436)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38437

Az autópályák használatában az autóbuszok aránya kb. 1%. körüli.

Nem a buszoknak, a buszok miatt épülnek autópályák.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38436

Rossz hasonlat.

 

autópályán nem vagy alig járnak olyan elővárosi buszok melyek megálló kiosztásai 2-3 km-sek.

Előzmény: NickUser (38435)
NickUser Creative Commons License 2024.01.07 0 0 38435

Harmadik választási lehetőség: Ennyi és ennyi km autópálya és autóút épülne vagy újulna meg. 

Na akkor mennyien szavaztak volna az új buszokra!? :D

Előzmény: trizs77 (38434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!