Keresés

Részletes keresés

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.03.28 0 0 770

Rátették, mert akkor még nem volt hatályon kívül helyezve... Tényleg, vajon mikor ment az utolsó lámpakódos vonat? Azt tudom, hogy a '80-as évek végéig jártak ilyen "headcode disc"-es mozdonyok, de ott már simán csak világítási célt szolgáltak (és általában a két alsó-szélső volt csak üzemben).

Előzmény: manhattani (768)
manhattani Creative Commons License 2013.03.26 0 0 768

Jópofa, hogy ennek az elejére is kitették a "lámpakódot" :-)

Előzmény: SÜNÖCSKe (767)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.03.26 0 0 767

Ealing Broadway-nél a közúti felüljárón kicsit pipiskedve rá lehet látni a vasútra és a metróra is. Igaz, előbbi FGW, FCC és HEX, utóbbi meg LU, tehát nem a Southern területe... :)

 

Amúgy más téma. Találtam egy érdekes képet a Southern Railwayről az '50-es években:

 

 

Ez egy Bulleid dízel tolatómozdony (11001 psz.). 45 mf/h (72 km/h) legnagyobb sebességgel alkalmas volt az akkori tehervonatok vonali továbbítására is (a tehervonatok sebességcsoportja 25, 35, 45 és 60 mf/h volt akkoriban). 1959-ben törölték az állományból.

Előzmény: manhattani (764)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 766

Innen egész jó képeket lehet lőni. Ráadásul pont azok a gépek vannak rajta, amik onnan tetszenek. :)

Előzmény: Denis a komisz (721)
manhattani Creative Commons License 2013.03.25 0 0 765

>Uzemi teruletre a Southernnel a 3. sin miatt se sok eselyed van bejutni.

 

Yorkban, a műzeum területén van egy erkély, ahonnan belátni az állomás kezdőpont felőli végét és jó részét. Oda kitettték a forgalmászok tábláját. Élőben láthatod, amit ők is látnak, hogy melyik vágány foglalt, hol jön a vonat, és ha kimész az erkélyre, látod a vonatot is.

 

Ez persze nem a szó szoros értelmében vett üzemi terület :-)

Előzmény: SÜNÖCSKe (762)
manhattani Creative Commons License 2013.03.25 0 0 764

>Esetleg feluljarorol.

 

Azok meg gyakran üvegezettek, koszos üveggel, az ablak magasan van, stb. Kevés felüljáróról lehet jó képeket lőni.

Előzmény: SÜNÖCSKe (762)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 763

Köszi. Most informálódok, szeretném felmérni a dolgokat amennyire csak lehet. 

Előzmény: SÜNÖCSKe (762)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.03.25 0 0 762
Este akkor maximum tavlati kepeket lohetsz, mert a peronrol elzavarnak... Esetleg feluljarorol.

Az uzemi teruleten maszkalast meg 1000 fontos csekkel dijazzak es hidd el, ha egy vasutas kiszurja, hot ziher, hogy jelenti a BTP-nek (British Transport Police). Eleg komoly terrorpara van naluk meg mindig.

Uzemi teruletre a Southernnel a 3. sin miatt se sok eselyed van bejutni. Maximum, ha valamilyen Open Day vagy hasonlo rendezveny van (pl. par eve volt az Eastleigh 100).
Előzmény: Törölt nick (759)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 761

Ja majd elfelejtettem, üzemi területekhez az odajutás mennyire lehetséges? Úgyértem kintről láthat az ember érdekességet ?? ( Southern dolgok érdekelnének, meg a  Legófejű ( emu 465 ) . Köszi.

Előzmény: SÜNÖCSKe (755)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 760

Azt ithon se igen használom.. :D

Előzmény: _karika (756)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 759

Állványt este mindenféleképpen fogunk használni, ha tetszik nekik ha nem :)  De köszönöm mindenkinek a válaszokat.

Előzmény: SÜNÖCSKe (755)
exmv Creative Commons License 2013.03.25 0 0 758

-z

Előzmény: exmv (757)
exmv Creative Commons License 2013.03.25 0 0 757

A Netzwork Rail vasútbarátoknak szóló iránymutatásai.

Előzmény: Törölt nick (754)
_karika Creative Commons License 2013.03.25 0 0 756

Asszem láthatósági mellényt sem szeretik, ha viselsz. Nem úgy mint nálunk :)

Előzmény: SÜNÖCSKe (755)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2013.03.25 0 0 755

Nem szólnak be, ha

  • nem használsz vakut,
  • nem használsz állványt,
  • és nem akadályozod a peronon közlekedőket (mert vasúti területen csak a peronon tartózkodhatsz).

Kb. ennyi :)

Előzmény: Törölt nick (754)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 754

Köszönöm, majd igyekszünk. Pénteken utazás. Egyébként a fotózásért nemigen magyaráznak mi?

Előzmény: Denis a komisz (753)
Denis a komisz Creative Commons License 2013.03.24 0 0 753

Elovarosi kenyelem, eleg pontosak csucsidoben is. Kicsit kenyelmetlenek mert rengetegen hasznaljak. Fel kell venni a tomeg tempojat es akkor nem taposnak agyon, ha nem nem veszed fel, akkor utakadaly leszel 9750 embernek es nem kegyelmeznek. Ez foleg claphamre igaz.

Előzmény: Törölt nick (750)
Denis a komisz Creative Commons License 2013.03.24 0 0 752

Victorian.

Előzmény: Törölt nick (749)
manhattani Creative Commons License 2013.03.23 0 0 751

Néha nagyon zsúfoltak a vonatok.

:-))

Előzmény: Törölt nick (750)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 750

Mik a tapasztalatok Londonban a Commuter vonalakon? ( Southern ) . Elsősorban London Bridge, és Clapham Junction érdekelne.

Köszi. 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 749

London bridge állomáson lőtted a képeket?? 

Előzmény: Denis a komisz (721)
manhattani Creative Commons License 2013.03.19 0 0 748
Ez a modul a tolatásról szól, ide valók a tolatási kézi jelzések :-)
Az is érdekes, hogy milyen egyszerűen, világosan leírják, semmi vasutas bikkfanyelv.
Előzmény: exmv (747)
exmv Creative Commons License 2013.03.19 0 0 747

Az érdekes ám, hogy a kézijelzések nem az S1-ben, vagyis a jelzési modulban (utasításban) vannak leírva, hanem a tolatásról rendelkező modulban.

Előzmény: manhattani (746)
manhattani Creative Commons License 2013.03.19 0 0 746

Kösz a forrást, föl is tettem.

Előzmény: exmv (745)
exmv Creative Commons License 2013.03.17 0 0 745

Persze. A copyright az RSSB-é :)

Előzmény: manhattani (744)
manhattani Creative Commons License 2013.03.17 0 0 744

Kösz szépen!

Ezeket föltehetem a honlapra?

Előzmény: exmv (743)
exmv Creative Commons License 2013.03.17 0 0 743

Egyesült Királyság hatályos:

 

GE/RT8000/SS2

Rule Book

 

 

Előzmény: manhattani (742)
manhattani Creative Commons License 2013.03.17 0 0 742

Föltettem a honlapomra néhány vasút, köztük britek, kézi jelzéseit. Ha tudtok adni többet, esetleg mai kézi jelzésekről, köszöntettel veszem!

manhattani Creative Commons License 2013.02.24 0 0 741

A forrásom:

 

A képszerző East Coast Electrification c. könyvévből.

 

Szinkron üzemet nem igér, ilyen, hasonló viszonyok között csak Amerikában szokásos :-)

Előzmény: atidas (739)
atidas Creative Commons License 2013.02.24 0 0 740

Megnézem feltétlenül! Köszönöm a segítséget!

Kép ügyben majd értekezek Veled! :-)

Előzmény: manhattani (732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!