Többször szisztematikusan átolvasva megpróbáltam nem csak szakmai hanem általános ellentmondásokat találni. Ez nem ellened irányul, ezért kérlek nem vedd személyeskedésnek. Írhatta ezt akár Gipsz Jakab is, de mindenki így kezdi aki egy körbe tartozik, ha velem kapcsolatos valamilyen kommunikációba kezd:
Ezt írod korábban: "Egyszer sem bírod ki, hogy ne akarj te tűnni a legokosabbnak? Kár, mert megint butaságot beszélsz. "
Majd később: "Ez egy fórum, itt emberek vannak, és ha az egyik ember válaszol a másiknak, az nem személyeskedés, hanem oda-vissza kommunikáció."
Magam is azt gondolom, hogy ez egy szabad oda-vissza kommunikáció. Semmiféle személyeskedéssel. De senki másnak nem kezded úgy a választ - ez amúgy egy bizonyos vasúti/kollegális/fórumos klikkre is igaz - írni csak nekem. Ha ezt újonc Ubul névvel írta volna valaki akkor tuti nem ezt a választ kapta volna.
Ha én valóban személyeskedés nélkülinek gondolom a kommunikációt, akkor nem így kezdem el a válaszom.
Továbbá: "Ezt pedig provokációnak hívják. Ha elolvasnád a saját hozzászólásaid, majd az arra adott válaszokat, láthatnád, hogy a felvetéseid közül semmi ....."
"tettén tanúbizonyságot, hogy fogalmad sincs róla, mi történik a hazai hálózaton. ETCS szinten sem, és úgy sehogy sem"
A provokáció az én felfogásomban nem egyelő a tévedéssel. Az, ha én tévedek magyar valamilyen dologban az sem provokáció. A fórum ahogy leírtad valóban a szabad oda-vissza eszmecserére van. Nem pedig emberek tudásának vagy egyéniségének osztályzására, valós vagy virtuális tapasztalatok alapján.
A fórum semmilyen szabályzata nem tiltja azt, hogy csak up-to-date aktuális magyar szaktudással szabad csak írni.
Az adott mozdonyra nem azt írtam, hogy azért jött, hogy a Tápiószele melletti földeken virágzó napraforgókkal együtt fotózzák le reklám céllal. Sem azt, hogy a Railpool személyautókat ad bérbe. Ekkor lehetne azt írni: ez egy butaság.
Ha valaki egy fórumon Magyarországról azt kérdezné meg, hogy a Nordcargo ES64F4-es gépei Chiassoba ilyen majd utána mondjuk Seregnoba olyan áramszedővel közlekednek akkor nem hurrognám le és nem írnám azt, hogy mert fogalmad sincs erről vagy arról.
Ezt írtad most: "majd az arra adott válaszokat, láthatnád, hogy a felvetéseid közül semmi sem volt igaz. Sem a Railpool szerepe, sem az ETCS, sem a LM próbák."
Majd 21754-ben korábban: "A gép rendelkezik LM funkcióval, de jelenleg a magyar típusengedély megszerzése végett tartózkodik az országban"
Lehet Magyarországon másként van, hogy az LM és a magyar típusengedély megszerzése elválik egymástól?
Ha azt írod nem, akkor a két fenti kijelentésed ellentétes egymással. Ha azt írod igen, akkor ez másként van megint amolyan egyedi magyaros akció .....
Egy. Ha konkrétan te írsz butaságot, akkor konkrétan te írsz butaságot. Ez tény, nem személyeskedés. Vagy azt kéne írnom, hogy "a topikban megjelent téves információk ellenére", így, nagy általánosságban? Éljen az álszent polkorrektség? Bocsi, de én tanár vagyok, és ha X mond butaságot, akkor ő kap egyest, nem az egész osztály. Szóval ez nem személyeskedés. De megértem, hogy a magadról festett itthonról elüldözött képhez fenn kell tartani ezt a látszatot. Csak már baromira unjuk. Jó lenne kicsit visszavenni ebből a jaj, engem mindenki bánt meg személyeskedik hozzáállásból. Ez egy fórum, itt emberek vannak, és ha az egyik ember válaszol a másiknak, az nem személyeskedés, hanem oda-vissza kommunikáció.
"ha meg tudod magyarázni mit írtam butaságot akkor azt tedd is meg. Ezt többektől is kértem, de sosem írta le senki."
Ezt pedig provokációnak hívják. Ha elolvasnád a saját hozzászólásaid, majd az arra adott válaszokat, láthatnád, hogy a felvetéseid közül semmi sem volt igaz. Sem a Railpool szerepe, sem az ETCS, sem a LM próbák. Ugyanilyen volt a biztberes topikban tett hatalmas felfedezésed is, ami akkora újdonság volt, hogy még a wikipédia is pontosabban tudta nálad. És igen, most jön majd az, hogy te ilyet sehol sem írtál, meg nem is úgy gondoltad. Igen, persze, tudjuk, köszönjük.
"Megjegyzem azt is, hogy akármennyire hitetlen Railpool gép akár részt vehet majd ETCS tesztekben is. Ha ez neked tetszik ha nem."
Újfent csak azt tudom mondani: Egyszer sem bírod ki, hogy ne akarj te tűnni a legokosabbnak? Már réges-régen végeztek hazánkban ETCS teszteket Railpool mozdonyokkal is. Szóval ez nem hihetetlen, és engem különösebben nem is zavar. Ezzel az utolsó mondatoddal ismét csak arról tettén tanúbizonyságot, hogy fogalmad sincs róla, mi történik a hazai hálózaton. ETCS szinten sem, és úgy sehogy sem.
A személyeskedés mellőzését már többször kértem. Meg azt is, ha meg tudod magyarázni mit írtam butaságot akkor azt tedd is meg. Ezt többektől is kértem, de sosem írta le senki.
Köszönjük a többiek nevében a Magyarországi tartózkodás pontos definiálását.
Megjegyzem azt is, hogy akármennyire hitetlen Railpool gép akár részt vehet majd ETCS tesztekben is. Ha ez neked tetszik ha nem.
Egyszer sem bírod ki, hogy ne akarj te tűnni a legokosabbnak? Kár, mert megint butaságot beszélsz. A mozdony jelenlétének semmi köze betegesen imádott etcsedhez. A gép rendelkezik LM funkcióval, de jelenleg a magyar típusengedély megszerzése végett tartózkodik az országban. Ami egyébként a gyártó megrendelése, nem a railpoolé. Ha ez megvan, megy majd tovább.
Amúgy csak egyszer láttad vagy több alkalommal? Ha csak egyszer és a keleti határ felé igyekezett akár lehetett egy Last Mile Dienst és akár Romániába.
Láttam, de menet közben volt, ilyen részletre nem figyel(het)tem. [Azt is csak utólag, a fotót nézve vettem észre, hogy a vezetőálláson tartózkodó személy mutatott valamit.]
6 éve nem élek az országban..... A terjeszkedés nem arra vonatkozik, hogy most lépne először keletre. Hanem inkább teszt céllal.
Amit viszont innen is tudok, hogy 187 300-tól vannak kelet európára H - RO futásengedélyek. Nem véletlen kérdeztem a laptopokat, mert az a gyanún inkább, hogy ETCS teszt folyik a masinával.
A hozzászóló ironikusan értette a dolgozók megbecsülését, valamint nem írta oda, hogy a 13. havi bért, és az iskolakezdési támogatást elvette az új vezetés, nem adta. Kihagyta a "kalóz vasutakkal való leszámolást" is.
Több dolgozó decemberben az előző hónapokban elszúrt bérelszámolások következményeként 60-80 ezer forinttal kevesebbet kapott.
Ez lenne a géptérben egy interface, másodlagos kezelőfelület és néhány áramkör. A nagyobb része elektromos szekrényekben van behelyezve + szerveren futó alkalmazások.
Három német nyelvterületen működő magánvasúti cég vezette be a modern elektromos energia elszámoló rendszert villamos mozdonyain. Az alkalmazás az elfogyasztott és a visszatermelt villamos energiát képes mozdonyvezető ID, vonatszám, mozdony ID után összegezni. A villamos energiával jó sáfárkodó TOP 10-et pedig a fizetésükben havonta így premizálják.
A rendszer továbbfejlesztett változata már tesztelés alatt van, amely EBULA, DMI, MMI adatokat figyelembe véve fog majd összegezni.