Keresés

Részletes keresés

Vaskerekű Creative Commons License 2005.10.25 0 0 81
Sziasztok!

Megtudnátok mondani, hogy az emlegetett Bükkábrány - Füzesabony - Karcag - stb. tehervonat hétvégén is közlekedik-e, illetve - ha nem kérek túl sokat - némi menetrendi információ is érdekelne ezzel kapcsolatban... :)

Köszönettel: Vaskerekű
SuedBahn Creative Commons License 2005.10.24 -1 0 80
Megjegyzes a Hodos-i tehervonat atmenesztesekhez: Sajat szememmel lattam es sajat fulemmel hallottam a kovetkezoket: Szombaton a Citadella IC megkesve erkezett ZEG-re, ca. fel oraval. Ennek ellenere ZEG-en hiaba volt meg 10 perc alatt a csorgo atkotese elore, megis a ZEG-i deltan elengedtek egy tehert inkabb, mert a teher iranyvonatok menetrendszerusege a sloven fel keresere fontosabb mindennel!!! Valszeg a keses a MAV-nak sulyos penzebe kerult volna! Ugyhogy Hodos fele a deltan elobb ment el a teher, mint a mar kesesben levo Citadella IC! Vasarnap meg Oriszentpeter allomason egy szemellyej jottunk vissza Hodos felol, es 15 percet megkesettek Oriszentpeteren a szemelyt, mert szembol irnayteher jott (nagyreszt szlovak es cseh aruval, aluminium gurigakkal, stb.). Itt is a vasutasokbol kiszedett infok alapjan arrol volt szo, hogy az iranyteher a prioritasban elsobbseget elvez mindennel szemben, a sloven fel keresere! Nos, igen! Azzel a precizitassal NEM lehet versenyezni Horvato. fele, ahol is 8 orakat all a teher a hataron, szetszedik, osszerakjak, ki es besorozzak, mit tudom en. Hodos fele a MAV-SZ kooperacio gyors, rugalmas es preciz, es a mai viszonyok kozt csakis egy ilyen allhatja maximum a versenyt a kozuttal szemben, ugyhogy ez egy nagyon jo es positiv dolog a szememben! Nem tudom lesz-e valaha es ha igen, akkor mikor, ilyen korszeru es jo aruszallitasi megallapodasunk Horvato.-al vagy Austrian es Slovenian kivul barmely mas szomszedos orszaggal is! Remelem egyszer igen es hamarosan!
SuedBahn Creative Commons License 2005.10.24 0 0 79
Jo hallani, amit irsz Oldmumus! Barcsak 10-szer ennyi lenne, ismet! Hetvegen Bp - Hodos vonalon jartam, hat forgalom (teher) van ott dogivel, egymast erik a teherek! Az van, hogy akarhogy is nezem, Slovenia (Koper) gyozott, es ezaltal a 20+25 vonalak is a 30+60 es a 40+41 felett, es ez mar veglegesnek tunik! Hodos fele megy mar minden: elegy, container, olaj, fa, vasaruk, minden! Nem is ertem, hogy Muraker.-on egyeltalan meg miert van kilepo vonat Slovenia vagy Olaszo fele Bp-rol? Koller Andor annak idejen a RoLa-t meselte, azt ertem is, de a containervonatok kozul miert nem megy mind Hodos fele? Hisz sjat szememmel lattam most hetvegen legalabb 5 szin tiszta cont.-vonatot! Muraker.-nak csak alamizsnanak hagytak meg azt a nehany vonatot, vagy van valami magyarazata is? Ha igen, akkor mi leszen az? RoLa is Hodos fele fog menni, amint meglesz az uj palya, jol sejtem? Az uj palya allapota: Zalalovo felol Bagodon is mar tulnyulik, folytatjak is majd Andrashida uj allomas epitesevel, stb., de most nov. 01.-tol ideiglenesen csak be lesz kotve a regi vonalba, Andrashida es a regi Zala hid elott meg! Minden mas allomas athelyezodik, Zalacseb-Salomvar is, teljesen uj es ketvaganyos allomas lesz, mint ahogy mar mondtam is korabban! A vaganyok hoszabbak, mint a mostani allomas mindharom (vagyis inkabb csak 2.5) vaganya! Zalalovo allomasnal a Komend-i vonal egyszeruen le van vagva, tobb ember szerint arra mar vonat nem nagyon fog menn, a sinek is rozsgassak... Pedig egy valtoval megoldhato lett volna, de inkabb vonatpotlozas. Az uj vonalon luxusnak tartom a hosszu uj allomasokat (marmint a kikovezest). Annak a sok utasnak, aki ott le es felszal, gondolom kel a nagy nagy allomas es hosszu peron ... Inkabb Bp-en tennenek rendbe nehany megallot ebbol a penzbol! Na meg arrafele 3 kocsinal nagyobb szerelveny nincs is, akkor meg minek a 100-150 m hosszu kikovezett peron???? Zalaszentivan - Ukk kozott nemsokara ugyszinten kezdodik vmi rekonsztrukcio, kanyarok leszenek levagva, stb... Allitolag ket honapos vaganyzar lesz ott! Na most ekkor merre fognak menni a teherek? Hodoson at Zalaszentivan es Nagykanizsa/Szombathely, vagy ebben a ket honapban inkabb Muraker. fele? Ki mit tud az ugyrol? A 2 honapos vaganyzar ideje alatt is a Citadella IC Hodos fele jar, buszozos atszallasos mego.-al! Technikai problemat is lattam: A Nagyrakos-i volgyhid belso iven levo jardanal, kb. kozeptajon van ket illesztes a hotagulas miatt. Az Oriszentpeter felolinel a lemez eleg durvan be van hajolva, beakadt magaba a hidba. Hogyhogy nem javitja ki senki? Tavlatokban attol tartok, hogy ha valaha is Horvato. EU-s lesz, akkor is a 20+25 vonal ugy ki lesz arra mar gyurva, es a 30+60 ill. a 40+41 vonalak ugy le lesznek mar amortizalodva, hogy a teherforgalom Muraker./Gyekenyes atmenetre valo visszaterese kizart lesz, hiaba nem lesz ott sem tobbe mar vam. A Slovenek mesterek, nagyon ugyesen kiszalltak Yugo-bol, nagyon ugyesen vasutat es kikotot epitettek Koper-be/-hez, es nagyon jol megereztek, hogy mi kell nekik! Rijeka es Horvato. elvesztette a party-t, orokre, mind a nagyforgalmu tengeri kijarat megszerzeseben, mind a tranzit vasutvonal es autopalya kerdeseben. A kerdes mar most eldolt, sajnos! Tavlatokban azt josolom, hogy amint a Boba - Hodos vonal rendbe lesz rakva (ha meg addig lesz RoLa), akkor RoLa is arra fog menni, es minden vonat, ami Sloveniaba vagy Olaszo.-ba megy Bp felol. Muraker.-on marad esetleg napi 1-2 vagon aru atmenoben, vagy bezarjak. Gyekenyesnek meg marad a horvat-magyar forgalom, ami akarhogy is nezzuk, meg teherben is gyer, meg a tizede sincs a magyar-sloven forgalomnak. A primet itt Hodos es Slovenia viszi, mindenben! A buza es gabona is Koper-be megy, nem Rijeka-ba, hiaba a nyari hirek! A 20-as es 25-os vonalon sok gabonaszallitot lattam! Arra leszek meg kivancsi, hogy a ZEG-i deltan a ket kis valtoatdobo kontener az idok vegzeteig marad, vagy sem? Csak nem lesz ugy, ha mar vonatbefolyasolo lesz vegig a vonalon.... A mostani Zala hid Andrashida es Bagod kozt meg az utolsokat rugja, kerdes, hogy megerei-e azt az idot, amire meglesz az uj.... ---------------------------------------------------------------------------------- Vegul ismet felteszem akerdest: Tudja-e valaki hogy mi a feneert megy meg ma is a RoLa kivetelevel barmilyen vonat Bp iranyabol Muraker.-on at Sloveniaba? Miert jo ez, miert arra megy, miert nem minden Hodos fele??? Nyilvan ha Nagyatadrol feladnak valamit Koper-ba, akkor az menjen arra, de miert megy containervonat meg mindig arra, mint pl. amirol Oldmumus is irt? En ezt nem ertem! Van aki erti
Fakopi Creative Commons License 2005.10.24 0 0 78
Szergejes tehervonat ma is ment Rákosrendezőről a 70-es vonalra, de lehet, hogy csak Rákospalota-Újpestig, vagy Dunakesziig...
Előzmény: Zolcsi67 (77)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 77
Szombaton egy kis nosztalgiázásban volt részem: Szergejes tehervonat ment a Körvasúton!! :-)))
Fakopi Creative Commons License 2005.10.22 0 0 76

Két-két kép a nógrádi magyar-szlovák két oldaláról... Somoskőújfalun délelőtt nagy csúcsforgalom volt, 11 és 12 óra két tehervonat is indult Szlovákia felé. Összesen négy "Dongó" mozdony volt fent, az egyik vonatot egy húzta, egy tolta, a másodiknál mindkét mozdony elöl volt. A második kép Fülek környékén készült, a 773-as és a 751-es együttes erővel Zólyom felől érkezik. Közép-Szlovákia fővonalán, a 160-ason nagyon érdekes tehervonatok járkálnak. Van egy olyan is, amelyről lemaradtam, hogy kettő 736-os húzza, egy Bardotka meg tolja. Szóval kedvenc vidékem...

De azért ideát is volt némi érdekesség... A salgótarjáni tartalék, egy M62-es éppen az Acélgyár kapuján jön ki egyetlen vagonnal. Selypen pedig egy Púpos cseréli meg a kocsikat. A petőfibányai iparvágány sajnos most le van zárva, egyébként ott raknák ki a Drezda melletti Riesá-ból érkező betonacélokat.

BAKTER Creative Commons License 2005.10.20 0 0 75

"kíváncsi lennék, hogy azok a menetek meddig mennek el..."

 

Akartam mail-t küldeni ezzel kapcsolatban, de ha a címed nem publikus...

:-(((

 

 

Előzmény: Fakopi (24)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 74
Ez a Beremendi Cementműből jött?
Előzmény: mdbz (28)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.19 0 0 73
Mekkora emelkedő van ott, és milyen gép húzta?
Előzmény: mdbz (70)
hármasbakter Creative Commons License 2005.10.19 0 0 72
Hát igen nem mindenki indult volna neki az bíztos...
Előzmény: mdbz (70)
FOMA Creative Commons License 2005.10.18 0 0 71

88613 sz. vonat ma. Rakomány fa, homok, kő.

 

Kb. 6 Mbyte.

 

 

mdbz Creative Commons License 2005.10.18 0 0 70

Szia!

 

nem tonna versenyt kivántam elindítan, (bár így sem rossz) csak jelezni akartam, hogy kicsi a bors de erős! Neked tudnod kell értékelni, hogy mit jelent Pécsudvarra felhúzni az 1260 tonnát.

Előzmény: hármasbakter (29)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 69

Gondoltam ilyen okai lehettek.

 

Köszi.

Előzmény: Operator (68)
Operator Creative Commons License 2005.10.17 0 0 68
Azokból részben a képek eltűntek.

A hétvégén behalt az egyik szerver, most nézd meg a képeidet, most meg kéne lenniük. Én nem töröltem képeket.
Előzmény: Törölt nick (55)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 67

Köszi!

 

Remélem tonnás, meg más vonathosszos adatokat is sikerül megtudnod.

 

Mégegyszer köszi.

 

103 ason átmenő teherforgalom, ez igen!

 

 

Előzmény: mvjeno (66)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 66

 

Nem!

1-es vonat:Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony-Tiszafüred-Karcag-Püspökladány-Biharkeresztes (M62-es el vontatva)

 

2-es vonat:Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony-Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen-Püspökladány (Gépcsere)-Biharkeresztes (V43/M62)

Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 65

Útvonala?

 

Bükkábrány Mezőkeresztes Fabony

 

Utána 108-103-100 vagy Miskolc felé 80-10c -100 visszamegy végig drót alatt?

Előzmény: Fakopi (63)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 64
MÁVTI elküdve!
Előzmény: Fakopi (63)
Fakopi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 63

Nagyon jó, nem hittem volna!

Meg is találtam az állomási fordulásokat a MOFI-ban, a többit valahogy kiszámítom, hacsak nincs valakinek egy szolgálati menetrendje ;)

 

Biharkeresztes indul: 7:28 (65411)

Füzesabony érk: 12:27 ind: 13:24 (56411)

Biharkeresztes érk: 21:22

 

Persze kérdés, hogy időben megy-e... Az 'abonyi forgalmista azt mondta, ha nem jön meg a szerelvény, akkor lehet, hogy magában megy el...

Előzmény: mvjeno (56)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 62

 

Utánna fogok nézni igérem!

 

Sőt jön egy vonat onnan Miskolc-Nyíregyháza-Debrecen -Pladány- Bkeresztes útvonalon is!

Nem semmi forgalom zajlik a 101-es vonalon!!!

Előzmény: Törölt nick (61)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 61

Nem semmi!

 

Bükkábrány a vasútnak egyik leghasznosabb fuvaroztatója!

 

Örülök, hogy a 103 ason is megy tehervonat átmenőben.

Hány kocsival (Eas) megy? Hány tonnás vonat?

Milyen hosszú, esetleg bizonyos szakaszokon túlhosszú vonatként közlekedik?

 

Köszi

 

Előzmény: mvjeno (60)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 60

 

Hali!

Nos még a 101-en is közlekedik Romániába!

Előzmény: Törölt nick (58)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 59

 

Találtam egy képet az onnan érkező vonatról.

 

Előzmény: Fakopi (46)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 58

Kedves mvjenő!

 

Püspökladányba lignitet a 108,103  vonalokon át?

 

Ki használ fel ennyi szenet Pladányban?

Előzmény: mvjeno (56)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 57

Témaátfedés is lehetséges.

 

Hogy ON is legyek, megkérdezem a BÜKKÁBRÁNY-VISONTA szénvonat terhelése hány tonna, vagy épp a 87 en a 12-es terhelési szakaszon Felnémet és Eger Rendező közötti tehervonaté, esetleg Szergellyel mennyi?

Hány tonnát vihet ott a Szili és a remot M43?

 

Köszi

Előzmény: Mariazellerbahn (54)
mvjeno Creative Commons License 2005.10.17 0 0 56

 

Hali! Nem értettél férle semmit!!!

Pontosan, minden nap közlekedik ez a vonat.

 

Előzmény: Fakopi (46)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.17 0 0 55

Kedves Operátor!

 

Magam is alapítottam topikot anno.

 

Azokból részben a képek eltűntek.

 

Miért volt ez?

 

Ha vissza lehetne hozni azokat a képeket örülnék neki.

 

Sajnos nem mentettem le őket, illetve géphiba miatt törlődött a gépemen.

 

Köszi.

 

 

Előzmény: Operator (53)
Mariazellerbahn Creative Commons License 2005.10.17 0 0 54
Szerintem ez rövid idön belül úgyis kiderül hogy mennyire van felkapva egy topik és akkor még mindég lehet dönteni a továbbiakrol! Ez ugye személytöl függö: van, akinek a téma fontos, van, akinek nem. Csak azt nem értem hogy a nyitás után az elsö hozzászólások általában nem valami pozitív hangulatot sugároznak, viszont ha valakit a téma nem érdekel, megvan a lehetösége NEM a topikra klikkelni. Üdv, Mick
Előzmény: Operator (53)
Operator Creative Commons License 2005.10.17 0 0 53
Ha nem nagy kérés, akkor adjuk meg egy új topiknak is a lehetöséget "élni" és maradjunk az adott témánál az elejétöl kezdve.

Ezzel egyetértek. De ugye ha nagyon elsüllyed 1-2 ilyen új topik, azért mehetnek egy szakosított gyűjtőbe?
Előzmény: Mariazellerbahn (12)
Beni14 Creative Commons License 2005.10.17 0 0 52
Szép vonat :-)
Előzmény: 2M62U-0386 (49)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!