Keresés

Részletes keresés

T8585 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 11529

Sziasztok!

 

Németországból rendeltem egy terméket, amit az eladó a DHL-el, és mint később kiderült Magyarországon a Magyar Posta segítségével "szállított ki" hozzám. A vételárat PayPal-lal fizettem. A futár hozta a csomagot, ami könnyebbnek tűnt, mint gondoltam, ezért videóra vettem a bontást. A doboz a számla és a csomagolóanyag kivételével üres. Tüzetesebb vizsgálat után az alján az eredeti ragasztó kivágva, majd egy másik ragasztóval visszaragasztva. Jelentettem az eladónak, Magyar Postának, plusz feljelentés. A német eladó a türelmem kéri, és hogy a szállítási partnerek vizsgálata alapján dönt a kártérítésről. A kérdésem az lenne, hogy kinek milyen tapasztalata van a PayPal dispute és claim szolgáltatásával kapcsolatban. Jól értem, hogy a tranzakció után 180 napom elindítani a dispute-ot? Ebbe az irányba akarok elmenni, mert nem tudunk megegyezni arról az eladóval, hogy én neki fizettem azért, hogy megvegyem és hozzám jusson a termék, a saját szállítási partnereivel való hadakozás nem az én ügyem. Érdemes a dispute irányába terelni a dolgot? Előre is köszi a válaszokat.

 

Parra3 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 11528

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék valakitől akinek van tapasztalata egyesület regisztrációjában/hitelesítésében.

Nem fogadja el a Paypal a cégjegyzékszámunkat, ami a registered business number néven fut angolul, magyarul meg Cégjegyzékszám van írva az oldalon. Ezért mi beírtuk a hiteles bírósági dokumentumokon szereplő "cégjegyzékszám" néven futó számot, de ez a Paypalnak nem volt jó. Van valakinek ötlete mi lehet a baj?

Nikon Photography Creative Commons License 2019.01.18 0 0 11527

Magánszemély vagyok, magánszemélytől vennék. Ezért nem is értem hogy mi ez a Pro forma számla. Mivel nem részletezte a tételeket, ez nem bizonyító erejű ha pl nem azt küldi amit megbeszéltünk, vagy igen? Megnéztem címzés pedig csak email. A kifizetés pedig az eladó oldalára visz. Látom hol lehet beállítani a PayPal vagy a Bank váltson, de a termékek és szolgáltatásokat hogy hol lehet kiválasztani azt nem. 

Tshu-hash Creative Commons License 2019.01.18 0 1 11526

Szia!

 

Szerintem ez csak rajtad mulik, hogy ki szeretned-e igy fizetni. Ha proforma szamlad van, akkor gondolom ceges vasarlasrol van szo. Ebben az esetben a ceg penzugyeset/konyvelojet kell megkerdezned. Az is kerdes, hogy fizetes utan a termekekkel kuldenek-e reszletes szamlat, amit a konyvelesbe kell majd csatolni.

 

Ha maganszemely vagy, akkor is tudd meg, hogy kuldenek-e reszletes szamlat a csomagban (bar ebben az esetben nem igazan ertem a proforma szamla jelentoseget). A garancialis ugyintezeshes (ha uj a termek) szukseg lehet ra.

Előzmény: Nikon Photography (11525)
Nikon Photography Creative Commons License 2019.01.18 0 0 11525

Sziasztok!

Kaptam PayPalon keresztül egy Pro forma számlát. 

Nem részletezi a megvenni kívánt elemeket, csak márkanév és fizetendő összeg. Lejárat is van. 

Fizethető így vagy részletes számla kell? 

Köszönöm szépen! 

Andor 

Tshu-hash Creative Commons License 2019.01.14 0 0 11524

Szia!

 

A visszateritett vasarlas oda kerul vissza, ahonnan a fizetes tortent. Ha PayPal egyenlegbol, akkor oda, ha kartyarol, akkor oda. Sajat tapasztalat alapjan 1-2 napon belul meg szokott ujra jelenni a bankszamlan/kartya felhasznalhato kereteben, attol fuggoen, hogy debit, vagy credit kartyaval fizettel.

Egyebkent, ha az elado nem kamuzik, es tenyleg feladta a termeket, akkor az viszont ugy a tisztesseges, hogy amennyiben megerkezik, ujra elkuldod neki az arat. Elo szokott fordulni, hogy torolnek felhasznalot, aukciot, ilyenkor, ha bejelolte feladottkent a termeket, akkor erdemes azert varni par napot, esetleg hetet, hatha megerkezik. Ha megsem, ugyanugy lehet dispute-ot inditani.

Előzmény: Macs73 (11523)
Macs73 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 11523

Sziasztok 

A következő történt velem .

E bay -os vásárlásom volt amit paypallal ki is fizettem ahogy kell .

A paypalhoz internetkártya van rendelve amiről a kifizetés történt .

Az e- bay viszont a kifizetés után törölte az eladó fiókját tehát innentől nem követhető a szállítás és a vásárolt áru sem .

Közben az eladótól jött egy mail hogy az egész csak véletlen és dolgozik a fiók visszaállításán és hogy a paypal - ban követhető az állapot .Szerintem kamu ezért leírtam a paypal ügyfélszolgálatnak és kb 4 óra múlva lezárták a vizsgálatot és visszatették a vételárat amit + tételként látok is de csak látom és a pénzárcában viszont az egyenleg nulla .

A kérdésem az ha valaki járt már így hogy az összeg visszakerül annak a kártyának a számlájára ami hozzá van rendelve a paypalhoz és mennyi idő múlva ?

Van e valami további teendőm mert látom a beérkező összeget de nem férek hozzá és a kártyára sem került eddig visszautalásra .

...

01soká Creative Commons License 2019.01.09 0 0 11522

Beszél Magyarul?? Ezt hol tapasztaltad, én mindenhol csak angoöl nyelvű elérhetöségeket látok, ismerek( telefon és email).  légyszíves oszd meg, hogy hol lehet öket magyarul elérni.

Előzmény: sjohn (11521)
sjohn Creative Commons License 2019.01.08 0 0 11521

...ezt hol olvastad?...egyébként a Pp. support beszél magyarul...

Előzmény: AeroCool73 (11520)
AeroCool73 Creative Commons License 2019.01.08 0 0 11520

sziasztok!

 

Étrdeklődnék hogy ez mit jelent.

 

You're about to reach your initial PayPal sending limit.

 

Hamarosan eléri a kezdeti PayPal küldési limitet.

 

 

Mit tudok ilyenkor tenni?

 

köszönöm szépen a segitséget előre is!!

Nikon Photography Creative Commons License 2019.01.08 0 0 11519

Nagyon szépen köszönöm a választ! 

Előzmény: sjohn (11518)
sjohn Creative Commons License 2019.01.08 0 0 11518

...igen

...igen

...nem

...nem

...az eladó adja

Előzmény: Nikon Photography (11517)
Nikon Photography Creative Commons License 2019.01.08 0 0 11517

Sziasztok! 

Külföldről magánszemélytől szeretnék venni egy terméket nem Ebayes eladás, csak egy külföldi oldalon ami hirdetésekkel foglalkozik hirdeti a terméket. Ott nincsen lehetőség közvetlenül a termékre kattintani, csak az elérhetőséget lehet látni.

Ő hajlandó PayPal-on keresztül bonyolítani az ügyletet. Ha döntök csinál számlát.

A termékről küldött fotót névvel dátummal, tehát tényleg sajátja.

Kérdésem : 

- Megvéd e a PayPal ha a csomag nem érkezik meg, netán nem kerül feladásra? 

- Ha jön egy számla akkor áruk és szolgáltatások rovattal kell kiegyenlíteni?

- PayPal és a bankkártya össze van kapcsolva. Kell e utalni rá vagy simán levonják mint Ebayes vásárlás esetén? 

- A Forint számlát kell e Euróra váltani valahol, vagy ez is az Ebayen beállított módon váltódik át? Nekem a bank vált nem a PayPal van beállítva. 

- Ha feladásra kerül a csomag hogyan értesülök róla, és a nyomonkövetés hogy történik ilyen esetben? 

 

Válaszaitokat előre is köszönöm! 

 

Üdv, Andor 

 

V.6. Creative Commons License 2019.01.06 0 0 11516

Szia! 

 

Szeretnék privátba kérdezni tőled. Azért nem itt, mert ebay eladási tapasztalatodra lenne szükségem egy kérdésig. Az pedig itt off. Előre is köszönöm. 

Előzmény: pézoli1975 (11502)
bombaba Creative Commons License 2019.01.02 0 0 11515

Véleményed szerint a Paypal-nak mit kellene tennie?

És esetleg ha x.y. jelentkezik a PP számlád tartalmáért, aki csak a számlád azonosítóját ismeri, mást nem, akkor mit kellene tennie? 

Előzmény: Csaba Csupor (11513)
triker Creative Commons License 2019.01.02 0 0 11514

Sziasztok!

Paypal oldalon hol tudom megadni, hogy a tranzakció pénznemében vonja le pénzt a számlámról, ne váltsa át?

Korábban volt már erről szó, de nem találom a PP oldalon a lehetőséget. Valószínű átvariálták, változtatták az oldalakat? Sem az angol sem a magyar nyelvű oldalon nem találtam a beállítás lehetőségét.

 

Csaba Csupor Creative Commons License 2018.12.30 0 0 11513

Sziasztok! Segítséget kérek: El felejtettem a belépő jelszómat, küld egy mail kódot idáig rendben van, plusz hívni akar vagy sms-st küldeni egy régi telefonszámomra ami már régen nem létezik! Ilyenkor mit kellene tennem? Nekik már írtam s semmit sem reagálnak rá. Köszonom!

hugoagagyilo Creative Commons License 2018.12.21 0 0 11512

Át kell állítani a nyelvet angolra, jobb felső sarok fogaskerék , és ott a nyelvet angolra. Újra indít és utána elsőre sikerült mindent feltölteni.

Előzmény: Railwayman2 (11509)
hugoagagyilo Creative Commons License 2018.12.21 0 0 11511

Hello!

 

Megtudnád mondani milyen iratok másolatát fogadták el a Proof of Adressnél és a Proof of Indentity-nél. Elsőre sikerült a feltöltés?

Előzmény: n4nom4n (11497)
hugoagagyilo Creative Commons License 2018.12.21 0 0 11510

Nekem már korlátozták is. Milyen jó is hogy nem tudom kiutalni a bankszámlára onnan a pénzem. 4 napja levelezek velük nem értik meg hogy nem fogadja el az adatokat. Egyébként ezek az adatok már korábban is a rendelkezésükre álltak. Hiszen a bankkártyám már jó ideje hozzá volt csatolva. Azt kérték erősítsem meg a személyazonosságom. Hiába írom be az adataim és próbálom a szükséges iratokat feltölteni nekik semmi. Már nem tudom mitévő legyek. :S

Előzmény: Railwayman2 (11509)
Railwayman2 Creative Commons License 2018.12.16 -1 0 11509

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Néhány napja regisztráltam PP-re. Úgy tűnt, hogy minden rendben van. Erre most azt írja, hogy hiányzik a születési adatom, adjam meg. Beírom (yyyy/mm/dd) ebben a formátumban mert így kéri, majd elmentem, de nem fogadja el. Újra ott az üzenet, hogy hiányzik a születési adatom. Ha sürgősen nem pótolom a hiányzó adatot akkor korlátozni fogják a PP számlám funkcióit. Még jó, hogy nem utáltam pénzt rá.

 

Járt már valaki így? Tudja valaki a megoldást?

 

Előre is köszönöm.

Billy Pilgrim Creative Commons License 2018.12.03 0 0 11508

Köszi a választ.

Erre gondoltam én is, viszont mielőtt próbáltam csatolni az új kártyát, frissíteni próbáltam az adatokat, de azt sem engedte. Amikor a kártya adatait néztem a módosítás után, a régi lejárat és a régi CVV volt feltüntetve.

A múlt héten próbáltak hívni, de nem volt nálam a telefonom, meg amúgy sem tudtam volna mit mondani, mert a kártyát sem cipelem magammal sehova.

Eh :S

Előzmény: mrobes (11507)
mrobes Creative Commons License 2018.12.02 0 0 11507

Szia!

 

Szerintem nem kellet volna törölni a kártyát a fiókból, csak simán frissíteni az adatokat.

 

Elég szigorúan kezelik ezeket a módosításokat. Mivel a kártyaszám ugyanaz maradt, ezért nem engedi újból csatolni a fiókhoz. Talán egy kis idő múlva megeszi.

Előzmény: Billy Pilgrim (11506)
Billy Pilgrim Creative Commons License 2018.12.02 0 0 11506

Üdv.

 

A PayPal fiókomhoz egyszerűen nem lehet csatolni az internetkártyámat (VISA, CIB BANK). Az adatok megadása után a "Nem sikerült teljesíteni a műveletet." üzenet fogad (angolul a kicsit informatívabb "Sorry, we are not able to process your request. Please try again later."). A vicc az, hogy a kártyát pár hete aktiváltam, akkor az előzőt töröltem is a fiókból. De az újat azóta sem tudom csatolni.

A kártyaszám maradt a régi, a lejárat változott, és a CVV.

Az előző kártyát gond nélkül csatoltam, ezt meg nem tudom. A PayPal a bankra mutogat (holott az angol hibaüzenet nem ezt jelzi), a bank meg a PayPalra (mondván, nem volt kísérlet az 1$ lehívására).

Találkozott valaki ezzel a hibával?

 

Köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.18 0 0 11505

Időnként ez a nyomorult PP megváltoztatja az általam beállított fizetési módot, mármint, hogy a bankom váltson. Átállítják úgy, hogy a PP váltson. Utána meg alig találom ezt a beállítást. Hol van ez most? Eddig mindig az adott devizában vont le, most megint forintban von....*!?**!!

Hammer Creative Commons License 2018.11.15 0 0 11504

Beírom a megoldást is: felhívtam a Paypalt telefonon és az ügyintéző beírta az adatokat. Nov. 27. a határidő, ha nem kapcsolják le a fiókot, akkor működött.

Előzmény: Hammer (11500)
sjohn Creative Commons License 2018.11.12 0 0 11503

...írd meg a kedves vevőnek, hogy küldje vissza a pólót és akkor kap refundot!...

Előzmény: pézoli1975 (11502)
pézoli1975 Creative Commons License 2018.11.11 0 0 11502

Sziasztok!

A következő eset történt velem:

Még májusban eladtam egy pólót az ebay-en egy kínai vásárlónak. A vásárlás után még alkudozni is próbált, de végül csak kifizette a teljes árat... Ugyanúgy küldtem el neki a cuccot, mint ahogy az előtte lévő több száz vásárlónak. Gondosan becsomagoltam, ahogy mindig is szoktam. Elküldtem az értékelést, és részemről végeztem. Tőle a mai napig nem jött semmilyen visszajelzés, sem üzenet, se semmi, hogy megkapta, nem kapta meg, vagy bármi, ami probléma lehetne.

Aztán elérkezett November 5.-e, és a paypal fiókomba teljesen véletlenül (és iszonyat szerencsével) rákattintottam az ez évi összes utalásra, és akkor vettem észre, hogy van egy vitás ügyem, amit 6 nappal azelőtt nyitottak. Azután láttam, hogy a 'kedves' vevőm pénzét zárolták a számlámon, és hogy 1 napom maradt még, hogy reagáljak a panaszára, miszerint visszakéri a póló árát, mivel az nem felelt meg az leírtaknak (semmi konkrétum!). Az is ott volt, hogy ha nem reagálok, akkor a vevő javára döntenek! Kicsit lefagytam, mert ilyen még nem történt velem (de lehet, hogy mégis, csak nem vettem észre!?) Akkor találkoztam először azzal ténnyel, hogy a vevő 180 napig visszakérheti a megvásárolt termék árát!? Nálam ez a 178, vagy a 179-ik nap volt!! Egyébként a PayPal az oldalon azt írta, hogy vitás ügyről e-mail-ben tájékoztattak, de nekem semmi sem jött tőlük. De azt is furcsának találom, hogy a zárolt összeg nem jelenik meg egyből szembetűnően, hanem csak akkor látom, ha az egész éves tranzakcióra rákattintok.

A paypal egyébként a vitában tőlem semmilyen plussz információt nem kért, a választható opciók mindegyike a vevő részére történő kártérítésről szólt, vagy részleges, vagy teljes formában. Az az opcíó, hogy plussz adatokat szolgáltathassak a vitás kérdésben, nekem nem volt elérhető! Úgyhogy adtam egy 1 dolláros kártérítési összeget, és 125 karakterben leírhattam az álláspontomat!

Most ott tartunk, hogy a vevő nem fogadta el a nagylelkű ajánatomat, és a Paypal tovább vizsgálódik.

A pénzem persze továbbra is zárolva van...

Egyébként a vevőmnek kb 10 feedbackje van, én 2000 fölött vagyok, 100%-osan (ha esetleg ez számít).

Történt már bárkivel is hasonl?

Carina_S Creative Commons License 2018.11.11 0 0 11501

Kérdeznék valamit, ami pénzügyekkel kapcsolatos. Nemrég láttam egyes álláshirdetések között megjelenni olyan lehetőségeket, melyeknek lényege az, hogy az ún. "kérdőíves állás" segítségével is lehet jövedelemhez jutni. Ennek mértékét havi 50000 Ft. körüli értékben állítják, és cserébe csak online kérdőíveket kell az általuk megadott weboldalakon keresztül, majd az ott szerzett pontok beválthatóak vásárlási utalványra, ajándékutalványra, de közvetlenül készpénzre is, banki átutalással, azaz, hogy a gyűjtött pontjaimmal egyenes arányban álló pénzösszeget ők majd átutalják az én bankszámlámra. Ehhez meg kell várni, amíg kigyűlik a minimálisan összegyűjtendő pontszám, majd ezt követően a beváltás banki átutalással lehetőségre kell kattintani. ((Egy ilyen oldal pl. a "talkonline.hu" weboldal is.)) Ha ez megtörtént, utána meg kell(ene) adnom a bankszámlaszámomat és a banki átutaláshoz szükséges adataimat (a bankszámlaszám + a számlatulajdonos neve).

 

Kérdésem gyanakvásból indul ki: Lehetséges-e az, hogy a művelet végén azért kérnék el (azért a feltételes mód, mert csapda esetére(!!!) direkt nem adtam meg nekik a banki adataimat), hogy azután egyes trükkmesterek ezen keresztül megpróbálják feltörni a bankkártya-adataimat a "PIN-KÓD"-dal együtt is, és azután arra használják a jövőben a számlaszámomat, hogy rendszeresen lelopják róla a fizetésemet??!

Az a gyanús ui. az egészben, hogy ha nekik/náluk mindenki csak kérdőíveket töltöget ki, akkor ebből nekik hogyan lesz pénzük a több ezer regisztrált felhasználó állítólagos "nyereménypénzének" a maradéktalan kifizetésére??!

 

Nem gyanús nektek ez az egész??! Láttok-e ebben a "bizniszben" csalásszagot, avagy nem???

Hammer Creative Commons License 2018.11.09 0 0 11500

Sziasztok!

 

Van itt valaki, akinek üzleti fiókja van a PayPalnál?

 

Egy augusztus vége óta küldözget figyelmeztetéseket, hogy adjak meg adatokat a Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA) miatt.

A Beneficial owner information alatt kellene a cég tulajdonosainak állampolgárságát, címét megadnom, de amikor elküldeném az űrlapot, hibára fut.

"Something seems to have gone wrong.We’re experiencing some technical difficulties. Please try again later."

És hiába küldtem, el nekik már vagy háromszor a contact formon keresztül, csak az automata, semmitmondó választ küldik. Beírtam egy pontosan ezzel foglalkozó topikba is a fórumukon (2. hozzászólásként), de ott sem jött válasz.

 

Pedig a mailekben említett határidő (nov.27.) erősen közeleg, és utána elvileg nem fogom tudni használni a számlámat.

 

Volt már valakinek hasonló problémája? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!