Aha..🤔🤔🤔🫣szóval akkor csak annyia baj,hogy rossz topikban osztanám az igét😁😁😁😁! Értem én,persze! Mindenkinek más. Nekem is tetszik minden motorfajta szinte,a choppereknek is egy része. Most így,hogy megvan az kis Rs ,visszajöttek a Gpz-s emlékek a sportos üléspozícióról,...kicsit hiányzik is! Meg a sor4 hangja a nyitott Laser dobbal...huuuuu. Na ott volt létjogosultsága a váltónak😃,ha másért nem is,de az a hangorgánum,amit az a moci nyújtott,pláne fordulaton,az nem volt semmi. Még mostanság is sokszor van emlegetve. Rajtam kìvül senki nem szerette,én megőrültem érte!
Nincs azzal semmi baj, hogy valakinek ez tetszik, valakinek az. 🙂
Ha mennék vele egy kört, lehet, hogy nekem is tetszene.
Nekem az olyan formájú motorok tetszenek, amelyiknek van tankja. De a chopperek például nem.
Az NC 750-esem csak úgy néz ki, mintha elöl lenne egy tank, közben az ülés alatt van.
Szóval nehéz ezt szavakba önteni, hogy kinek, mi tetszik.
Az, hogy ennyire lehúztam az említett robogót, abban pedig volt egy nagy adag irónia, hogy Fönixet húzzam egy kicsit, mert arra tett óvatos utalást, hogy az 55 év szinte matuzsálemi életkor. 😁
Ez nem a korral jár eggyütt😀! Mindeggy,nekem bejön. Gondolom még egy darabig meglesz,aztán mikor kattan valami az agyamban🤣,akkor majd cseréljük a megálmodott darabra🙂,bár ez még nem mostanság lesz. Most lesz tavasszal 3 éve,hogy megvettem,és még mindig tetszik. Más mint egy motor🤔,de....de miben is más??? Más az üléshelyzet,nincs tank a lábad közt,nem lehet váltani? Talán az utóbbi érthető,de az új nagy hondák is lehetnek autómaták. Tehát igény van rá. Üléshelyzet? Mentem már chopperrel....az nagyságrendekkel szarabb. Akkor mi a baj egyébként a robogókkal? De tényleg? Egy 125/250 kategóriába a váltás az nem élvezeti faktor...mentem már olyanokkal. Érdekelne ,hogy miért vannak a robogók méltánytalanul a semmibe véve...
Annyi hogy veterán jellegű motort nem akarok, veteránnak nálam ott a Pannónia.
Amit most keresek egy olyan városi motor amiért nem kár úgymond, egy használatai tárgy. Simogatni meg fagyizni kijárni arra ott a Pannónia. Persze ezt nem azt jelenti, hogy nem fogok vigyázni az új gépre....
Szerintem mototor üléspozíciónál rengeteget számít. Mondjuk ,ha 7 centivel alacsonyabb lennék,az Ybrahim is valószínüleg jobb lett volna méretügyileg. A robeszomról szinte le se érne a lábam. Az Rs en érzésre jól ülök,bár persze hosszabb távon biztosan változna a véleményem🙂! Majd tavasszal mondok véleményt,akkor megyek vele egy hosszabbat!
Pont így. Írtam is hogy az Imerial400-as pont ugyanolyan méretre, súlyra, üléspozícióra, mint a P10-12. Teljesítménye, meg pont arra, hogy 90-100-al tartósan menjen. Ha előzni kell akkor arra a rövid időre belel lehet hajszolni a 120-ba. Fogyasztása meg valahol 3-4 között van.
Múltkor Debrecenben 8 hónaposat árultak 1 milláért, szóval ki lehet fogni olcsót belőle. De az új ára is baráti és a 3 év garival igencsak megfontolandó.
Pontosan így van volt nekem is 125 az (YBR) jó kis gép, de kell legalább egy 250-es és amit le írtál az még pont a súly/Le és fogyasztás arányban benne van.