Lehet, volt róla szó, de nem találtam meg direkt kereséssel sem...
A gyári rádióm rendesen bekapcsol, kijelző rendben, azonban nem szólal meg, csak bizonytalan idő múlva - értsd, valamikor néhány másodperc, valamikor akár fél óra múlva. És nem érzem, hogy gomb vagy poti hiba lenne...esetleg kontakt?
Volt ilyen valakinél, kiszedem, meg minden, de érdemes műszerészkedni vele, vagy keressek másik gyárit?
Amúgy... Úgy néz ki, hogy nem szűrő probléma volt, hanem tanksapka. Valószínűleg elöregedett benne a membrán és vákuum ellen nem tudta szívni az üzemanyagot a rendszer.
Most ideiglenesen nem húzom rá kattanásig a sapkát és működik...
Nekem 4WD-s lianam van és a Goodyear Vector 4 seasons bevált.
Hegyen lakom, de aszfaltozott utcában, eddig mindenféle hóesésben hazavitt. Szinte alig-alig pörög ki a kerék, már meg is kapaszkodik...
Nyáron pedig brutál jól kinyomja a vizet az autó alól. Tény, hogy kicsit hangosabb, az nyárinál, de mint tudjuk, ebbe az autóban minden behallatszik, amit a motorhang nem nyom el. :-)
a gyári nagyobb méretben - 215/55R15 asszem, így emlékezetből - próbált már valaki 4 évszakos gumit ( hogy viselkedik, milyen gyorsan kopik, ár/érték arány ) ?
Mert mi úgy állunk, hogy a nyári már eléggé a végét járja, a téli meg olyan, amilyen - lentebb írtam - viszont két Suzukira 18 felnit pörgetni - 9 darab folyamatosan a garázsban, mert a Lianához még a pótkerekemhez is van téli-nyári váltó - kicsit sok helyet foglal és nyűgös, a terepjáró gumik meg batár nehezek és nagyok...
Okosan lehetne mondani, hogy amennyit adnak érte...de amerre lakom, ott a normális gumis 5-7E körül, a rablóbbik fajta akár 8-10E /db-ot is kér érte, jófogin meg kell próbálni, ott bármi előfordulhat...
Tudom, hogy ez nem egy olcsó gumi, de a kora miatt már sokan nem keresik, mert mindenhol úgy van előadva, hogy a 3-4 évesnél idősebb téli gumi már nem működik...
Viszont az is igaz, hogy az én téli gumim, -ue. a méret,- de inkább középkategória, majd 10 éves, viszont nincs kiszürkülve, kikeményedve és keveset is futott, - próbálom szakszerűen, tisztítva, garázsba tartani - és kora ellenére nem éreztem, hogy télen gondom lenne vele.
Én nekem is volt, legjobb autom.Mindenre jo, univerzalis auto mondhatni, szervizigenye kicsi, soha nem robbantam le.Meg mindig megy, csaldba maradt Hala Istennek, csak a bolcso van szetrohadva, pedig le volt alvazvedozve.
Üdv 3 hete letem lianna sedán tulajdonos 2004 es évjárat
Nagyon szép álapotut sikerült. Találnom ami sokat jelent nekem hogy semi rozsda nincs rajta és az alja is le van kezelve hálisten nekem mindent kicserét rajta az elözö tulaj most amibe nem vagyok biztos az pedig a váltoolajat kicseréltetem nem bántam meg az autot 1.6 nagyon erös az elözöhöz képest. 98 suzuki swiftem volt 1000 motoral
Az új horror, de gondolom ezen túl vagy, bontva hogy pont fehér nem biztos hogy lesz és általában törött mind amit bontanak autót, a tied javítása és fényezése?
Abban kérek segítséget hogy 2003-as 1.6 GLX típusu Lianához keresek hátsó lökhárítót fehér színben. Ez még nem a kombi fajta hanem a 4 ajtós sedan és nem találok sajnos hozzá sehol. Van valami tipp honnan lehet ilyet beszerezni? Utángyártott is érdekelne.
Nekem kozel 300 ezer volt benne, mielott atadtam Edesanyamnak tovabbi hasznalatra, de soha nem kellett a tankot leszedni, belulrol tisztitani, tapszivattyu problema se volt.Annyit csinaltam csak, mindig teletankoltam az autot, mikor tudtam , nem hagytam hogy fel allas ala menjen a szint, errol volt a totalcaron egy cikk is:elvileg a tapszivttyut a benzin huti, ezert kell hogy legyen a tankba eleg, ne tudjon nagyon felmelegedni a folyadek.Van a liqui molynak is uzemanyag rendszer tisztito, injektor, szelep tisztito spray je, amit bele kell onteni a benzinbe, de nem en nem hiszek benne, mert ok is irjak gyakran kell ezt, egy flakon kb 2000 km hatasu, utana a friss benzinhez megint kell uj flakon.
Ha a hátsó ülés alatt nincs nyílás, akkor bizony a tankot kell leszedni. Ebből a szempontból nehézkes a Liana szerelése. Én már várom mikor adja meg magát a pumpa vagy a szűrő... :D
280.000 km van benne, nem tudom, hogy volt-e korábban csere bármikor 256.000 km előtt..
Nem csak akkor, de mostanában nem hallom. Kapott egy "kis" sarat a motortér, lehet, hogy a szíjak / görgő adta a hangot, de az is lehet, hogy valami csapágy lesz, még hallgatom.
Lehet a hatso ules alatt van szerelonyilas ha felhajtod, a tankhoz, pontosabban a tapszivattyuhoz, meg regebben lattam kiszerelt tankot ott volt egy kor alaku nyilas, vmi 13 db 10 es cavarral onnan lehet kijon a szivattyu, a tartaly leszereles nelkul.A gond csak az a lianam, mar Edesanyamnal van, nem tudok igy ranezni, tenyleg, de vami hasonlo lehet a megoldas.Regebbi swiftemnel, ami 19994 es volt, 1,3 as 68 loerovel, ott bontas nelkul segitett a spuri, de azt ovatosan kell adagolni, mert budos nem vicc, es ha nem jo az arany a bekeveresnel, hengerfejes lehet a motor.
Csak bekapcsolt klímánál hallod ezt a hangot? Mert a mi Lianánk is produkál ilyen hangot, de csak ha a klíma be van kapcsolva és legalább 2. fokozatban van a ventilátor sebessége. Csak kihúzatáskor lehet hallani!
2004-es, 1.6-os Lianam van, 140000 kilométerrel. Múlt vasárnap 100 km megtétele után a motor „elgyengült” és furcsa hangja lett. Szerintem nem ment egy henger. 3-4 óra „pihenés” után indultam haza a jelenség 50 km után megismétlődött. Olaj, víz ellenőrzése után hazagurultam. Néhány kilométerenként előjött a probléma. Egy 10 perces pihenő után simán ment az utolso 20 km-es. Másnap szerelő gépre tette, Lamddaszonda. De a jelenséget nem produkálta még 40 km megtétele után sem. Mivel szerviz előtt álltam Lecseréltem gyertyákat, szűrőket, olajat és az egyes szondát. Mai nap kb. 70 km megtétele után újból produkálja a hibát. A kocsi nem rángat, visszajelző nem villog, „csak” egyszerűen erejét veszti és nem lehet az éppen aktuális sebességnél gyorsabban menni. Majd pár km után ismét normálisan megy.
Elso lengokar tobb terhelest kap folyamtosan, mint a hatso resz, kiveve ha vonohorog van rajta, vagy utanfutot lakokocsit huznak.nekem hatul csak egy stab.palcat csereltek vmi 5000 ft ert, de az elso lengokar az draga volt 25 ezer ft db,plussz beepites, ami nem volt meg egy szervizora alatt, mert a csavarok be voltak rohadva rendesen.Klimat 2 hetente telen nyaron be kell kapcsolni ennyi, mas nem tud csinalni vele az ember sajnos.
Kicsit megkésve ugyan de annyit tennék még hozzá, hogy a saját 1.3-ast motorgenerál után vettem egy szakitól - a vízpumpa anyaghibás volt (úgy főzték meg), ami a szerelő szerint akitől vettük előfordulhat ennél a motornál ezért azt is érdemes megnézetni. Amúgy tényleg jó kis gép, a futóműhöz még annyi, hogy nem tudom kinek mi a filléres tétel, de azért a hátsó futómű felújítása ha szükséges, az már nem a Swift kategória, ezt érdemes előre megnézni. A többi cucc tényleg nem vészes, ha nem használták rendszeresen a klímát a kompresszort nézesd át, nekünk sikerült megölni mivel az előző tulaj egyáltalán nem használta (bár ez nem Liana specifikus csak általános okoskodás).